Oud 01-03-2003, 14:52
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Okee, Iedereen die bijles wil geven of op enige andere manier de arme VWO-ertjes wil helpen moet dat hier even posten... Als je je contactgegevens erbij zet dan is het goed. Als je echt heel specifiek bijles zoekt ide niemand je hier kan leveren mag je ook posten.

Laten we zeggen dat deze test loopt tot het eind van de maand en dan kunnen we eens kijken of dit succesvol blijkt...
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Advertentie
Oud 01-03-2003, 16:27
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Ik geef zelf bijles in wis-, natuur- en scheikunde op v.m.b.o.-, h.a.v.o- en v.w.o.-niveau per e-mail. Mochten er mensen zijn die hier behoefte aan hebben, dan ben ik bereikbaar via mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Oud 01-03-2003, 19:58
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
4 VWO leerling (15,m) is bereid bijles te geven in wis, natuur en scheikunde . Zit je op het Coornhert , dan is het helemaal feest , tijdens een tussenuurtje heb ik meestal nix te doen.
Tjeck mijn email adres in mijn profiel of stuur een prive bericht.
Oud 19-03-2003, 09:54
Smurfinnetje
Smurfinnetje is offline
hoe kan ik nou bijles krijgen van iemand die 2 klassen lager zit dan ik?
__________________
het leven is wat jij er van maakt, en lachen maakt een hoop goed!
Oud 19-03-2003, 20:23
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
ik geef alleen aan klassen 4 en lager bijless
Oud 19-03-2003, 20:48
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
ik geef geen bijles. ik ben niet educatief verantwoord.
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Oud 18-04-2003, 19:07
Dwarfie
Dwarfie is offline
Ik geef af en toe bijles. Ik heb zelf Wa12 en Wb1 op VWO gedaan. Voor allebei een 8 op mijn eindlijst, dus in veel gevallen moet ik toch wel kunnen helpen.

Ik woon in de omgeving van Arnhem, Zevenaar om precies te zijn.
__________________
ok
Oud 21-04-2003, 22:37
- DeJa - Vu -
Avatar van - DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Citaat:
Tampert schreef op 01-03-2003 @ 14:52:
Okee, Iedereen die bijles wil geven of op enige andere manier de arme VWO-ertjes wil helpen moet dat hier even posten...

(snip)
Mogen het ook havo-ertjes zijn? Ik beheers namelijk de vwo-stof niet Ik zit in 5havo en wil mensen wel uitleg (niet echt bijles) exacte vakken geven.
Contact: nn880@hotm...
Oud 25-04-2003, 13:39
Erase
Erase is offline
Als je het nodig hebt (Utrecht):

Mail me!
__________________
Http://www.erase.neemt.nl
Oud 01-05-2003, 22:55
krootjes
kijk op www.wiskundebijles.isfun.net voor wiskunde bijles.

Zowel persoonlijk als via e-mail..
Oud 09-05-2003, 01:50
Joostx
Joostx is offline
Problemen met wiskunde bij het Eindexamen?
Stuur even een mailtje met een duidelijk omschreven vraag.
Vervolgens zal ik eens kijken hoe ik je hier bij helpen kan.

Momenteel ben ik een examencursus Wiskunde B1,2 aan het schrijven en ben ik geinteresseerd om te weten met welke onderwerpen jullie problemen hebben.
Mogelijk is je huidige boek niet zo duidelijk
dus vermeld ook even welke methode je op school gebruikt.

Verder is van belang om even aan te geven welke grafische rekenmachine je gebruikt. Het is heel frustrerend als je een TI-83 hebt en je een HP39G antwoord terugkrijgt.
Ik ben in het bezit van alle goedgekeurde machines: (HP38G/HP39G/EL-9600/EL-9650/EL-9900/TI-82/TI-83/TI-83plusSE/cfx-9850GBplus )
Aangezien er grote verschillen zijn tussen de machines is het handig om dit te vermelden (bijv. de HP38G/39G kan symbolisch differentieren, of de EL-9650 kan een breuk als een echte breuk weergeven, de TI83 kan een lijst een naam geven, de cfx-9850 kan grafieken verschillende kleuren geven, etc )

Onzinnige verzoeken worden niet beantwoord.

Joost

jwxs@iisa.nl
Oud 14-05-2003, 19:54
jeroen1981
jeroen1981 is offline
Hoi hoi,

ik ben op zoek naar mensen die bijles nodig hebben, wis b of natuurkunde. IK zelf studeer natuurkunde aan de tu in eindhoven.

Ik weet nog niet hoeveel ik zou moeten vragen, is in overleg,

groetjes


Jeroen de Klerk
msn; jeroen_de_klerk@hotmail.com

EDIT: adres weggeknipt. Wij hebben hier liever geen adressen en telefoonnummers.

Laatst gewijzigd op 23-11-2003 om 22:43.
Oud 26-05-2003, 19:39
Rosiehessie
Rosiehessie is offline
hai hai!
Is er toevallig een of ander wiskundig-genietje die mij volgend schooljaar kan helpen met exacte vakken??? Dat wil dus zeggen scheikunde en wiskunde en eventueel natuurkunde!??!?!
Uiteraard tegen een vergoeding natuurlijk!!
enne, het zou wel handig zijn als je uit de omgeving van Utrecht komt!! o ja, mijn niveau is 6 vwo (ten minste, dat zou het moeten zijn!!)

Rosanne
Oud 31-05-2003, 19:59
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Rosiehessie schreef op 26-05-2003 @ 19:39:
hai hai!
Is er toevallig een of ander wiskundig-genietje die mij volgend schooljaar kan helpen met exacte vakken??? Dat wil dus zeggen scheikunde en wiskunde en eventueel natuurkunde!??!?!
Uiteraard tegen een vergoeding natuurlijk!!
enne, het zou wel handig zijn als je uit de omgeving van Utrecht komt!! o ja, mijn niveau is 6 vwo (ten minste, dat zou het moeten zijn!!)

Rosanne
Ik kom zelf weliswaar niet uit de omgeving van Utrecht, maar ben wel bereid om je, als je interesse hebt, ondersteuning te geven via e-mail. Mijn e-mailadres staat in mijn eerste reply vermeld. Er zijn voor jou verder geen kosten aan verbonden, behalve dan de telefoontikken of de kosten voor kabel of ADSL, al naar gelang het soort Internetverbinding dat je hebt.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Oud 02-06-2003, 23:37
Verwijderd
Hallo, ik ben ook best bereid om wat geinteresseerde scholieren bijles te geven. studeer werktuigbouwkunde aan de TU/e op het moment.
Achtergrond: VWO; NT&NG (dus Wi B, Na1,2 Sk1,2 Bi1,2)
Wi A kan ik misschien ook mee helpen, maar ik ken de regels, normen en gebruikte formules op het vwo daarvan niet precies.
vooral wiskunde en natuurkunde ben ik erg in thuis.

Het liefst via e-mail, en als je niet al te ver weg woont wil ik ook nog overwegen om eventueel langs te komen (ik woon zelf in etten-leur en studeer dus in eindhoven)

greetz, FoX
Oud 17-06-2003, 14:20
Wen87
Wen87 is offline
Hoi Hoi

Ik ben dringend op zoek naar iemand uit (de omgeving van) Apeldoorn die mij volgend jaar bijles kan geven. Het gaat dan om Natuurkunde 1 en Scheikunde 1 (waarschijnlijk, als ik niet blijf zitten) in VWO 5. Met beide vakken heb ik erg veel moeite. Ik zou dan graag wekelijks ongeveer een uur bijles willen hebben, thuis.

Natuurlijk is dit tegen (goede) betaling. (in overleg)
Woon je in de buurt van Apeldoorn en lijkt het je wel wat? Laat dan ff een berichtje acht hier of mail me even: wendel87@hotmail.com

Kuszzz Wen
Oud 15-09-2003, 12:22
Draco84
Draco84 is offline
Goed, bij deze, iedereen die ook maar iets wil weten over biologie, microbiologie oid, of engels, stuur mail naar sebastiaanjansen84@hotmail.com
hier posten heeft weinig zin.
__________________
Darkness has embedded itslef in my heart; love is the only way to it now...
Oud 02-10-2003, 17:43
GimmeMath
Avatar van GimmeMath
GimmeMath is offline
Hoi allemaal,

Ik zal mezelf even voorstellen. Mijn naam is Daniel en ik doe de Lerarenopleiding Wiskunde aan de Hogeschool Rotterdam. Ik bied aan alle VMBO- en HAVO-leerlingen gratis bijles aan per e-mail. Geïnteresseerd? Mail dan naar danielderoon@hccnet.nl . Je bent verder helemaal niks verplicht en je krijgt het allemaal voor niks.
Ads door Google
Oud 07-10-2003, 10:58
Aries
Aries is offline
Hebben jullie al iemand die bijles Informatica geeft ??
voeg me maar toe als je wat weten wil

EdwinMartens378@hotmail.com

owja .. van Biologie weet ik ook wel wat
Oud 23-10-2003, 10:20
TMLWKY
Avatar van TMLWKY
TMLWKY is offline
Ok, daar ga ik dan

VWO6-er met N&T-profiel kan via e-mail uitleg geven bij natuurkunde en (in iets mindere mate ) in wiskunde B1 maar vooral natuurkunde dus, want dat wil ik gaan studeren

fblomsma@hotmail.com (MSN en mail)
Oud 23-10-2003, 19:39
Verwijderd
Oke, ik zit in 6 vwo en doe NT en NG.
Ik weet wel het een en ander over Natuurkunde, scheikunde en Wiskunde, maar vooral voor Biologie kun je me mailen.
Interesse? klik hier
Oud 26-10-2003, 12:18
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
wow, dit is echt te stoer, dus als ik vragen heb dan ga ik jullei lastigvallen! hehehe, ik doe dit jaar vwo eind examen en ik zie er echt vet tegen op
__________________
nooit meer
Oud 26-10-2003, 13:42
halilo
halilo is offline
is er iemand in almelo die mij bijles kan geven voor havo 4 aub
Oud 03-11-2003, 18:15
Xanatos
Avatar van Xanatos
Xanatos is offline
halo!

ik wil jullie alvast waaschuwen! ik doe nu jaar 1 op het MBO Laboratoriumonderwijs.. (wow, het laagst van iedereen ) en heb nog geen directe hulp nodig, maar binnen een paar maanden schat ik dat ik dat wel nodig heb.

jullie horen dus nog wel van mij

groetjes, Xanatos
__________________
"Anyone can snap his fingers and yank a soul, I prefer to kill creatively"
Oud 04-11-2003, 16:37
bolleboos
bolleboos is offline
nou ik kan ook wel wat hulp gebruiken
ik heb net mijn wiskunde proefwerk verknald, maarja wat wil je met een leraar die zelf niet een s weet hoe t moet.
Niet dat ik nou hem de schul;d wil geven maar...
Het is toch wel vreemd dat er voor de meest moeilijke vakken geen goede leraren te vinden zijn ( in elk geval niet alsje niet verder kijkt dan je neus langs, zoals de meeste scholen doen)

please help me!!
Advertentie
Oud 06-11-2003, 18:18
rasta_rochelli
Avatar van rasta_rochelli
rasta_rochelli is offline
Mooi, ik heb ook mijn wiskunde proefwerk (B1, ik zit in 6VWO) verknalt. Nu weet ik tenminste wie ik de volgende keer lastig kan gaan vallen met mijn vragen. Mijn leraar is echt afschuwelijk, hij legt helemaal niets uit: 'snap je die som niet...haha...uhm...kijk maar op deze bladzijde daar staan wel wat formules'
__________________
Why do we kill people to show them that killing people is wrong?
Oud 09-11-2003, 20:35
sdekivit
sdekivit is offline
ik heb totaal geen problemen met de vakken natuurkunde 1, scheikunde 1,2 en wiskunde b1 (sta voor deze vakken 8 en hoger), dus kan ik best uitleg geven. Ik zit in 6vwo, mijn msn-adres is sdekivit@planet.nl

gr, sander
Oud 11-11-2003, 16:17
beetle
Avatar van beetle
beetle is offline
Ik kan iedereen die problemen heeft met wiskunde helpen ik zit VWO6 met N&T, dus mail me maar voor een vraag...
__________________
dag!
Oud 23-11-2003, 14:57
biologie
Avatar van biologie
biologie is offline
Citaat:
rasta_rochelli schreef op 06-11-2003 @ 18:18:
Mooi, ik heb ook mijn wiskunde proefwerk (B1, ik zit in 6VWO) verknalt. Nu weet ik tenminste wie ik de volgende keer lastig kan gaan vallen met mijn vragen. Mijn leraar is echt afschuwelijk, hij legt helemaal niets uit: 'snap je die som niet...haha...uhm...kijk maar op deze bladzijde daar staan wel wat formules'
Dat klinkt heel bekend in de oren.
__________________
Bio
Oud 28-11-2003, 14:11
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
hehe, ik ben ook altijd open voor vragen.

(ik wil niet opscheppen, maar dan weten mensen tenminste waar zze me vragen over moeten stellen)

ik zit in 6 gymnasium, doe N&T en N&G met daarbvenop nog eens Economie1 en Geschiedenis2 (tsja, het is allemaal gratis he).

Ik ben een beetje natuurtalent in scheikunde.
Oud 09-12-2003, 20:22
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
ik kan je wel helpen, gebruik je ook MSN messenger, zou wel handig zijn, maar anders kan ook via e-mail.
Oud 09-12-2003, 22:00
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
Keith schreef op 09-12-2003 @ 20:22:
ik kan je wel helpen, gebruik je ook MSN messenger, zou wel handig zijn, maar anders kan ook via e-mail.
ja ik heb ook msn. Voeg me maar toe als je wilt. Ik ben nu nog in de 1ste paragraaf bezig dus dat is nog niet zo moeilijk. Je hoort snel van me want het zal wel niet lang makkenlijk blijven...
Oud 15-12-2003, 22:07
Sofie123
Sofie123 is offline
hallo allemaal,

Ik heb ook grote problemen met wiskunde B1 en Natuurkunde 1. Ik snap er werkelijk bijna niets van. ik zit in 5VWO. Mijn cijfers van wiskunde zijn altijd lager dan 5. Ik heb echte achterstand (ongeveer een jaar) bij Natuurkunde, want de vorige leraar legte ons niets uit, want die was een beetje excentriek en hij wist het zelf allemaal niet. we hebben een hele jaar niks uit gespookt en hij gaf hele makkelijk toetsen, tja dara heb ik niet veel aan. Ik zou ook dol graag bijles willen volgen. jullie mogen me toevoegen op Msn als je denk dat je me kan helpen, hartsikke bedankt!!!

email: kraak_me_dan_als_je_kan@hotmail.com

p.s: email is een beetje raar, maar voeg gewoon toe hahaha
Oud 16-12-2003, 17:02
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
ik kan jou ook wel proberen te helpen, hoop dat he beetje lukt.
Oud 17-12-2003, 16:43
phmpruim
phmpruim is offline
mensen uit Groningen die bijles zoeken voor wiskunde, ik als eerstejaars wiskunde-student, wil wel bijles geven. Ik vraag 10 euro per uur. Dat is het minimum dat wordt geadviseerd door het NIBUD.

reageren mag via mail: phmpruim#hotmail.com
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 19-12-2003, 15:18
mr-bart
mr-bart is offline
Hallo,

ik ben inmiddels een vijfdejaars wiskundestudent aan de TU Delft en geef al zo'n 4 jaar bijles wiskunde. Kom je uit de omgeving Delft of Den Haag en je denkt bijles nodig te hebben mail me dan gerust: bartvanarkel@hotmail.com

kosten: 15 euro per uur + evt reiskosten/tijd
Ads door Google
Oud 03-01-2004, 18:16
Verwijderd
Hoi,

ik ben eerstejaars student Wiskunde en Informatica aan de TU/e Eindhoven.
Ik geef al aan meerdere middelbare scholieren (zowel Havo als VWO van brugklas tot en met VWO 6 en Havo 5) bijles wiskunde. Of ik nog echt ergens een uur in de week vast bijles kan komen geven is de vraag vanwege mijn toch al drukke rooster, maar losse vragen kunnen altijd gesteld worden. PM me maar als je iets nodig hebt of voor een msn-adres.
Oud 06-01-2004, 17:22
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 17-12-2003 @ 16:43:
mensen uit Groningen die bijles zoeken voor wiskunde, ik als eerstejaars wiskunde-student, wil wel bijles geven. Ik vraag 10 euro per uur. Dat is het minimum dat wordt geadviseerd door het NIBUD.

reageren mag via mail: phmpruim#hotmail.com
nu ik dit teruglees zie ik dat ik even iets moet weizigen:

mensen uit de omgeving van Groningen, of die in Groningen op school zitten, mogen allemaal reageren.
En verder mag je voor losse vragen altijd even mailen.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 06-01-2004, 18:55
oujdiagirl
oujdiagirl is offline
Hoi ik zit in Atheneum 2 en ik vindt biologie en wiskunde heel erg moeilijk dus als iemand me kan helpen ben je heel erg welkom op mijn msn adres besweet_90@hotmail.com

PS iedereen zit al in Vwo 6 ik denk dat ik volgend jaar wel naar havo kan zakken dus hulp is altijd welkom
__________________
»-(¯`v´¯)-»
Oud 08-01-2004, 15:48
*Supergirlll*
Avatar van *Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
heej, ik zoek iemand die mij mss wel een beetje meer wiskunde kan bijbrengen, want ik ben er nl zooo ontzettend slecht in! ik zit nu in het hoofdstuk kansen, echt dramatisch, maarja ik hoop dat er iemand is die mij verder kan helpen, als je wil stuur me maar een PM voor mn email, verder woon ik in de buurt van Assen dus als jij oko daar ergens woont.. anders via email mss
Khoop dat er iemand is die zich aanbiedt, uiteraard wel voor een vergoeding hoor
kus mij
Oud 04-02-2004, 23:48
Verwijderd
Ik wil wel graag scheikunde-bijles geven.
Dus als je een vraag hebt (middelbare school niveau) dan kun je me mailen: alicia@scholieren.com
Oud 16-02-2004, 18:27
TaRkAn_lOvEr
Avatar van TaRkAn_lOvEr
TaRkAn_lOvEr is offline
Ik wil graag een site van wiskunde voor havo/vwo waar je alles kan oefenen.
__________________
»-(¯`v´¯)-»
Oud 16-02-2004, 22:11
liner
liner is offline
Citaat:
oujdiagirl schreef op 06-01-2004 @ 18:55:
Hoi ik zit in Atheneum 2 en ik vindt biologie en wiskunde heel erg moeilijk dus als iemand me kan helpen ben je heel erg welkom op mijn msn adres besweet_90@hotmail.com

PS iedereen zit al in Vwo 6 ik denk dat ik volgend jaar wel naar havo kan zakken dus hulp is altijd welkom
bessah?
Oud 19-02-2004, 15:15
Amoa
Avatar van Amoa
Amoa is offline
Hallo iedereen!
Ik ben 1e jaars economie in Maastricht. Ik geef bijles wiskunde, economie en m&o. Mail naar: meepmeep86@hotmail.com
Oud 25-02-2004, 15:42
Verwijderd
Citaat:
TaRkAn_lOvEr schreef op 16-02-2004 @ 18:27:
Ik wil graag een site van wiskunde voor havo/vwo waar je alles kan oefenen.
http://www.blaucapel.nl/~eg/index-n.htm

http://home.wanadoo.nl/rvdwurff/
Oud 01-03-2004, 10:58
gemske
gemske is offline
Hoi allemaal

Vorig jaar ben ik afgestudeerd in de sterrenkunde aan de UU.
Ik geef bijles in wiskunde en/of natuurkunde. (en sterrenkunde natuurlijk, als je dat leuk vindt)
Omgeving Culemborg/Houten/Utrecht.

15 euro per uur.

groetjes, Gemma
__________________
Bijles nodig? (wi/na) stuur een email!
Oud 04-03-2004, 17:16
snookdogg85
snookdogg85 is offline
Als je iets wil weten over na, sk, wi, bio kun je contact met me opnemen.
Ben vwo (NT/NG) afgestudeerd.
Oud 17-03-2004, 21:39
Stylus
Avatar van Stylus
Stylus is offline
Ik zit in VWO4, profiel N&T, je kan me alles vragen over wiskunde en natuurkunde (als het maar stof is dat tot en met de 4e gaat ) Stuur me maar een PM voor mijn msn-adres.
Oud 25-03-2004, 22:36
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 17-12-2003 @ 16:43:
mensen uit Groningen die bijles zoeken voor wiskunde, ik als eerstejaars wiskunde-student, wil wel bijles geven. Ik vraag 10 euro per uur. Dat is het minimum dat wordt geadviseerd door het NIBUD.

reageren mag via mail: phmpruim#hotmail.com
ff weer onder de aandacht brengen (mag toch wel?)
iedereen uit de omgeving van Groningen (of van iets verder maar die in Groningen op school zit) mag reageren
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 01-04-2004, 20:18
Broccoli*
Avatar van Broccoli*
Broccoli* is offline
Hoihoi,
Tja, wiskunde is momenteel mijn grote struikelblok...
Dus als iemand mij zou kunnen helpen met "significantieniveau" en "normale verdeling" zou ik dat heel fijn vinden..
Zit in 6VWO en doe E&M
__________________
It takes disaster to learn a lesson.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken Het grote bijlestopic
ILUsion
72 27-02-2019 15:58
Lichaam & Gezondheid Dyslexie met cijfers?
FireCracker
34 18-07-2011 16:59
Huiswerkvragen: Exacte vakken Bijles scheikunde gezocht
Irishegeman
3 30-03-2006 17:11
Huiswerkvragen: Exacte vakken Nask
oujdiagirl
2 16-02-2004 14:41
Huiswerkvragen: Exacte vakken WiSkUnde
oujdiagirl
7 06-01-2004 18:29
Huiswerkvragen: Exacte vakken Bijles
Bijles
6 02-05-2003 18:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.