Oud 15-08-2004, 14:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
STUFF schreef op 15-08-2004 @ 15:37 :
fc twente - ajax 2-3

duidelijke overwinnig opzich, hoewel tukkers nog sterk terugkwamen. maar twente is wat afgezwakt vergeleken met vorig jaar, dus weet niet of je nu kan zeggen dat ajax opeens top is. verdedigend ist zowiezo niet zo zeker, dat wordt nog wat in de champions league...

feyenoord staat 2-1 voor, zullen waarschijnlijk wel winnen, logisch. overigens vreemd dat psv zomaar van 2-1 op 2-5 komt...ik wilde net rbc op mijn blote voeten gaan bedanken.
Het valt te bezien of PSV de grootste concurrent voor ajax wordt, dit seizoen, hoor.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 15-08-2004, 14:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
1. PSV 1 1 0 0 3 5- 2
2. NEC 1 1 0 0 3 2- 0
3. Ajax 1 1 0 0 3 3- 2
4. NAC Breda 1 1 0 0 3 3- 2
5. Vitesse 1 1 0 0 3 3- 2
6. AZ 1 0 1 0 1 1- 1
7. sc Heerenveen 1 0 1 0 1 1- 1
8. ADO Den Haag 0 0 0 0 0 0- 0
9. De Graafschap 0 0 0 0 0 0- 0
10. FC Den Bosch 0 0 0 0 0 0- 0
11. Feyenoord 0 0 0 0 0 0- 0
12. FC Groningen 0 0 0 0 0 0- 0
13. RKC Waalwijk 0 0 0 0 0 0- 0
14. Roda JC 1 0 0 1 0 2- 3
15. FC Twente 1 0 0 1 0 2- 3
16. FC Utrecht 1 0 0 1 0 2- 3
17. Willem II 1 0 0 1 0 0- 2
18. RBC Roos'daal 1 0 0 1 0 2- 5

__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-08-2004, 16:28
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Pffff......
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 15-08-2004, 16:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-08-2004 @ 17:28 :
Pffff......
Was't leuk?

Ik heb tijdens de wedstrijd wel een kwartier met een Groningse vriend van me aan de lijn gehangen die echt niets beters te doen had. Z'n woorden: "het lijkt wel of we nu al veilig zijn voor nacompetitie"
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-08-2004, 16:54
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-08-2004 @ 17:42 :
Was't leuk?

Ik heb tijdens de wedstrijd wel een kwartier met een Groningse vriend van me aan de lijn gehangen die echt niets beters te doen had. Z'n woorden: "het lijkt wel of we nu al veilig zijn voor nacompetitie"
Het was geen flikker aan, echt het leek wel een campingwedstrijdje..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 15-08-2004, 16:54
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Bij Twente hebben ze niet door dat Schuurman en zeker Fafiani geen backs zijn, tja dan kom je zelfs tegen de slechtste buitenspeler in de problemen. Maar Ajax kon absoluut niet overtuigen.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 15-08-2004, 17:27
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ik zie het nu ook pas, Fafiani als linksback . Dat haalde Sturing zelfs niet in zijn hoofd
Maar goed, strax ff SS kijken, dan oordeel ik wel
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 15-08-2004, 17:34
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-08-2004 @ 17:54 :
Het was geen flikker aan, echt het leek wel een campingwedstrijdje..
campingvoetbal is dan vaak nog mooier door alle truukjes
Oud 15-08-2004, 17:35
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Beste vriend, we hebben niks anders
Heubach is geschorst en de andere linksback moet nog komen

Tja, ik vond het niet slecht. 3-3 was zelfs misschien nog wel verdient geweest aangezien ze de hele 2de helft beter waren en ze een penalty (kijk zo op studio sport of het echt zo was) door de neus geboord kregen. Er werd zowaar echt over de vleugels gespeeld en toen de 3-2 viel was ik er haast van overtuigd dat er punten aan zaten te komen. Jetzt geht's loss en Welkom in de Hel al lang niet meer gehoord
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 15-08-2004, 17:40
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ohja sommige ajaxsupporters worden ook met de dag achterlijker, ga ff onderling ruzie maken

haha en eerst fluiten ze Boukhari uit het eerste kwartier, om vervolgens te applaudiseren als hij een goede wedstrijd speelt...
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 15-08-2004, 18:16
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 15-08-2004 @ 18:40 :
Ohja sommige ajaxsupporters worden ook met de dag achterlijker, ga ff onderling ruzie maken
Da's normaal, gebeurt bij elke club...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-08-2004, 18:17
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 15-08-2004 @ 17:54 :
Bij Twente hebben ze niet door dat Schuurman en zeker Fafiani geen backs zijn, tja dan kom je zelfs tegen de slechtste buitenspeler in de problemen. Maar Ajax kon absoluut niet overtuigen.
Schuurman heeft bij NEC ook nog rechtsback gestaan hoor. Niet dat het echt geweldig was, maar hij kan het wel.

Misschien een slechte wedstrijd, dat kan.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-08-2004, 18:53
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 15-08-2004 @ 18:34 :
campingvoetbal is dan vaak nog mooier door alle truukjes


Zal nog ff reageren op dat eerdere stuk over dat jullie vaak spelers voor van alles en nog wat uitmaken als ze weggaan.
Tuurlijk zijn er spelers die geliefd blijven maar het valt me bij jullie vaak op dat jullie wel heel erg fel reageren op en speler die weggaat.
Waarom? Ze voetballen allemaal voor het geld, er zijn vrijwel geen spelers in de HCE die niet voetballen voo het geld dus waarom zo kwaad maken terwijl iedereen hetzelfde is.
Wordt dan supporter van Baronie Mja dta ben je al geloof ik
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 15-08-2004, 20:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-08-2004 @ 19:53 :


Zal nog ff reageren op dat eerdere stuk over dat jullie vaak spelers voor van alles en nog wat uitmaken als ze weggaan.
Tuurlijk zijn er spelers die geliefd blijven maar het valt me bij jullie vaak op dat jullie wel heel erg fel reageren op en speler die weggaat.
Waarom? Ze voetballen allemaal voor het geld, er zijn vrijwel geen spelers in de HCE die niet voetballen voo het geld dus waarom zo kwaad maken terwijl iedereen hetzelfde is.
Wordt dan supporter van Baronie Mja dta ben je al geloof ik
Het is bij de aan- en afvoer van NAC toch vaak wel apart volk wat je tegenkomt. Ik kan NAC best begrijpen. En wij deden het ook. Pothuizen, NEC'er in hart en nieren gaat naar vitesse. Hoe haal je het in je hoofd? Een maand ervoor zei hij nog NOOIT van z'n leven naar vitesse te gaan en dan laat je je toch omkopen...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-08-2004, 21:02
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-08-2004 @ 21:55 :
Het is bij de aan- en afvoer van NAC toch vaak wel apart volk wat je tegenkomt. Ik kan NAC best begrijpen. En wij deden het ook. Pothuizen, NEC'er in hart en nieren gaat naar vitesse. Hoe haal je het in je hoofd? Een maand ervoor zei hij nog NOOIT van z'n leven naar vitesse te gaan en dan laat je je toch omkopen...
Dat is wel wat anders dan die 2 Brazilianen die naar Roda gaan of Seedorf die naar Groningen gaat.
Als een speler van NAC naar Willem II zou gaan kan ik de reactie begrijpen, ik zou het ook niet tof vinden als een speler van FCG naar Hoerenveen of Twente zou gaan.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 15-08-2004, 22:33
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-08-2004 @ 19:16 :
Da's normaal, gebeurt bij elke club...
nee
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 16-08-2004, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 15-08-2004 @ 18:40 :
Ohja sommige ajaxsupporters worden ook met de dag achterlijker,
haha en eerst fluiten ze Boukhari uit het eerste kwartier, om vervolgens te applaudiseren als hij een goede wedstrijd speelt...
Dat ajakkes supporters achterlijk zijn is geen nieuws meer, maar kweet wel een reden waarom ze dat deden denk ik, in verschillende media o.a. De Telegraaf en voetbalzone.nl stond dat Boukhari al rond was met NAC, gister bleek uit Studio Voetbal dat Koeman Boukhari toch niet laat gaan.
Oud 16-08-2004, 10:31
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 15-08-2004 @ 23:33 :
nee
Ook bij twente jah.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 16-08-2004, 10:33
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-08-2004 @ 11:31 :
Ook bij twente jah.
BIj Groningen gebeurt het maar heel erg zelden en als er wat gebeurt is het 1 klap en is het weer rustig.
Dus om nou te zeggen dat het altijd gebeurt want een relletje tussen 2 groepen heb ik nooit gezien in Groningen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 16-08-2004, 10:35
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 16-08-2004 @ 11:33 :
BIj Groningen gebeurt het maar heel erg zelden en als er wat gebeurt is het 1 klap en is het weer rustig.
Dus om nou te zeggen dat het altijd gebeurt want een relletje tussen 2 groepen heb ik nooit gezien in Groningen.
Neu, maar het gebeurt wel 2 of 3 keer in een seizoen. Mensen hebben teveel gezopen, er gebeurt wat, ze gaan op de vuist en dan is er eventjes een klein relletje. Bij grotere groepen ziet het er wat lomper uit.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 16-08-2004, 10:37
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-08-2004 @ 11:35 :
Neu, maar het gebeurt wel 2 of 3 keer in een seizoen. Mensen hebben teveel gezopen, er gebeurt wat, ze gaan op de vuist en dan is er eventjes een klein relletje. Bij grotere groepen ziet het er wat lomper uit.
Nu geef je zelf al aan trouwens waarom ze alchol buiten de stadions willen houden..

Tuurlijk maar dat zijn dan 2 gasten en die geven mekaar een tik en het is klaar.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 16-08-2004, 14:06
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
nou dit heb ik bij Twente anders nog nooit meegemaakt...
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 16-08-2004, 14:07
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 16-08-2004 @ 15:06 :
nou dit heb ik bij Twente anders nog nooit meegemaakt...
Heb het zelf 1keer bij Groningen meegemaakt maar als het aan de andere kant van het stadion gebeurt heb je het ook niet door.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 16-08-2004, 15:04
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Ik vond het bij Twente - Ajax nou niet 3-3 verdient, ten eerste speelde Ajax beter, met achterlijke fouten achterin. Ten tweede ,zoals Koeman al zei in SS en daarna in interview, de slaande beweging naar de bal (raakte hij de bal wel?) gebeurde op het moment toen het 3-1 stond, misschien was het dan 3-2 geworden en daarna had Ajax die laatste grote kans ook niet gemist, altijd dat als dit, als dat. Je kan niet zeggen, penalty erbij is bij eindstand doelpunt erbij.
Oud 16-08-2004, 16:15
Gilbert
Avatar van Gilbert
Gilbert is offline
Citaat:
RayMania schreef op 15-08-2004 @ 11:01 :
Verbeek zei zelf dat hij "sodemieter toch op man" had gezegd. Lijkt me dan toch vrij duidelijk waarom je eraf wordt gestuurd. Dat hoor je niet te zeggen, terecht in mijn ogen.
Imo niet terecht, ik vind dat je zo'n 'sodemieter op man' wel mag zeggen.
Oud 16-08-2004, 20:05
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Vitesse had in de nacompetitie de primeur, maar nu moet heel nederland er aan geloven. De reclame naast de goals.
Vitesse had in de nacompetitie er nog doeken liggen, nu is het digitaal. Persoonlijk vind ik de doeken er mooier uit zien, maar wat vinden jullie van de reclame naast de doelen?
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 16-08-2004, 20:32
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
In Groningen werkte het niet.

Maar ik heb deze reclame liever dan borden oid. weg met de commerciele troep uit het stadion.
Heb veel liever die elektronische troep, dat zie je alleen op tv en en verder niet, prachtig toch?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 16-08-2004, 20:35
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 16-08-2004 @ 21:32 :
In Groningen werkte het niet.

Maar ik heb deze reclame liever dan borden oid. weg met de commerciele troep uit het stadion.
Heb veel liever die elektronische troep, dat zie je alleen op tv en en verder niet, prachtig toch?
zit inderdaad wat in ja, maar wat ik wel jammer vind is dat het nog niet helemaal goed werkt, reclame beweegt nog en is een beetje vaag
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 16-08-2004, 20:36
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 16-08-2004 @ 21:35 :
zit inderdaad wat in ja, maar wat ik wel jammer vind is dat het nog niet helemaal goed werkt, reclame beweegt nog en is een beetje vaag
Ach het zal een kwestie van een paar speelrondes zijn voor het allemaal goed werkt natuurlijk, kom wel goed denk ik.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 16-08-2004, 20:37
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 16-08-2004 @ 21:36 :
Ach het zal een kwestie van een paar speelrondes zijn voor het allemaal goed werkt natuurlijk, kom wel goed denk ik.
laten we het hopen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 16-08-2004, 20:46
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 16-08-2004 @ 21:37 :
laten we het hopen
Nu nog die irritante reclame borden weg, en al helemaal die klote dingen met al die vervelende flikker lampjes die ze hebben in de Arena.


Wij gaan trouwens met 1-5 winnen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 16-08-2004, 21:01
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-08-2004 @ 17:54 :
Het was geen flikker aan, echt het leek wel een campingwedstrijdje..
Ach ja, midden augustus, dat tollereren we nu nog.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 16-08-2004, 21:09
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Martjin schreef op 16-08-2004 @ 16:04 :
Ik vond het bij Twente - Ajax nou niet 3-3 verdient, ten eerste speelde Ajax beter, met achterlijke fouten achterin. Ten tweede ,zoals Koeman al zei in SS en daarna in interview, de slaande beweging naar de bal (raakte hij de bal wel?) gebeurde op het moment toen het 3-1 stond, misschien was het dan 3-2 geworden en daarna had Ajax die laatste grote kans ook niet gemist, altijd dat als dit, als dat. Je kan niet zeggen, penalty erbij is bij eindstand doelpunt erbij.
Ajax speelde helemaal niet beter, tussen de 50ste en de 80ste minuut werd er zelfs maar op 1 helft gespeeld. Daarvoor kon Ajax ook niet echt overtuigen, alle doelpunten waren ook defensieve fouten. De laatste 10 minuten speelde Twente alles of waardoor er veel ruimte kwam en toen ging Ajax pas aardig combineren. Imo was een 3-3 best rechtvaardig
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 16-08-2004, 21:11
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nou, 1 competitiewedstrijd gehad. Wat viel me op?
- Een fris ogend jong Feyenoord... maar goed die 6-1 was misschien ook te wijten aan het slechte veldspel van De Graafschap;
- Ajax reed het redelijk maar bracht zichzelf onnodig in de problemen met die twee tegendoelpunten. Maar ja als je Twente uit wint na een slechte prestatie in de Johan Cruijff schaal is dat altijd wel lekker meegenomen;
- PSV speelde zoals verwacht: niet lekker omdat ze nog niet zo goed zijn ingespeeld. Maar toch 3 punten naar huis. Vennegoor was wel scherp dit weekend;
- Zoals Youri Mulder bij Studio Voetbal zei: "Veel ingestudeerde vrije trappen" zoals bij Feyenoord, FC Twente, NEC en PSV. Je ziet dat clubs zich daarin goed kunnen trainen, daar kunnen ze veel profijt uit halen;
- De aangepaste kinderachtige scheidsrechtersregeltjes. Geel geven voor een shirtje uitdoen of over je hoofd trekken, waar zijn we nou in hemelsnaam met bezig?! Ook al een trainer weg gestuurd en als het waar is wat hij zegt dan was dat ook heel kinderachtig van die scheids;
- Meteen al weer wat relletjes tussen supportersgroepen, ook nog in de stadions. Hoorde ik op de radio bij Roda - Vitesse en bij Den Bosch - ADO scheen ook een en ander gebeurd te zijn.

Mja, dat was het wel.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 16-08-2004, 21:16
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
RayMania schreef op 15-08-2004 @ 11:01 :
Verbeek zei zelf dat hij "sodemieter toch op man" had gezegd. Lijkt me dan toch vrij duidelijk waarom je eraf wordt gestuurd. Dat hoor je niet te zeggen, terecht in mijn ogen.
Ach komop zeg, als je de beelden hebt gezien dan is het duidelijk dat het nergens op sloeg. Als zoiets al niet meer mag dan is het echt triest gesteld met het voetbal. Uberhaupt is het niveau van de scheidsrechters in Nederland dramatisch, Bossen was echt te slecht voor woorden bij Twente - Ajax. Maakt een fout en is daarna ook nog zo zielig om niet voor de camera commentaar te geven. En na die fout ging hij Twente goedmakertjes geven, dat is wel helemaal aan je eigen zwakte toegeven.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 16-08-2004, 21:35
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 16-08-2004 @ 22:01 :
Ach ja, midden augustus, dat tollereren we nu nog.
Vind ik niet eigenlijk, ze hebben een oefencampagne achter de rug dus het team hoort op elkaar ingespeelt te zijn.
Het spele was dramatisch slecht, ook van RKC trouwens.
Nou is het voetbal de laatste jaren sowieso al niet goed in Groningen natuurlijk maar wat zondag te zien was was wel heel erg slecht.
Groningen zoekt ook al een paar jaar een scorende spits die maar niet te vinden is want Salmon is een goeie speler maar ik denk dat ie beter tot zijn recht komt op het middelveld want hij heeft geen killersinstinct net als Tuyp die heeft dat ook niet.
En geld is er wel.

Er hangt ook een nieuw reclame bord van een sponser als je daar op de site komt is het hoerenveengehalte heel erg hoog, en dat bedrijf schijnt dingen te regelen zoals vlaggetjes ect.
Het schijnt dat die in zee zijn gegaan met Groningen omdat dit ons laatste jaar is in het Oosterparkstadion, daar zitten wij in Groningen dus niet op te wachten wij willen een afscheid zoals wij dat willen en niet zoals 1 of ander bedrijf wat de 'sfeer' verzorgt bij hoerenveen dat doet.

Buijs speelde redelijke wedstrijd.
Luirink moest al snel vervangen worden door een blessure die wel eens heel lang kon gaan duren dan moet je denken aan een halfjaar/jaar en dat is met de huidige selectie niet op te lossen voor een heel seizoen dus misschien moet daar een nieuwe voor gehuurd worden dan heb je dus weer minder geld voor een eventuele spits.
Roorda stond heel erg goed te keepen samen met Kruiswijk de 2 beste mensen achterin, Kruiswijk heeft Groningen 2keer gered van een tegendoelpunt.
Fledderus de nieuwe middenvelder, 21(geloof ik) afkomstig van de jeugd van hoerenveen speelde ook redelijk, doe moet nog groeien maar kan zeker belangrijk worden voor ons middenveld.
En over de laatste aankoop Tuyp heb ik het net al ff gehad.

_______

Mijn stukje over FC, er moet wat veranderen anders spelen we straks in een gloednieuw en mooi stadion in de GG.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 16-08-2004, 21:56
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 16-08-2004 @ 22:09 :
Ajax speelde helemaal niet beter, tussen de 50ste en de 80ste minuut werd er zelfs maar op 1 helft gespeeld. Daarvoor kon Ajax ook niet echt overtuigen, alle doelpunten waren ook defensieve fouten. De laatste 10 minuten speelde Twente alles of waardoor er veel ruimte kwam en toen ging Ajax pas aardig combineren. Imo was een 3-3 best rechtvaardig
Tussen de 50 en 80 , de wedstrijd loopt van de 0 tot de 90...En de doelpunten van Twente kwamen al helemaal tot stand via defensieve fouten, dus dat is geen argument.
Oud 16-08-2004, 22:38
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
ik zei toch ook ALLE doelpunten dus ook die van Twente. En dat ze een half uur domineren is wel een argument aangezien Ajax dat absoluut niet langer heeft gedaan.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 17-08-2004, 10:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 16-08-2004 @ 11:37 :
Nu geef je zelf al aan trouwens waarom ze alchol buiten de stadions willen houden..
Ik zeg alleen als ze teveel hebben gezopen, daarnaast gaat het in dit geval niet om de alcohol die ze buiten het stadion moeten houden, maar om de agressieve mensen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 17-08-2004, 11:06
Fantasy16
Fantasy16 is offline
uhmz kortom: als ajax zo blijft spelen als in de afgelopen 2 wedstrijden tegen utrecht (jc schaal) en twente en de meeste mensen zeggen dat feyenoord en psv slechter spelen dan ajax krijgen we nog een leuke top 3 dit seizoen ik zat zelf te denken aan: az, utrecht, vitesse ofzo?
Oud 17-08-2004, 11:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Fantasy16 schreef op 17-08-2004 @ 12:06 :
uhmz kortom: als ajax zo blijft spelen als in de afgelopen 2 wedstrijden tegen utrecht (jc schaal) en twente en de meeste mensen zeggen dat feyenoord en psv slechter spelen dan ajax krijgen we nog een leuke top 3 dit seizoen ik zat zelf te denken aan: az, utrecht, vitesse ofzo?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 17-08-2004, 11:41
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Fantasy16 schreef op 17-08-2004 @ 12:06 :
uhmz kortom: als ajax zo blijft spelen als in de afgelopen 2 wedstrijden tegen utrecht (jc schaal) en twente en de meeste mensen zeggen dat feyenoord en psv slechter spelen dan ajax krijgen we nog een leuke top 3 dit seizoen ik zat zelf te denken aan: az, utrecht, vitesse ofzo?
Ik weet niet of je JC gezien hebt maar die heeft Ajaks verloren.
En Vitesse?
Waarom wel Vitesse noemen en geen Feyenoord dan won met maar liefst 6-1.

Hou jij het maar bij korfbal..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 17-08-2004, 11:55
Fantasy16
Fantasy16 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 17-08-2004 @ 12:41 :
Ik weet niet of je JC gezien hebt maar die heeft Ajaks verloren.
En Vitesse?
Waarom wel Vitesse noemen en geen Feyenoord dan won met maar liefst 6-1.

Hou jij het maar bij korfbal..
uhmz omdat het sarcastisch bedoeld was? en vitesse zegt ieder1 van enkeltje nacompetitie maar ik denk dat ze weer europa in gaan ok maybe niet als 3e maar wel als 5e ofzo...

en uhmz feyenoord heeft de laatste paar jaar niet echt goeie seizoenen gehad he? 7 jaar al geen kampioen meer...
Oud 17-08-2004, 11:56
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 17-08-2004 @ 12:41 :
Ik weet niet of je JC gezien hebt maar die heeft Ajaks verloren.
Hij bedoelt ook dat ze dan niet in de top 3 komen

tenminste dat dacht ik dat hij dat bedoelde
Oud 17-08-2004, 11:57
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Fantasy16 schreef op 17-08-2004 @ 12:55 :
uhmz omdat het sarcastisch bedoeld was? en vitesse zegt ieder1 van enkeltje nacompetitie maar ik denk dat ze weer europa in gaan ok maybe niet als 3e maar wel als 5e ofzo...

en uhmz feyenoord heeft de laatste paar jaar niet echt goeie seizoenen gehad he? 7 jaar al geen kampioen meer...
Door 2spelers gaat Vitesse echt niet veel beter spelen, daar durf ik geld op in te zeten.

Feyenoord laatste jaren slecht?
Uefacup hebben ze gewonnen en het is geen 7jaar geleden dat ze kampioen zijn geworden, ben geen Feyenoorder dus kan niet uit mn hoofd zeggen hoelang het geleden is maar volgens mij 4jaar ofzo.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 17-08-2004, 11:58
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Martjin schreef op 17-08-2004 @ 12:56 :
Hij bedoelt ook dat ze dan niet in de top 3 komen

tenminste dat dacht ik dat hij dat bedoelde
Hij zegt dat als Ajaks zo blijft spelen als de laatste 2 wedstrijden ze dan kampioen worden..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 17-08-2004, 11:59
Fantasy16
Fantasy16 is offline
Citaat:
Martjin schreef op 17-08-2004 @ 12:56 :
Hij bedoelt ook dat ze dan niet in de top 3 komen

tenminste dat dacht ik dat hij dat bedoelde
jij snapt het
Oud 17-08-2004, 12:00
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Nu snap ik het Ik las het verkeerd, sorry.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 17-08-2004, 12:01
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Citaat:
Fantasy16 schreef op 17-08-2004 @ 12:55 :
uhmz omdat het sarcastisch bedoeld was? en vitesse zegt ieder1 van enkeltje nacompetitie maar ik denk dat ze weer europa in gaan ok maybe niet als 3e maar wel als 5e ofzo...

en uhmz feyenoord heeft de laatste paar jaar niet echt goeie seizoenen gehad he? 7 jaar al geen kampioen meer...

Je komt natuurlijk net uit het buiteland hè....


Feyenoord is 5 jaar geleden kampioen geweest, ze hebben de UEFA Cup gewonnen, in een bekerfinale gestaan.

En Vitesse eindigd gewoon middenmoot, niks nacompetitie en niks Europees.
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Oud 17-08-2004, 12:23
Fantasy16
Fantasy16 is offline
Citaat:
RayMania schreef op 17-08-2004 @ 13:01 :
Je komt natuurlijk net uit het buiteland hè....


Feyenoord is 5 jaar geleden kampioen geweest, ze hebben de UEFA Cup gewonnen, in een bekerfinale gestaan.

En Vitesse eindigd gewoon middenmoot, niks nacompetitie en niks Europees.
uhmz mja ben net 10 dagen terug uit lacanau (frankrijk)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken [Sport]SubForum voetbal op Sport
BarbapapaX
26 25-08-2004 13:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.