Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2003, 10:38
Magdalena
Magdalena is offline
Naar aanleiding van een gesprek tussen mijn vriend en mij nadat hij per ongeluk iets sneller dan hij bedoelt had (na 30 minuten, lang en lekker genoeg voor mij, maar toch is menneer niet tevreden) klaarkomt en ik nog niet ben klaargekomen, maar meneer het komende uur echt zo uitgeput is om nog een poging aan te kunnen. Ik weet dat hij niet overdrijft en het geen smoes is zoals sommige meisjes gebruiken als ze geen zin hebben (de "ik heb hoofdpijn" smoes), want hij heeft wel degelijk altijd zin in seks, maar hij is dan gewoon te moe.

Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat het kwam door al dat bloed dat naar de penis stroomt, maar hij blijft erbij dat het komt door alle inspanning die hij moet leveren (de arme jongen), maar dan zou ik toch ook bekaf moeten zijn en hij heeft toch echt een veel betere conditie dan ik?

En hoe lang duurt het eigenlijk bij de mannen totdat ze weer op krachten zijn en hoeveel seks kunnen jullie per dag aan?
__________________
One day the world will be ready for you and wonder how they didn't see

Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 11:20.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 10:44
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Tja als t echt om z'n conditie gaat kan dat wel als hij al het werk moet doen.

Kijk het is idd wel waar dat de penis na een ejaculatie moet 'bijkomen' maar dat lijkt mij geen uur te duren. Maar als je bepaalde spieren enzo heel die 30 minuten moet aanspannen dan kan dat lijkt me wel erg zwaar worden.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 10:51
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Ik denk dat dat toch echt aan jou ligt hoor. Mannen zijn meestal, als ze klaargekomen zijn, niet meer geil genoeg om maar op elke willekeurige koe te kruipen, dus het zal wel aan jou liggen dat hij niet meer wil (en niet meer zegt te kunnen...)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 10:53
blackcamel
Avatar van blackcamel
blackcamel is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 10-07-2003 @ 11:51:
Ik denk dat dat toch echt aan jou ligt hoor. Mannen zijn meestal, als ze klaargekomen zijn, niet meer geil genoeg om maar op elke willekeurige koe te kruipen, dus het zal wel aan jou liggen dat hij niet meer wil (en niet meer zegt te kunnen...)
slaat echt nergens op.........misschien moeten ze andere dingen proberen om haar zo sneller klaar te laten komen maar hij gaat echt niet met haar naar bed als hij haar niks vindt hoor
__________________
Wie het lauwe niet eert, is het koude niet weerd.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 10:55
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Als een man klaargekomen is gaat z'n lichaam stoffen aanmaken die hetzelfde werken als veel slaappillen, en wordt 'ie gewoon moe, kan 'ie dus echt niks aan doen.

Dat is ook de reden dat aftrekken voordat je gaat slapen erg goed werkt, daarna ben je zo weg
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 10:57
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 10-07-2003 @ 11:51:
niet meer geil genoeg om maar op elke willekeurige koe te kruipen,
Een gewone ban is voor jou niet genoeg he? Vind je dit nou echt nodig?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 11:02
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
Chimera schreef op 10-07-2003 @ 11:57:
Een gewone ban is voor jou niet genoeg he? Vind je dit nou echt nodig?
Gozer, proef mijn sarcasme.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 11:04
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 10-07-2003 @ 12:02:
Gozer, proef mijn sarcasme.
Bespaar me je cynisme, daar zit niemand op te wachten. Ze stelt een vraag, als je daar niet op een niet-denigrerende manier op kunt antwoorden heb je hier weinig te zoeken geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 11:05
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 10-07-2003 @ 12:02:
Gozer, proef mijn sarcasme.
Rico heeft gelijk, de topicstartster zeurt. Nee, natuurlijk moet die jongen eerst even bijkomen. Ze moet blij zijn dat hij na een uur weer kan!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 11:06
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
Chimera schreef op 10-07-2003 @ 12:04:
Bespaar me je cynisme, daar zit niemand op te wachten. Ze stelt een vraag, als je daar niet op een niet-denigrerende manier op kunt antwoorden heb je hier weinig te zoeken geloof ik.
En jij bent hier omdat...je ook nog iets anders kunt dan zeuren?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 11:08
Magdalena
Magdalena is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 10-07-2003 @ 11:51:
Ik denk dat dat toch echt aan jou ligt hoor. Mannen zijn meestal, als ze klaargekomen zijn, niet meer geil genoeg om maar op elke willekeurige koe te kruipen, dus het zal wel aan jou liggen dat hij niet meer wil (en niet meer zegt te kunnen...)
haha, grappig.
nee serieus, mijn vriend heeft toch iets meer met schapen, dus misschien dat het daar inderdaad aan ligt

blackcamel: op zich zit dat wel goed hoor, ik kom bijna altijd klaar alleen die ene keer dus niet. het ging eigenlijk meer over het feit dat we ons afvroegen hoe dat nou komt dan mannen zo moe worden, en ik, met dezelfde lichamelijke inspanning, niet. seksleven is voor de rest prima


chimera; dat is inderdaad het antwoord dat ik zocht maar niet meer op kon komen, dankjewel
__________________
One day the world will be ready for you and wonder how they didn't see
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 11:11
Magdalena
Magdalena is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 10-07-2003 @ 12:05:
Rico heeft gelijk, de topicstartster zeurt. Nee, natuurlijk moet die jongen eerst even bijkomen. Ze moet blij zijn dat hij na een uur weer kan!
het was niet bedoeld als zeuren poesiefox, want ik klaag absoluut niet (sterker nog, ik vind dat je absoluut gelijk hebt dat ik heel blij moet zijn dat ik een vriendje heb die mij zo goed kan bevredigen en dat ik dan geen recht heb om te zeuren).
het was gewoon een constatering waar we ons eigenlijk over verbaasde en we wilde even weten hoe dat ook alweer kwam. misschien nutteloze kennis, maar goed.

edit: nu ik mijn post herlees komt het inderdaad een beetje verkeerd over, ik zal hem wijzigen zodat het overkomt zoals ik bedoel.
__________________
One day the world will be ready for you and wonder how they didn't see
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 11:11
Verwijderd
Ik heb een keer gelezen dat bij sommige mannen bij een erectie zoveel bloed naar 'het vooronder' stroomt dat ze flauwvallen doordat de hersens te weinig bloed krijgen...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 11:16
Magdalena
Magdalena is offline
Citaat:
perseus schreef op 10-07-2003 @ 12:11:
Ik heb een keer gelezen dat bij sommige mannen bij een erectie zoveel bloed naar 'het vooronder' stroomt dat ze flauwvallen doordat de hersens te weinig bloed krijgen...
ja, dat is inderdaad wat ik ook gelezen had, en daarom dacht ik dat je er dus ook moe van kon worden
__________________
One day the world will be ready for you and wonder how they didn't see
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 11:17
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 10-07-2003 @ 12:11:
Ik heb een keer gelezen dat bij sommige mannen bij een erectie zoveel bloed naar 'het vooronder' stroomt dat ze flauwvallen doordat de hersens te weinig bloed krijgen...
Hmm, heb je een enorme penis en dan kan je er niets mee. Balen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 11:18
Magdalena
Magdalena is offline
lijkt me inderdaad vervelend als je steeds flauwvalt.
__________________
One day the world will be ready for you and wonder how they didn't see
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 11:58
Pletterprater
Pletterprater is offline
Volgens mij is dit heel verschillend per man en per vrouw.

Bij ons lijken de rollen een beetje omgedraaid te zijn. Ik kan best een lange tijd doorgaan, moe wordt ik er niet snel van. Maar als mijn vriendin is gekomen, dan ligt ze daarna nog wel een 5 minuten ofzo na te puffen waarbij ze de eerste minuut echt zowat geen been kan verzetten.

Ik denk dat het iets te maken heeft met de sterkte van het orgasme... hoe sterker je orgasme, hoe meer energie dit vergt, hoe moe'er je wordt.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 12:19
Ikkietje
Ikkietje is offline
Zeg jullie gozers moeten niet alleen aan je eigen denken! Pasgeleden las ik een stuk over sex! Er stond in dat het eigenlijk moet zijn dat je bij seksuele gemeenschap eerst de vrouw moet laten klaarkomen! Dit omdat veel vrouwen niet klaarkomen door penetratie! Warm eerst de vrouw goed op, bewerk de clitoris of bef haar! Als zij klaar is gekomen, laat je ze even bijkomen (wat overigens niet zo lang duurt als bij de man) Ze is dan iig nog steeds nat en geil, en ga dan over naar penetratie!

Gozers, denk niet teveel aan jezelf , want als je echt van je vriendin houdt, dan wil je ook graag dat ze klaarkomt! en btw als je vriendin niet klaarkomt tijdens de sex, dan doe jij misschien iets verkeerd! (Ooit in je hoofd opgekomen???) Bewerk haar clitoris als jullie aan het sexen zijn. Probeer anders de liefdeswacht (www.sexwoordenboek.nl) of andere standjes , zodat jullie optimaal SAMEN kunnen genieten! En niet alleen...
En ookal heeft hij een 1 uur nodig om bij te komen (overigens wel lang) dan kan hij ondertussen jou nog wel strelen, toch?

En Magdalena (een bijbelse naam trouwens!!! ) probeer niet je eigen op het klaarkomen te richten! (En al helemaal niet faken natuurlijk) Als hij wil dat je klaarkomt, richt je niet alleen op klaarkomen, maar wel op het genot en laat je helemaal gaan! En als het wat langer duurt... NOU DAN GAAT HIJ NOG WAT LANGER DOOR MET BEFFEN/VINGEREN EN NOEM MAAR OP!!!

Succes
Liefs
Ikkietje...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 12:21
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 10-07-2003 @ 12:58:
Volgens mij is dit heel verschillend per man en per vrouw.

Bij ons lijken de rollen een beetje omgedraaid te zijn. Ik kan best een lange tijd doorgaan, moe wordt ik er niet snel van. Maar als mijn vriendin is gekomen, dan ligt ze daarna nog wel een 5 minuten ofzo na te puffen waarbij ze de eerste minuut echt zowat geen been kan verzetten.

Ik denk dat het iets te maken heeft met de sterkte van het orgasme... hoe sterker je orgasme, hoe meer energie dit vergt, hoe moe'er je wordt.
Ja idd, zowel mannen als vrouwen kunnen last hebben van vermoeidheid na het klaarkomen. Is heel normaal, alleen misschien vervelend voor de partner als die nog verder wil/kan.

Je kent ze wel die 'stomme' filmpjes waarbij de man in slaap valt nog voordat hij uit de vagina van z'n vriendin is en bovenop haar ligt te slapen

En dat van dat flauwvallen omdat al t bloed uit de hersenen naar de penis is 'gezakt'. Dat wil nog niet zeggen dat ie een super lul heeft, hij kan ook gewoon nauwelijks hersenen hebben
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Ikkietje schreef op 10-07-2003 @ 13:19:
Zeg jullie gozers moeten niet alleen aan je eigen denken! Pasgeleden las ik een stuk over sex! Er stond in dat het eigenlijk moet zijn dat je bij seksuele gemeenschap eerst de vrouw moet laten klaarkomen! Dit omdat veel vrouwen niet klaarkomen door penetratie!
Dat is eigenlijk onzin. De natuurlijke functie van seks is voortplanting. De man moet eerst klaarkomen, en daarna de vrouw. Bij het klaarkomen van de vrouw trekt het bekken samen en ontspant het daarna weer, zodat het sperma opgezogen wordt en de vrouw dus bevrucht wordt.
Sinds een jaar of 40 zijn voortplanting en seks voor genot gescheiden en gaat het er meer om dat zowel man of vrouw klaarkomen. Natuurlijk moeten wij mannen daar rekening mee houden, dat wordt dan ook geprobeerd, maar helaas is dat soms moeilijk omdat wij van nature gewoon eerder klaarkomen. Het is dus niet zo dat mannen bewust eerder klaarkomen.
Niet zomaar roepen dat mannen egoistisch zijn dus..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 12:48
Magdalena
Magdalena is offline
Citaat:
Ikkietje schreef op 10-07-2003 @ 13:19:

En Magdalena (een bijbelse naam trouwens!!! ) probeer niet je eigen op het klaarkomen te richten! (En al helemaal niet faken natuurlijk) Als hij wil dat je klaarkomt, richt je niet alleen op klaarkomen, maar wel op het genot en laat je helemaal gaan! En als het wat langer duurt... NOU DAN GAAT HIJ NOG WAT LANGER DOOR MET BEFFEN/VINGEREN EN NOEM MAAR OP!!!
ehm, lief bedoeld waarschijnlijk, maar zoals ik al eerder in dit topic had gemeld heb ik op seksueel gebied niets te klagen. het was mijn vriend die teleurgesteld was na 30 minuten, ik vond het sowieso allemaal erg lekker en hoef eigenlijk ook niet perse met seks klaar te komen. als het mij alleen maar om het klaarkomen zou gaan kan ik net zo goed mezelf bevredigen namelijk. seks is voor mij toch iets meer dan alleen dat.

het ging mij echt alleen om het feit dat mijn vriend en mij ons afvroegen waarom mannen soms zo uitgeput kunnen zijn na hun orgasme. of dat kwam door zware inspanningen, door bloed dat alle kanten opstroomt of door stoffen die vrijkomen.
__________________
One day the world will be ready for you and wonder how they didn't see
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 12:50
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 10-07-2003 @ 11:51:
Ik denk dat dat toch echt aan jou ligt hoor. Mannen zijn meestal, als ze klaargekomen zijn, niet meer geil genoeg om maar op elke willekeurige koe te kruipen, dus het zal wel aan jou liggen dat hij niet meer wil (en niet meer zegt te kunnen...)
ja en ik denk dat het aan jou ligt riconoscente!
wat een antwoord haha
natuurlijk ligt dat niet aan het meisje
nooit biologie gehad ofzo?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 13:35
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Citaat:
Chimera schreef op 10-07-2003 @ 11:55:
Als een man klaargekomen is gaat z'n lichaam stoffen aanmaken die hetzelfde werken als veel slaappillen, en wordt 'ie gewoon moe, kan 'ie dus echt niks aan doen.

Dat is ook de reden dat aftrekken voordat je gaat slapen erg goed werkt, daarna ben je zo weg
Als ik niet kan slapen begin ik ook altijd te rukken. Idd, daarna slaap je zo.
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 15:55
Verwijderd
Als ik een orgasme helemaal laat 'uitlopen' bij mezelf dan ben ik daarna ook ontzettend loom. Als mijn vriend me op dat moment zou vragen hem te pijpen oid dan zou ik daar echt de kracht niet voor hebben. Maar dat duurt maar vijf minuutjes ofzo, daarna kan ik weer. Ik kan trouwens ook het 'staartje' van een orgasme tegen houden, waardoor ik wel het fijne gevoel heb, maar niet het gevoel erna, dus als ik tijdens de sex klaarkom en het gaat nog even duren, dan hou ik het after-orgasm-gevoel tegen en ben ik energiek genoeg om door te gaan. Het ligt dus niet per se aan mannen, het verschilt gewoon per mens
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 17:30
Marshall84
Avatar van Marshall84
Marshall84 is offline
volgens mij is hier al eerder een topic overgeweest!
als vrouw moet je de man ff een kwartier tot 20 minuten met rust laten niet aan ze lul gaan lopen pielen/kriebelen/trekken want dat werkt niet als je na die tijd begint met een mega super geile zoen dan is het bij mij zo dat ik al wel weer kan en kom je als man ook niet zo snel klaar en kun je voor de vrouw zorgen!
al zorg ik liever eerst dat zij klaarkomt en dan pas het echte werk gaan doen!
__________________
Single and Sweet ;)
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 09:21
Magdalena
Magdalena is offline
Citaat:
chicklover schreef op 11-07-2003 @ 10:11:
moeten ze maar vaker neuken
ik neuk al 2 jaar elke dag minstens 5, 6 keer met me chickz
ik wordt nietmeer moe
...en dan wil mijn oma nog beweren dat de jeugd van tegenwoordig met al die televisie zelf geen fantasie meer heeft.
__________________
One day the world will be ready for you and wonder how they didn't see
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 09:42
Cthulhu
Cthulhu is offline
Mijn vriend heeft dat probleem helemaal niet. Van zodra hij klaargekomen is, ben ik alweer aan de beurt. Op een korte pauze na waarin de condoom uitmoet, penis proper gemaakt en handjes gewassen.

Ikzelf heb het wel. Van zodra ik mijn orgasme heb gehad word ik gewoon moe. Ik lig niet echt te puffen of zo, maar alles is me gewoon te veel om doen.
__________________
Jongens denken maar aan 1 ding. Gelukkig denken meisjes aan hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 13:39
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Chimera schreef op 10-07-2003 @ 11:57:
*kijkt naar de datum*

*kijkt nog eens*

Jezus Niels, dat is lang geleden... Ik dacht dat iemand een heeel oud topic had opgediept
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 13:45
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 11-07-2003 @ 14:39:

Jezus Niels, dat is lang geleden... Ik dacht dat iemand een heeel oud topic had opgediept
Je leeft?

Arwen!!!!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 13:46
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Chimera schreef op 11-07-2003 @ 14:45:
Je leeft?

Arwen!!!!
*LACH*

*tearful hug*

__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 13:51
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 11-07-2003 @ 14:46:
*LACH*

*tearful hug*

Om te voorkomen dat we tientallen topics volspammen, check je PMs
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 14:10
Bosserini
Avatar van Bosserini
Bosserini is offline
Je bent wel hard zeg. Mannen kunnen ook moe worden!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 14:58
Magdalena
Magdalena is offline
Citaat:
iej...? schreef op 11-07-2003 @ 15:10:
Je bent wel hard zeg. Mannen kunnen ook moe worden!
lol, dat weet ik schat, en da's ook helemaal niet erg. ik hoor alleen in mijn omgeving vaker dat de mannen iets eerder moe zijn dan de vrouwen en ook iets langer de tijd nodig hebben om bij te komen. dus vriend en ik vroegen ons af of het een biologische reden had, of dat het gewoon erg uitputtend werk is, seks met mij
__________________
One day the world will be ready for you and wonder how they didn't see
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 15:06
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
ben ik dan een van de weinige die (als ik goed geslapen heb) veeeel langer door kan gaan als mijn vriendin.... als ik klaar ben gekomen kan ik gewoon doorgaan met sex... zelfs zo goed dat mijn vriendin het soms niet eens merkt (dan ben ik dus meer bezig haar klaar te laten komen dan mij..) ze komt sowieso of tegelijk of eerder klaar als mij dus het zit wel goed denk ik zo..
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Magdalena schreef op 11-07-2003 @ 15:58:
lol, dat weet ik schat, en da's ook helemaal niet erg. ik hoor alleen in mijn omgeving vaker dat de mannen iets eerder moe zijn dan de vrouwen en ook iets langer de tijd nodig hebben om bij te komen. dus vriend en ik vroegen ons af of het een biologische reden had, of dat het gewoon erg uitputtend werk is, seks met mij
naja, na een orgasme worden veel mensen moe, mannen komen eerder klaar dan vrouwen, ergo veel mannen worden eerder moe
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 15:13
Magdalena
Magdalena is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 11-07-2003 @ 16:08:
naja, na een orgasme worden veel mensen moe, mannen komen eerder klaar dan vrouwen, ergo veel mannen worden eerder moe
zit wat in ja. alhoewel hij mij altijd wel voor het gemak eerst laat klaarkomen, want ik ben degene van ons twee die èn het snelste klaarkomt over het algemeen, èn het langste/makkelijkste door kan gaan na een orgasme en bereid is meerdere direct daarna te ontvangen (moet ik wel toegeven dat er van mijn kant na een orgasme 2 minuutjes even wat minder actie is).
__________________
One day the world will be ready for you and wonder how they didn't see
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 17:24
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
ik denk dat mannen moe worden van inspanning
__________________
- the vøøðøø who do what you don't dare do people -
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 18:00
WoDkABiTcH
Avatar van WoDkABiTcH
WoDkABiTcH is offline
Als mannen eenmaal zijn klaargekomen, naja, dan is meteen alle lust weg, ofzow
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 11:48
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
rysdigital schreef op 12-07-2003 @ 18:24:
ik denk dat mannen moe worden van inspanning [afbeelding]
Typisch.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 12:56
WE$T$IDE
WE$T$IDE is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 10-07-2003 @ 11:51:
Ik denk dat dat toch echt aan jou ligt hoor. Mannen zijn meestal, als ze klaargekomen zijn, niet meer geil genoeg om maar op elke willekeurige koe te kruipen, dus het zal wel aan jou liggen dat hij niet meer wil (en niet meer zegt te kunnen...)
echt lullig
__________________
WE$T$IDE !!!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 05:23
kastdeur
kastdeur is offline
Omdat mannen mietjes zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 09:35
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
mmmz raar genoeg kom ik niet snel genoeg klaar soms naar mijn goesting
t'is al een tijdje gelede
maar vorige keer duurde het een uur en was nog steeds niet klaarkomen
maar zij was moe
dit is niet om te stoeffen
want is eigenlijk vreselijk hatelijk om maar niet te komen
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 23:00
A.K.A I-D-I-O-T
Avatar van A.K.A I-D-I-O-T
A.K.A I-D-I-O-T is offline
mannen zijn gewoon t zwakkere geslacht
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:08
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
3 uur lang daad Whoppa, en nog nie moe Maarja, toen wask nog wel jong
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:57
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 18-07-2003 @ 16:08:
3 uur lang daad Whoppa, en nog nie moe Maarja, toen wask nog wel jong
Wat vervelend dat je nu zown oude lul bent .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:46
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Nou, volgens die test van wat is je echte leeftijd ben ik 26.8
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 20:42
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 18-07-2003 @ 18:46:
Nou, volgens die test van wat is je echte leeftijd ben ik 26.8
Gedraag je dan ook eens zo.

Ontopic: 't Klopt volgens mij wat Chimera zegt over die stoffen. Alleen werkt het volgens mij maar even. Want na even gewacht te hebben is de ergste slaap (bij mij) wel weer weg. Al is het nooit zo erg dat ik mijn ogen niet meer open kan houden ofzo.

Goh, en hoeveel keer kan ik aan? Ik weet het eerlijk gezegd niet, en ben er ook niet benieuwd naar. Ik vind dat seks vooral leuk en speciaal moet blijven, wat het in mijn ogen bij 7x per dag niet echt meer is.

Al heb je van die dagen...

Jee, wat een slap gelul. Komt vast doordat ik moe ben. En nee, niet daardoor.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 23:56
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
Magdalena schreef op 10-07-2003 @ 11:38:
Naar aanleiding van een gesprek tussen mijn vriend en mij nadat hij per ongeluk iets sneller dan hij bedoelt had (na 30 minuten, lang en lekker genoeg voor mij, maar toch is menneer niet tevreden) klaarkomt en ik nog niet ben klaargekomen, maar meneer het komende uur echt zo uitgeput is om nog een poging aan te kunnen. Ik weet dat hij niet overdrijft en het geen smoes is zoals sommige meisjes gebruiken als ze geen zin hebben (de "ik heb hoofdpijn" smoes), want hij heeft wel degelijk altijd zin in seks, maar hij is dan gewoon te moe.

Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat het kwam door al dat bloed dat naar de penis stroomt, maar hij blijft erbij dat het komt door alle inspanning die hij moet leveren (de arme jongen), maar dan zou ik toch ook bekaf moeten zijn en hij heeft toch echt een veel betere conditie dan ik?

En hoe lang duurt het eigenlijk bij de mannen totdat ze weer op krachten zijn en hoeveel seks kunnen jullie per dag aan?
Mijn vriend die kan soms na 10 of 15 minuten alweer en dat dan een keer of 4 achter elkaar en dan ook gewoon steeds klaarkomen.
Maar mijn exvriend die kon helemaal niet klaarkomen van de het erin en eruit sex.
scheelt bij iedereen denk ik
__________________
Kleine Denise
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Tsunami, opdracht Nederlands
Miekje*
8 05-08-2008 08:57
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Pijnlijke Eenvoud
juliettebinoche
59 11-01-2004 22:12
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52.