Oud 10-01-2020, 09:22
kluun1985
kluun1985 is offline
Zelfs de assistente is onbekwaam! Heb haar gebeld en de situatie uitgelegd, enkele grepen uit haar onbekwame uitspraken:

'Een stoot tegen de tand is als een blauwe plek, het heeft even wat rust nodig, geen harde dingen afbijten'

IK BIJT SOWIESO GEEN HARDE DINGEN!!

'Binnen 2 weken hoort het beter te zijn'

Eeeh komende maandag is het 2 weken, de situatie verslechtert!

'De tandarts heeft gisteren gekeken als er iets was had ze het gezien'

!!!!!!!!! Natuurlijk kan ze een zenuwontsteking niet zien!!!!

'Ook op een foto is niet alles zichtbaar'

!!!!!!!!

'Laat ons volgende week horen of het beter gaat'

!!!!! = geniet (huil) tijdens het weekend en tieft als het erger wordt op naar de spoedarts, die heeft meer tijd voor het uitvoeren van een spoedwortelkanaalbehandeling, die hoeft immers geen afspraken te verschuiven.

Nou gaat een mooi weekend worden, jongens. Dat dit kan in Nederland. Er wordt mij gewoon medische zorg onthouden, ik mag creperen van de pijn.
Oud 10-01-2020, 10:49
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
De tandarts is wel erg blij om jou weer te zien!
Oud 10-01-2020, 10:50
Verwijderd
Vgm heb jij het iets te hoog in je bol.
Oud 10-01-2020, 11:00
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik zou iets minder hoog van de toren blazen als ik jou was
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-01-2020, 11:07
Verwijderd
Als je naar de paaz gaat, wordt je vast wel geholpen!
Oud 10-01-2020, 11:11
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ze proberen je te helpen. Als je het niet met hun eens bent, prima. Heb jij gestudeerd voor dit vak? Gezien het feit dat je bij een van je eerste posts anderen wilt laten verplaatsen in een scholier, ga ik er even van uit dat jij er ook een bent. In dat geval heb jij dus niet tandheelkunde gestudeerd, en dat betekent dat je het niet beter weet dan de mensen die dat wel hebben gedaan. Kortom, accepteer de hulp die je krijgt, en ga anders lekker naar een andere tandarts of doe het zelf. Want blijkbaar weet je het toch wel beter
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-01-2020, 14:48
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Vgm heb jij het iets te hoog in je bol.
Misschien moet hij zijn bek houden (lees: mond) en ermee dealen.
Oud 10-01-2020, 15:37
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Misschien moet hij zijn bek houden (lees: mond) en ermee dealen.
Heb een nieuwe afspraak gemaakt, maandagochtend. Ze gaan foto maken, eindelijk.

Moest wel 2 keer bellen hierover!

Alleen nu ben ik bang, want wat gaan ze ontdekken?
Oud 10-01-2020, 15:38
Verwijderd
Ik weet niet wat ze ontdekken. Maar ik denk dat ze met hun mond vol tanden zullen staan.
Oud 10-01-2020, 15:43
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Ik weet niet wat ze ontdekken. Maar ik denk dat ze met hun mond vol tanden zullen staan.
Zenuw dood?
Wortelbreuk?

En er zijn maar 2 behandelingen voor zoiets!

Wortelkanaalbehandeling
Extractie

In geval van die wortelkanaal, zal mijn tand nooit meer hetzelfde zijn.
In geval van extractie mag ik een jaar rondlopen zonder tand tot ik implantaat krijg (als dat al mogelijk is)

Wat is het leven toch kot.
Oud 10-01-2020, 15:44
Verwijderd
Het leven is zeer kot. Sterkte jongen.
Oud 10-01-2020, 15:44
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Gozer jij bent zo raar!
Je hebt die foto na heel lang zeuren en smeken, en nu heb je wat je wilde. en nu ga je janken over wat ze misschien wel kunnen ontdekken?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-01-2020, 17:15
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Gozer jij bent zo raar!
Je hebt die foto na heel lang zeuren en smeken, en nu heb je wat je wilde. en nu ga je janken over wat ze misschien wel kunnen ontdekken?
Hoi Jaapie,

Wat zou jij doen als je vanavond tijdens het tandenpoetsen ineens met de harde kant van de borstel tegen je boven voortanf aanbotst, en de volgende dag pijn voelt aan die tand, en een week later aan alle tanden ernaast ook pijn hebt? En ook nog eens aan de achterkant van al die tanden en je gehemelte? En die tand waartegen gestoot is heel dof en drukkend voelt?

Bij voorbaat dank,

Kluun
Oud 10-01-2020, 17:21
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Het leven is zeer kot. Sterkte jongen.
Maar die tandarts is zo dom als een oen. Tand gekneusd?! En dan 2 weken al pijn? Geloof er geen zak van.
Oud 10-01-2020, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Maar die tandarts is zo dom als een oen. Tand gekneusd?! En dan 2 weken al pijn? Geloof er geen zak van.
Je bent zelf zo dom als een oen omdat je de tandarts niet geloofd terwijl hij hier voor gestudeerd heeft.
Oud 10-01-2020, 17:38
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Maar die tandarts is zo dom als een oen. Tand gekneusd?! En dan 2 weken al pijn? Geloof er geen zak van.
no u
Oud 10-01-2020, 18:02
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Hoi Jaapie,

Wat zou jij doen als je vanavond tijdens het tandenpoetsen ineens met de harde kant van de borstel tegen je boven voortanf aanbotst, en de volgende dag pijn voelt aan die tand, en een week later aan alle tanden ernaast ook pijn hebt? En ook nog eens aan de achterkant van al die tanden en je gehemelte? En die tand waartegen gestoot is heel dof en drukkend voelt?

Bij voorbaat dank,

Kluun
Langsgaan bij de tandarts, mijn klachten indienen, doen wat de tandarts aangeeft als oplossing.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-01-2020, 18:25
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Langsgaan bij de tandarts, mijn klachten indienen, doen wat de tandarts aangeeft als oplossing.
Helemaal top, de tandarts vertelt je dat alles goed is, je mag naar huis. Thuis merk je dat je nog steeds pijn hebt. Wat doe je dan?
Oud 10-01-2020, 18:26
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Luisteren naar de tandarts. Wacht een paar dagen, en als de pijn er nog steeds is, bel opnieuw. ez.
Oud 10-01-2020, 18:33
Verwijderd
In ieder geval niet gaan lopen bitchen op een vreemd forum.
Oud 10-01-2020, 18:45
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
In ieder geval niet gaan lopen bitchen op een vreemd forum.
Oud 10-01-2020, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Helemaal top, de tandarts vertelt je dat alles goed is, je mag naar huis. Thuis merk je dat je nog steeds pijn hebt. Wat doe je dan?
Bellen naar de tandarts.
Oud 10-01-2020, 18:58
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Bellen naar de tandarts.
Gedaan. Nu heb ik een nieuwe afspraak, hopelijk maken die onbekwamen dit keer wel een foto.
Oud 10-01-2020, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Zelfs de assistente is onbekwaam! Heb haar gebeld en de situatie uitgelegd, enkele grepen uit haar onbekwame uitspraken:

'Een stoot tegen de tand is als een blauwe plek, het heeft even wat rust nodig, geen harde dingen afbijten'

IK BIJT SOWIESO GEEN HARDE DINGEN!!

'Binnen 2 weken hoort het beter te zijn'

Eeeh komende maandag is het 2 weken, de situatie verslechtert!

'De tandarts heeft gisteren gekeken als er iets was had ze het gezien'

!!!!!!!!! Natuurlijk kan ze een zenuwontsteking niet zien!!!!

'Ook op een foto is niet alles zichtbaar'

!!!!!!!!

'Laat ons volgende week horen of het beter gaat'

!!!!! = geniet (huil) tijdens het weekend en tieft als het erger wordt op naar de spoedarts, die heeft meer tijd voor het uitvoeren van een spoedwortelkanaalbehandeling, die hoeft immers geen afspraken te verschuiven.

Nou gaat een mooi weekend worden, jongens. Dat dit kan in Nederland. Er wordt mij gewoon medische zorg onthouden, ik mag creperen van de pijn.
Je bent echt arrogant. Wat de assistent zegt is gewoon correct. Hier staat gewoon twee weken voor. Als je gaat pushen voor een wortelkanaalbehandeling en die is niet nodig, ben je veel verder van huis.

Verder zit een tandarts vaak thuis stand by, als je belt en je mag komen, want aangezien het ook gewoon het weekend van de tandarts is, wordt de assistent gebeld. Als je de tandarts 's nachts belt, komt hij/zij alleen met een trauma naar de praktijk of bij een abces met slikklachten ofzo. Weekenden kunnen helemaal vol gepland worden met vaak lastige behandelingen. Je weet echt niet hoe het er aan toe gaat. En tandarts gaat niet een volledige wortelkanaalbehandeling uitvoeren in een weekenddienst, behalve als er echt tijd is, maar meestal is dat er niet, vooral niet als er een huilend kind ofzo in de wachtkamer zit of iemand met koorts.

Verder breekt je tand echt niet zomaar door een tik van een borstelkop. Helemaal niet als die tand nog in leven is.
Oud 10-01-2020, 19:01
Verwijderd
Oja in het weekend en/of avond/nacht betaal je ook nog eens dikke toeslagkosten.
Oud 10-01-2020, 19:13
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Gedaan. Nu heb ik een nieuwe afspraak, hopelijk maken die onbekwamen dit keer wel een foto.
Wat ben jij een arrogante zak. Verrassend dat mensen je überhaupt nog willen helpen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-01-2020, 19:21
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Je bent echt arrogant. Wat de assistent zegt is gewoon correct. Hier staat gewoon twee weken voor. Als je gaat pushen voor een wortelkanaalbehandeling en die is niet nodig, ben je veel verder van huis.

Verder zit een tandarts vaak thuis stand by, als je belt en je mag komen, want aangezien het ook gewoon het weekend van de tandarts is, wordt de assistent gebeld. Als je de tandarts 's nachts belt, komt hij/zij alleen met een trauma naar de praktijk of bij een abces met slikklachten ofzo. Weekenden kunnen helemaal vol gepland worden met vaak lastige behandelingen. Je weet echt niet hoe het er aan toe gaat. En tandarts gaat niet een volledige wortelkanaalbehandeling uitvoeren in een weekenddienst, behalve als er echt tijd is, maar meestal is dat er niet, vooral niet als er een huilend kind ofzo in de wachtkamer zit of iemand met koorts.

Verder breekt je tand echt niet zomaar door een tik van een borstelkop. Helemaal niet als die tand nog in leven is.
dit
Oud 10-01-2020, 19:34
Verwijderd
Euh, je kan een zenuwontsteking toch gewoon zien?
Oud 10-01-2020, 19:38
Verwijderd
Een beginnende niet.
Oud 10-01-2020, 19:39
Verwijderd
En een verder gevorderde niet altijd.
Oud 10-01-2020, 23:01
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
En een verder gevorderde niet altijd.
Precies dus mijn tandarts is een leugenaar, want ze moet dus foto maken.
Oud 10-01-2020, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Precies dus mijn tandarts is een leugenaar, want ze moet dus foto maken.
Hij bedoelt op een röntgenfoto, niet zo'n heel bijster persoon.
Oud 10-01-2020, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Hij bedoelt op een röntgenfoto, niet zo'n heel bijster persoon.
Ja, duh.
Oud 10-01-2020, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Ja, duh.
Ben benieuwd hoe deze professor in radiologie terugkomt.
Oud 11-01-2020, 07:16
kluun1985
kluun1985 is offline
HALLELUJAH!!! Ik durf nog niet uitbundig te juichen, want als het een ontsteking oid is komt het natuurlijk weer terug, maar de pijn lijkt bijna geheel weg te zijn. Nog enige spanning, maar ik kan tenminste weer eten en mijn leven oppakken.

Ik hoop echt dat het nu helemaal weggaat en ik maandagochtend die afspraak mag afzeggen en het leven weer leuk wordt.
Oud 11-01-2020, 08:31
Verwijderd
Dus de assistent had gelijk en de tandarts is geen leugenaar. Volgende keer niet meer zo zeiken.
Oud 11-01-2020, 10:42
Verwijderd
Precies.
Oud 11-01-2020, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Dus de assistent had gelijk en de tandarts is geen leugenaar. Volgende keer niet meer zo zeiken.
Ik vraag me echt af hoe dit soort types de dag doorkomen. Hoe werkt zoiets?
Oud 11-01-2020, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me echt af hoe dit soort types de dag doorkomen. Hoe werkt zoiets?
Op een tandem naar de tandarts.
Oud 12-01-2020, 20:36
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Dus de assistent had gelijk en de tandarts is geen leugenaar. Volgende keer niet meer zo zeiken.
Helaas, gisteren was ik even pijnvrij, uur voor ik naar bed ging begon de ellende weer. Vandaag hele dag zeurende pijn aan de gestoten tand....

Morgen dus weer tandarts....en morgenavond deze tijd, zal de wereld er anders uitzien
Oud 12-01-2020, 20:56
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Naar welke toneelschool ben jij geweest?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 12-01-2020, 20:56
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dramaqueen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 12-01-2020, 21:01
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Dramaqueen
ik ben bang.

Ik wil de pijn weg, maar ik wil ook geen wortelkanaalbehandeling of extractie! Ik wil terug naar 29-12-2019!
Oud 12-01-2020, 21:19
Verwijderd
😐
Oud 12-01-2020, 21:51
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
ok boomer
Oud 12-01-2020, 21:57
Verwijderd
Aansteller.
Oud 12-01-2020, 22:09
Verwijderd
Sjonge jonge, dit gaat toch echt helemaal nergens meer over.
Oud 12-01-2020, 22:13
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Wanneer komt hier een slotje
Oud 12-01-2020, 22:13
Verwijderd
Slotje of verplaatsing naar Onzin
Oud 12-01-2020, 22:17
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Verplaatsing naar onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Antwoorden op vragen n.a.v. vorige beleidsdiscussies
WolterB
2 15-01-2013 18:44
Levensbeschouwing & Filosofie Gelovig? #2
Steelpan
188 30-01-2011 15:43
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap meederheid tweede kamer wil kraken verbieden
fractal-illusio
120 05-02-2006 15:27
Flora & Fauna Jacht op vos in Friesland weer geopent
kees17
105 30-05-2005 17:21
Software & Hardware [Email] Mail versturen met HTML
Verwijderd
27 29-03-2005 21:52
Flora & Fauna 50 eenden, kippen ganzen en ander gevogelte gedood
Kupu
87 13-10-2002 09:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17.