Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2001, 19:13
god-is-a-lie
god-is-a-lie is offline
hmz..ja..ik weet dus egt niet hoe dit komt of hoe ik dit laten stoppen...het is namelijk zo, als ik alleen in het donker fiets (hoeft niet altijd alleen te zijn) zie ik soms personen die er niet zijn...ik geef n voorbeeld wat ik had: ik kwam van training af en ik fietse over een lange weg met maisvelden erlangs, ik zag in het midden van het veld iemand staan met gele ogen en een stok of iets wat er op lijkt in zijn/haar hand..ik keek snel weer vooruit want ik schrok nogal en keek even later weer en toen wasser nix meer....nog n voorbeeld: ik fietse op een lang kronkeling fietspad savonds ennik zag iemand op het fietspad liggen (ingekrompe), helemaal zwart, ik weet niet wat ik had ineens maar ik dacht van nee het isser niet het isser niet het isser niet...en ik fietse door en toen ik er helemaal dichtbij kwam en ik er 'doorheen' reed wasset weg....
weet iemand wat dit is en wat ik er aan kan doen (niet zegge: niet meer in het donker fietse want dat doe ik toch wel denk k zo)
ik wil echt dat dit niet meer gebeurt...

ik heb oowk meestal dat ik denk dat ik niet alleen ben op mn kamer of als ik erges alleen ben...ik denk dan echt dat er nog iemand is die me toekijkt of als ik de trap afloop loop ik vortaan heel snel en kijk achter me omdat ik denk dat er iemand achter me loopt of aan komt gelope, of iets maar ik weet niet wat, ik probeer er een voorstelling bij te make alleen dat heeft volges mij tog geen nut..blegh



[Dit bericht is aangepast door god-is-a-lie (23-12-2001).]
__________________
~*^WHY HuRRY^*~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2001, 19:18
Isabell
Isabell is offline
Ik heb er ook weleens "last" van. Mij maakt het eigenlijk niet uit. Denk gewoon van van "o ook hoi" en kijk een andere kant uit. het hoeft niet persee iets voor te stellen hoor! Ik wordt 's nachts altijd wakker en dan loop ik door het huis en zie ik van alles maar ik vind het eigenlijk wel interesant ik probeer er achter te komen of die mensen hulp ofzo nodig hebben. Wie weet hoe ik daar achter kan komen?
Veel succes trouwens,
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 19:21
god-is-a-lie
god-is-a-lie is offline
Citaat:
Isabell schreef:
Ik heb er ook weleens "last" van. Mij maakt het eigenlijk niet uit. Denk gewoon van van "o ook hoi" en kijk een andere kant uit. het hoeft niet persee iets voor te stellen hoor! Ik wordt 's nachts altijd wakker en dan loop ik door het huis en zie ik van alles maar ik vind het eigenlijk wel interesant ik probeer er achter te komen of die mensen hulp ofzo nodig hebben. Wie weet hoe ik daar achter kan komen?
Veel succes trouwens,

hmz ja..maar jij denkt wel van 'ook hoi' maar ik ben er opzich wel 'bang' voor geworden, ik schrik echt als er weer zoiets is en bij die 2 voorbeelden die ik noemde bennik daarna heel hard doorgefietst en heb alleen maar vooruit gekeke
kdenk ook wel dat iedereen die dit ook wel s heeft er anders op reageert...
__________________
~*^WHY HuRRY^*~
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 20:49
punkyfish
punkyfish is offline
mewl.. jij iz lievste meizje ter wereld en meizje? allez komt goed... dat beloof ik! ik doe stiekum van jou houde en je mag niet weggaan uit mijn leventje... niet eng doen........ plies... je weet het he.. ik zeg het elke avond... love jij! *hug*

*huil doe*
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 20:51
god-is-a-lie
god-is-a-lie is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
mewl.. jij iz lievste meizje ter wereld en meizje? allez komt goed... dat beloof ik! ik doe stiekum van jou houde en je mag niet weggaan uit mijn leventje... niet eng doen........ plies... je weet het he.. ik zeg het elke avond... love jij! *hug*

*huil doe*

mirol meizje...jijs nog veel lieverder..maar de mense diej dit lese diej doen ook denke van: hmz... volges mij mja kga niej hier da andere type...(je weet wel) blegh..ik doew jou ook love
*superbighuggggggggggg*
__________________
~*^WHY HuRRY^*~
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 21:02
nevaeh
nevaeh is offline
Ik weet misschien wel wat je bedoelt... 's avonds ('s nachts) hep ik vaak dat ik het gevoel hep dat er nog iemand in mijn kamer is. Een geest ofzow... ik vindt het egt heel super eng... en hep niet iets van oow... ook hoi ofzow.
xxx
__________________
"Better to be hated for who you are, then be loved for who you're not"
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 21:12
god-is-a-lie
god-is-a-lie is offline
Citaat:
nevaeh schreef:
Ik weet misschien wel wat je bedoelt... 's avonds ('s nachts) hep ik vaak dat ik het gevoel hep dat er nog iemand in mijn kamer is. Een geest ofzow... ik vindt het egt heel super eng... en hep niet iets van oow... ook hoi ofzow.
xxx

psies! da hebbik oowk...maar nie alleen op mn kamer ook als mn ouders in de kamer zitte en ik ben in de keuke...denk k dat r iemand in de kelder is of dat iemand zo voor t keukeraam kan springe

__________________
~*^WHY HuRRY^*~
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 21:14
god-is-a-lie
god-is-a-lie is offline
maar want doe jij er aan? of weet jij ook niet wat je er aan kunt doen? *hug*
__________________
~*^WHY HuRRY^*~
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 22:29
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
Het kan zijn dat je bang bent in het donker waardoor je je allemaal dingen voor gaat stellen?!
Als je denkt dat ergens iemand is, moet je er heen lopen en dan zie je waarschijnlijk dat er helemaal niets of niemand is om je druk over te maken.
Dit is wel eng, maar misschien kun je zo je angst overwinnen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 11:26
nevaeh
nevaeh is offline
Citaat:
E.v.a schreef:
Het kan zijn dat je bang bent in het donker waardoor je je allemaal dingen voor gaat stellen?!
Als je denkt dat ergens iemand is, moet je er heen lopen en dan zie je waarschijnlijk dat er helemaal niets of niemand is om je druk over te maken.
Dit is wel eng, maar misschien kun je zo je angst overwinnen.
zo werktut bij mij nie. Ik durf me nie te veroeren als ik daar dan lig. Laat staan gaan kijken wat er is. En ik hep ook niet t gevoel dat er 'iemand' is... ja, sorry ben b-tje vaag. maar ik bedoel un geest, die zie je niet... duz waar zou ik dan voor moeten gaan kijken?

xxx

__________________
"Better to be hated for who you are, then be loved for who you're not"
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 11:27
nevaeh
nevaeh is offline
Citaat:
god-is-a-lie schreef:
maar want doe jij er aan? of weet jij ook niet wat je er aan kunt doen? *hug*
Un grote lieve knuffel pakke en die zo hard mogelijk tege je aan drukken.
Jah... wat je zei over in de keuken... dat heppik ook. Maar vooral 's nachts in bed, assik alleen ben ergens ofzow.

__________________
"Better to be hated for who you are, then be loved for who you're not"
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 12:06
heidimeisje
heidimeisje is offline
Citaat:
nevaeh schreef:
Un grote lieve knuffel pakke en die zo hard mogelijk tege je aan drukken.
Jah... wat je zei over in de keuken... dat heppik ook. Maar vooral 's nachts in bed, assik alleen ben ergens ofzow.

hihi zie je wel! Een knuffelbeer is de redding!
Lieve persoon die deze topic opent. Ik geloof best dat je het idee hebt mensen te zien... ME TO! Maar ze komen vaak uit angst. Ik ben bang van oeh dadelijk staat er iemand en BOEM daar staat iemand... ogen dicht doen en weggaan is het enige wat ik dan kan.
Als ik alleen thuis ben nou dan weet ik zeker dat ik niet alleen ben en in een grote ruimte alleen GEDVER... maar weet je wat... als ik dan denk flikker op met je fanta dan ga ik er gewoon zitten en er gebeurd niets. Tuurlijk ik voel me aangekeken maar ze doen niets!
Er naar kijken van kan ik ze misschien helpen vind ik persoonlijk niet zo wijs want vaak is het opgeroepen vanuit je angst dus wie weet waar je jezelf in laat leiden...
Ik geef jou ook de raad die ik aan Inge gaf want dat is ook mijn redding geweest: een grote knuffelbeest in bed.... denk nu niet dan ben ik een woesh ofzo want echt waar dat beest kan je onder je bed leggen als je wakker bent and no-one will ever know!
Een beer geeft protectie want anders zou dat niet het steun en toeverlaat punt zijn voor menig mens....
goodluck schaapje!

Kuzzies heidimeisje.

__________________
Kuzzies Heidimeisje
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 17:42
god-is-a-lie
god-is-a-lie is offline
thnx voor de adviese of hoe ik ze oowk moet noeme dan marrem...je zei van dat ik dan een beer moet pakke en smorges onder mn bed moet legge en dat dan niemand t te wete zal kome...maar opzig ALS ik dat zou doen zou ik me er NIET voor schame hoor...maaar owkeej..
hmz als ik da zow lees van heidimeisje, hmz jah kweenie hoewik dat moet zegge..ghe mja kben nou eenmaal vaag..
blegh
kweenie offut uit mn angst komt dat ik dat denk, maar jah..euhmm...(damnz kben egt vaag besig volges mij)
xie wel hoe allesj loopt..
kusss *huggg*

EN MIROL IZ LIEVE MEISJE
__________________
~*^WHY HuRRY^*~
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 19:01
god-is-a-lie
god-is-a-lie is offline
eruhmm..jah van mij mag deze topic een slotje opzig....of dr moet iemand zijn die nog iets wil zegge of vrage...
__________________
~*^WHY HuRRY^*~
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 20:08
nevaeh
nevaeh is offline
maybe dat iemand dit later noggis leest eve nog wil reagere...
geen rede voor un slotje tog?

xxx
__________________
"Better to be hated for who you are, then be loved for who you're not"
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 21:12
god-is-a-lie
god-is-a-lie is offline
Citaat:
nevaeh schreef:
maybe dat iemand dit later noggis leest eve nog wil reagere...
geen rede voor un slotje tog?

xxx
owkeej sgoed...

*huggg*
__________________
~*^WHY HuRRY^*~
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 21:47
punkyfish
punkyfish is offline
*heeft ook grote knuffelbeest* EN DIE HELPT MIJ! he mewl (mewl iz liev) omni (zo heet knuffelbeezt) zit lekka altijd op mijn schoot voor de computer en ligt altijd bij mij in bed ik doe me lekka toch niet voor omni schamen want hijs lief en groot en zacht en sterk (eik niej mjah) en hij ruikt lekker omni gaat mij nou (hopelijk) heeeeeel veel troosten nu ik dwayne moet missen... zught.. i luvvvvvv omni wiejjjj

*hug* voor lieve mewlmeizje...
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 21:51
god-is-a-lie
god-is-a-lie is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
*heeft ook grote knuffelbeest* EN DIE HELPT MIJ! he mewl (mewl iz liev) omni (zo heet knuffelbeezt) zit lekka altijd op mijn schoot voor de computer en ligt altijd bij mij in bed ik doe me lekka toch niet voor omni schamen want hijs lief en groot en zacht en sterk (eik niej mjah) en hij ruikt lekker omni gaat mij nou (hopelijk) heeeeeel veel troosten nu ik dwayne moet missen... zught.. i luvvvvvv omni wiejjjj

*hug* voor lieve mewlmeizje...

MIROL!!!!!! *hugggggg* jijs lieve meisje!!!!! jah da iz ... en omni en omny zijn oowk kaaj liev ghe ik vin da...mja ik doew nu verder met jou prate op msn .. duzzzzzz *bighuuuuhhhhhhhh* -=xXx=- mewl
__________________
~*^WHY HuRRY^*~
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-12-2001, 11:30
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
mmz
ik heb ook soms van die dingen
maar ben er eerder gefacineerd door
en wel kindoff nieuwschierig zelfs
maybe moet je je angst overwinnen en wel is nieuwschierig zijn
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 14:24
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
ooit een keer gehad, savonds op de fiets, stond er ineens een vrouw met een gebrokenwitte jurk waar ik doorheen reed, kschrok me dood
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 15:54
god is a lie
god is a lie is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
ooit een keer gehad, savonds op de fiets, stond er ineens een vrouw met een gebrokenwitte jurk waar ik doorheen reed, kschrok me dood
'waar ik doorheen reed'...had ik dus met die 'iets' op het fietspad mja
__________________
tjek mijn sig stom zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Echte liefde vanaf het begin, Maar of er ooit een einde aan komt?
Miss_Little
8 23-03-2010 01:40
Liefde & Relatie Relatie doorzetten of niet
verwijderen_aub
26 09-01-2004 17:40
Liefde & Relatie Vreemd gaan
miep
3 20-08-2003 17:36
Liefde & Relatie Verliefd op mijn leraar
Jim+AnnaFan
26 29-03-2003 23:20
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03.