Oud 05-07-2004, 20:18
Verwijderd
Of is het een noodzakelijk kwaad?

Vorig jaar was mijn baantje echt helemaal niks, ik verveelde me dood en ik was blij als ik naar huis mocht. Dit keer werk ik bij de thuiszorg en daar heb ik niet het gevoel dat het verschrikkelijk is, maar ook niet dat het leuk is.

Bestaan er wel echt leuke bijbanen? En wat doe je daar dan?

Hoe beleef jij je bijbaantje? Doe je het voor het geld, voor de ervaring of voor de gezelligheid?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2004, 21:17
Verwijderd
Nouja, ik ben nu al bijna op het punt aangekomen waarop ik geen vakantiebaantjes meer aanneem (ben bijna afgestudeerd en daarna ook echt op mijn eigen niveau aan de slag). Maar toen ik dat nog wel deed, vond ik lichamelijk werk altijd het leukst. Niet saai achter een bureau zitten, maar gewoon aanpoten, bijvoorbeeld in een groot magazijn als orderpicker. Dat is echt leuk, met een karretje rondcrossen en een beetje met heftrucks stunten, orders aannemen en verwerken, the usual
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:05
Hagel
Hagel is offline
Ik vind het niet altijd leuk om er naartoe te gaan maar als ik er eenmaal ben vind ik het prima. Ik werk al sinds mijn 15e elk weekend en ben er eigenlijk wel aangewend, zie het als het zelfde als bijvoorbeeld studeren. Daar ben ik ook niet gek op maar het is vaak wel leuk. Op dit moment heb ik niet zo'n fijne baan, schoonmaakwerk bij een instituut voor verstandelijk gehandicapten (ivm kwijtraken oude baan door faillisement) maar ik heb morgen en overmorgen alweer 2 sollicitatiegesprekken waaronder ook de thuiszorg en een andere in een verpleeghuis, ik zoek wel werk waar ik van hou en waar ik wat aanheb, bij het verpleeghuis mag ik bijvoorbeeld meelopen met een evrpleegster omdat ik verpleegkunde ga studeren enzovoort, dus ik heb er ook nog wat aan

En daarbij moet ik wel, ik woon op mezelf en heb toch echt geld nodig om van te leven, ik hou niet graag mijn handje bij andere mensen op, dus soms moet je gewoon even een rotbaantje nemen.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties

Laatst gewijzigd op 05-07-2004 om 22:08.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:09
Nuck
Nuck is offline
Ik werk al in een restaurant en dat vind ik gewoon leuk, omdat het altijd supergezellig is, allemaal jonge collega's waarmee je na het werk nog even de stad in gaat. Daarnaast ga ik deze vakantie een paar weekjes in de thuiszorg werken, maar dat is eigenlijk meer voor het geld.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:22
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Ik heb vanaf mijn 15e altijd hetzelfde bijbaantje gehad (op kantoor) en ben daar ook blijven hangen. Het had niet direct mijn eerste voorkeur maar midden jaren 80 lagen de banen net als nu niet direct voor het opscheppen en ik had toen gewoon een waardeloos diploma. In de tussentijd heb ik wel verschillende dingen binnen de organisatie gedaan eigenlijk ook gewoon omdat het wel verfrissend is om nieuwe uitdagingen aan te gaan.
Ik werk nu al een aantal jaren op personeelszaken en dat werk is op zich leuk m.n. het begeleiden van collega's, adviseren en rechtspositie.
Maar werk is en blijft voor mij uiteindelijk een noodzakelijk kwaad waarvoor ik toch weer bijna elke dag die klotewekker moet zetten.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:59
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
ik werk als oproepkracht bij een naschoolse dagopvang.
verdient veel (vind ik). en het werk is echt leuk. beetje crackers smeren voor die kinderen en dan buitenspelen (als oproepkracht heb je niet zo heel veel verantwoordelijkheid gewoon beetje op die kinderen letten).
in de vakantie zijn het hele dagen dat je moet werken, maar gewoon in de schoolperiodes hoef ik pas om 14:30 te beginnen.
en als oproepkracht kun je helemaal zelf bepalen wanneer je wel en niet kan/wilt werken.

dus ja, ik vind mijn bijbaan leuk
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 23:01
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik werk bij een callcenter, leuk de hele tijd mensen opbellen om ze een pensioenanalyse aan te smeren. Het werk is verschrikkelijk, alleen het verdient wel erg lekker. Verder werk ik af en toe nog bij een restaurant in de bediening, en dat vind ik wel leuk(er) om te doen. Jammer dat dat niet zo vaak is.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 23:28
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Ik vind mijn werk best leuk. Ik zit met een vriend thuis achter de pc...muziek aan, lekker lullen en werken maar (websites maken)
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 00:01
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
ja wel leuk...werk er nu 4jaar ,verdient best aardig...
Ga er niet altijd met evenveel plezier heen,maar door leuke collegas en toch best leuk werk wordt het altijd alsnog een dolle boel .Al met al best tevreden.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 07:05
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Meestal wel, anders hou ik het ook niet lang vol.

(Ik begin vandaag aan nieuw werk, kijken of dat leuk is. )
__________________
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 10:29
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Jah hoor maar dat ligt vaak an de gezelligheid van je collega's
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 11:28
Sithan
Sithan is offline
Ik zie t meer als vrije tijd
Aangezien films mijn hobby is en ik in de bios werk, en de collega's heel gezellig en het werk ongeveer het relaxte wat er te bedenken valt, mag ik zeker niet klagen...
T verdient alleen minimaal, maar goed, liever 12 uur leuk werken dan 6 uur verveeld, denk ik zo...
Ik werk er nu 3 1/2 jaar...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 11:38
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Ja ik vind mij werk leuk om te doen eigenlijk...ik werk bij een bakkerij (verkoop enz. dus niet bakken ofzo)

Op vrijdagavond heb ik er echt geen zin in, in de volgende ochtend, 7uur beginnen tot 5 uur he. Maar als ik eenmaal op het werk ben dan is het ook oke, tuurlijk ben ik het liefst vrij ofzo, maar geld kan ik wel gebruiken en dan ben ik heel erg blij met dit bijbaantje.!
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 11:47
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Ik mijn ene baantje, (dat doe ik nu een jaar) administratief werk, vind ik een beetje saai worden, maar dat komt doordat ik geen collega's heb, en dus vaak alleen zit..

mijn andere baantje, is in de bediening bij een restarant, en dat vind ik heel erg leuk! Die heb ik nog maar sinds kort, maar ik denk dat ik het altijd leuk blijf vinden..
__________________
arachnea's hond vindt me knap :o tiktak, tikkedetaak, de krokodil zoekt Kapitein Haak.. :o :P
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 20:13
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
tja, vind ik werk leuk? Dat ligt heel erg aan het werk èn aan de collega's natuurlijk.
Kheb bijv. maar 4 weken bij de Super gewerkt omdat ik er echt nix aan vond, en tja mijn collega's waren ook nie zo super.
Maar mijn 4 maanden werk in een restaurant in Canada was super, ook al had ik amper vrij.

Ik werk nu bij Mise en Place, een horeca uitzendbureau, en daar verschilt het per 'job', ene keer is het een leuke job met leuke collega's andere keer valt de job vies tegen. Maar ik heb het er wel naar mijn zin.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 21:10
Go
Avatar van Go
Go is offline
Ik bezorg kranten en folders. Ik doe het simpelweg om het geld, echt leuk is het niet. Ook niet echt vervelend hoor.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 21:28
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
gerwin schreef op 06-07-2004 @ 21:10 :
Ik bezorg kranten en folders. Ik doe het simpelweg om het geld, echt leuk is het niet. Ook niet echt vervelend hoor.
brrr...folders...heb ik ook gedaan toen ik in groep 8 zat (sparen voor n tv) vooral dat vouwen van folders! dat was echt t ergste!
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 14:10
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik werk iedere zomer (dit is inmiddels mn 4e) op een laboratorium, soms fysisch-chemisch, soms micro-biologisch. Ik vind het heel erg leuk werk, afwisselend, en ik heb er totaal geen opleiding in, dus ik leer ook nog eens wat . Bovendien zijn er altijd gezellige collega's. En het verdient supergoed..

Verder werk ik een middag per week en soms een zaterdag in de de buurtsuper van mijn ouders. Dit werk op zich is minder leuk, en verdient een stuk minder, maar doordat ik dan gezellig kan kletsen met mijn ouders en de vaste klanten etc, valt het uiteindelijk wel mee.

Ook ben ik oppas in (nu nog maar) twee gezinnen, dat vind ik ook erg leuk! Overdag is leuker, omdat je dan echt met de kinderen bezig bent, het verdient niet zo, maar dat maakt me dan niet uit. 's Avonds als ze in bed liggen verdien je dus terwijl je iets voor jezelf doet, dus dat valt ook wel mee.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-07-2004, 14:41
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Als vakantiewerk doe ik het onderhoud in een rusthuis hier in het dorp,
mag niet klagen verdient goed, toffe collega's, en ik amuseer me wel op mn werk.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 14:48
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ik werk in de catering in een voetbalstadion en hoewel ik leukere dingen te doen weet dan werken, ga ik niet met tegenzin naar mn werk. Voor en na de wedstrijd en in de rust is het vaak druk waardoor de tijd snel gaat en tijdens de wedstrijd kan ik gaan kijken, met mn collega's praten, of, als ik alleen sta een tijdschrift ofzo lezen
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 14:58
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ik bezorg nu pakjes, lekker autorijden, muziekje op, bij de huizen langs. verdient redelijk, en ik krijg naast mn loon een vergoeding voor het gebruik van mn eigen auto voor mn werk. er bestaat vervelender werk, maar vast ook leuker werk. tis niet erg om te doen iig.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 15:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-07-2004 @ 21:17 :
Nouja, ik ben nu al bijna op het punt aangekomen waarop ik geen vakantiebaantjes meer aanneem (ben bijna afgestudeerd en daarna ook echt op mijn eigen niveau aan de slag). Maar toen ik dat nog wel deed, vond ik lichamelijk werk altijd het leukst. Niet saai achter een bureau zitten, maar gewoon aanpoten, bijvoorbeeld in een groot magazijn als orderpicker. Dat is echt leuk, met een karretje rondcrossen en een beetje met heftrucks stunten, orders aannemen en verwerken, the usual
Jah, precies, een beetje mindless werk, da's ook veel makkelijker en leuker verdienen. Ik heb veel kantoorbaantjes gehad, maar daar word je zo lam van...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 18:17
kimberley
Avatar van kimberley
kimberley is offline
Ik werkte tot voor kort bij de marca (al 2 jaar) maar die is failliet. Ik ben overgenomen door de C&A. Werken in een kledingzaak is echt niet leuk, maarja het verdient. Ik mag kassa draaien (wat echt gaat vervelen) en ik mag de zooi van een ander van de grond af rapen.
Van de zomervakantie ga ik in een winkeltje in een verpleegtehuis werken. Hier verkopen ze spuiten, katheters, onrustbanden, medicijnbekertjes e.d. Dit werk heb ik al eerder gedaan. Wel leuk om alle spuiten uit je kop te leren enzo, maar uiteindelijk gaat het ook vervelen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 18:35
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik heb sinds 2 maanden ofzo een vast oppasadres, en die mensen hebben best vaak een oppas nodig. Kinderen (2 en 4) zijn hartstikke lief en ik kan er goed mee opschieten. Vind het dus wel een superbaantje ja.

Verder ben ik hulpleiding bij kleuterym en bij turnen voor meisjes van 6 t/m 9. Verdient amper, maar is wel hartstikke leuk!
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 23:34
Verwijderd
Ik vind mijn werk erg leuk, maar ik weet niet of dat het werk zelf is, of de omgeving+sfeer.

Ik werk in een restaurant met een snackbar erbij. Meestal sta ik in de snackbar. Dat vind ik erg leuk, een beetje bakken en ijsjes draaien en ondertussen mensen zien. En als je niets te doen hebt kan je in de keuken helpen.
Ik vind het leuk werk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2004, 16:33
Verwijderd
ik vind mn baantje wel leuk, want ik werk in een verzorgingshuis. het contact met die mensen, ff een lolletje uithalen met een oudje, heerlijk.

ik werk eigenlijk puur omdat mn moeder het nodig vond, maar ik vind t nu hartstikke leuk en t verdient fantastisch. overigens is t contact met de mensies daar ook belangrijk voor me, omdat ik in de toekomst in de sociale sector wil belanden.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 17:08
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Ik werk bij een supermarkt... achter het brood, kassa.. is wel geinig, iedereen ken ik enzo, beetje praten wel leuk
en daarnaast heb ik nog 5 oppas adressen... 1 voor vast elke maandag (behalve nu in de vakantie dan) en dan 3 voor het weekend zeg maar... en nog 1tje die belt voor in de week, een avond

Ik vind het wel leuk
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 23:17
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Ik werk in een videotheek, en de ene keer vind ik het leuker dan de andere keer. Als er niets te doen is (doordeweeks vooral) en als je dan in je eentje staat, is het weleens saai. En na 5 uur film kijken heb je het wel gehad. Maar aan de andere kant is het ook relax, niemand die op je vingers kijkt. En ik vind de klanten leuk, veel bekenden, veel jonge mensen. En ik hoef niet te betalen als ik een filmpje mee naar huis neem, das ook . Daarnaast heb ik ook nog leuke collega's, dus nee, ik zou niet willen veranderen van bijbaan.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 17:15
Verwijderd
ach ik kan mijn werk best tolereren,ik heb leuke collegas,dat maakt een hoop goed,want het werk opzich ben ik zo beu
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 11:04
Muzzle
Avatar van Muzzle
Muzzle is offline
Ik werk als weekendhulp in een bejaardenhuis. Best zwaar lichamelijk werk, karren ophalen, veel schoonmaken / afwassen etc.

Het verdient super super goed (door onregelmatigheidstoeslag), we mogen van onze bazen zoveel eten en drinken als we willen (van lekker belegde broodjes tot frituren), alle collega's (op 1 vrouw na die ik wel kan schieten) zijn allemaal super aardig.

Leuk baantje dus.

Verder tik ik nog brieven in voor de Opinie pagina van de Haagsche Courant, verdient ook erg goed en dat doe ik thuis achter mijn pc dus dat is wel relaxt.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 20:03
XsharonX
Avatar van XsharonX
XsharonX is offline
Het is werk is wel leuk, collega's zijn een beetje minder!
(Werk= supermarkt de deli-afdeling)
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 20:28
Verwijderd
Ik werk in een eetcafé. Voordat ik moet gaan werken heb ik nooit zin, maar als ik eenmaal daar ben vind ik het heel leuk.
Kontakt met klanten is leuk, de collega's zijn super gezellig, het werk is ook leuk, alleen jammer dat mijn baas een eikel is.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 23:52
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 05-07-2004 @ 20:18 :

Hoe beleef jij je bijbaantje? Doe je het voor het geld, voor de ervaring of voor de gezelligheid?

schoonmaakwerk, betaald prima, maar als die voorman nog een keer zeikt dat iets wat brandschoon is niet goed gedaan is dan sta ik niet meer voor mezelf in.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 11:35
^M_chelleeeH^
^M_chelleeeH^ is offline
nummer 1 > achter de bar
Ik doe het natuurlijk voor het geld, maar hier is het erg gezellig. Altijd dezelfde mensen, veel fooi, verdiend ook supergoed daardoor (in de wintermaanden ruim 10 euro per uur )

nummer 2 > schoonmaken
dit doe ik de ene week 4 uurtjes (2 avonden) en de andere week 2 uurtjes (1 avondje), tis niet echt vervelend werk. Heb meestal geen zin, maar als ik er ben zijn die 2 uurtjes zo voorbij! ( verdiend 3.96 per uur)

nummer 3 > oppassen
Alleen als mensen me nodig hebben, dus is misschien 2x in de maand ofzo dat ik oppas. Dit vind ik wel leuk om te doen, die kinderen ken ik allemaal heel goed en ze luisteren heel goed..dus das mooi
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 15:02
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 16-07-2004 @ 23:52 :
schoonmaakwerk, betaald prima, maar als die voorman nog een keer zeikt dat iets wat brandschoon is niet goed gedaan is dan sta ik niet meer voor mezelf in.
Ik zou dan in de thuiszorg gaan werken, daar kijkt elke ochtend / middag iemand anders op je vingers.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 23:31
Verwijderd
ik werk achter de kassa en de enige redenen dat ik er nog werk is vanwege het goed betalen en makkelijk vrij kunnen krijgen
dit werk komt me echt helemaal mijn strot uit .

het is zo ongelooflijk saai werk daarnaast ook nog de vaste zeurklanten en allemaal ander gezeik (aanbiedingen die niet kloppen, producten die er niet zijn, slechte voorlichting etc etc

ik zal zo blij zijn als ik er over een paar weekjes eindelijk weg ben en volgend jaar op zoek naar een leuke(re) bijbaan

ik heb mijn vriend er overigens wel leren kennen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-07-2004, 00:42
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 18-07-2004 @ 15:02 :
Ik zou dan in de thuiszorg gaan werken, daar kijkt elke ochtend / middag iemand anders op je vingers.
ja, en dan moet ik uit frustratie niet een maar hopen controleurs vermoorden, wat vraag je nu van me?!
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 11:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vond m'n bijbaantje altijd best leuk, maar na 3 jaar heb ik het er wel gezien. Ik hou het nog wel een tijdje vol, maar ga ondertussen toch wel op zoek naar wat anders, denk ik.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 12:04
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Als ik werk heb wat voor mij echt uitdagend is dan heb ik het wel naar mijn zin. Ik werk nu al anderhalf jaar in een doe-het-zelf zaak. Ik heb daar gesolliciteerd omdat ik vond dat ik beter moest leren met mensen om te gaan. Werken in zo'n winkel (waar je continue bezig bent met uitleg geven aan wildvreemden) is dan een gigantische uitdaging. Nu is dat ondertussen minder, maar het is wel een relaxte baan, als je alleen maar een beetje met mensen hoeft te praten om je centjes te verdienen.
Dat geef ik dus voorlopig nog niet op, tenzij ik wat vind in de medische sector wat ook goed verdient.
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 12:17
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
k werk in de keuken van n pannenkoekenrestaurant int bos hier in de buurt, meestal spoelen, maar binnenkort vaker de echte keuken in. tis erg leuk, krijgt best veel betaald (4,10 ong.) en in de pauze is het gratis all-you-can-eat pannenkoekenfestijn en de hele dag door is het gratis all-you-can-drink-festijn (alleen geen alcoholische drankjes). en als je tot sluit werkt (wat ik bijna altijd doe) krijg je gratis 3 a 4 bier vant huis en dan gaan we gezamenlijk uit met de sluitploeg (man of 15) en dan betaalen we om de beurt n rondje.

jaja WERK (h)
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 13:42
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 19-07-2004 @ 00:42 :
ja, en dan moet ik uit frustratie niet een maar hopen controleurs vermoorden, wat vraag je nu van me?!
Tsjah
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 17:54
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik werk in een restaurant in Dierenpark Amersfoort (in de bediening) en geloof me: horeca is leuk! Ben soms wel ns te rot om naar mn werk te gaan, en dan heb ik geen zin, maar meestal vind ik het helemaal niet erg om te gaan werken.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 21:55
kakelkip
Avatar van kakelkip
kakelkip is offline
Citaat:
kimberley schreef op 07-07-2004 @ 18:17 :
Ik werkte tot voor kort bij de marca (al 2 jaar) maar die is failliet. Ik ben overgenomen door de C&A. Werken in een kledingzaak is echt niet leuk, maarja het verdient. Ik mag kassa draaien (wat echt gaat vervelen) en ik mag de zooi van een ander van de grond af rapen.
Van de zomervakantie ga ik in een winkeltje in een verpleegtehuis werken. Hier verkopen ze spuiten, katheters, onrustbanden, medicijnbekertjes e.d. Dit werk heb ik al eerder gedaan. Wel leuk om alle spuiten uit je kop te leren enzo, maar uiteindelijk gaat het ook vervelen.

Moeten de mensen die zelf dan kopen?
Krijgen ze gewoon bij ons maar ok....

Ik werk voor de 3e zomer bij een verzorgingshuis op de groepsopvang.
Is wel oke werk, ok ok na 200 x hetzelfde zinnetje te hebben gehoord waar je ook nog op moet antwoorden wordt je wel lichtelijk gek maar ach
Leuke collega's al zijn de meesten stukken ouder en het verdiend lekker
__________________
tokkerdetoktok
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 23:26
Verwijderd
Ik werk in chinees restaurant, als keukenhulp.
Werk is te GENIAAL! .
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 18:39
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
Ik werk voor het geld. Als ik een onuitputtelijke geldbron zou hebben, zou ik niet gaan werken. Althans niet op deze manier.

Maar ik wil erbij zeggen dat ik het soms wel prettig vind om iets voor een ander te hebben gedaan en om contact met mensen te hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 19:28
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Balance schreef op 19-07-2004 @ 11:55 :
Ik vond m'n bijbaantje altijd best leuk, maar na 3 jaar heb ik het er wel gezien. Ik hou het nog wel een tijdje vol, maar ga ondertussen toch wel op zoek naar wat anders, denk ik.
Gisteren ontslag genomen, dus zo lang hield ik het toch niet meer vol
Maar ik heb sowieso nog een maand ontslagtermijn en heb besloten om hen de gelegenheid te geven om iemand anders te kunnen vinden, dus ik stop per 1 oktober.

Hoop dan ook weer een nieuw baantje te hebben.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 11:33
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik heb mijn bijbaantje bij de McDonald's altijd hartstikke leuk gevonden. Leuke collega's en leuk werk. Maar er is een maand geleden een heel nieuw management team gekomen met wie ik niet goed kon opschieten. Ik vond het niet meer leuk en ben er dus weggegaan.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 22:15
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Ik heb nu voor 3 weken werk bij m'n zaterdagbaantje als chauffeur bij de bezorgservice. Leuk werk. Ik heb ook bij m'n oude stagebedrijf gewerkt waar ik het toen al naar m'n zin had, dus ook dat doe ik nog steeds graag. Ik heb ook productiewerk gedaan, maar dat is geestdodend en niks voor mij, hoewel ze wel veel mensen zoeken daarvoor door de slechte economie. Vakkenvullen is ook niks voor mij. Zou nooit meer in een supermarkt gaan werken. Ook geestdodend en weinig uitdaging. Ik vind werken leuk, als het werk ook leuk is. Anders stop ik snel als dat kan.
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.

Laatst gewijzigd op 27-07-2004 om 22:21.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 22:20
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ik werk nu bij 's lands grootste warenhuis (al 4 jaar), maar ik begin twijfels te krijgen over mijn nut daar. Het vrij grote sociale netwerk wat ik daar heb opgebouwd voorkomt eigenlijk dat ik verder kijk (en het feit dat ik lui ben).
Maaaaar ik heb inmiddels gesolliciteerd bij Holland Casino Amsterdam. Voor de functie van Black Jack croupier....duim voor me...

Laatst gewijzigd op 27-07-2004 om 22:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaie kledingissues en bruidsjurken#1799
Miekje*
500 22-03-2013 19:38
Psychologie Hoe ben jij echt?
Sagana
46 07-06-2007 02:00
Verhalen & Gedichten [casus]
Fantôme
3 19-04-2005 11:04
Films, TV & Radio Onze nieuwe film is uit: rage of the streetfighter
Verwijderd
78 29-09-2003 08:07
Werk, Geld & Recht TPG-post
Spydogez
14 30-06-2003 09:51
Werk, Geld & Recht Krantenwijk
Vlooienband
35 11-01-2003 19:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05.