Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2005, 16:59
Verwijderd
Zo. ik heb het voor elkaar. iedereen is boos. eigen schuld. en ik kan het er helemaal niet bij hebben. maar goed. ik doe het dus toch bij iedereen fout. ik denk dat ik maar opzout. ik ga ook niemand meer lastig vallen.

edit: ik zit nu bij opa en oma, en opa kan nu niets meer. hij krijgt nog meer morfine door zijn pompje en hij is nu niet meer aanspreekbaar. vorige week kon ie tenminste nog een beetje iets. laat hem alstjeblieft gauw naar de hemel gaan, want dit is zo vreselijk
Advertentie
Oud 01-06-2005, 17:01
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 01-06-2005 @ 17:59 :
Zo. ik heb het voor elkaar. iedereen is boos. eigen schuld. en ik kan het er helemaal niet bij hebben. maar goed. ik doe het dus toch bij iedereen fout. ik denk dat ik maar opzout. ik ga ook niemand meer lastig vallen.

edit: ik zit nu bij opa en oma, en opa kan nu niets meer. hij krijgt nog meer morfine door zijn pompje en hij is nu niet meer aanspreekbaar. vorige week kon ie tenminste nog een beetje iets. laat hem alstjeblieft gauw naar de hemel gaan, want dit is zo vreselijk

*mag ik mee...*


sterkte met je opa.. vaak gaat t snel met een morfine pompje...en vaak is het ook t beste
*hug*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-06-2005, 17:15
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Verdomme wat voel ik me kut zeg.
Ik ben bang voor de komende weken en alles wat daarbij hoort. Vanavond zie ik hem weer maar ik ben bang dat het niet echt leuk wordt met mijn humeur.
Overmorgen unihockeyfinale en ik zie het gewoon écht niet zitten, 16uur lang met een erg grote groep mensen waar ik er maar 2 aardig van vind opgescheept zitten.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 01-06-2005, 17:35
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
YES! Mijn vierkante rooster is voorbij, dus nu kan ik nog twee dagen van vrijheid genieten .. Vrijdag schoolfeest, heb er nu al zin in en zaterdag MayDay, ook hartstikke tof! En daarna nog maar 1 hele schooldag, twee halve en een sportdag en dan pww.. Ik ga het nog redden ook
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 01-06-2005, 17:45
J3s
Avatar van J3s
J3s is offline
Joehoe ik ben weer zuruck..denk ik Aangezien ook ik vanaf vrijdag eeeeeeeeeindelijk vakantie heb, hehe...
__________________
We never will think, we never will think..That's wonderfull, that's life...
Oud 01-06-2005, 19:46
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 01-06-2005 @ 18:01 :
*mag ik mee...*


sterkte met je opa.. vaak gaat t snel met een morfine pompje...en vaak is het ook t beste
*hug*
ja, je mag best mee hoor ik hoop dat het vlug over is. heb net half uurtje bij opa gezeten, en hij praatte toch weer. hij is veel bezig in zijn hoofd, hij is denkbeeldig aan het werk. hij ligt toch weer te praten enzo. zijn lichaam is veels te sterk. het is toch eigenlijk bijzonder.
Oud 01-06-2005, 20:21
ANGE
ANGE is offline
Ik heb het gehad. Heel erg gehad. Ik kan niet eens meer onder woorden brengen wat ik voel. Laat iemand me tegen houden. Alsjeblieft.

Oh mijn god, dit gaat zo gigantisch fout...
Oud 01-06-2005, 20:59
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Stress in me hoofdje, gespannen gevoel alles is weg, ik zak misschien op 2 tiende maar er is een last van mn schouders. Ik kan weer ademen, maar nu dat stomme wachten......ik zag vanmiddag die mn geschatte cijfer en begon weer te hyperen eng.
Oeh en exje (Waaar ik al aantal maanden nul contact mee heb) wilde me toevoegen op msn had ik geen zin in. Vreemd voelde er niks bij psycholoogje kan trots zijn..................

Nou wachten op de examenfeestjes, of vant weekend iig naar de discotheque heb zin om me uit te leven en even heelmaal nergens aaaaan te denken dan aan waar ik mn voeten neerzet.

Me kop is nogal in de war, mediteren lukt niet, dus spam ik het forum maar weer vol
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 01-06-2005, 21:07
Verwijderd
*gaap* Moe. Net gesport met mama, die me bijna aan mijn haren had meegesleept. Was op zich wel lekker, vrees alleen wel voor spierpijn morgen.
Verder heb ik een kuthumeur. Omdat ik slecht geslapen heb, knallende koppijn heb en doodmoe word van mijn zusje.

Ik ben niet boos, het is een reactie op een reactie op een reactie op een reactie. Ik wil alleen geen ruzie meer. Het is te gek voor woorden. Je doet het niet fout bij iedereen.

*mok* En dat stomme ckv ook. Ik vind het vreselijk. De Vries maar zeuren aan mijn kop. Ga toch weg.


I'm tired but I'm working.
I care but I'm restless.

I'm free but I'm focused
I'm green but I'm wise
I'm shy but I'm friendly baby
I'm sad but I'm laughing
Oud 01-06-2005, 21:44
Verwijderd
'Je bent echt een leuke meid, en als ik niet verliefd op haar was geweest, had jij zeker een kansje gemaakt'

*zucht*
Oud 01-06-2005, 21:55
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Je zult zien dat ik me morgen ontzettend beroerd voel. En dat komt dan allemaal door al die chaos in mijn hoofd. Het begint nu al. Ik moet gewoon zo enorm huilen dat ik al bijna over moet geven...
Ik haat mezelf, ik haat mezelf, ik haat mezelf. Verdomme! Waarom ben ik ik? Ik doe alles toch alleen maar fout... Ik moet eens leren mijn neigingen te onderdrukken om altijd alles te weten en geinteresseerd zijn in anderen, want dat waarderen die anderen niet, ook al zeggen ze van wel.
Ik word echt zo vreselijk moe van mezelf. En het ergste is dat ik precies weet wat er aan de hand is: iedereen verwacht van mij dat ik bijna perfect moet zijn, ik verwacht van mezelf dat ik 100% perfect moet zijn, ik heb een chronisch slaapgebrek omdat ik niet durf te gaan slapen voordat ik omval van de slaap en ik ben zo onzeker als de pest over vanalles en nog wat. En aangezien ik dit weet, zou ik er ook iets mee moeten doen, maar dat lukt niet. Weer iets wat niet lukt.
Tranen afvegen en doen alsof alles goed gaat, anders heb ik straks nog ruzie ook. Diep ademhalen en dan overtuigend zeggen dat er niks aan de hand is. Klaar.
Oud 01-06-2005, 22:55
el manuel
Avatar van el manuel
el manuel is offline
ik wil boeiende mensen ontmoeten. jammergenoeg staan ze niet in de achtertuin. hopenlijk wordt volgend schooljaar beter.
Oud 01-06-2005, 23:03
Verwijderd
Naar je leven kijken en simpelweg tot de conclusie komen dat hoe hard je je best dan ook doet, je altijd ongeluk zal hebben, je altijd maar weer terug valt in die sleur en je nooit krijgt wat je zo hard nodig hebt is pijnlijk. Heel erg pijnlijk.
Oud 01-06-2005, 23:08
Verwijderd
hmpf...
Oud 02-06-2005, 06:19
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 01-06-2005 @ 13:27 :
Stop eens met je zelf zo de grond in te praten, daar ga je je echt niet beter van voelen oid. Je krijgt je diploma echt niet zomaar. Als jij je diploma krijgt, dan voldoe je gewoon aan de eisen waar aan je moet voldoen en waar iedereen die dat diploma krijgt aan voldoet.

sorry
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 02-06-2005, 07:12
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
ik wil heel veel doen.
Maar opgeven??
NOOIT!
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 02-06-2005, 09:38
Verwijderd
Woede aanvallen de gekste
Oud 02-06-2005, 09:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
-->
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-06-2005, 09:59
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 31-05-2005 @ 14:02 :
Ik heb mijn eindexamen ook gehaald, tenzij ze de normering ineens ontzettend verlagen of zo
*slikt*

Nu heb ik gisteren Kunstgeschiedenis zo slecht gemaakt dat ik toch weer een beetje begin te twijfelen

Maar verjaardag vieren was gezellig
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 02-06-2005, 10:56
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 01-06-2005 @ 22:44 :
'Je bent echt een leuke meid, en als ik niet verliefd op haar was geweest, had jij zeker een kansje gemaakt'

*zucht*
Auw. Ja, dat ken ik uit ervaring, da's lullig.

I look inside myself and see my heart is black

Verliefd.
Oud 02-06-2005, 11:06
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Non, non, rien á changé, tout tout est continue!
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 02-06-2005, 11:49
Verwijderd
Weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier weg hier.

Geen mogelijkheden.
Oud 02-06-2005, 13:52
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Dadelijk naar de shrink.. Ik zie er standaard elke donderdag tegenop.. Aaaaaargh! Hmpf, geen zin
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 02-06-2005, 14:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nare gedachtes van lang terug
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-06-2005, 15:38
Mara
Mara is offline
Nog 2 maanden. Dan ga ik op vakantie met 6 vrienden. Bij het strand. Kut.

Elk jaar weet ik ervoor te zorgen dat ik in lange broeken kan lopen. 'Ga je mee zwemmen?' 'Nee, ik heb al wat'. Altijd kon ik eronder uit.

Maar nu zal ik moeten. Ze zullen me zien. En dat wil ik niet. Ik ben dik, ik heb ongelofelijk lelijke benen. Ik weet 't altijd redelijk te verbergen met kleren, maar dat zal dan niet gaan.

Waarom doe ik dit? Ik dacht dat 't zou lukken, maar nee, wederom faal ik.
Oud 02-06-2005, 15:44
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 02-06-2005 @ 16:38 :
Nog 2 maanden. Dan ga ik op vakantie met 6 vrienden. Bij het strand. Kut.

Elk jaar weet ik ervoor te zorgen dat ik in lange broeken kan lopen. 'Ga je mee zwemmen?' 'Nee, ik heb al wat'. Altijd kon ik eronder uit.

Maar nu zal ik moeten. Ze zullen me zien. En dat wil ik niet. Ik ben dik, ik heb ongelofelijk lelijke benen. Ik weet 't altijd redelijk te verbergen met kleren, maar dat zal dan niet gaan.

Waarom doe ik dit? Ik dacht dat 't zou lukken, maar nee, wederom faal ik.
Het lukt wel. Misschien kun je iemand in vertrouwen nemen dat je het zo moeilijk vindt. Daarnaast kun je je beter richten op wat je wel mooi vind aan jezelf. Je bent een super mooi meisje, mooie borsten, mooi bovenlichaam en ik vind ook de rest mooi, alleen jij zelf niet...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 02-06-2005, 16:00
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
time to leave this fucking place and bild a life somewere else...
without you...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 02-06-2005, 16:20
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Waahh, laatste examen gehad! Nu maar afwachten of ik geslaagd ben..
Maar eerst op vakantie
Oud 02-06-2005, 17:06
Mariekje*
Mariekje* is offline
Laten we nou zojuist naar de supermarkt zijn geweest, om heel dapper te gaan vragen naar een sollicitatie formulier, en waarempel ze gaven me er nog één ook. Verkut, wat stond ik raar te kijken; natuurlijk is het logisch dat ze er eentje meegeven, maar ik wist de zin "Er hangt daar een bordje dat jullie nog mensen zoeken, zou ik daar een eventueel sollicitatie formulier voor mogen hebben?" VERSTAANBAAR en zonder verder gemompel of gezeik uit te spreken en dat was me dus nog nooit eerder gelukt.. en..en.. Yeah, eindelijk ben ik weer een stapje dichterbij. Ja ik ben tróts!

Net heel stiekem naar huisjes zitten kijken, en stapels boeken en site's doorgebladerd met hoe ik later m'n huisje in zou willen richten. Correctie; óns huisje, hoop ik. Heel stiekem, of nee, zo'n geheim is het eigelijk al niet meer. A.s. maandag pas 6 maanden bij elkaar, maar dat gevoel wordt maar erger en erger, en erger. Oeps, ik sla door.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 02-06-2005, 17:54
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 02-06-2005 @ 18:06 :
Laten we nou zojuist naar de supermarkt zijn geweest, om heel dapper te gaan vragen naar een sollicitatie formulier, en waarempel ze gaven me er nog één ook. Verkut, wat stond ik raar te kijken; natuurlijk is het logisch dat ze er eentje meegeven, maar ik wist de zin "Er hangt daar een bordje dat jullie nog mensen zoeken, zou ik daar een eventueel sollicitatie formulier voor mogen hebben?" VERSTAANBAAR en zonder verder gemompel of gezeik uit te spreken en dat was me dus nog nooit eerder gelukt.. en..en.. Yeah, eindelijk ben ik weer een stapje dichterbij. Ja ik ben tróts!
herkenbaar...
Oud 02-06-2005, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-06-2005 @ 11:56 :
Auw. Ja, dat ken ik uit ervaring, da's lullig.

I look inside myself and see my heart is black

Verliefd.
behoorlijk... zeker als je al gezoend hebt en al..

Mja, guess that's life.. Ben altijd leuk, maar nooit leuk genoeg. Altijd lief, maar nooit lief genoeg. Altijd een knappe meid, maar nooit knap genoeg

Hou dan GVD gewoon je bek en zeg nix over hoe je me vindt...
Oud 02-06-2005, 21:09
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline


*zucht*

Dit houdt nooit meer op. Dit gevoel. Tenzij ze verhuist naar een gehucht in Frans-Guyana, waar ze geen internet of telefoon hebben, zodat ik haar nooit meer zie of spreek. Maar aangezien dat niet gaat gebeuren...

Oud 02-06-2005, 21:19
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Waarom gaat het nou nooit vanzelf. Waarom is mijn persoon zo ontzettend afschuwelijk en anderen niet? Waarom heb ik er altijd zo'n moeite mee, of juist anderen met mij, ik snap dat echt niet. Doe ik te veel m'n best? Moet ik nog meer m'n best doen? Kan toch niet? Is acceptatie gewoon zo moeilijk? Of moet ik het niet eens willen. Gewoon stoppen, niet meer omkijken en weglopen? Opnieuw beginnen? En opnieuw merken dat het niet werkt. Waarom toch ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 02-06-2005, 21:25
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
gvd doe ik zo mn best een cake te maken..gaat helemaal goed de mix is heerlijk ziet er goed uit
draai ik em om is de boel niet gestopt en loopt ie leeg

ik wil gewoon eens een GOEDE dag hebben...is dat nou fucking te veel gevraagd ofzo?!
zeg dat dan gewoon eerlijk dan stop ik ook met proberen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 02-06-2005, 21:39
Verwijderd
waarom beginnen ze nou te preken over zulke stomme dingen! ik mag toch zelf weten wat ik doe tot beperkte mate. ik mag toch mijn eigen vrienden of het nou op het internet is of niet. ik ga uiteindelijk ermee om. niet hun niet mijn moeders vriendinnen maar ik.

Enik wil al helemaal mijn eigen schoolkeuze maken ik wil niet iets doen wat hun goedkeuren. NEE ik wil doen wat IK leuk vind, niet wat hun het beste uitkomt.
Ik moet dan weer naar een kloteschool waar ik mijn toch niet fijn voel, ik ken mezelf onderhand wel.
Oud 02-06-2005, 21:39
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik mag het eigenlijk niet van mezelf zeggen, maar wat ben ik ongelofelijk stom! Ik heb niet eens het lef om te zeggen dat ik iets anders bedoelde dan ze zei. En natuurlijk omdat mijn moeder het ook erg vaag uitgelegd heeft. En nu heb ik het gevoel dat ik niet meer terug kan, alleen op de manier die ik vanmiddag heb uitgedacht. En eigenlijk weer ik ook niet of ik dat wel wil.
Ik heb vandaag gelukkig mijn gedachten kunnen verzetten... Eerst wat gecomputerd, toen hersenloos werk gedaan vanmiddag, en daarna een uur lang hersenloos baantjes getrokken bij de training. Daarna wilde ik achter de computer wegduiken (met the sims) om alle lastige situaties maar te ontlopen, maar dat lukte niet, want vriendje kwam me meenemen om te gaan wandelen. En ik ben zo'n enorme mislukkeling, volgens mij. Ik meende het echt, toen ik hem daarstraks zei dat hij beter een ander vriendinnetje kan zoeken, die wel goed voor hem is en niet zo stom is als ik. Ik gun hem alles, als hij maar gelukkig is. Maar ik heb echt mijn twijfels of hij dat is met mij, al zegt hij zelf van wel...
Nou ja, ik heb nu in ieder geval een indicatie van hoe het voelt als hij het ooit uitmaakt, want zo hopeloos voelde ik me gisteren en vandaag wel. En nu weet ik het weer niet meer... Ik doe alleen maar stomme dingen, dat moet hij een keer beu zijn, dat kan niet anders. En hij had gelijk met zijn robot en ik weet dat en stiekem doe ik het misschien zelfs wel expres, om mezelf te beschermen tegen "iets".

Mag morgen het OV aub geen vertraging hebben? Ik zit nog steeds in dubio of ik de bus van kwart voor of kwart over 7 ga nemen. Ik moet wel snel beslissen, want binnen nu en 5 minuten ga ik mijn wekker zetten. Nog even doorbijten, dan komt het met de studie wel goed... Denk ik.
Oud 02-06-2005, 22:28
Verwijderd
Pff ik stond op met het goede been. Had besteen ok dag op school. Vervolgens uit school misselijk, moe en chaggie door vriendje die afsmste van afspraak.
Paar uur geslapen, naar muziek geweest, daar weer vrolijk geworden. Toen mn tentamen geschiedenis goed geleerd en zometeen nog ff engels doornemen..
Ik ben vrolijk en verliefd!
Oud 03-06-2005, 00:38
Freestyler*
Freestyler* is offline
lalalalala ik ben vrolijk
het is een wonder
wat een mooie dag vandaag
alle problemen losten zich vanzelf op

en de horoscoop klopte ; een bijzondere gebeurtenis
__________________
I love dr Phil :D
Oud 03-06-2005, 00:56
SuperAn
Avatar van SuperAn
SuperAn is offline
Net tot de beslissing gekomen dat ik mijn examen morgen niet meedoe, ben alles weer vergeten en doe het dus wel in tweede zit. Wel jammer dat ik net een week verspild heb die ik zou hebben kunnen besteden aan het studeren voor mijn hoofdvak *zucht*
__________________
Happy people have no stories
Oud 03-06-2005, 01:38
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
SuperAn schreef op 03-06-2005 @ 01:56 :
Net tot de beslissing gekomen dat ik mijn examen morgen niet meedoe, ben alles weer vergeten en doe het dus wel in tweede zit. Wel jammer dat ik net een week verspild heb die ik zou hebben kunnen besteden aan het studeren voor mijn hoofdvak *zucht*
ik weet niet hoe het systeem daar is
maar kun je niet beter gewoon een gokje wagen?
__________________
I love dr Phil :D
Oud 03-06-2005, 01:38
Freestyler*
Freestyler* is offline
he nu heb ik ook de 500e post
__________________
I love dr Phil :D
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01.