Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2009, 00:02
littlekrullie
littlekrullie is offline
voor mij niet helemaal nieuw,
maar van knor hebben ze een sausmix, voor een ovenschotel
van macaroni (rauwe) met gehakt en sperziebonen, dit is erg makkelijk te maken, en erg lekker!
natuurlijk kan je het varieren met andere producten

ook vind ik ChristalClear Shine erg lekker, vooral de Appel-Jasmijn smaak (groen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2009, 07:59
dennis018
dennis018 is offline
Citaat:
de yoghurt was lekker, de stukjes cake niet! En op een of andere manier zaten er veel stukjes noot in
heb je het over de nieuwe citroenkwarktaart yoghurt van de appie?

Ik heb geen enkel stukje noot erin gevonden, en die stukjes cake (wat er helemaal niet zoveel zijn, ik vind de verhouding perfecto) zijn juist lekker
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 18:10
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
Heb vandaag die Thai green curry van Valess gemaakt. Was erg lekker!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 14:53
Verwijderd
Nieuwe theesmaak van Pickwick, (zwarte) thee met citrus en jasmijn. Lekkerrrr. Het heet Chinese blossom.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 20:36
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb vanavond die Valess ready to wok green curry geprobeerd. Ik vond het erg lekker en makkelijk! Wel een erg uitgesproken smaak dus ik hoop dat mijn Albert Heijn die andere smaken ook nog krijgt zodat je wat meer kunt afwisselen want het concept vind ik super. Ik heb het gegeten met noten rijst, was erg lekker. De probeerprijs van 2 euro vond ik ook prima, moet niet veel duurder worden vind ik. Fijn ook dat het voor een persoon is zodat ik eens een keer niet over houd Hoeveelheid was prima (vaak vind ik eenpersoonsdingen te weinig).
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 20:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heeft iemand die Chiquita safe snacks al geprobeerd?



Ik kan niet tegen vruchtensap (niet tegen oa sinaasappel, ananas en perzik), is het dan te doen?

Edit: ik zie nu op de website dat er maar een smaak is zonder sinaasappel, dat is dan misschien nog een overweging waard
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2009, 16:55
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Citaat:
Heeft iemand die Chiquita safe snacks al geprobeerd?

[afbeelding]


Ik kan niet tegen vruchtensap (niet tegen oa sinaasappel, ananas en perzik), is het dan te doen?

Edit: ik zie nu op de website dat er maar een smaak is zonder sinaasappel, dat is dan misschien nog een overweging waard
Ja, ik heb die smoothies gehad toen ik ziek was en ze waren in de aanbieding. Ik heb mango-passievrucht, superfruit (acai, bosbes en granaatappel) & aardbei-banaan gehad. Lekker .

OT: Ik weet niet of het nieuw is, maar ik had vandaag een hazelnootstroopwafel. Van Whole Earth, sticky hazelnut sensation. Nom<3
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 21:10
Sluwe Sjakie
Sluwe Sjakie is offline
iemand anders hier ook al geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 18:39
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
UP!

Iemand die Philadelphia al geprobeerd met feta-komkommer smaak?

En ik had laatst de Lays chips honey musterd, niet heel vies, maar geen uitgesproken smaak (beetje vanalles door elkaar) en ik zou 'm zeker niet nog een keer kopen.

Afgelopen week ook de nieuwe Dubbelfrissss smaak geprobeerd: Kers-Peer light, vond 'm wel lekker

Vandaag ook 4kazen instant saus van Knorr op, vond 'm niet anders smaken dan de gewone kaassaus.

Iemand deze: of een andere smaak al eens op?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 18:51
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Ohja, en heeft iemand al de nieuwe Pringles smaken geproefd:

Pringles Extreme

Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 19:13
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
Van de nieuwe pringles heb ik de cheese & chili variant gehad. Prima te eten, kaas smaakje is eens niet zo'n typisch apart smaakje dat eigenlijk niet eens naar kaas smaakt, maar eens iets wat echt in de buurt komt. Ik zou ze niet bepaald scherp willen noemen, een beetje pittig na een paar chipjes.
Ik heb ook de wasabi variant thuis, maar daar durf ik me nog niet aan te wagen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 19:21
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Citaat:
UP!

Iemand die Philadelphia al geprobeerd met feta-komkommer smaak?
Jup, smaakte me prima, lekker fris. Maar deze bleek niet vegetarisch dus ik zal hem niet nog's kopen, de andere smaken zijn het wel namelijk. (weet trouwens niet of het simpel door stremsel is dat ze dat erop zetten of dat er iets ander in zit).
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 14:01
vlinderrr92
vlinderrr92 is offline
mona kwarkpudding met mangosaus is een aanrader
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 11:02
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
Gister de proef op de som genomen met de wasabi pringles. Onbeschrijvelijk, zo smerig..
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 14:19
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Net Jack Klijn luchtige Rijstborrelnoten Lente-ui gekregen in de stad, ze deelden ook de smaak: "Thai sweet chili" uit. Ik vind ze wel lekker, gezonde borrelnoten ofzo .


Spoiler
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2009, 11:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Die nieuwe dubbelfriss vond ik idd ook lekker
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2009, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Iemand deze: [afbeelding]
of een andere smaak al eens op?
Ja erg lekker, ik jat ze altijd als ik bij mijn ouders ben een voorraad omdat ze volgens mij niet echt goedkoop zijn
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 16:11
wup
wup is offline
Liga continu duo eens geprobeerd en erg lekker! Heb met een yoghurt laagje gedaan, maar die met chocola lijkt me ook lekker ( uiteraard)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 14:58
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Heeft iemand al die nieuwe kaneelvlinders van de Ah (bakkersafdeling) geprobeerd?
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 10:40
Verwijderd
Het is natuurlijk totaal niet nieuw, maar ik heb vorige week haggis gegeten. En dat was best lekker. Het smaakt naar pittig gekruid gehakt met leverworst erdoor gemengd. Dus als je eens in Schotland bent: wees niet bang om het te proberen. Je krijgt er traditioneel 'neeps & tatties' bij: een soort hutspot maar dan zonder aardappel en wat pittiger, en een soort gekruide aardappelpuree.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 10:43
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline


De nieuwe vegaburger: Alpro soya Fruitfilet Appel.
Ehw, zelfgemaakte nog warme appelmoes is lekker, maar wat denken jullie? Ik weet niet hoor, 7 september verkrijgbaar bij Albert Heijn, C1000, Coöp, Deen, Emté, Golff, Jan Linders, Jumbo, Super de Boer en Plus. Mss in een gekke bui.
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 10:52
wup
wup is offline
Hoe verzinnen ze het . Zal binnen een maand wel weer uit de schappen zijn verdwenen. Ziet er niet echt lekker ui al gooi ik wel altijd appemoes over mijn vleesvervangers, dus wat dat betreft...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 12:39
flupkeflup
flupkeflup is offline
Citaat:
Heeft iemand die Chiquita safe snacks al geprobeerd?

[afbeelding]


Ik kan niet tegen vruchtensap (niet tegen oa sinaasappel, ananas en perzik), is het dan te doen?

Edit: ik zie nu op de website dat er maar een smaak is zonder sinaasappel, dat is dan misschien nog een overweging waard

Hoe kun je nou niet tegen vruchtensap kunnen? Kun je wel tegen vruchten? Want dat is in principe gewoon hetzelfde. Of het dan 'te doen' is kan ik je niet vertellen en ik denk dat er niet zoveel mensen zijn die niet tegen vruchtensap kunnen. Maar als ik jou was zou ik het zekere voor het onzekere nemen en het niet proberen, want het hoofdbestanddeel lijkt me toch wel vruchtensap.

Laatst gewijzigd op 05-09-2009 om 21:49.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 20:03
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Ohja, en heeft iemand al de nieuwe Pringles smaken geproefd:

Pringles Extreme

[afbeelding]
Ik had smokey BBQ, maar ik werd er niet blij van
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Ik had smokey BBQ, maar ik werd er niet blij van
Ai.. wil net de bus open trekken en proeven.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 20:15
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Sterkte
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Sterkte
Het ruikt naar kattenvoer, het smaakt een beetje zuur en alsof je verbrand vlees eet..
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 20:26
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik weet niet eens meer hoe het smaakte, weet alleen nog dat ik het niet lekker vond en dat het sowieso niet naar 'smokey bbq' smaakte
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2009, 20:03
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Hoe kun je nou niet tegen vruchtensap kunnen? Kun je wel tegen vruchten? Want dat is in principe gewoon hetzelfde. Of het dan 'te doen' is kan ik je niet vertellen en ik denk dat er niet zoveel mensen zijn die niet tegen vruchtensap kunnen. Maar als ik jou was zou ik het zekere voor het onzekere nemen en het niet proberen, want het hoofdbestanddeel lijkt me toch wel vruchtensap.
Ik heb een allergie/intolerantie voor bepaalde fruitsoorten. Tegen het fruit zelf kan ik dan vanzelfsprekend ook niet Het zijn niet alle fruitsoorten waar ik niet tegen kan maar meestal gok ik het maar niet. En ik vind het zo jammer want ik vind het wel lekker
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2009, 22:12
flupkeflup
flupkeflup is offline
Balen zeg
Met citaat reageren
Oud 07-09-2009, 21:20
dennis018
dennis018 is offline
miss een beetje stomme vraag.. maar ik post dit in het nieuw topic omdat het voor mij nieuw is!!

Hoe eet je pruimen?
ik heb vandaag in de winkel een paar pruimen gekocht omdat ze er lekker uitzagen, alleen hoe eet je die dinge?
zit er een pit in? met vel? zonder vel?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 09:32
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Met vel, en gewoon met je mes om de pit heen snijden en dan de twee helften in tegengestelde richting van de pit af draaien. Hetzelfde eigenlijk als een nectarine of perzik.

Probeer het gewoon
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 13:34
Verwijderd
Ik kluif ze gewoon van de pit af, als je gaat snijden wordt het een troep lijkt me. En met vel. Er zit een dikke pit in.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 09:19
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline

Vanaf 8 september introduceert Tivall een nieuw ingrediënt: Spekreepjes. Met dit product kunt u zelf lekker variëren. Dit product heeft een verlaagd vetgehalte en is makkelijk te bereiden. De spekreepjes smaken heerlijk bij pasta’s, ovengerechten en stamppot.

Bron: http://www.tivall.nl/content.asp?id=2

__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 10:45
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline


"De Valess Java is bereid met verse koriander en Javaanse satésaus en dat proef je!"

Lijkt me ook wel lekker
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 10:47
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline


"Een serie lekkere verfrissende
vruchtenlimonades.
Gemaakt van het natuurlijk
Bar-le-Duc mineraalwater,
met echt vruchtensap.
De vruchtenlimonades van
Bar-le-Duc bevatten
MINDER suiker dan
gewone vruchtenlimonades
en géén bubbels.


Verkrijgbaar in 3 smaken:
• Pink Grapefruit
• Red Fruit
• Orange Mango"

Nog niet geprobeerd, maar het lijkt me ook wel smaken.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 11:00
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Citaat:
[afbeelding]


"De Valess Java is bereid met verse koriander en Javaanse satésaus en dat proef je!"

Lijkt me ook wel lekker
Die's lekker, wel oud al
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 11:36
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Die's lekker, wel oud al
Ja, ik twijfelde er al aan! Maar ik heb 'm nog niet eerder ergens in de winkel zien liggen..
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 14:04
Verwijderd
Citaat:
miss een beetje stomme vraag.. maar ik post dit in het nieuw topic omdat het voor mij nieuw is!!

Hoe eet je pruimen?
ik heb vandaag in de winkel een paar pruimen gekocht omdat ze er lekker uitzagen, alleen hoe eet je die dinge?
zit er een pit in? met vel? zonder vel?
Met vel, en dan rond de pit het vruchtvlees wegeten, wijst zich eigenlijk wel vanzelf zodra je begint Zelfs als een appel eigenlijk, alleen heb je bij een pruim dus echt een pit ipv een klokhuis.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 15:14
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
Citaat:
Die's lekker, wel oud al
Ik had 'em gister voor het eerst. Oei lekker
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 19:06
wup
wup is offline
Citaat:
[afbeelding]

Vanaf 8 september introduceert Tivall een nieuw ingrediënt: Spekreepjes. Met dit product kunt u zelf lekker variëren. Dit product heeft een verlaagd vetgehalte en is makkelijk te bereiden. De spekreepjes smaken heerlijk bij pasta’s, ovengerechten en stamppot.

Bron: http://www.tivall.nl/content.asp?id=2


Ow, daar ben ik benieuwd naar zeg! Heb het nog niet zien liggen. Ik mis altijd heel erg de spekjes bij de stamppot of bruine bonen, dus wil dit wel eens proberen ( al vind ik dingen die naar bestaand vlees zouden moeten smaken vaak niet te doen. Vega rookworst bijvoorbeeld.. blugh)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 13:08
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik ben ook benieuwd naar de spekreepjes, al staat de naam me niet zo aan . Klinkt verder wel als een goed-te-doen product.

Iets wat al wel een paar maandjes oud is, maar toch niet erg bekend:

Heinz Breakfast Spread Rode Bes:



Je hebt ook met Abrikoos:



Moet zeggen, ik vind die rode bes echt lekker! Veel beter dan de gewone spreads, die ik voorheen vaak at.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 20:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hmm, sinds ik ontdekt heb dat ik ook sandwichspread lust lijkt me dit wel wat, lijkt het op jam?

Verder verkopen ze bij mijn AH na de introductieperiode geen Valess ready to wok meer terwijl ik het zo lekker en makkelijk vond
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 08:08
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Hmm, sinds ik ontdekt heb dat ik ook sandwichspread lust lijkt me dit wel wat, lijkt het op jam?

Verder verkopen ze bij mijn AH na de introductieperiode geen Valess ready to wok meer terwijl ik het zo lekker en makkelijk vond
Hm nee, ik vind dat je het daar niet echt mee kan vergelijken. Zou zeggen, probeer het maar eens en laat hier dan weten wat je er van vond . Overigens, ik zag dat het bij de meeste AH's alweer uit de schappen was gehaald. Bij de super heb ik het nog wel gevonden. Geen idee hoe het met andere supermarkten zit.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 09:50
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Vanaf 8 september introduceert Tivall een nieuw ingrediënt: Spekreepjes. Met dit product kunt u zelf lekker variëren. Dit product heeft een verlaagd vetgehalte en is makkelijk te bereiden. De spekreepjes smaken heerlijk bij pasta’s, ovengerechten en stamppot.

Bron: http://www.tivall.nl/content.asp?id=2

Ik vind 'm niet heel geweldig. Moeilijk uit te leggen maar ik word altijd een beetje misselijk van deze typische smaak/structuur.


O: ik heb een nieuwe combinatie ontdenkt sinds een week: karnemelk met limonadesiroop.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 20:50
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Citaat:
Ik vind 'm niet heel geweldig. Moeilijk uit te leggen maar ik word altijd een beetje misselijk van deze typische smaak/structuur.


O: ik heb een nieuwe combinatie ontdenkt sinds een week: karnemelk met limonadesiroop.
Ik vond ze wel lekker eigenlijk door de stamppot rauwe andijvie vandaag. Ik heb ze wel iets langer doorbakken, anders was het zo'n vage hamsmaak. Oh en amper olie gebruikt zodat ze wat harder werden en meer het spekjes idee kregen.
Vond het lekker voor de afwisseling.

Karnemelk met limonadesiroop vind ik dan weer niks.
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 09:54
Verwijderd
Gisteren heb ik Speculaas pasta gekocht bij de Aldi. Eigenlijk meer als experiment, kon me niet voorstellen dat het echt lekker was. Maar het viel me echt goed mee!
Het is lekker zacht, net chocoladepasta, en lekker goed gekruid .
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 14:05
flupkeflup
flupkeflup is offline
Citaat:
Met vel, en dan rond de pit het vruchtvlees wegeten, wijst zich eigenlijk wel vanzelf zodra je begint Zelfs als een appel eigenlijk, alleen heb je bij een pruim dus echt een pit ipv een klokhuis.

He? Sarah had ongeveer dat al een paar dagen eerder gepost, had je dat niet gezien?

Over nieuw: ik ontdekte vandaag een nieuw soort chocoladekoekjes van delacre



ERG lekker.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 22:33
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Niet echt nieuw ofzo, maar ik vind dit het beste topic ervoor.

http://www.ahdm.nl/content/vegetarisch1/coupons.pdf
Coupons bij de AH voor korting op vleesvervangers.
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 23:04
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
Oeh thanks Calyx!! M'n moeder klaagt altijd dat vegetarisch koken voor mij zo duur is met dat soort producten, dus heb ik daar nu mooi een oplossing op
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe volg jij het nieuws?
Kitten
21 28-05-2009 19:06
Films, TV & Radio Nieuw Dier
Verwijderd
36 08-10-2006 13:21
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Slappe rol VN bij bestuursoverdracht Nieuw-Guinea
T_ID
8 14-11-2005 19:26
Films, TV & Radio Nieuw Nieuw Anime Topic..
AJMouse
500 04-11-2004 23:52
Muziek Nieuws nieuws nieuws nieuws
86dagreed
10 08-03-2003 00:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.