Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2010, 13:51
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Idd, ik heb ze allebei gehad maar vond ze allebei niet lekker De fudge is helemaal geen fudge maar een soort chemisch smakende blokjes en zelfs de mousse vond ik los helemaal niet lekker. Die met witte chocolade is ook gewoon niet lekker.
Jammer, had echt verwacht dat het goddelijk zou zijn.
Ach, ze zijn prima zelf te fabriceren met een grote bak mona chocolademousse en wat blokjes fudge
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."

Laatst gewijzigd op 30-01-2010 om 22:47. Reden: irritante typfout
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2010, 13:52
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Citaat:
Ik weet niet zeker of het nieuw is, maar ik kwam deze tegen:
[afbeelding]
en[afbeelding]


Edit, oh nog een smaak.
Ik heb dat gegeten, ik vond het echt te zwaar en helemaal niet zo lekker als verwacht...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2010, 13:54
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Haha nou ik ben blij dat ik ze zelf niet gehad heb met al die reacties
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 09:46
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ik weet niet zeker of het nieuw is, maar ik kwam deze tegen:
[afbeelding]
en[afbeelding]


Edit, oh nog een smaak.
Ik heb alleen de caramel versie gehad, maar die vond ook ik geen succes. Had echt een geweldig toetje verwacht, maar het is ontzettend zwaar op je maag en de fudge is inderdaad een chemisch goedje. Hoopte nog dat de witte chocolade versie beter zou zijn, maar ik zie hier al mensen zeggen dat ook die niet lekker is
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 19:45
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Elvee PURE! Double Crunch


- Cookie
Krokante stukjes koek in witte chocolade.
- Latte Macchiato
Romige creme met gebrande stukjes koffie in melkchocolade.
- Hazelnut
Geroosterde stukjes hazelnoot in pure chocolade.

De crunchie bonbons zijn opgebouwd uit verschillende lagen en zorgen daardoor voor een overheerlijke smaaksensatie. Elke smaakvariant heeft een dubbele chocoladevulling, knapperige crunchies, een specifieke smaak en zijn omhuld met een dikke laag chocolade.
Bovendien draagt Elvee PURE! Double Crunch het Max Havelaar Fair Trade keurmerk.

Ik had Hazelnut, lekker! Wel vage verpakking.
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 17:58
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Elvee PURE! Double Crunch
[afbeelding]


- Cookie
Krokante stukjes koek in witte chocolade.
- Latte Macchiato
Romige creme met gebrande stukjes koffie in melkchocolade.
- Hazelnut
Geroosterde stukjes hazelnoot in pure chocolade.

De crunchie bonbons zijn opgebouwd uit verschillende lagen en zorgen daardoor voor een overheerlijke smaaksensatie. Elke smaakvariant heeft een dubbele chocoladevulling, knapperige crunchies, een specifieke smaak en zijn omhuld met een dikke laag chocolade.
Bovendien draagt Elvee PURE! Double Crunch het Max Havelaar Fair Trade keurmerk.

Ik had Hazelnut, lekker! Wel vage verpakking.
Oh die heb ik een tijdje geleden ook gehad, die zijn zó lekker!
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 23:39
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
[afbeelding]




Zou dit lekker zijn? Of heeft iemand 't al 'ns geprobeerd misschien?
Vandaag de ananas versie geprobeerd. Ik kwam hem tegen in de aanbiedingenbak van de AH en vond het te ranzig klinken om niet te proberen. Nou dat was het dus ook
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 15:05
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Ben & Jerry's, the UK's leading luxury ice cream brand, is introducing a delicious new Fairtrade flavour to its existing range.

Available from March 2010, Ben & Jerry's Fairly Nuts was created by a Ben & Jerry's fan who won the global 'Do The World A Flavour' competition. The ‘moovellous' new concoction will take the current number of Fairtrade flavours in the range to five and is expected to attract new flavour fans and inject excitement into the premium ice cream category.

Vicky Willis, Brand Manager (aka ‘Sundae Girl') for Ben & Jerry's, says: "Some of our best sellers, such as Cookie Dough, Cherry Garcia and Chunky Monkey, have been inspired by our consumers, so running a competition that invited Ben & Jerry's fans from around the world to suggest their own flavours was a no-brainer.

The winning concoction, Fairly Nuts, is a caramel ice cream with a caramel swirl and praline almond clusters. Fairly Nuts will be available in a 500ml sized tub with an RRP of Ł3.99 and box size of 8 tubs.



Lekker <33
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 15:12
Verwijderd
Oeh een nieuwe B&J (en: Calyx )
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 21:39
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Verzin de nieuwe smaak voor Lays!

Copy-paste van Fok!forum:

In Engeland was het al een groot succes: de actie waarbij wij consumenten een nieuwe smaak chips mochten bedenken. En verschillende nieuwe smaken chips zoals Chili and Chocolate, Fish and Chips en Onion Bhaji kwamen in de winkels te liggen. Uiteindelijk won de smaak Builder’s Breakfast, bedacht door een 27-jarige huisvrouw uit Derbyshire.

Lay’s gaat dit nu ook in Nederland proberen. Zijn ze zelf uitverzonnen, of klopt het toch wat ze in het persbericht schrijven?

In het persbericht schrijven ze namelijk dat wij Nederlanders ons graag bemoeien met mensen en dingen om ons heen, zoals ook al met de uitdrukking ’16 miljoen bondscoaches’ duidelijk wordt. En Lay’s merkt dat nu ook al. Regelmatig zouden zij ideeën voor grappige smaken toegestuurd krijgen. Voorbeelden? Chocolade Chips of Hamburger-chips.

En wat krijgt de winnaar?
Niet een leven lang chips. De ‘Maak de Smaak’-actie is er voor een nieuwe Lay’s Limited Edition chips. Er zullen, onder andere door Joop Braakhekke, drie finalisten worden aangewezen. Hun chips zullen vanaf oktober 2010, ja, alle drie, en misschien wel de jouwe, in de winkels liggen. En dan kan er ook gestemd worden.

Ga jij winnen?
Je kunt vanaf nu op www.lays.nl een idee voor een nieuwe smaak inzenden (van 7 maart tot 2 mei). Als jouw smaak door de vijfkoppige jury wordt uitverkoren, komt jouw smaak in de winkels te liggen. Het publiek mag dan stemmen en de winaar krijgt 25.000 euro en 1% van de omzet van de smaak die hij of zij zelf verzon. Mooie prijs!


Ik zag vandaag in de supermarkt al de smaken Pizza Pepperoni en Sour Cream & Herbs liggen, nog niet geprobeerd.
Welke smaak zou jij graag in de Nederlandse winkels zien?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 22:16
dennis018
dennis018 is offline
van campina lentevla: aardbeien smaak

niet echt orgineel!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2010, 19:00
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Ik heb vandaag van de AH de koken voor 1 maaltijd geprobeerd met kip en couscous en hij was echt verdomd lekker! Dat had ik niet verwacht. Zondag de Mexicaanse variant proberen...
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 15-04-2010, 19:56
dennis018
dennis018 is offline
nog wat nieuwe vla producten in de winkel gezine


Chipolata vla
Oranje WK vla (sinaasappel smaak)
appel/peren vla

iemadn al geporbeerd?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2010, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vandaag van de AH de koken voor 1 maaltijd geprobeerd met kip en couscous en hij was echt verdomd lekker! Dat had ik niet verwacht. Zondag de Mexicaanse variant proberen...
Die is deze week in de bonus toch?
Toch maar eens op zoek gaan dan, als ie zo lekker is
Met citaat reageren
Oud 16-04-2010, 13:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ow, die zag ik idd in de bonusvoordeel. Als ik die een tijdje kan bewaren ga ik die ook halen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 18:07
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Mona toetje van de maand: Luchtige Tiramisu Pudding

Best lekker. Smaakt alleen niet naar Tiramisu.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 18:19
dennis018
dennis018 is offline
de boern zuivelhoeve vla heeft een lentevla : mandarijn/sinaasapple
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 18:51
J3s
Avatar van J3s
J3s is offline
De Ap heeft nieuwe maaltijdsalades! Ben vooral benieuw naar de variant 'gegrilde groenten'. Iemand al geprobeerd?
__________________
We never will think, we never will think..That's wonderfull, that's life...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2010, 15:29
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Smaakt alleen niet naar Tiramisu.
Dat, maar hij was wel erg lekker!
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 12:19
dennis018
dennis018 is offline
campina heeft een nieuwe vla & yoghurt

perenvla & yoghurt met frambozensaus


En de nieuwe mona toet van deze maand: luchtige slagroompudding met kiwisaus

BAH weer luchtig, en het slagroomgedeelte klinkt nog wle lekker ... maar kiwi saus nog een keer bah
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 18:28
wup
wup is offline
Ik zag in de Allerhande dat er nu ook Bros puur is! Iemand dit al gezien/geproefd? Zodra ik een zak zie, neem ik hem mee.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 18:37
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Ik heb afgelopen weekend een McFlurry Lion op, was wel lekker!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 19:45
dennis018
dennis018 is offline
Citaat:
Ik zag in de Allerhande dat er nu ook Bros puur is! Iemand dit al gezien/geproefd? Zodra ik een zak zie, neem ik hem mee.
laatst bij de jamin 1tje gehaald, ik vind de ''normale'' bros niet zo

maar d epure best lekker!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 20:18
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Tivall heeft 2 nieuwe producten, vooral voor op de bbq, nog niet gehad *kijkt naar buiten*:

Burger royaal

En Chipolata worstjes.

Om maar even door te gaan, ik spotte een nieuwe Valess . "Deze heerlijke filet is bereid met een romige champignonsaus en echte stukjes champignon". Gewoon met champignonvulling dus, lekker .

Oh en bij de appie waren nieuwe pizza's met extra dikke of juist extra dunne (<3) bodems.
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2010, 13:37
Verwijderd
Hey Calyx, die nieuwe Valess is erg lekker. Mijn mams had hem het weekend. Die bbq burgers van de AH zien er een beetje vies uit maar nieuwe dingen zijn altijd het proberen waard. Stiekem wacht ik niet tot het bbq weer is, maar gaan ze gewoon een keer in de pan.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2010, 20:33
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Ik had vandaag de Valess Provencal, die had ik ook nog niet eerder gezien. Met roomkaas en Italiaanse kruiden. Wel lekker maar niet bijzonder. Ik vind die met Milner lekkerder.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 18:00
dennis018
dennis018 is offline
niet echt orgineel, het lijkt wel of alle zomertoetjes deze smaak hebben....

AH heeft een nieuwe pudding

pudding met sinaasappelsmaak
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 23:24
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline

Deze zag ik vandaag in de AH: Kauwgomballenthee en marshmallowthee . Ik weet niet of ze nieuw zijn, maar fascinerend waren ze zeker! Is iemand al zo dapper geweest...?
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 15:07
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Laat deze geprobeerd:


Lays Pepperoni

Smaakten op zich redelijk naar pizza pepperoni en waren zeker wel te eten, maar niet dat ik dacht: goh, laat ik nog een keer mijn hand in die zak stoppen.
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 03-06-2010, 10:59
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Deze zag ik vandaag in de AH: Kauwgomballenthee en marshmallowthee . Ik weet niet of ze nieuw zijn, maar fascinerend waren ze zeker! Is iemand al zo dapper geweest...?
dat klinkt goed! en ook nog van ah merk. Als ik het zie dan ga ik het zeker proberen, maar twijfel of onze kleine albert heijn die heeft.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2010, 11:53
wup
wup is offline
Ik heb het wel al zien staan in de AH, maar heb zo´n bruin vermoeden dat ik het niet lekker ga vinden. Al moet ik ht misschien voor de lol eens proberen...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 17:19
Verwijderd
Citaat:
dat klinkt goed! en ook nog van ah merk. Als ik het zie dan ga ik het zeker proberen, maar twijfel of onze kleine albert heijn die heeft.
heb de marshmellowthee gevonden bij een grotere ah. Heerlijk zoet!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 19:55
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
heb de marshmellowthee gevonden bij een grotere ah. Heerlijk zoet!
Maar de grote vraag: smaakt ie ook echt naar marshmellows?
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Maar de grote vraag: smaakt ie ook echt naar marshmellows?
mwah, niet heel erg, als je eraan ruikt ruik je het wel, maar vond het meer naar zoete kruiden smaken.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 22:40
ikkuh15
ikkuh15 is offline
Vond die burger royaal en chipolataworstjes van Tivall erg lekker!
Ook die mona toetjes geproefd, maar viel mij ook erg tegen...had er meer van verwacht.
& die maaltijdsalade gegrilde groente ook geprobeerd; erg lekker! Dat is echt een aanrader.

Die kauwgomthee enzo ga ik snel proberen!
__________________
*Giving up doesn't always mean that you're weak, sometimes it means you're strong enough to let go...*
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 16:57
Verwijderd
Ik heb net de kauwgomthee geproefd, samen met mijn zusje. Zij vindt hem vies. Ik vind hem lekker.
Hij ruikt naar kindertandpasta en ik vind het smaken naar lotusthee met een vleugje mint.
Maar niks van kauwgomballen te bekennen.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Vandaag de ananas versie geprobeerd. Ik kwam hem tegen in de aanbiedingenbak van de AH en vond het te ranzig klinken om niet te proberen. Nou dat was het dus ook
Ik heb ook de ananasversie geprobeerd, vies vond ik het niet maar het had toch ook niet veel met cake te maken!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 21:18
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Ik was bij de Aldi en ik vond vegavervangers, onder de naam SoyGood, ik had groenteballetjes, die uiteindelijk in een couscous-salade belandden en het smaakte lekker. Oh en na googlen: Het assortiment SoyGood bestaat uit soja schnitzels, groenteschijven en balletjes. De vleesvervangers worden verkocht in verpakkingen van 200 gram voor een adviesprijs van 1,69 euro.

Ter vergelijking: Valess 2,59-2,99 euro en Tivall 1,99-2,49 (bron: albert.nl)
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 20:11
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Ik zag het ook liggen bij de Aldi, de prijs valt mee. Iemand de schnitzels en groenteschijven al gegeten?

Heb laatst spa citron + mint op, smaakte niet heel anders dan de gewone spa citron.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 23:10
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Tjolk is terug!
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 16:42
Verwijderd
Ik weet niet hoe lang dit al in de winkel ligt, maar ik zag het vandaag voor het eerst.



Deze heb ik net gemaakt. Het beslag smaakt in ieder geval lekker. Ik laat nog wel weten of de muffins zelf ook lekker waren. Maarja, dat moet toch haast wel met chocola, chocola en chocola?<3

Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Tjolk is terug!
Ik elke keer verwachtingsvol zoeken bij de Jumbo, maar ze hebben het nog niet tot nu toe
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 17:58
Verwijderd
De chocolademuffins waren trouwens heel lekker.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 18:24
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
Ik elke keer verwachtingsvol zoeken bij de Jumbo, maar ze hebben het nog niet tot nu toe
Op welke afdeling zoek jij dan? Want bij de Jumbo in Kerkrade liggen alle zes de smaken al hoor . Ze staan bij de houdbare zuiveldranken, naast de pakjes Chocomel en Fristi.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2010, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Op welke afdeling zoek jij dan? Want bij de Jumbo in Kerkrade liggen alle zes de smaken al hoor . Ze staan bij de houdbare zuiveldranken, naast de pakjes Chocomel en Fristi.
Dan moet ik maar naar Kerkrade afreizen, want hier hebben ze het echt niet
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 09:10
Verwijderd
gister bij keuringsdienst van waarde, was wel een sterk verhaal over kellogs, weet niet of ik het nu nog zo snel zal gaan eten....
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 16:29
dennis018
dennis018 is offline
Citaat:
gister bij keuringsdienst van waarde, was wel een sterk verhaal over kellogs, weet niet of ik het nu nog zo snel zal gaan eten....
wat was er dan over kellogs??
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 17:59
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
gister bij keuringsdienst van waarde, was wel een sterk verhaal over kellogs, weet niet of ik het nu nog zo snel zal gaan eten....
Dat was een herhaling moet je ook de volgende aflevering kijken

@dennis, ging er over dat er ijzer in zat beetje geblaat niks om je druk over te maken iig
Met citaat reageren
Oud 24-07-2010, 13:28
Verwijderd
Citaat:
wat was er dan over kellogs??
t ging over ijzer in voedingsmiddelen.
zijn inmiddels 2 afleveringen geweest.
in de eerste ging er iemand naar een universiteit en daar gingen ze kijken wat nou eigenlijk ijzer in voedsel is.
ze deden wat kellogs in een bak met water en hielden er een magneet bij, die kellogs dreef meteen de richting van de magneet in, de kellogs was dus magnetisch,
daarna het ijzer eruit gehaald en naar allerlei ijzer bedrijven enzo geweest en die zeiden dat het gewoon precies hetzelfde ijzer was als in fietsen enzo gebruikt word.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2010, 17:12
Verwijderd
Heeft iemand de nieuwe smaak kokos van optimel al geprobeerd?
Ik zag 'em laatst op de reclame en aangezien ik dingetjes met kokos vaak erg lekker vind, leek dit me ook wel wat. Alleen kan ik 'em niet vinden bij mijn AH.
Ik vroeg me dus af of iemand anders 'em al wel gevonden heeft
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe volg jij het nieuws?
Kitten
21 28-05-2009 20:06
Films, TV & Radio Nieuw Dier
Verwijderd
36 08-10-2006 14:21
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Slappe rol VN bij bestuursoverdracht Nieuw-Guinea
T_ID
8 14-11-2005 20:26
Films, TV & Radio Nieuw Nieuw Anime Topic..
AJMouse
500 05-11-2004 00:52
Muziek Nieuws nieuws nieuws nieuws
86dagreed
10 08-03-2003 01:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52.