Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2014, 20:13
Verwijderd
Dansen was echt chil. ik ben blij dat ik weer ben begonnen. ik wist bijna alle passen nog.

Nu soep eten!
Advertentie
Oud 09-02-2014, 21:50
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Leuk Odetta! Ik vind dansen ook echt heel fijn. Vooral als we nieuwe dingen leren. Het begint eindelijk een beetje ergens op te lijken...
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 09-02-2014, 22:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Watvoor dansen, Odet?

Ik moest voor m'n studie Gone With The Wind kijken en daar zag ik erg tegenop, want anderhalf uur trek ik vaak al slecht, maar een film van 4 uur leek me helemaal te veel van het goede.
Nou, ik heb 'm toch gekeken en met maar 1 pauze, en ik ben heul blij dat ik dat gedaan heb. Het ziet er allemaal prachtig uit en alles is zo zielig en Scarlett is zo'n arrogante teef... <3
Oud 10-02-2014, 05:10
Verwijderd
Citaat:
Watvoor dansen, Odet?

Ik moest voor m'n studie Gone With The Wind kijken en daar zag ik erg tegenop, want anderhalf uur trek ik vaak al slecht, maar een film van 4 uur leek me helemaal te veel van het goede.
Nou, ik heb 'm toch gekeken en met maar 1 pauze, en ik ben heul blij dat ik dat gedaan heb. Het ziet er allemaal prachtig uit en alles is zo zielig en Scarlett is zo'n arrogante teef... <3
Dat is mijn lievelingsfilm.
Oud 10-02-2014, 05:37
Verwijderd
Hij is wel nogal racistisch! /Turk February
Oud 10-02-2014, 08:12
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Alles was in die tijd nogal racistisch, dus dat vond ik in de film niet raar.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-02-2014, 08:58
Verwijderd
Oh die film heb ik ook nog op m'n harde schijf staan, ik zie inderdaad alleen op tegen de speelduur. Vind 2 uur al lang.
Oud 10-02-2014, 09:05
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Alles was in die tijd nogal racistisch, dus dat vond ik in de film niet raar.
De film was in die tijd ook al heel controversieel om die reden, hoor.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 10-02-2014, 10:35
Verwijderd
Trimm Trabb;33477126]Watvoor dansen, Odet?
/QUOTE]
Stijldabsen


Citaat:
Leuk Odetta! Ik vind dansen ook echt heel fijn. Vooral als we nieuwe dingen leren. Het begint eindelijk een beetje ergens op te lijken...
Ja. Al die onsamenhangende passen worden een dansje.ik heb echt zin in de volgende les.
Ik moet alleen nieuwe dansschoenen kopen.
Oud 10-02-2014, 10:36
Verwijderd
Oeps. Mobiel quoten gaat altijd mis.
Oud 10-02-2014, 10:39
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
De film was in die tijd ook al heel controversieel om die reden, hoor.
Ja? Ik vond het wel meevallen eigenlijk, voor een film die zich afspeelt in de 1860s in het Zuiden.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-02-2014, 10:50
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja? Ik vond het wel meevallen eigenlijk, voor een film die zich afspeelt in de 1860s in het Zuiden.
Mja, het is ook niet zo erg als in het boek (waarin de KKK to the rescue komt), maar vanaf het moment dat -ie uitkwam heeft ie aardig wat losgemaakt.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 10-02-2014, 11:13
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ja. Al die onsamenhangende passen worden een dansje.ik heb echt zin in de volgende les.
Ik moet alleen nieuwe dansschoenen kopen.
Precies ja! Welk niveau dans je? Ik ben nog maar een echte beginner, tweede kwartaal brons. En die dansschoenen, dat is ook echt iets waar ik tegenaan loop. Ik danste in het begin op mijn trouwschoenen. Maar die zijn eigenlijk een halve maat te groot, waardoor ik nu steeds mijn voeten kapot dans. Ik had via de dansschool schoenen besteld, al in oktober/november, maar er zijn grote problemen met de leverancier dus ik ga binnenkort maar ergens anders op zoek.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-02-2014, 12:06
Verwijderd
Ik moet een verslag schrijven over hoe ik een bijdrage lever aan het vergroten van de zelfredzaamheid van mijn cliënten in het huishouden. Eh. Dat doe ik niet. Ze zijn niet zelfredzaam, dat hebben wij niet als doel, dat zullen ze nooit worden, dat wordt niet van hen verwacht. Handig, dit.
Oud 10-02-2014, 12:24
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
De personages in de Legofilm. Nu heb ik wel zin om hem te zien:

Will Ferrell as Lord Business, an evil businessman who is the company president of the Octan Corporation under the name President Business and tyrant of the Lego Universe.

Will Arnett as Batman, a DC Comics superhero.

Nick Offerman as Metal Beard, a pirate seeking revenge on Lord Business for taking his body parts.

Alison Brie as Uni-Kitty, a unicorn/anime kitten hybrid.

Charlie Day as Benny, a "1980-something space guy."

Liam Neeson as Bad Cop/Good Cop, a police officer with a split personality who is a member of the Super Secret Police.

Morgan Freeman as Vitruvius

Channing Tatum as Superman

Jonah Hill as Green Lantern

Cobie Smulders as Wonder Woman

David Burrows as Octan Robot

Anthony Daniels as C-3PO

Amanda Farinos as Mom

Keith Ferguson as Han Solo

Will Forte as Abraham Lincoln, one of the Master Builders.

Todd Hansen as Gandalf, one of the Master Builders

Graham Miller as Duplo

Shaquille O'Neal as Himself, one of the Master Builders.

Melissa Sturm as Ma Cop, Bad Cop/Good Cop's mother.

Jorma Taccone as William Shakespeare, one of the Master Builders.

Leiki Veskimets as Computer

Billy Dee Williams as Lando Calrissian
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 10-02-2014, 12:26
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hij schijnt uitstekende recensies te krijgen, ben stiekem wel benieuwd. Draait hij hier in Nederland ook ergens in het Engels?
__________________
you're not my demographic
Oud 10-02-2014, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Hij schijnt uitstekende recensies te krijgen, ben stiekem wel benieuwd. Draait hij hier in Nederland ook ergens in het Engels?
Hier draaitie gewoon in het Engels.... Stiekem wil ik 'm ook wel zien.
Oud 10-02-2014, 12:35
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik moet een verslag schrijven over hoe ik een bijdrage lever aan het vergroten van de zelfredzaamheid van mijn cliënten in het huishouden. Eh. Dat doe ik niet. Ze zijn niet zelfredzaam, dat hebben wij niet als doel, dat zullen ze nooit worden, dat wordt niet van hen verwacht. Handig, dit.
Haha. Wat ga je erin zetten? Iets van deze strekking?
Oud 10-02-2014, 12:44
Verwijderd
Ik heb nu iets opgeschreven over dat dat niet verwacht wordt en dat we dat niet als doel hebben, maar dat ze wel gestimuleerd worden om de opgedane vaardigheden te behouden en ze bijvoorbeeld hun eigen bord op het aanrecht zetten en hun eigen kleren in de was gooien. En dat ik daar complimentjes over geef. Geloof ik. Ach. Mijn begeleidster zei ook wel dat het grote flauwekul was en dat ik maar gewoon iets op papier moest zetten zodat er iets staat, want ik draai al bijna twee jaar gewoon volledig mee. Het is alleen een beetje jammer dat ik dan niks zinnigs kan schrijven. Ik moet ook een verslag schrijven over hoe ik palliatieve zorg verleen. En er ligt niemand op sterven. Heel erg tof, een opleiding doen
Oud 10-02-2014, 12:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik had dat ook altijd toen ik stage liep op de radiologie, nooit was er eens een groot auto-ongeluk als ík op de SEH stond, alsof ze het er om deden!

Misschien moet je eens vriendelijk aan een van je cliënten vragen of ze alsjeblieft eens een ongeneeslijke ziekte willen krijgen of eens een beetje willen opschieten met sterven, zodat je eindelijk dat vak kunt afsluiten.
__________________
you're not my demographic
Oud 10-02-2014, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Ik had dat ook altijd toen ik stage liep op de radiologie, nooit was er eens een groot auto-ongeluk als ík op de SEH stond, alsof ze het er om deden!

Misschien moet je eens vriendelijk aan een van je cliënten vragen of ze alsjeblieft eens een ongeneeslijke ziekte willen krijgen of eens een beetje willen opschieten met sterven, zodat je eindelijk dat vak kunt afsluiten.
Dat is wel het overwegen waard.... Of gewoon niet handelen als iemand een epileptisch insult krijgt, maar dan wel die tijd met veel aandacht en zorg bij de client zijn. Of "'""per ongeluk"""" de bedrekken niet omhoog doen en hopen dat iemand valt, en hem dan in z'n laatste uren bijstaan.
Oud 10-02-2014, 13:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn vriendje en ik gaan ook naar de legofilm Vriendlief is dol op lego, vandaar Maar hij lijkt mij ook wel leuk.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-02-2014, 13:36
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Hij schijnt uitstekende recensies te krijgen, ben stiekem wel benieuwd. Draait hij hier in Nederland ook ergens in het Engels?
Ja.

Ik vind het vooral grappig dat Lego een Star Wars-DC-LOTR-crossover kan maken.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 10-02-2014, 13:53
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja.

Ik vind het vooral grappig dat Lego een Star Wars-DC-LOTR-crossover kan maken.
Ja, waarschijnlijk kost het ze niets extra omdat ze toch al die licenties hebben voor het lego-speelgoed en de videogames.
Oud 10-02-2014, 14:45
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, waarschijnlijk kost het ze niets extra omdat ze toch al die licenties hebben voor het lego-speelgoed en de videogames.
Ja, precies. Zo zie je maar weer. Zou nog weleens de beste Batmanfilm van de jaren 2000 en de beste Tolkienverfilming ooit kunnen worden.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 10-02-2014, 15:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat is wel het overwegen waard.... Of gewoon niet handelen als iemand een epileptisch insult krijgt, maar dan wel die tijd met veel aandacht en zorg bij de client zijn. Of "'""per ongeluk"""" de bedrekken niet omhoog doen en hopen dat iemand valt, en hem dan in z'n laatste uren bijstaan.
Oud 10-02-2014, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Precies ja! Welk niveau dans je? Ik ben nog maar een echte beginner, tweede kwartaal brons. En die dansschoenen, dat is ook echt iets waar ik tegenaan loop. Ik danste in het begin op mijn trouwschoenen. Maar die zijn eigenlijk een halve maat te groot, waardoor ik nu steeds mijn voeten kapot dans. Ik had via de dansschool schoenen besteld, al in oktober/november, maar er zijn grote problemen met de leverancier dus ik ga binnenkort maar ergens anders op zoek.
Ik doe nu voor de 2e keert zilver. Ik kon eigenlijk met zilverster beginnen, maar ik wilde de dansen weer een beetje ophalen en kunnen

Zijn er geen winkels in de buurt die dansschoenen verkopen? Je hebt echt vanaf brons die speciale schoenen nodig. Er is ook een verschil qua schoenen voor latin en ballroom. Hoge smalle hakken voor Latin en lag bredere hakken voor ballroom. Ik heb lage, want op hoge kan ik niet lopen ook al zijn die meestal mooier
Oud 10-02-2014, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel het overwegen waard.... Of gewoon niet handelen als iemand een epileptisch insult krijgt, maar dan wel die tijd met veel aandacht en zorg bij de client zijn. Of "'""per ongeluk"""" de bedrekken niet omhoog doen en hopen dat iemand valt, en hem dan in z'n laatste uren bijstaan.
Offfff iemand een overdoses insuline geven, we hebben echt een shitload aan insuline op de groep liggen, dat kan ook nog
Oud 10-02-2014, 15:21
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik doe nu voor de 2e keert zilver. Ik kon eigenlijk met zilverster beginnen, maar ik wilde de dansen weer een beetje ophalen en kunnen

Zijn er geen winkels in de buurt die dansschoenen verkopen? Je hebt echt vanaf brons die speciale schoenen nodig. Er is ook een verschil qua schoenen voor latin en ballroom. Hoge smalle hakken voor Latin en lag bredere hakken voor ballroom. Ik heb lage, want op hoge kan ik niet lopen ook al zijn die meestal mooier
Leuk zeg! Ik snap wel dat je weer even wat wilde herhalen, maar volgens mij is het een beetje als fietsen; je verleert het niet echt. Neko-man doet nu weer goud, nadat hij 10 jaar niet gedanst had.

En nee, niet echt winkels in de buurt. Vandaar de optie via de dansschool, maar helaas pakt dat niet echt fijn uit. Volgende week maar eens kijken of ik tijd kan vrijmaken om naar een winkel te gaan. Ik kan ook niet echt goed op hoge hakken lopen dus ik ga ook voor wat lagere.
Wat voor schoenen heb je precies? Foto?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-02-2014, 15:33
Verwijderd
Soms vraag ik me wel eens af hoe het zou gaan als er niemand zou zijn om mijn clienten te verzorgen. Zouden ze vechten? Ik denk het wel. Wie zou er winnen dan, en waarom? Hoe zou het huis er na een week uitzien? Zouden ze allemaal hun typische dingen nog doen ("Als ik mijn zin niet krijg, ga ik op de wc zitten" en "Ik ga douchen wanneer ik dat leuk vindt" en "ik lach me een ongeluk als iemand anders ruzie heeft") of zouden ze zich ontpoppen tot hele andersoortige mensen? Wat zou er gebeuren met de meest fysieke van het stel, zou die iedereen overrulen of juist heel erg in zichzelf kruipen?
Of wat zou er gebeuren als je mensen helemaal van de gedragsregulerende medicatie af haalt? Zouden ze dan weer terugvallen in hun oude gedrag of omdat ze ouder zijn geworden en dus ook (een beetje) veranderd zijn, zich anders gedragen?
Oud 10-02-2014, 15:36
Verwijderd
Ik denk dat er heel snel doden zouden vallen.
Oud 10-02-2014, 15:37
Verwijderd
Dat sowieso. Maar wie dan? Daar heb ik soms hele dagdromen over.
Oud 10-02-2014, 15:54
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Omg we hebben net bij een huis gekoekeloerd waarvan de achtertuin echt direct grenst aan een groot park/meer/rivier/recreatiegebied en alles. De voordelen van wonen in the middle of nowhere, maar dan wel gewoon in een stad, met een basisschool op omvalafstand.
Ik ben nu al een beetje verliefd, en we hebben het nog niet eens van de binnenkant gezien.
Oud 10-02-2014, 15:58
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Omg we hebben net bij een huis gekoekeloerd waarvan de achtertuin echt direct grenst aan een groot park/meer/rivier/recreatiegebied en alles. De voordelen van wonen in the middle of nowhere, maar dan wel gewoon in een stad, met een basisschool op omvalafstand.
Ik ben nu al een beetje verliefd, en we hebben het nog niet eens van de binnenkant gezien.
Die dingen hebben wij ook allemaal!

We maken er alleen geen gebruik van.
Oud 10-02-2014, 15:59
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Die dingen hebben wij ook allemaal!

We maken er alleen geen gebruik van.
Je hebt sowieso het WOONGENOT van wonen in een groene waterrijke omgeving!!
Oud 10-02-2014, 15:59
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Stomme Olumpische spelen. Nu zijn er geen series uitgezonden gisteravond.
Oud 10-02-2014, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Stomme Olumpische spelen. Nu zijn er geen series uitgezonden gisteravond. Twee weken geen WIDM
Oud 10-02-2014, 16:04
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Twee weken? Hoe lang duurt die onzin dan?
Oud 10-02-2014, 16:05
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Je hebt sowieso het WOONGENOT van wonen in een groene waterrijke omgeving!!
Er is hier ongeveer 30cm sneeuw gevallen, waarna het is gaan dooien. Momenteel is het eerder een grijze, modderige omgeving.
Oud 10-02-2014, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Twee weken? Hoe lang duurt die onzin dan?
Tot de 23e.
Oud 10-02-2014, 16:08
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Er is hier ongeveer 30cm sneeuw gevallen, waarna het is gaan dooien. Momenteel is het eerder een grijze, modderige omgeving.
oke dat is dan weer deprimerend
Citaat:
Tot de 23e.
nu voel ik me even heel dom ;x als me was verteld dat het een weekendje duurde allemaal had ik het zo geloofd
Oud 10-02-2014, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Leuk zeg! Ik snap wel dat je weer even wat wilde herhalen, maar volgens mij is het een beetje als fietsen; je verleert het niet echt. Neko-man doet nu weer goud, nadat hij 10 jaar niet gedanst had.

En nee, niet echt winkels in de buurt. Vandaar de optie via de dansschool, maar helaas pakt dat niet echt fijn uit. Volgende week maar eens kijken of ik tijd kan vrijmaken om naar een winkel te gaan. Ik kan ook niet echt goed op hoge hakken lopen dus ik ga ook voor wat lagere.
Wat voor schoenen heb je precies? Foto?
goud Die cursus heeft de leukste chachacha! Lagere zijn fijner idd Ik maak straks een foto. Ik heb 2 paar en ze zijn gewoon zwart, een zwart met glitters, maar die glitters zie je niet meer echt. Mijn moeder heeft 4 paar en mooie. Maar zij doet wedstrijdtraining, dus hoort er wel bij. Alle mooie zijn helaas met hoge hakken.

ik maak straks een foto
Oud 10-02-2014, 16:10
Verwijderd
Citaat:
oke dat is dan weer deprimerend

nu voel ik me even heel dom ;x als me was verteld dat het een weekendje duurde allemaal had ik het zo geloofd
Olympische Spelen duren toch altijd kklang gekke Klovor.
Oud 10-02-2014, 16:11
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Olympische Spelen duren toch altijd kklang gekke Klovor.
ja hoe moet ik dat weten!
Oud 10-02-2014, 16:12
Verwijderd
3 weken toch?
Oud 10-02-2014, 16:13
Verwijderd
Gewoon!

Maarja, ik haat het ook hoor. Dat gedoe ook over die schaatsers.
Maar ja, eigenlijk mag ik niet zeuren want met het WK zit ik vast weer als een beschminkte mongool te juichen (of schelden, more likely).
Oud 10-02-2014, 16:17
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Je druk maken om of "we" wel of niet winnen is voor de plebejers.
Oud 10-02-2014, 16:40
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja.

Ik vind het vooral grappig dat Lego een Star Wars-DC-LOTR-crossover kan maken.
Ja dat vond ik wel briljant, alleen jammer dat ze de Marvel-characters waar ze een licentie op hebben er niet in hebben zitten, dat zou helemaal gaaf zijn, maar waarschijnlijk wil Warner Brothers dat niet hebben omdat Marvel nu van Disney is (of Disney wil niet meewerken aan een WB-film).

En jammer dat ze niet voor alle rollen de 'echte' acteurs hebben kunnen strikken, alleen Anthony Daniels voor C3PO en Billy Dee Williams als Lando Calrissian.
__________________
you're not my demographic
Oud 10-02-2014, 16:41
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Er is hier ongeveer 30cm sneeuw gevallen, waarna het is gaan dooien. Momenteel is het eerder een grijze, modderige omgeving.
Maar gelukkig heb je dan wel weer enorm goedkoop mobiel internet!
__________________
you're not my demographic
Oud 10-02-2014, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Je hebt sowieso het WOONGENOT van wonen in een groene waterrijke omgeving!!
Ratten
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33.