Oud 24-02-2014, 22:40
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ah leuk toch, vissenkom met sex on the beach
haha, ja, geniaal was dat

Citaat:
Zuidkant van kreta is pretty awesome. Alleen jammer dat jullie geen auto erbij hebben (of heeft 1 van jullie wèl een rijbewijs?), dat geeft zo veel vrijheid
Ja, I know, maar helaas, we moeten ons redden met (pendel)bussen and the like! Maar goed, we zitten wel in het centrum van een pittoresk dorpje, dus we kunnen iig nog ergens heen
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Advertentie
Oud 24-02-2014, 22:47
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Welk pittoresk dorpje?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 24-02-2014, 22:49
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Kalyves.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 24-02-2014, 22:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
hmmm daar zijn wij niet geweest, even google mappen waar dat ligt
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 24-02-2014, 22:58
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ah, niet zo heel ver van waar wij gaan zitten

Eh, dat kei ver van waar wij zaten, Kreta is best wel kinda enorm, het is geen Zakynthos zegmaar
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 24-02-2014, 23:00
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
70km volgens de google maps routeplanner
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 24-02-2014, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Eh, dat kei ver van waar wij zaten, Kreta is best wel kinda enorm, het is geen Zakynthos zegmaar
Oud 24-02-2014, 23:13
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Eh, dat kei ver van waar wij zaten, Kreta is best wel kinda enorm, het is geen Zakynthos zegmaar
ja ik verkeek me even op plek, dacht eerst even dat Kalyves wat meer bij Rethymnos lag
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 25-02-2014, 01:01
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Dan nog

Zo, net nog even iemand uit de blubber getrokken. Nu bedtijd!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 25-02-2014, 05:14
Verwijderd
Citaat:
Zeg, maken jullie wel eens smoothies? Ik heb sinds kort een blender en wil het eens gaan proberen, en zoek nu goede ideeën.
Ja, maar ik noem ze milkshakes Ik vind smoothie een hipsterwoord dat gezonder klinkt terwijl er niet zoveel verschil is/hoeft te zijn. Of gewoon fruitsap Ik heb geen blender, maar heb een sappers en een bakje aan mijn staafmixer. Werkt prima als je een goeie staafmixer hebt.

Banaan + bosbes
Banaan + honing + gember (kaneel is ook lekker)
Bevroren bosvruchten
Appelsien + appel + kiwi (+ banaan + lijnzaad + zemelen, eigen gemaakt fruitontbijt)

Nou ja, eigenlijk gewoon bij elkaar gooien wat lekker lijkt, ook qua kruiden. Groene smoothies zijn simpelweg veel fruit en een wat meer smakeloze groene bladgroente die je dan niet proeft.
Oud 25-02-2014, 08:46
Verwijderd
Ik ga weer eens een smoothie maken als ik zo lees. Zo lekker altijd én gezond als je er geen troep in gooit.
Oud 25-02-2014, 08:47
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh, haarverhalen Ik heb het in lange lagen en aan de voorkant iets korter. Een soort lange pony, dus. Deze foto is van Kerst en daarna is het niet meer geknipt, dus het is nu iets langer. Ik draag mijn haar graag in een schuine paardenstaart met scheiding, want dan hangt de pony er nog een beetje leuk bij en het staat leuker dan een gewone paardenstaart. Los heb ik het bijna nooit, want dat vind ik irritant.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-02-2014, 09:29
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
kei ver
Citaat:
70km
Oud 25-02-2014, 09:37
Verwijderd
Voor Kreta begrippen is 70 km wel ver. Nederland is ongeveer vijf keer zo groot als Kreta (in oppervlakte), als iemand zou zeggen "ohja ik ga ook naar Nederland, naar een plek dicht bij waar jij zit" en het bleek 350 km verderop te zijn dan zou ik dat wel gek vinden, dat is Groningen-Maastricht met een omweg.
Oud 25-02-2014, 11:44
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Bovendien bestaat het grootste deel van het wegennet daar uit zeer slecht onderhouden kronkelweggetjes door bergachtig gebied. Tenminste in het zuiden.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 25-02-2014, 13:09
Verwijderd
Lekker, op vakantie! Dat wil k ook. Wij kunnen waarschijnlijk, met wat geluk, pas in oktober op vakantie. Met een beetje pech wordt dat pas volgende zomer.

Mijn haar is sinds groep zeven niet meer zo lang geweest, als ik het langste nu recht trek, komt het tot halverwege ijn schouderbladen. Ik heb vrij dik haar. Als het lang wordt, zitten er laffe krullen (of dappere slag, net hoe je het bekijkt) in, niet helemaal krullen maar wel meer dan een beetje slag. Ik ben er nu echt bizar blij mee, sna niet zo goed dat ik het niet eerder heb laten groeien. Ik ga eens in de vier maanden naar de kapper en dat is genoeg. Ik heb nu shampoo ontdekt die echt fantastisch is, sindsdien kan ik mijn haar gewoon aan de lucht laten drogen en zit het meteen goed, zonder er uit te zien als een poedel. ik heb een tijd een schuine pony gehad, maar dat vond ik toch maar vervelend. Als ik aan het werk ben, heb ik altijd een staart en geen haren los hangen. Als ik vrij ben, heb ik het vrijwel altijd los. Zo lekker, lang los haar <3
Oud 25-02-2014, 13:52
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Voor Kreta begrippen is 70 km wel ver. Nederland is ongeveer vijf keer zo groot als Kreta (in oppervlakte), als iemand zou zeggen "ohja ik ga ook naar Nederland, naar een plek dicht bij waar jij zit" en het bleek 350 km verderop te zijn dan zou ik dat wel gek vinden, dat is Groningen-Maastricht met een omweg.
Ja, maar zo relatief is het ook weer niet. Stel dat je in een dorp zit met een omtrek van tien kilometer, en iemand anders zit aan de andere kant van dat dorp, en zegt: "ik zit vlakbij," dan zeg je ook niet: "je bent net zo ver als Los Angeles van New York."
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 25-02-2014, 16:15
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Absoluut relatief fascinerende relativiteitstheorieën.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-02-2014, 16:19
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Absoluut relatief fascinerende relativiteitstheorieën.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-02-2014, 17:19
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Een uur geen posts.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-02-2014, 17:28
Verwijderd
Daar moeten we iets aan doen. Lalala.
Oud 25-02-2014, 17:30
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wat een mooi liedje, Mutant. Heb je weleens overwogen om zangeres te worden?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-02-2014, 17:34
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik snap niet zo goed wat mensen lekker vinden aan Subway Ik heb een subway op een koprol afstand, maar ik ga er nooit heen.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 25-02-2014, 17:35
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik kan het wel waarderen. Gewoon af en toe een keertje.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-02-2014, 17:35
Verwijderd
Ik heb ooit in een koor gezongen en werd uitgekozen voor een solo, maar toen gingen we verhuizen. Daarna scoorde ik altijd 10 op Muziek in de lagere. Dat is ergens misgegaan want intussen is het wat valser Niet dat het me tegenhoudt om te zingen. Maar ik zing meestal niet onder de douche, vaak wel gewoon ergens midden op de dag, zomaar, op straat of zo. Eén van mijn terugkerende nutteloze -waarkomtdatnouweervandaanenwaarom- uitvolleborstuitschieters is 'Liever Kips leverworst dan gewone leverworst!'.
Oud 25-02-2014, 17:36
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb ooit in een koor gezongen en werd uitgekozen voor een solo, maar toen gingen we verhuizen. Daarna scoorde ik altijd 10 op Muziek in de lagere. Dat is ergens misgegaan want intussen is het wat valser Niet dat het me tegenhoudt om te zingen. Maar ik zing meestal niet onder de douche, vaak wel gewoon ergens midden op de dag, zomaar, op straat of zo. Eén van mijn terugkerende nutteloze -waarkomtdatnouweervandaanenwaarom- uitvolleborstuitschieters is 'Liever Kips leverworst dan gewone leverworst!'.


Gewoon lekker muziek meezingen is soms wel fijn. Ook als je compleet niet kunt zingen, trouwens.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-02-2014, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet zo goed wat mensen lekker vinden aan Subway Ik heb een subway op een koprol afstand, maar ik ga er nooit heen.
Er is een broodje dat heel erg lekker is. Ik weet alleen nooit welke. Voor de rest vind ik het niet zo bijzonder en hebben ze bij de Panos interessantere keuzes voor stukken minder geld.
Oud 25-02-2014, 17:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Subway is vet lekker man
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-02-2014, 17:37
Verwijderd
Citaat:


Gewoon lekker muziek meezingen is soms wel fijn. Ook als je compleet niet kunt zingen, trouwens.
Schaamteloos! Ook dansen!
Oud 25-02-2014, 17:37
Verwijderd
Ik ben er geloof ik twee keer geweest en toen vond ik het maar meh.

Ik heb eten in de tajine zitten en het ruikt zo vet lekker al veel te lang niet meer gehad.
Mutant naamzoek hipster tajine alert. Bommen los! Grapjekusjeliefje.
Oud 25-02-2014, 17:38
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Er is een broodje dat heel erg lekker is. Ik weet alleen nooit welke. Voor de rest vind ik het niet zo bijzonder en hebben ze bij de Panos interessantere keuzes voor stukken minder geld.
Subway melt. Vlees. <3

Citaat:
Schaamteloos! Ook dansen!
Ja, heel soms!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-02-2014, 17:39
Verwijderd


En vaak zing ik er dan meteen achteraan, JE HOORT ERBIJJJJJ, JE HOORT ERBIJJJJJJ
Oud 25-02-2014, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Mutant naamzoek hipster tajine alert. Bommen los! Grapjekusjeliefje.
Ik moet jouw recepten nog steeds testen. Maar tegenwoordig schop ik meer tegen het woord smoothie.

Citaat:
Subway melt. Vlees. <3

Ja, heel soms!
VLEESCH! MET SAUSCH!

En dansen <3
Oud 25-02-2014, 17:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Muut, je maakt echt wel weer mijn dag, hoor
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-02-2014, 17:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:


En vaak zing ik er dan meteen achteraan, JE HOORT ERBIJJJJJ, JE HOORT ERBIJJJJJJ
Godver
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-02-2014, 17:44
Verwijderd
Dat was ooit eens op tv
Oud 25-02-2014, 17:45
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik eet geen vlees, misschien dat het daar aan ligt.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 25-02-2014, 17:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik eet geen vlees, misschien dat het daar aan ligt.
Ik eet ook geen vlees! Ik neem altijd de Veggie Delite, maar je hebt er ook nog eentje met een groenteburger ertussen en die is ook echt lekker
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-02-2014, 17:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik eet geen vlees, misschien dat het daar aan ligt.
Dan snap ik het wel ja.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-02-2014, 17:59
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik eet ook geen vlees! Ik neem altijd de Veggie Delite, maar je hebt er ook nog eentje met een groenteburger ertussen en die is ook echt lekker
maar t is gewoon vies brood met vieze kaas en vieze sausjes..
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 25-02-2014, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Muut, je maakt echt wel weer mijn dag, hoor
Ik weet niet helemaal waarom maar
Oud 25-02-2014, 18:09
Verwijderd
En het is weer stil...
Oud 25-02-2014, 18:11
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En het is weer stil...
Ja.. Gooi er nog eens een interessant onderwerp in?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-02-2014, 18:17
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Tihi hoi forum

Ik dacht dat ik alle wachtwoorden van m'n UC's kwijt was, maar deze was wel heel makkelijk

Hoe is het met jullie?
Oud 25-02-2014, 18:18
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ongesteld
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 25-02-2014, 18:20
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Tihi hoi forum

Ik dacht dat ik alle wachtwoorden van m'n UC's kwijt was, maar deze was wel heel makkelijk

Hoe is het met jullie?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-02-2014, 18:20
Verwijderd
Rare tics! Ik heb deze voor alles wat niet snel genoeg ophoepelt. Automatische deuren, auto's, voetgangers.

Oud 25-02-2014, 18:22
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Rare tics! Ik heb deze voor alles wat niet snel genoeg ophoepelt. Automatische deuren, auto's, voetgangers.

Haha wat?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-02-2014, 18:24
Verwijderd
Vraag maar aan Koen ^^ Niet altijd met geluid hoor, maar het handje wel vrij standaard ^^
Oud 25-02-2014, 18:26
Verwijderd
En nu ga ik douchen, dus vermaak jezelf maar wat ^^
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.