Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2014, 08:29
Verwijderd
Ik heb zojuist mijn belastingaangifte gedaan. Geld
Advertentie
Oud 27-03-2014, 11:19
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
(8) Karma-Karma-Karma-Karma-Karma Chameleon (8)

.
__________________
Schmach.
Oud 27-03-2014, 11:27
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Oh, ja, belastingaangifte. Dat moet ik ook nog doen....
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 27-03-2014, 11:54
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb nog steeds mijn loonstrookje niet, want ik kan niet inloggen op mijn werk-dingie.
Hoe krijgen mensen eigenlijk geld terug, want ik krijg nooit wat terug.

Ik ben de hele nacht wakker gebleven, 2 uurtjes geslapen en nog steeds heb ik niks geschreven en ik moet over een kwartier de deur uit, haaaaaa!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-03-2014, 12:21
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ik heb nog steeds mijn loonstrookje niet, want ik kan niet inloggen op mijn werk-dingie.
Hoe krijgen mensen eigenlijk geld terug, want ik krijg nooit wat terug.

Ik ben de hele nacht wakker gebleven, 2 uurtjes geslapen en nog steeds heb ik niks geschreven en ik moet over een kwartier de deur uit, haaaaaa!
Aan de slag! /zweep.
__________________
Schmach.
Oud 27-03-2014, 12:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb zojuist mijn belastingaangifte gedaan. Geld
Goed dat je het zegt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-03-2014, 12:50
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
(lezen met een bekakt-hete-aardappel-in-de-keel-accent)

Ik laat dat altijd doen, ik heb daar een mannetje voor
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 27-03-2014, 13:11
Verwijderd
Citaat:
(lezen met een bekakt-hete-aardappel-in-de-keel-accent)

Ik laat dat altijd doen, ik heb daar een mannetje voor


had ik daar maar een mannetje voor
Oud 27-03-2014, 13:33
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Lol, helpdesk RDW:

"Ja, hoi, mijn VIN (Chassis) nummer moet opnieuw in mijn frame geslagen worden. Hoe gaat dat? Ik ben de kentekenpapieren kwijt, dus heb het originele nummer niet."
-"Dan moet u nieuwe kentekenpapieren aanvragen."
"Ja, maar om kentekenpapieren aan te vragen heb ik het VIN nodig."
-"Dan moet u een nieuw VIN nummer laten inslaan."
"Ja, maar daar heb ik kentekenpapieren voor nodig."
- *RDW hangt op*
__________________
Schmach.
Oud 27-03-2014, 13:50
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Kastje. Muur.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 27-03-2014, 13:52
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Het mooie was dat ze zei dat, als het VIN onleesbaar is, ik er een nieuw nummer in kon laten slaan en dat de papieren dan wel vanzelf naar de rechtmatige eigenaar gaan, waarop ik vroeg: Hoe weten jullie dan wie de eigenaar is, zonder VIN en kenteken(papieren)?

Geen antwoord.
__________________
Schmach.
Oud 27-03-2014, 14:56
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoe krijgen mensen eigenlijk geld terug, want ik krijg nooit wat terug.
nou, bv door:
- niet toegepaste loonheffingskorting
- hypotheekrenteaftrek
- studiekosten
- of als je van student naar arbeider bent gegaan een keer n uurtje steken in belastingmiddeling aanvragen
- etc
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 27-03-2014, 15:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Een van de redenen dat ik het laat doen is dat die mensen vaak precies weten waar nog geld in zit waar je recht op hebt. Ik betaal hen dan wel, maar zonder zulke mensen zou ik veel minder terug krijgen. Ik ben echt te dom/ongeinteresseerd om dat zelf te doen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 27-03-2014, 15:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik krijg meestal een brief met 'hoi, vergeet je geen aangifte te doen?', maar dat zat er dit jaar niet in, de honden. Er was ook niet bekend dat ik bij de fietsenwinkel had gewerkt, beetje raar, maar goed. Nu weten ze het wel.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-03-2014, 16:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Een van de redenen dat ik het laat doen is dat die mensen vaak precies weten waar nog geld in zit waar je recht op hebt. Ik betaal hen dan wel, maar zonder zulke mensen zou ik veel minder terug krijgen. Ik ben echt te dom/ongeinteresseerd om dat zelf te doen
De boel laten doen is volgens mij pas voordelig als je bijvoorbeeld een eigen bedrijf hebt; voor particulieren is er niet heel veel te halen en is het vrij makkelijk zelfs (tenzij je veel vermogen hebt of meerdere inkomens, etc). Als je 1 werkgever hebt en 1 woning en eventueel wat spaargeld dan is het zo gepiept. Maar goed, ieder z'n ding.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 27-03-2014, 16:24
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
We hebben kittens! Maar het zijn mietjes en ze blijven in het mandje liggen.
Oud 27-03-2014, 16:26
Verwijderd
Onze situatie was dit jaar zo veelzijdig dat we ook iemand hebben ingehuurd. Niet het hele jaar fiscaal partners, huis gekocht, anne afgestudeerd, ik begonnen met studie, ik zzp geworden, anne en ik meerdere werkgevers gehad in 2013, anne speciaal dieet. Nou, best veel veranderd dus.
Oud 27-03-2014, 16:28
Verwijderd
Kosten: 92 euro opbrengst: 2500 euro, 275 HRA pm, helft telefoonrekening aftrekbaar. Dat noem ik wel een voordeel .
Oud 27-03-2014, 16:29
Verwijderd
Citaat:
We hebben kittens! Maar het zijn mietjes en ze blijven in het mandje liggen.

Foto's foto's foto's!!!
Oud 27-03-2014, 16:35
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:

Foto's foto's foto's!!!
Dat heb ik net geprobeerd, maar ze liggen nog in dat vervoercarrierding en dat is te donker voor een foto.

Het meisje ligt al heerlijk te pitten, maar het jochie blijft maar wakker. Houdt alles in de gaten.
Oud 27-03-2014, 16:37
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Het is trouwens Eleni geworden voor het vrouwtje en ik heb Elmer zo ver gekregen een andere naam te verzinnen en nu is het Anyon (Ennion). Blijkbaar ook iets natuurkundigs, maar het klinkt nu tenminste als een naam.
Oud 27-03-2014, 16:54
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
En nu liggen ze allebei voor Pampus.
Oud 27-03-2014, 17:10
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
De boel laten doen is volgens mij pas voordelig als je bijvoorbeeld een eigen bedrijf hebt; voor particulieren is er niet heel veel te halen en is het vrij makkelijk zelfs (tenzij je veel vermogen hebt of meerdere inkomens, etc). Als je 1 werkgever hebt en 1 woning en eventueel wat spaargeld dan is het zo gepiept. Maar goed, ieder z'n ding.
Wij snappen er beide zo weinig van, we hebben het wel eens geprobeerd zelf te doen, maar toen waren we bij vraag 3 al in paniek
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 27-03-2014, 18:27
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En gisteren ben ik begonnen in "the fault in our stars" en tot nu toe is het nog niet zielig, en de hoofdpersoon is een cynische tiener en dat zijn mijn lievelings.
Jaa! Ik vond het boek ook heel leuk.
Citaat:
Ik heb een foto voor jullie gemaakt waarop ik heel veel rimpels heb.

http://imgur.com/CtXYoEz
Welnee! Je kijkt leuk *in wangen knijp* En goed haar
Citaat:
Het is trouwens Eleni geworden voor het vrouwtje en ik heb Elmer zo ver gekregen een andere naam te verzinnen en nu is het Anyon (Ennion). Blijkbaar ook iets natuurkundigs, maar het klinkt nu tenminste als een naam.
Kittens Goede namen.

//Ik heb ZOVEEL zin in de huttentocht naar Oostenrijk Ik heb vandaag een lakenzak gekocht en een reishanddoek (zo'n microvezel die je klein op kunt vouwen). En ik heb trekkingsokken en die zitten echt hemels. En ik vind het zo leuk om zo spulletjes te verzamelen totdat het zo ver is. Lang leve voorpret

En morgen ga ik SHOPPEN <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 27-03-2014, 19:02
Verwijderd
Ja, voorpret is leuk he, ik heb nu ook al zoveel voorpret over mijn vakantie die over 2 maanden pas is

En morgen ga ik all you can eat sushi nassen
Oud 27-03-2014, 19:05
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Jaaa, superleuk

En sushi
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 27-03-2014, 19:27
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
nou, bv door:
- niet toegepaste loonheffingskorting
- hypotheekrenteaftrek
- studiekosten
- of als je van student naar arbeider bent gegaan een keer n uurtje steken in belastingmiddeling aanvragen
- etc
Ik heb geen hypotheek, m'n studiekosten zijn (volgens mij) niet hoog genoeg en m'n loonheffingskorting word via m'n werk al geregeld.
Ik vul iig altijd in wat op m'n jaaropgaaf staat en ik werk de hele lijst met andere vragen af, maar ik krijg nooit een cent terug.
Jammerdebammer.

edit: Ik heb 't net toch maar eens ingevuld en nu zegt 'ie ineens dat ik 700nogwat euro terugkrijg. Dat is natuurlijk heel fijn, maar omdat het nooit eerder is gebeurd vraag ik me af of het klopt.
Misschien omdat ik nu geen stufi meer krijg?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 27-03-2014 om 20:21.
Oud 27-03-2014, 20:22
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb me er nooit echt in verdiept of ik wat (extra) terug kan krijgen. Waarschijnlijk niet, want ik heb geen kinderen, geen studie, geen bijzondere medische kosten, geen hoge reiskosten...
Oud 27-03-2014, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Het is trouwens Eleni geworden voor het vrouwtje en ik heb Elmer zo ver gekregen een andere naam te verzinnen en nu is het Anyon (Ennion). Blijkbaar ook iets natuurkundigs, maar het klinkt nu tenminste als een naam.

Citaat:
Ik heb me er nooit echt in verdiept of ik wat (extra) terug kan krijgen. Waarschijnlijk niet, want ik heb geen kinderen, geen studie, geen bijzondere medische kosten, geen hoge reiskosten...
Dat kan je vader toch uitzoeken
En je ava
Oud 27-03-2014, 20:50
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Joduuh.

.
__________________
Schmach.
Oud 27-03-2014, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen hypotheek, m'n studiekosten zijn (volgens mij) niet hoog genoeg en m'n loonheffingskorting word via m'n werk al geregeld.
Ik vul iig altijd in wat op m'n jaaropgaaf staat en ik werk de hele lijst met andere vragen af, maar ik krijg nooit een cent terug.
Jammerdebammer.

edit: Ik heb 't net toch maar eens ingevuld en nu zegt 'ie ineens dat ik 700nogwat euro terugkrijg. Dat is natuurlijk heel fijn, maar omdat het nooit eerder is gebeurd vraag ik me af of het klopt.
Misschien omdat ik nu geen stufi meer krijg?
Toen mijn stufi-recht was verlopen, kreeg ik ook meer terug En over vorig jaar ineens ook omdat ik toen m'n studieschuld heb afgelost en dat is kennelijk aftrekbaar
Oud 27-03-2014, 22:05
Verwijderd
Zoals het er nu naar uitziet, krijg ik over 2012 en 2013 ruim vierenenhalfduizend euro terug

Miekje - met wie ga je die huttentocht eigenlijk lopen?
Oud 27-03-2014, 22:26
Verwijderd
Ik drink overigens whisky. Superlekkere
Oud 27-03-2014, 22:28
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Welke?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 27-03-2014, 22:40
Verwijderd
Dalwhinnie 15 years
Oud 27-03-2014, 23:13
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
(lezen met een bekakt-hete-aardappel-in-de-keel-accent)

Ik laat dat altijd doen, ik heb daar een mannetje voor
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 27-03-2014, 23:15
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Mmmmm jammie, jammie. Jij weet wel wat goed voor je is. Daar heb ik nog maar een bodempje van. Denk dat ik me zo maar eens trakteer op een Chivas Regal van 18 jr.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 28-03-2014, 00:43
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb goedkope whiskey van de Dirk, maar die is ook goed te huffen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-03-2014, 01:24
Verwijderd
Ik was naar een open dag van een kunstacademie en een bekende Nederlandse striptekenaar complimenteerde me op een anus die ik getekend had.
Oud 28-03-2014, 03:03
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Als iemand anders dat had gepost was ik vast verbaasd geweest, maar bij jou verwacht ik op z'n mínst een becomplimenteerde anus.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-03-2014, 09:12
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Mijn rechteroog is spontaan dik, rood en tranerig geworden. Hij gaat alleen maar een klein beetje open, dus ik zie er uit als een schele.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-03-2014, 09:28
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
De huisarts heeft een plekje om 16.00 uur. Inmiddels krijg ik hoofdpijn van het alleen maar met 1 oog kunnen kijken dus dat klinkt goed.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-03-2014, 10:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Wij snappen er beide zo weinig van, we hebben het wel eens geprobeerd zelf te doen, maar toen waren we bij vraag 3 al in paniek
Nou ja, de 'papieren' variant zag er wel complex uit maar ik moet zeggen dat de digitale (vooraf ingevulde variant) in mijn ervaring echt een piece of cake is; even controleren, klik ende klaar
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-03-2014, 10:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
edit: Ik heb 't net toch maar eens ingevuld en nu zegt 'ie ineens dat ik 700nogwat euro terugkrijg. Dat is natuurlijk heel fijn, maar omdat het nooit eerder is gebeurd vraag ik me af of het klopt.
Misschien omdat ik nu geen stufi meer krijg?
Dat zou heel goed kunnen; hoogte van je studiekosten maakt niet uit, zolang het maar boven de drempel zit. Ik weet het niet precies maar volgens mij kan je ongeveer de helft minus de drempel terugkrijgen; daar is vast wel een rekentooltje voor te vinden.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-03-2014, 10:42
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ik was naar een open dag van een kunstacademie en een bekende Nederlandse striptekenaar complimenteerde me op een anus die ik getekend had.
Post 'm hier en dan kijken wat onze forummedici er over te zeggen hebben.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 28-03-2014, 10:47
Hazel
Hazel is offline
Ik moet vandaag de hele dag aan mijn scriptie werken en ik kan wel 10.000 dingen bedenken die ik liever zou doen. Het zelfmedelijden is extreem vandaag.

Ik heb die anus denk ik al eens gezien. Is het die op dat bordje? In dat geval kan ik bevestigen dat het een prachtige anus is
Oud 28-03-2014, 11:45
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Tenzij je buiten aan je scriptie kan werken, zou ik het maar laten zitten voor vandaag.
__________________
Schmach.
Oud 28-03-2014, 11:47
Hazel
Hazel is offline
Nee, dat kan niet. En ik moet vandaag wel want ik moet dinsdag onderzoeksresultaten bespreken met mijn begeleider, en zoals gebruikelijk heb ik het weer eens uitgesteld tot de laatste dagen
Oud 28-03-2014, 11:49
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
A-ha, maar dan is een andere optie natuurlijk de afspraak met de begeleider verplaatsen.
__________________
Schmach.
Oud 28-03-2014, 11:57
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Go go Captain Demotivatie, .
__________________
Schmach.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08.