Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2005, 15:43
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Bijvoorbeeld: mis je hem/haar als jullie elkaar een week niet zien? Heb je het idee dat je zonder hem/haar niet compleet bent?

denk je dat een bepaalde mate van afhankelijkheid goed is in een relatie?
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2005, 15:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nee, want ik heb er geen

Als ik er 1 had denk ik dat ik toch wel deels afhankelijk ben ja, want als je elkaar niet mist als je niet bij elkaar bent, dan is er toch iets niet helemaal kloppend denk ik
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 15:54
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
ja dat dacht ik ook. maar mijn vriendje zei dat hij me eigenlijk niet zo mist als ik weg ben, iets wat ik best begrijp, want we zien elkaar heel vaak. Maar toch mis ik hem dan wel een beetje en dan voelt het net alsof ik te afhankelijk ben van hem..
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 15:55
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Een bepaalde afhankelijkheid moet je wel hebben binnen een relatie, denk ik. Ik ben ook in bepaalde mate afhankelijk van mijn vriend, in de zin dat ik hem niet lang kan missen. Daarnaast ben ik ook voor een deel emotioneel afhankelijk van hem, omdat zijn gedrag effect heeft op mijn gedrag, en omgekeerd.
Ik denk dat de mate van afhankelijkheid ligt aan de intensiteit van je relatie.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 16:01
Verwijderd
Ik mis hem natuurlijk wel als ik hem een tijd niet zie, maar dat vind ik eerder aanhankelijkheid dan afhankelijkheid. Werkelijke afhankelijkheid lijkt mij niet goed.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 16:02
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ja, ik ben best afhankelijk. Niet zozeer dat ik zonder hem geen leuke dag kan hebben, maar wel als je bedenkt dat hoe hij tegen me doet m'n stemming erg kan beïnvloeden...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 16:11
waves
Avatar van waves
waves is offline
ik ben in zoverre van hem afhankelijk dat hij een goede invloed heeft op mijn humeur.

áánhankelijk ben ik wel, hij trouwens ook .
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 16:13
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Niet zo afhankelijk als ik veel andere dingen aan m'n hoofd heb / veel te doen heb bijvoorbeeld een week. Maar in bijvoorbeeld vakantie of een weekend of een tijd waarin ik amper wat te doen heb..daarin mis ik hem meer wat ook logisch is.

Afhankelijkheid is goed, zolang het maar in beperkte mate is. Niet TE afhankelijk, ook niet te weinig. Dat verschilt per relatie/ per mens. Aan het begin , de eerste maanden is de afhankelijkheid heel sterk en daarna wordt het steeds minder.
Ikzelf ben dus niet echt afhankelijk, zou makkelijk een week op mezelf kunnen zijn en nauwelijks m'n vriend zien, maar langer dan een week trek ik al een stuk minder
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 16:15
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
We wonen samen, dus als ik hem dan opeens een week niet zie, dan vind ik dat wel erg lang ja en zou ik hem ook zeker erg missen.. Ik denk dat we verder beide een gelijke mate van afhankelijkheid naar elkaar toe hebben, die nou niet overdreven groot is ofzo. Oke, de meeste tijd die we vrij zijn, besteden we meestal wel samen, maar we werken allebei fulltime, hebben daarbuiten allebei onze eigen dingen en verplichtingen, dus zo verschrikkelijk veel tijd blijft er niet over voor ons samen. Dus die tijd besteden we dan graag goed. Daarbij komt ook wel dat we allebei vrij klef zijn aangelegd en veel behoefte hebben aan intiem contact, dus het bij elkaar willen zijn komt van twee kanten
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 16:16
edinora
Avatar van edinora
edinora is offline
ik mis hem wel als ik hem een paar dagen niet zie, maar dat lijkt me logisch als je van iemand houdt.
Ik ben zonder hem wel compleet. Als dit niet zo zou zijn, zou ik het geen gezonde relatie vinden. Ik vind hem wel een hele leuke aanvulling op mezelf, en zeker een aanvulling die ik niet zo snel zou willen misschien, maar ik kan - als het moet - ook erg gelukkig in mijn eentje zijn.
Ik vind het leuk om met hem te leven, maar mijn leven is ook niet grotendeels van hem afhankelijk. Hoewel ik best na wil denken over compromissen of alternatieven, gaan dingen die ik heel belangrijk vind toch echt voor, mocht het zo zijn dat deze niet te combineren zijn met mijn relatie met hem. Als ik bijvoorbeeld naar het buitenland zou willen voor een paar jaar, maar meneer wil niet mee, ga ik toch.
__________________
mmm skyscraper i love you
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 16:29
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik ben denk ik wel afhankelijk van m'n vriend, maar het is ook weer niet zo dat ik me in m'n eentje niet weet te vermaken. Natuurlijk mis ik hem, wanneer ik hem een paar dagen niet zie, maar ik voel me heus niet incompleet wanneer hij niet bij me is, ik doe ook gewoon graag mijn eigen 'ding'. Wel opvallend is dat hij vaak grote invloed heeft op mijn stemming, en dat in positieve zin. Gewoon een heel leuke aanvulling, die ik niet graag kwijt zou willen raken.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 16:32
Verwijderd
ja nee ja
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 16:36
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
HvJ schreef op 26-04-2005 @ 17:29 :
Wel opvallend is dat hij vaak grote invloed heeft op mijn stemming
Ja, dat heb ik ook heel erg, misschien soms iets té, ben ook heel snel geneigd zijn stemming over te nemen. Maar ik kan mezelf daar vaak ook wel weer in corrigeren gelukkig

Maar ik denk dat afhankelijkheid in bepaalde mate gewoon een normaal onderdeel van een relatie is, zolang het maar in balans is. Zeker in de zin van het gevoel hebben dat je graag bij elkaar wil zijn, dat je naar elkaar verlangt. Dat is misschien niet direct afhankelijk zijn van elkaar, maar indirect heeft het daar wel mee te maken natuurlijk.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 16:36
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Bij m´n ex was ik veel te afhankelijk, dus dat doe ik niet weer
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 17:05
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Ik dacht altijd dat ik véél te aanhankelijk was, maar als ik dit zo lees valt het wel mee eigenlijk. We spreken vaak langer dan een week niet af omdat we 't te druk hebben ofzo. En echt heel erg zit ik er niet mee, ik bedoel ik denk wel aan hem, en soms verlang ik er ook wel naar om weer te kleffen, maar ik ben niet wanhopig onhandelbaar ofzo.
Maja, als ik me weer een keer verveel ofzo dan ben ik altijd degene die hem belt. En als ik een keertje wel tijd heb dan vind ik het wel fijn om bij hem te zijn.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 17:33
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Nee eigenlijk helemaal niet. Ik vind het niet zo erg om elkaar een week niet te zien. Ik vind het soms zo overdreven om 4x per week af te spreken. Dat doe ik ook niet met vriendinnen (het verschil is, dat ik die op de uni zie, en mijn vriendje niet).
Soms zien we elkaar wel vaak, dan vind ik het ook leuk, maar ehm ik heb het druk Maarre het is ook weer niet zo dat ik hem maar 1x per week wil zien ofzo
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 17:37
^M_chelleeeH^
^M_chelleeeH^ is offline
Niet overdreven afhankelijk ofzo. Maar het is wel zo dat ik hem snel mis (als ik bijv. net in de trein terug naar huis zit van hem). Verder merk je het erg als je elkaar normaal het hele weekend ziet en dan een keer een weekend niet..omdat je dat gewoon zo gewend bent.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 17:47
Rieno
Rieno is offline
ik ben verschrikkelijk afhankelijk van dr joh!

afgezien van dat ik dr 1x in de maand zie ofzo
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-04-2005, 18:04
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
ik ben wel redelijk afhankelijk ja. Maar ik vind zelf op een gezonde manier.

Ik woon samen met hem, dus als ik hem lange tijd niet zie ga ik hem zeker missen, Hij is nu eenmaal mijn "thuis"geworden. Ik weet niet of ik dat zo goed zeg, maar emotioneel gezien wel afhankelijk geworden.
Ik vind het heerlijk zo hoor. (financieel ook wel een beetje, anders kan ik de huur niet betalen! hahaha )


Ik vind mezelf zonder hem ook wel compleet, hij is niet van invloed op als persoon, al laat hij die persoonlijkheid wel beter uit de verf komen natuurlijk!

Ik denk dat een bepaalde mate van afhankelijkheid wel goed is in een relatie, ik denk dat je van alles meer gaat waarderen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 18:05
Fruitcake
Avatar van Fruitcake
Fruitcake is offline
Ik mis hem natuurlijk als ik hem een tijdje niet zie, maar ik ben zeker niet afhankelijk van hem. Ik kan gerust even zonder hem. Dat klinkt misschien wat raar, maar als ik hem te veel zie vind ik dat ook niet goed.
__________________
He's not the Messiah, He's a very naughty boy
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 18:25
Li
Avatar van Li
Li is offline
Nou ik zag hem eerst 3x per week toen we officieel nog iets hadden. De ene keer bleven we bij elkaar tukken, de andere keer gewoon een uurtje wat drinken bij elkaar ofzo.
Nu zien we elkaar 1x per week vanaf een uurtje of 1 's middags tot 's avonds laat en doen we vooral veel leuke dingen. Geniet er wel meer van, omdat we nu minder tijd met elkaar doorbrengen
Afhankelijk van hem ben ik niet echt, ook al vind ik het top om hem toch elke week te zien
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 18:26
Verwijderd
We zien elkaar alleen in het weekend, dus een week is niets voor ons maar het blijft moeilijk hoor, zeker als de een een rot week heeft. Dan wil je toch eigenlijk alleen maar lief zijn voor elkaar. Maar ook als de ander leuke dingen heeft, dan wil je dat ook delen. Soms gaat dat gewoon niet en dat is balen.

Wij zijn ook niet echt afhankelijk van elkaar, omdat we doordeweeks ons eigen leventje hebben.

Laatst gewijzigd op 27-04-2005 om 14:51.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 18:34
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik mis m wel als ik m n paar dagen niet zie, maar om nou te zeggen dat mn leven niet compleet is, nee, dat gaat me wat te ver. ik wil ook niet afhankelijk van iemand zijn, want ik heb zoiets al ns meegemaakt en dat was niet goed voor me.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 18:40
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
igfy schreef op 26-04-2005 @ 16:54 :
ja dat dacht ik ook. maar mijn vriendje zei dat hij me eigenlijk niet zo mist als ik weg ben, iets wat ik best begrijp, want we zien elkaar heel vaak. Maar toch mis ik hem dan wel een beetje en dan voelt het net alsof ik te afhankelijk ben van hem..
precies. heb ik ook. ik vergelijking tot hoe hij zich voelt als hij niet bij mij is, ben ik te afhankelijk van hem...


en veel van zijn vrienden beschouw ik ook als mijn vrienden dus in dat opzicht ben ik ook best afhankelijk van hem.
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 19:26
Verwijderd
Ja, ik zou niet zonder hem kunnen.
ik weet niet beschouw hem als enige vriend. ja en meer natuurlijk.
laatste tijd naaien me vriendinnen me nogal.
en m;n vriendje is er altijd voor me.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2005, 19:35
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Mijn vriend mist mij denk ik meer dan ik hem. Maar ik weet niet wat hij voelt.. Ik ben zijn grote liefde zegt hij Hij bij mij weet ik niet.. Ik weet alleen dat ik dit nog nooit heb gevoeld en ik heb wel iets van "Kwil je hier bij mij.. Mis je"
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 19:43
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
uhuhu ik ben heel onafhankelijk want ik vind het niet erg om iemand heel lang niet te zien. met een halfjaar zou ik ook geen moeite hebben dus ik trouw later maar met een legerknakker ofzo. ik krijg snel een verstikkend gevoel alsik iemand elke dag ofzo moet zien en dan ga ik me alleen maar vervelend voelen enzzooo
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 19:47
Verwijderd
Ik zie hem alleen in het weekend en doordeweeks heb ik gewoon mijn eigen leven. Ik mis hem dan niet enorm, maar aan de andere kant spreken we elkaar wel vrijwel elke dag eventjes.
Ik voel me in ieder geval niet erg afhankelijk van hem. Zonder hem heb ik ook een leuk leven.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 19:52
Verwijderd
Bijvoorbeeld: mis je hem/haar als jullie elkaar een week niet zien?
Hem een week niet zien? Is tot nu toe nog nooit voorgekomen. Sinds het begin van de relatie hebben we elkaar in totaal misschien 5 dagen niet gezien... Maar als ik een lange dienst draai (van middag tot de volgende middag) dan mis ik hem wel.

Heb je het idee dat je zonder hem/haar niet compleet bent?
Dat niet, daarvoor heb ik hem niet nodig. Ik weet alleen wel dat ik beter functioneer met hem. Hij haalt het beste in mij boven. (is wel zo fijn voor de omgeving, haha)

denk je dat een bepaalde mate van afhankelijkheid goed is in een relatie? Ja, dat denk ik wel, maar inderdaad in bepaalde mate. Als je zonder je partner niet meer instaat bent om normaal te functioneren heb je een serieus probleem denk ik...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 20:02
Verwijderd
Ja. Hij is de enige met een fatsoenlijke computer.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 20:02
Dragon_Fly
Avatar van Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Mis je hem/haar als jullie elkaar een week niet zien?
Dat is bij mij ook nog nooit voorgekomen.. Ik zie mijn vriendje meestal alleen in het weekend, en soms eens doordeweeks Maar ik denk wel dak m zou missen..

Heb je het idee dat je zonder hem/haar niet compleet bent?
Dat vind ik wat overdreven.. Natuurlijk mis ik hem wel als ik niet bij hem ben, maar ik heb zelf ook nog een leven, vrienden, hobby's enz.

Denk je dat een bepaalde mate van afhankelijkheid goed is in een relatie?
Tot op bepaalde hoogte is oké.. Maar je moet niet volledig afhankelijk zijn van je vriend(in).. Wat als het plotseling uitgaat..? Hoe zou je je dan redden..?
__________________
Letting go isn't giving up, it's accepting that some things just aren't meant to be..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 22:25
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
wel een beetje, maar dat is wel zo gezond in een relatie. ik kan hem heus wel een paar dagen missen, maar een week wordt al moeilijker. het is niet zo dat ik niks meer zonder hem kan. ik ga ook heus weleens met vriendinnen stappen zonder dat hij erbij is.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 22:30
Verwijderd
Ik zie mijn vriend alleen in het weekend; ik woon nl op kamers aan de andere kant van Nederland. Natuurlijk mis ik hem dan wel eens, ik zou het bijna ongezond vinden als dat niet zo was.

Wel heb ik mijn eigen leven hier; mijn dingen, mijn vrienden etc. Dus in die zin ben ik best wel compleet, ook zonder hem. Van de andere kant hoort hij (na ruim 2.5 jaar) wel echt bij mij, en in dat opzicht ben ik dus toch wel een beetje incompleet zonder hem.

Ben dus niet echt afhankelijk van mijn vriend, maar zou hem voor geen goud meer willen missen. Denk het in een gezonde relatie ook zo hoort te zijn
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 23:28
Verwijderd
Godzijdank niet zeg. Afhankelijkheid - sterker nog, alles wat de volledigheid en soevereniteit van je eigen persoon of de ontplooiing daarvan aantast - is foute boel.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 00:32
Verwijderd
Afhankelijkheid maakt je zwak en kwetsbaar.
Je maatje missen heeft opzich niet te maken met afhankelijkheid, meer met aanhankelijkheid. Ja, ik wil veel aandacht en ik geef het ook, maar ik kan hem rustig 3 weken zo goed als alleen laten. Compleet ben ik toch al niet, en hij zal me misschien iets aanvullen maar het zover als uit elkaar vallen als hij afwezig is komt het niet. Op elkaar kunnen bouwen is gezond, aan elkaar hangen daarentegen niet.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 11:20
minie
Avatar van minie
minie is offline
Ik mis mijn vriendje alsk 'm ff niet sie ja.. En.. 'n week zonder hem zou ik eerlijk gezegt niet kunnen voorstelen
Ik vind wel dat hij me compleet maakt.. waarom weet ik niet.. maar 't voelt gewoon beter/fijner als hij bij me is
__________________
liefs mij
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-04-2005, 11:32
Sanoeske
Sanoeske is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 26-04-2005 @ 20:52 :
Bijvoorbeeld: mis je hem/haar als jullie elkaar een week niet zien?
Hem een week niet zien? Is tot nu toe nog nooit voorgekomen. Sinds het begin van de relatie hebben we elkaar in totaal misschien 5 dagen niet gezien... Maar als ik een lange dienst draai (van middag tot de volgende middag) dan mis ik hem wel.

Heb je het idee dat je zonder hem/haar niet compleet bent?
Dat niet, daarvoor heb ik hem niet nodig. Ik weet alleen wel dat ik beter functioneer met hem. Hij haalt het beste in mij boven. (is wel zo fijn voor de omgeving, haha)

denk je dat een bepaalde mate van afhankelijkheid goed is in een relatie? Ja, dat denk ik wel, maar inderdaad in bepaalde mate. Als je zonder je partner niet meer instaat bent om normaal te functioneren heb je een serieus probleem denk ik...
niet veel aan toe te voegen...alleen dat ik geen lange diensten draai of iets dergelijks...maar als ik me in mijn situatie verplaats dan voel ik ongeveer hetzelfde...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 12:14
George
Avatar van George
George is offline
Ja. Ik weet niet waarom, ik schijn het nodig te hebben.
Nu valt het overigens nog mee, vraag het me opnieuw over twee maanden en ik kan alleen nog Ja zeggen.
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 12:28
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Met mijn ex was ik veel te afhankelijk van hem. We belden elke dag, en dan meestal een uur, en elke weekend waren we bij elkaar. Voor mij voelde dat wel een beetje beklemmend, maar aan de andere kant had ik het ook nódig op een gegeven moment.

Zo afhankelijk van iemand worden wil ik niet meer, al zou het alleen maar zijn om ergernissen te vermijden. Maar het is moeilijk om een goede middenweg te vinden. Ik zit nu in een heel heel pril stadium met iemand, die ook erg gesteld was op zijn vrijheid. Ik voel me nogal onzeker omdat dit zo heel anders gaat, maar we zullen wel zien hoe het loopt.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 13:20
Susanne
Susanne is offline
In eerdere relaties niet echt, maar nu heb ik wel veel meer de behoefte om hem steeds vaker te zien
Mijn vorige vriendje zag ik meestal alleen in het weekend, en hem zie ik meestal om de dag....ik vind het ook wel kut als ik hem even niet zie of een dag niets van hem hoor dus elke dag bellen/smsen we wel ja.. ik heb gewoon veel aandacht nodig
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 26-04-2005 @ 17:01 :
Ik mis hem natuurlijk wel als ik hem een tijd niet zie, maar dat vind ik eerder aanhankelijkheid dan afhankelijkheid. Werkelijke afhankelijkheid lijkt mij niet goed.
Precies.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 14:08
Verwijderd
Ik mis hem natuurlijk als ik hem een paar dagen niet zie. Of ik mis gewoon zijn opmerkingen ofzo. Hij is wel een deel van mijn leven, maar het is niet zo dat ik als ik hem niet zie een paar dagen dan helemaal niets meer ben. Ofzo.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 15:37
Verwijderd
Ik ben wel afhankelijk denk ik, soms misschien wel meer dan goed zou zijn. Het komt voor dat ik een dag ontzettend chagerijnig ben, maar als ik hem zie is dat bijna altijd weer over. Maar dat is alleen positief afhankelijk toch? Het is trouwens ook wel eens andersom, dan is het natuurlijk negatief..

Ik mis hem vaak ontzettend als ik niet bij hem ben, ook al heb ik mijn eigen dingen, mijn eigen leven. Ik vind het vrijwel altijd fijn als hij bij me is..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 16:27
Verwijderd
Een beetje.

Ik mis hem wel snel, maar ik ga ook graag met veel anderen om en heb niet het idee dat mijn wereld vooral om hem draait. Natuurlijk wel op die manier dat ik hem niet kwijt wil Maar ik ben nu nog een beetje voorzichtig met die dingen en dit werkt het best.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 16:49
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
ik mis hem wel, hij is wel een deel van me..
maar ik ben niet afhankelijk van hem.
no way
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 16:54
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Hm... mis haar gewoon als ze weg is, vooral voor langere tijd, nu twee keer gebeurd dat ik haar 2 weken niet zag en dan zit ik gewoon echt niet lekker in mijn vel. Ookal heb ik vakantie en doe ik allemaal leuke dingen, dan zit zij wel heel de tijd in mijn kop. Verder zie ik haar eigenlijk elke dag wel even op school en ook nog een keer of 5 buiten school om, dus dan heb ik er geen moeite mee als ik haar even niet kan zien.
Verder heb ik zat eigen dingen die ik leuk vind om te doen en volop vrienden (ook gezamelijke vrienden), maar geef ik over het algemeen vrij snel normale avondjes uit met anderen op om iets met haar te doen, maar dat komt mede doordat uitgaan mij eigenlijk niet zo boeit.
Maar nu na 18 en een halve maand wil ik ook eigenlijk niets liever dan van haar afhankelijk zijn, dus in de zin van 'liever met haar, dan zonder'. Samen hebben we het veel beter naar ons zin, we hebben zelden of nooit ruzie dus ik denk dat dat allemaal wel positief is..
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 17:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
igfy schreef op 26-04-2005 @ 15:43 :
Bijvoorbeeld: mis je hem/haar als jullie elkaar een week niet zien? Heb je het idee dat je zonder hem/haar niet compleet bent?

denk je dat een bepaalde mate van afhankelijkheid goed is in een relatie?
Ik mis hem wel als ik hem een hele dag niet gezien heb (ja erg he?) Maar ik voel me niet incompleet zonder hem, zo reeel ben ik ook nog weer wel. Ik mis hem gewoon als hij er niet is.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 17:32
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 26-04-2005 @ 20:02 :
Ja. Hij is de enige met een fatsoenlijke computer.
niet lang meer en dan kun je hem dumpen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 19:24
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ik mis hem ook als hij er niet is. Soms (als hij het heel erg druk heeft met zijn studie) zien we elkaar 2 weken niet, terwijl we elkaar 2 keer per week zien. Dan ben ik ook onzeker over ons, en over zijn gevoelens voor mij etc. Slaat nergens op, ik weet t. Maar ik kan er niks aan doen. Als we dan weer samenzijn is dat meteen weer weg.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 19:46
noa-zut
Avatar van noa-zut
noa-zut is offline
ik ben juist erg onafhankelijk van hem, wat ook nodig ivm zijn werk.

We wonen wel samen, maar zie hem weinig (te weinig helaas )

Soms zie ik hem 2 maanden niet en dan bellen we elkaar wel 3 keer per week op, omdat ik hem op sommige momenten dan mis, vooral in de weekenden.

Hij mist mij minder dan ik hem, want als hij weg is, ben ik de gene die belt, want hij denkt daar niet echt aan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het gevoel dat ik niet meer belangrijk voor hem ben.
RedRibbon
31 26-11-2009 15:50
Liefde & Relatie samenwonen
Verwijderd
25 04-09-2008 21:34
Psychologie Vanaf nu neem ik mijn leven in mijn handen!
voyager
7 21-10-2005 12:46
Liefde & Relatie te afhankelijk van me vriend, wat eraan te doen?
weegschaaltje
43 09-06-2004 23:01
Liefde & Relatie afhankelijk
damaetas
10 27-04-2003 11:02
Psychologie ik weet niet hoe ik me moet gedragen kheb twee verschillende kanten help!!
**~yvie~**
2 23-07-2002 17:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02.