Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2005, 00:25
PUNTJUH
PUNTJUH is offline
De laatste tijd is er veel ophef over WoW .. Ik ben zelf een groot fan van Warcraft en speel dan ook bijna de hele dag war3 TFT.

*hep mijn zexy breaker plaatjes *

Margoed. daarvoor hek niet gepost .

WoW is dokken per maand.. via creditcard. niet iedereen heeft een creditcard of kan er geen krijgen =]. daarbij is het verhaal wel bekend.. azeroth.. the scourge.. the alliance .. .etc etc.

en nou de top titel MMORPG die naar mijn idee ut heel veel beter gaat doen dan WoW.

TADA****GUILD WARS****

gratis spelen (en ja het is un egte MMORPG)
dus geen per maand gezeur. kopen en spelen.

De grafics zijn streaming van de server, dus lagere eisen aan je videokaart =]. Mooi meegenomen xD.

voor verdere informatie kijk maar op de website.

www.guildwars.com

owja.. en hij is van het originele team die ook Diablo / diablo2 heeft gemaakt.. dus dat vraagt om un toptitel rite ?
__________________
It's not the size of the hammer , it's how you wield it !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2005, 00:47
Verwijderd
Dit vraagt om een nog ergere invasie van 1337 I pwnz0r yu0 counterstrike spelers dan er in WoW te vinden is.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 01:25
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 18-03-2005 @ 01:47 :
Dit vraagt om een nog ergere invasie van 1337 I pwnz0r yu0 counterstrike spelers dan er in WoW te vinden is.
Mensen die guild wars spelen zijn waarschijnlijk die gasten die die tactical ops UT aanpassing speelde, en altijd kankeren op cs
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 06:28
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
lijkt me stoer
helaas moet je wel weer voor de extra 'chapters' dokken, maar hoe vaak ze die krengen uitbrengen heb ik niet zo gauw gevonden.
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 06:44
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
Reverend schreef op 18-03-2005 @ 02:25 :
Mensen die guild wars spelen zijn waarschijnlijk die gasten die die tactical ops UT aanpassing speelde, en altijd kankeren op cs
oh... dat ben ik
__________________
I know a ghost can walk through a wall, yet, I'm just a man, still learning how to fall
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 08:22
PUNTJUH
PUNTJUH is offline
ik speel geen UT en geen Tactial Ops..

alleen maar Rpg's / Strategy Rpg's (warcraft).

en adventure / horror games / action games.


Want shoot 'm ups zijn lame -_-'.

En waar concludeer je uit dat Guild Wars alleen gespeeld word door mensen die UT / Tactial Ops Mods spelen ??
__________________
It's not the size of the hammer , it's how you wield it !
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 09:35
Verwijderd
Citaat:
PUNTJUH schreef op 18-03-2005 @ 09:22 :
ik speel geen UT en geen Tactial Ops..

alleen maar Rpg's / Strategy Rpg's (warcraft).

en adventure / horror games / action games.


Want shoot 'm ups zijn lame -_-'.

En waar concludeer je uit dat Guild Wars alleen gespeeld word door mensen die UT / Tactial Ops Mods spelen ??
Omdat dat de sloebers zijn die wel mmorpg's willen spelen maar het niet mogen van hun mammie.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 18-03-2005 @ 10:35 :
Omdat dat de sloebers zijn die wel mmorpg's willen spelen maar het niet mogen van hun mammie.
Het grote woord is eruit, nu maar afwachten..
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 10:59
Verwijderd
Titel veranderen naar guildwars kan ook wel handig zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 11:59
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 18-03-2005 @ 07:44 :
oh... dat ben ik
Ik ook. Alleen speel ik geen TO, ik vind het gewoon leuk om mijn Cs-spelende vrienden te stangen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 12:45
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 18-03-2005 @ 10:35 :
Omdat dat de sloebers zijn die wel mmorpg's willen spelen maar het niet mogen van hun mammie.
Gelieve wel normale argumenten gebruiken

@TS: Ik heb een paar filmpjes en screenshots gezien maar volgens mij is hij half niet zo uitgebreid als WoW. Ook heeft WoW zich wel bewezen en vele prijzen al "gewonnen", maar helaas kost het teveel geld per maand en dat is het enige voordeel wat ik bij Guildwars zie ten opzichte van WoW
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 18-03-2005 @ 13:45 :
Gelieve wel normale argumenten gebruiken

@TS: Ik heb een paar filmpjes en screenshots gezien maar volgens mij is hij half niet zo uitgebreid als WoW. Ook heeft WoW zich wel bewezen en vele prijzen al "gewonnen", maar helaas kost het teveel geld per maand en dat is het enige voordeel wat ik bij Guildwars zie ten opzichte van WoW
Tis gewoon de waarheid, sorry.

En ik snap echt totaal het argument "WoW kost teveel geld" niet. 13 euro voor 24/7 vermaak, daar kan echt niks tegenop. Geen mobiele telefoon, geen sportclub, geen bioscoop, geen boek, niks. Zelfs een vriendin is nog duurder.

Verder is guildwars geen echte mmorpg afaik. Ben niet helemaal op de hoogte ervan, maar je hebt aantal centrale plekken waar je groepsleden kan werven waarna je met die groep naar je eigen instance gaat om te expen/questen.

En ik verwacht ook dat het spel elke 3-4 maanden uitkomt met een expansion pack á 30-40 euro die je "moet" kopen om mee te kunnen komen in pvp, waardoor het dus net zo duur wordt als een gewone mmorpg.

"Guild Wars will be competitively priced, comparable to the cost of other titles of its quality. The subsequent chapters of Guild Wars will also be priced at a level comparable to other games."

maargoed, desondanks lijkt het me wel een grappig spelletje en mischien ga ik het proberen, afhankelijk van wat de berichten zijn over de community.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 14:31
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 18-03-2005 @ 14:28 :
Tis gewoon de waarheid, sorry.

En ik snap echt totaal het argument "WoW kost teveel geld" niet. 13 euro voor 24/7 vermaak, daar kan echt niks tegenop. Geen mobiele telefoon, geen sportclub, geen bioscoop, geen boek, niks. Zelfs een vriendin is nog duurder.

Verder is guildwars geen echte mmorpg afaik. Ben niet helemaal op de hoogte ervan, maar je hebt aantal centrale plekken waar je groepsleden kan werven waarna je met die groep naar je eigen instance gaat om te expen/questen.

En ik verwacht ook dat het spel elke 3-4 maanden uitkomt met een expansion pack á 30-40 euro die je "moet" kopen om mee te kunnen komen in pvp, waardoor het dus net zo duur wordt als een gewone mmorpg.

"Guild Wars will be competitively priced, comparable to the cost of other titles of its quality. The subsequent chapters of Guild Wars will also be priced at a level comparable to other games."

maargoed, desondanks lijkt het me wel een grappig spelletje en mischien ga ik het proberen, afhankelijk van wat de berichten zijn over de community.


Mja het is wel continue 13 euro he, als je ff een half jaar niet wilt spelen moet je wel betalen, zelfde als dus voor een bioscoopfilm betalen terwijl je er niet naar toe gaat Als er een optie zou zijn om je account te kunnen "invriezen" zou ik het misschien wel doen, dan is het gewoon een half jaartje spelen en daarna een half jaartje niet spelen.

Ik heb nog niet naar de prijs gekeken van guildwars maar het is niet echt te vergelijken met WoW. Ik speel nu zelf al jaren Diablo 2 en dat was eenmalig een goeie prijs en voor de rest 24/7 online. Maar zijn die expansions echt noodzakelijk? Want dan gaat het idd een zeer prijzig spel worden.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 18-03-2005 @ 10:35 :
Omdat dat de sloebers zijn die wel mmorpg's willen spelen maar het niet mogen van hun mammie.
of principieel weigeren maandelijks te betalen
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 17:45
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Q schreef op 18-03-2005 @ 15:31 :


Mja het is wel continue 13 euro he, als je ff een half jaar niet wilt spelen moet je wel betalen.
Niet waar, als je een maand niet wil spelen dan betaal je gewoon een maand niet en als je wil spelen dan betaal je gewoon weer (je chars blijven bestaan)


Ontopic:

Ik heb mee gedaan aan de E3 demo sessie van guildwars.
Het principe is wel ok (beetje instance principe van WoW)
maar 't echt 'guildwars' snap ik nog niet helemaal.
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 18:17
Sifl
Avatar van Sifl
Sifl is offline
jezusmiklezus,zuigt dat ff hard.
__________________
I`m in a box
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 19:55
PUNTJUH
PUNTJUH is offline
uhm .. ut principe van guild wars is dat iedereen naar mate hij / zij hoger lvl word een Guild kan kopen . En deze zal hij dan moeten beschermen. nog iets leuks aan Guild wars is dat als jij gaat slapen .. gaat de wereld door op guild wars dus terwijl jij slaapt kan iemand anders je Guild mollen en / of overnemen.

Daarbij is het betalen bij WoW via een credit card, en niet iedereen die WoW wil spelen heeft een credit card ^^.
__________________
It's not the size of the hammer , it's how you wield it !
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 19:59
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
PUNTJUH schreef op 18-03-2005 @ 20:55 :
uhm .. ut principe van guild wars is dat iedereen naar mate hij / zij hoger lvl word een Guild kan kopen . En deze zal hij dan moeten beschermen. nog iets leuks aan Guild wars is dat als jij gaat slapen .. gaat de wereld door op guild wars dus terwijl jij slaapt kan iemand anders je Guild mollen en / of overnemen.

Daarbij is het betalen bij WoW via een credit card, en niet iedereen die WoW wil spelen heeft een credit card ^^.
Ook niet waar, want je kan ook prepaidkaarts gebruiken.

Ontopic: Klink interessant, opzich zou ik 't ook wel vet vinden als dat het geval was met WoW. Als je buiten een stad (of, als ze er ooit komen, guildhouse) slaapt (uitgelogd) kan je gewoon gekilled worden.

Maar met 't honor system wat er 'ooit' is dat volgens mij nog geen optie.
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-03-2005, 12:39
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
En toch denk ik dat WoW beter is.

Je kunt ook met prepaid kaarten betalen zoals al eerder is gezegd. (ook al zijn deze nu nog slecht leverbaar, zeg maar niet leverbaar)

Je chars worden niet verwijderd als je een maand niet zou spelen, dit zou wel erg raar zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 13:17
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 23-03-2005 @ 13:39 :
En toch denk ik dat WoW beter is.

Je kunt ook met prepaid kaarten betalen zoals al eerder is gezegd. (ook al zijn deze nu nog slecht leverbaar, zeg maar niet leverbaar)

Je chars worden niet verwijderd als je een maand niet zou spelen, dit zou wel erg raar zijn.
Klopt, ik heb het eindelijk gevonden. Paperz had gelijk. Pas na 6 maanden niet spelen word je char verwijderd.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 15:10
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
Q schreef op 23-03-2005 @ 14:17 :
Klopt, ik heb het eindelijk gevonden. Paperz had gelijk. Pas na 6 maanden niet spelen word je char verwijderd.
Alleen het probleem nu is:

GameCards niet te koop! slecht leverbaar!

Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 23-03-2005 @ 14:17 :
Klopt, ik heb het eindelijk gevonden. Paperz had gelijk. Pas na 6 maanden niet spelen word je char verwijderd.
Meestal is dat wel langer. Het zou kunnen dat na 6 maanden je char verwijderd wordt zonder dat je daar een klacht over kan indienen, maar ik geloof dat zelfs Everquest, wat al 6 jaar loopt, pas 1 of 2x een inactive chars opruiming heeft gehouden in al die tijd. Je kan er wel redelijk veilig vanuit gaan dat je chars zelfs na een jaar er nog wel zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 16:44
Verwijderd
Puntje, praat alsjeblieft normaal. Ik krijg hoofdpijn van je.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 18:50
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
eXo schreef op 23-03-2005 @ 17:44 :
Puntje, praat alsjeblieft normaal. Ik krijg hoofdpijn van je.
En dat is het enige wat jij hier te vermelden heb?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:16
Q
Avatar van Q
Q is offline
Ok en nu allemaal weer ontopic Zijn er nu nog meer mensen die deze game gespeeld hebben en er een positieve mening over hebben?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2005, 20:52
Verwijderd
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 23-03-2005 @ 19:50 :
En dat is het enige wat jij hier te vermelden heb?
Euh eigenlijk wel.

Ja die screenshots zien er erg mooi uit.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 21:51
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Q schreef op 18-03-2005 @ 15:31 :
Ik speel nu zelf al jaren Diablo 2 en dat was eenmalig een goeie prijs en voor de rest 24/7 online.
Offtopic: Waarom heb ik je dan nog nooit in het D2 topic zien posten wat toch al aardig wat threads meegaat ondertussen?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 09:54
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
Q schreef op 23-03-2005 @ 21:16 :
Ok en nu allemaal weer ontopic Zijn er nu nog meer mensen die deze game gespeeld hebben en er een positieve mening over hebben?
Jep ik heb het spel ook, sinds de release eigenlijk al, en het is zeer verslavend.

Dit soort spellen speel ik toch al graag maar deze pakt gewoon vooral vanwege de warcraft elementen uit het verleden die zijn gebruikt.

Heb Diablo 1 en 2 ook gespeeld maar is niet meer te vergelijken met dit spel. Het is veel uitgebreider en bovendien zijn de graphics ook van deze tijd. Ik kan die lelijke graphics van Diablo niet meer aanzien, vooral van D 2 niet. Het gaat mij dus niet alleen om de gameplay...

Minpuntje is de slechte leverbaarheid van de gamecards...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 09:54
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 24-03-2005 @ 10:54 :
Jep ik heb het spel ook, sinds de release eigenlijk al, en het is zeer verslavend.

Dit soort spellen speel ik toch al graag maar deze pakt gewoon vooral vanwege de warcraft elementen uit het verleden die zijn gebruikt.

Heb Diablo 1 en 2 ook gespeeld maar is niet meer te vergelijken met dit spel. Het is veel uitgebreider en bovendien zijn de graphics ook van deze tijd. Ik kan die lelijke graphics van Diablo niet meer aanzien, vooral van D 2 niet. Het gaat mij dus niet alleen om de gameplay...

Minpuntje is de slechte leverbaarheid van de gamecards...
Ik ben bang dat het nu weer over WoW gaat topictitel is ook niet erg duidelijk. Maar dit topic gaat dus over Guildwars
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games >> nieuw spel : fallen sword <<
Dionvd
10 03-04-2007 11:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49.