Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2002, 18:14
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
wat vinden jullie van mensjes die pruiken dragen? dragen jullie zelf owk wel is een pruik? en wat voor model en welke kleur vind je het leukste als je ooit is een pruik zou willen of draagt? hihi hier in lisse dragen best veel mensjes pruiken voor de lol gewoon en dan lekker zow extreem mogelijk enssow felle kleurtjes, vlechtjes of heel erg in model.

maar ja heel gezeik maar mun vraag is eigenlijk gewoon makkelijk wa vinden jullie ervan????
__________________
Sorry, Was I screaming again?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2002, 18:24
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Haha koel
Nee ik draag nooit een pruik nee, maar kan me wel voorstellen dat het er gaaf uit ziet. Beetje onhandig misschien. Een goede pruik die een beetje fatsoenlijk blijft zitten lijkt me vrij prijzig. Niet?
Ik ben overigens wel voorstander van die haarstukken van de H&M enzo. Ik wil al heel lang weer lang haar en t schiet niet echt op en die dingen lijken toch best echt. Ze hebben alleen niet mijn kleur
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:30
Verwijderd
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Haha koel
Nee ik draag nooit een pruik nee, maar kan me wel voorstellen dat het er gaaf uit ziet. Beetje onhandig misschien. Een goede pruik die een beetje fatsoenlijk blijft zitten lijkt me vrij prijzig. Niet?
Ik ben overigens wel voorstander van die haarstukken van de H&M enzo. Ik wil al heel lang weer lang haar en t schiet niet echt op en die dingen lijken toch best echt. Ze hebben alleen niet mijn kleur
[off-topic]Je sig is van Pink, toch? [/off-topic]

Ik heb 1 pruik, een felroze, maar hij kriebelt ZO ontzettend, en is zo warm..ik wil wel een paar hele mooie, maar eigenlijk verf ik m'n haar ook in die kleuren..

Maar het is wel leuk om met verschillende modellen rond te lopen, die van mij was kort, maar ik vind het eigenlijk ook best leuk om er eentje met lang haar te kopen. Toch maar weer eens doen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:31
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
Jewel schreef:


[off-topic]Je sig is van Pink, toch? [/off-topic]

Jeuh...iemand ie m herkent
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:32
Verwijderd
Citaat:
bubbeltjes schreef:


Jeuh...iemand ie m herkent
Ik moest wel ff heel het nummer hardop zingen, voordat ik erachter was waar ik het ook alweer van kende..

Mn pruik was trouwens de Pink-kleur.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:33
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Hmm pruiken zijn wel ok vooral bij donkere meiden zoals lil kim ze draagt vinnik wel grappig.
Maar voor de rest?
neeeeeeeeh
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:36
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik wil een pruik, maar kan t nie betale
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:44
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ligt aan de persoon en aan de pruik,soms vind ik het heel mooi staan maar bij sommige mensen is het net alsof er een zwabber op hun hoofd ligt...beetje jammer.
Maar jij en kel hebben op bepaalde fotoz toch ook pruiken gehad?,bij jullie vond ik het wel mooi
Ik was een paar weken geleden in de h&m daar hadden ze ook pruiken,witblonde zwarte en een blauwe ik heb ze gepast...maar helaas ik ben dus zo'n persoon waarbij het lijkt alsof er een zwabber op dr hoofd ligt
De prijzen vallen best wel mee trouwens(zolang het niet zo echt-haren-pruik is)bij de h&m waren ze toen geloof ik 15 euro..is opzich nog wel te doen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:47
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
gavder, nee!
Ik vind het voor een gek feest wel okee, maar voor de rest?
Echt dom...alsof je je eigen haar niet kan accepteren
ik ben blij met mn haar.
oh, en het is ook wel okee als mensen kanker hebben...
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 19:19
Ninnoc
Ninnoc is offline
ja mijn oma
de eerste keer dat ze haar pruik af deed schrok ik me kapot, ze deed het heel onverwachts en ik had altijd een ranzig beeld van oude hoofden onder pruiken --> namelijk zoals in de heksen van roal dahl
viel mee, ze had gewoon kort wit haar en geen schurftig hoofd ofzo

als ik later oud ben en ik ben kaal of mijn haar ziet er niet uit zou ik ook een pruik nemen
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 20:05
Verwijderd
Citaat:
AnTaRTiCa schreef:
wat vinden jullie van mensjes die pruiken dragen? dragen jullie zelf owk wel is een pruik? en wat voor model en welke kleur vind je het leukste als je ooit is een pruik zou willen of draagt? hihi hier in lisse dragen best veel mensjes pruiken voor de lol gewoon en dan lekker zow extreem mogelijk enssow felle kleurtjes, vlechtjes of heel erg in model.

maar ja heel gezeik maar mun vraag is eigenlijk gewoon makkelijk wa vinden jullie ervan????
*herinnert zich de pruik van kelly*

mz kheb een pruik met allemaal zwarte krullen.. wil een pruik met vlechtjes, maar dan moet het wel een goede zijn, en goede pruiken zijn duuwr..
iemand diek ken heeft wel een pruik gekocht, een bespottelijk nepuitziend blond ding, waar ze E70 voor moest dokken.. heeft ze uiteindelijk niet gedaan maar geleend van iemand anders diek ken en die nooit 'nee' tegen iemand kan zeggen

heel erg lullig

maargoed, ontopic, pruiken zijn koel en nicole niet

Laatst gewijzigd op 04-04-2002 om 20:51.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 21:01
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
ja kelly heeft dur 2 ik heb dur 0 maar ik krijg dur wel eentje en tis nie eght omdat ik mun eigen haar niet accepteer ossow want da doe ik wel maar ik vind het gewoon leuk als ik is een x een ander soort haar heb in ander model en andere kleur enssow een 'vriendin' van kel en mij heeft 20 verschillende soorten pruiken en het staat dur eght vet coolie alleen ja als je een goeiuh pruik wil hebben moet je er owk wel iets voor neerleggen
__________________
Sorry, Was I screaming again?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 23:16
Verwijderd
ik vind het wel eens leuk uitzien bij meiden van die felle met zo'n pony ofzo
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 07:16
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik vind ut erg koel en handig. Je kan allerlei modellen en kleurtjes die jouw haar niet aankan toch op je hoofdje verkrijgen . Tuurlijk zijn niet alle pruikies even mooi en leuk maar dat geldt voor alles. Britt, Avelon van ut forum, heet zo'n H&M pruik, maar ze heeft um in model geknipt en opgestoken enzo en ze is echt superkoel blond d'rmee. Het lijkt me alleen wel warm en jeuken zo'n ding. Ik heb er geen by the way, ik zou best een hele mooie roze of zwarte willen hebben, maar mooie pruiken kosten ook enorm veel centjes natuurlijk.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 12:26
Dying Bride
Dying Bride is offline


dit ben ik met m'n pruikje. In het begin zit het wel irritant het voelt erg zwaar maar later went het wel. Ik vind wel dat als je er eenmaal eentje hebt, dat je er dan snel meer wil (ik wel in ieder geval) ik vind pruiken echt gaaf



ojuah en dit is trouwens m'n andere.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 13:18
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline


Deze vin ik wel koeltjes (is Nina Hagen trwns)
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 14:31
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
alleen leuk op toneel
Toevallig deze week heb ik uitvoeringen en dan is het echt gaaf, van die hele overdreven hoge pruiken
maar nee, verder vind ik het wel best met m'n eigen haar hoor
__________________
Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 14:33
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:


Deze vin ik wel koeltjes (is Nina Hagen trwns)
Nina hagen roels
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-04-2002, 14:42
RozeKimmieJ
RozeKimmieJ is offline
soms ziet het er wel cool uit, maar niks voor mij
lijkt me dik arie zitten enzo maarja
__________________
*Just be yourself, it doesn't matter if it's good enough to someone else* -Jimmy eat World-
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 14:53
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
kan wel heel koel staan, zoals bij Mary J Blidge maar lijkt me bij mezelf niet echt handig..is hardstikke warm en kriebelt, bleh! Kzou me er mee voor lul voelen lopen.
__________________
chaos!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 17:25
Verwijderd
Citaat:
RozeKimmieJ schreef:
soms ziet het er wel cool uit, maar niks voor mij
lijkt me dik arie zitten enzo maarja
-offtopic
héééj , ik = rutger.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 18:08
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
Citaat:
Dying Bride schreef:


dit ben ik met m'n pruikje. In het begin zit het wel irritant het voelt erg zwaar maar later went het wel. Ik vind wel dat als je er eenmaal eentje hebt, dat je er dan snel meer wil (ik wel in ieder geval) ik vind pruiken echt gaaf



ojuah en dit is trouwens m'n andere.
en hoeveel betaal je nou voor zoiets??
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 18:11
morwen
Avatar van morwen
morwen is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Ik wil een pruik, maar kan t nie betale
ohja??? wat voor één dan?
__________________
No.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 18:48
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
Citaat:
the reflecting god* schreef:

en hoeveel betaal je nou voor zoiets??
hihi ik ben kel wel niet maar ik weet hoeveel ze ongeveer kosten ha handige ik ahum de pruik met die vlechtjes kost 55 euro ossow en die andere pruik kost 14 euro (maar dies nu owk naar de klotuh slechte kwaliteit maar ja wa wil je voor 14 euro )

maar ja de pruik die ik wil hebben is 90 euro maar dies eght super mooi van boven is die zwart en dan word het steeds roder en de punten zijn dan knal rood en dan vet mooi in model geknipt ik lof die pruik en wil um dus owk hebben
__________________
Sorry, Was I screaming again?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 19:51
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
Avatar van ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
ja........ik hep nog wel erges een rooje krullutjes pruik ligge
__________________
ach...:) haha lievurg ook :) jij!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2002, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Dying Bride schreef:
[IMG]Pruik![/IMG]

dit ben ik met m'n pruikje. In het begin zit het wel irritant het voelt erg zwaar maar later went het wel. Ik vind wel dat als je er eenmaal eentje hebt, dat je er dan snel meer wil (ik wel in ieder geval) ik vind pruiken echt gaaf

Ik vind deze echt waanzinnig mooi! Tenminste, bij jou dan!

Trouwens; die roze had ik ook dezelfde kleur, maar ik vind dat model wel ontzettend lelijk en nep..
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 20:58
Klaine Je
Klaine Je is offline
mijn moeder heeft n pruik..maar dat komt omdat ze kaal is
__________________
*how can hell be any worse when life alone is such a curse?*
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 16:49
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
AnTaRTiCa schreef:


hihi ik ben kel wel niet maar ik weet hoeveel ze ongeveer kosten ha handige ik ahum de pruik met die vlechtjes kost 55 euro ossow en die andere pruik kost 14 euro (maar dies nu owk naar de klotuh slechte kwaliteit maar ja wa wil je voor 14 euro )

maar ja de pruik die ik wil hebben is 90 euro maar dies eght super mooi van boven is die zwart en dan word het steeds roder en de punten zijn dan knal rood en dan vet mooi in model geknipt ik lof die pruik en wil um dus owk hebben
En waar koop je dat, want na mijn nep-vlechten fiasco van vorige keer maar mijn blijvende vlechtjesliefde droom ik nou al nachtelijks van mezelf met prachtige vlechtjes.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 16:53
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:


En waar koop je dat, want na mijn nep-vlechten fiasco van vorige keer maar mijn blijvende vlechtjesliefde droom ik nou al nachtelijks van mezelf met prachtige vlechtjes.
nou in leiden heb je 2 winkels waar je pruiken kan kopen in de breestraat
en verder bij afro winkeltjes zijn ze goedkoop en owk nog mooi alleen verw8 wel een prijskaartje van ongeveer 50 euro of meer ligt er owk aan wat je precies wil
__________________
Sorry, Was I screaming again?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 16:54
stylo girl
stylo girl is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Haha koel
Nee ik draag nooit een pruik nee, maar kan me wel voorstellen dat het er gaaf uit ziet. Beetje onhandig misschien. Een goede pruik die een beetje fatsoenlijk blijft zitten lijkt me vrij prijzig. Niet?
Ik ben overigens wel voorstander van die haarstukken van de H&M enzo. Ik wil al heel lang weer lang haar en t schiet niet echt op en die dingen lijken toch best echt. Ze hebben alleen niet mijn kleur
Ja ik heb er zo een, ik zag m liggen en hij was maar €13 dus ik dacht boeiend ik koop het gewoon. Is wel grappig zo af en toe en het is niet eens echt duur. Na een tijdje worden ze wel een btje pluizig omdat de kwaliteit niet echt heel erg goed is. Maar ja dat maakt niet uit want ik draag hem ook niet dagelijks. Het kleur verschil zie je echt amper, iedereen vroeg toen ik dat ding net had "Wat is je haar lang geworden!!" of "Is dat echt??"

Maar nu even on-topic, ja opzich is een pruik wel heel grappig maar het lijkt me echt alles behalve comfortabel zitten. het gaat denk ik jeuken enzo dat lijkt me echt drie keer niks. Maar verder is het idee wel grappig maar ik vind wel dat je een btje kwaliteit pruik moet hebben dan en die zijn volgens mij héél prijzig.
__________________
I ain't mad at cha
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:08
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
Citaat:
stylo girl schreef:




Maar nu even on-topic, ja opzich is een pruik wel heel grappig maar het lijkt me echt alles behalve comfortabel zitten. het gaat denk ik jeuken enzo dat lijkt me echt drie keer niks. Maar verder is het idee wel grappig maar ik vind wel dat je een btje kwaliteit pruik moet hebben dan en die zijn volgens mij héél prijzig.
nou opzich is het per persoon verschillend bij mij kriebelt het nie meer maar dat komt denk owk wel omdat ik het nu zow ongeveer wel gewend ben heeft opzich nooit eght gejeukt ossow dat je zegt jesus fuck eraf met da haar gewoon beetje kriebel da meteen owk weer weg gaat
__________________
Sorry, Was I screaming again?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 11:09
Chelsea
Chelsea is offline
hoe moet je die pruik dan vastmaken? of hoeft dat nie?
waait et nie weg enzo?? (?)
__________________
*MaskedMage fan*
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 11:17
Aurelia AutumnRain
Avatar van Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Ik vind pruiken wel cool.
Maar niet voor mezelf...
Wat ik wel een keer wil is een haarstukje om zo'n lange paardenstaart te krijgen...
Stijl of met pijpenkrullen.
__________________
In Chocolate We Trust.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 11:27
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
Chelsea schreef:
hoe moet je die pruik dan vastmaken? of hoeft dat nie?
waait et nie weg enzo?? (?)
Hahaha zo'n platte cavia die over straat waait *lol*
__________________
[Avondje Canal+=> dat was weer leerzaam...zullen we dan maar..?] ~ [Happily verkerend with Thutshui :) *smek!*]
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 12:30
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
ik krijg zaterdag van mijn vriend voor me verjaardag zon haarstukstaartdinggedoe, hij is echt heel mooi zit een soort kruldraai in wat ik in mijn eigen haar ook heb en de kleur is ook precies hetzefde enz, echt heel mooi en hij lijkt ook niet nep ik wil msg wel eens vaker voor pruiken kijken zoals die met die vlechtjes van hierboven die vind ik echt pritty
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 12:45
Chelsea
Chelsea is offline
alsik bij mij school kom met een pruik tekt iedereen et van me kop af
pruiken ziender leuk uit
__________________
*MaskedMage fan*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-04-2002, 14:09
Verwijderd
Neh het lijkt me superirritant zitten, verf dan gewoon je haar ofzow
Van die nepstukkies kunnen nog wel kewl zijn, maar een hele pruik is tog teveel van et goeie
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 14:19
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
ja die blonde zwarte en rode pruiken bij de h&m ! 50% korting
dus wel echt een f*ck kwaliteit..maar ja..om s een keer wat anders te hebben.. ik zou dr dus ook heel veel en hele mooie willen hebben..ik ben nml snel dingen zat en nu gaat mn haar dr helemaal aan en wil het maar niet groeien..
ik wou dat ik toen ook die zwarte bij de h&m had gekocht..mja helaas..volgens mij hebben ze m niet meer ook..
ik vind die van die vlechtjes ook heel mooi maar ik zou zelf niet met een band willen (dat zit toch aan die pruik vast he?) want ik heb liever wat haar in mn gezicht
maar goed blaa ik heb dus een blonde pruik
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 20:18
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
Citaat:
Chelsea schreef:
hoe moet je die pruik dan vastmaken? of hoeft dat nie?
waait et nie weg enzo?? (?)
nou je heb pruiken met een soort van grote band eromheen net zoals dying-bride boven op die fotow's heet (als dan de wind waait waait die er niet zo makkelijk af omdat die er best wel goed strak opzit ) en je heb pruiken die gewoon normaal van normaal haar zijn nie je gewoon op je hoofd neer plant en het gewoon netjes blijft zitten alleen ja pas op voor de wind (waait er trouwens owk nie eght snel af ossow alleen als er hele harde wind waait)
__________________
Sorry, Was I screaming again?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 21:28
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik vind die zwarte van Lisa ook echt zwaar mooi
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 10:45
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Ik vind die zwarte van Lisa ook echt zwaar mooi
mwah ze heeft mooiere
__________________
Sorry, Was I screaming again?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 13:04
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
AnTaRTiCa schreef:


mwah ze heeft mooiere
Jamaar die vind ik echt mooi mooi mooi echt van die vind ik zo mooi mooi
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:24
Chelsea
Chelsea is offline
Citaat:
AnTaRTiCa schreef:


mwah ze heeft mooiere
laat is zien
__________________
*MaskedMage fan*
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:50
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
Citaat:
Chelsea schreef:


laat is zien
hm beetje vaag om fotow's van der op het forum te zetten terwijl ze het nie weet najah kan het vragen najah ik zet er stiekum eentje op
een roze dan maar heb alleen nie van al dur pruiken fotow's heb 3 fotow's van dur ossow... terwijl ze 20 pruiken heeft ossow...

__________________
Sorry, Was I screaming again?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 17:52
Chelsea
Chelsea is offline
ow stoer zieter leuk uit
nouja laat dan nie zien als et stiekem is hwehe
__________________
*MaskedMage fan*
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 18:30
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
moooooooie pruik, tja en et meissie oowk
maar die met vlechtjes vink ook heel mooiig
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 23:49
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
toch grappig dat hier vooral meiden op antwoorden...
tja, als man zijnde is het gewoon taboe ofzo...
nu ben ik graag taboe-doorbrekend, maar om een of andere reden hoef ik geen pruik op... en ik weet niet of een pruik bij een jongen leuk staat (iemand fotos???)

maargoed... Ik vind het af en toe wel leuk, maar dat ligt ook maar aan mijn stemming ofzo... pffft... vaag...
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 17:00
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
Citaat:
Embraced Pale Death schreef:
toch grappig dat hier vooral meiden op antwoorden...
tja, als man zijnde is het gewoon taboe ofzo...
nu ben ik graag taboe-doorbrekend, maar om een of andere reden hoef ik geen pruik op... en ik weet niet of een pruik bij een jongen leuk staat (iemand fotos???)

maargoed... Ik vind het af en toe wel leuk, maar dat ligt ook maar aan mijn stemming ofzo... pffft... vaag...
ik heb wel ergens fotow van een gozer met een pruik moe ik ffies zoeken
__________________
Sorry, Was I screaming again?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 17:30
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
pruiken kunnen best leuk zijn, of handig als je bv je haar niet wil verven ofzo maar ik denk niet dat ik er ooit een buiten carnaval zal dragen.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 09:53
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
AnTaRTiCa schreef:


ik heb wel ergens fotow van een gozer met een pruik moe ik ffies zoeken
woei!
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle pruiken
Kattenmeisje
8 17-07-2017 18:44
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Memo hoofdstuk 2: Tijd van pruik en revoluties: De Franse Revolutie
djm008
1 30-11-2008 12:31
Lifestyle (vraag)Het kansloze pruik topic
DeadNation
18 19-04-2003 16:08
Lifestyle Nieuw Fototopic Deel II
dreadlocks
443 26-03-2003 23:56
Lifestyle Nephaar/Pruiken
Horror Kitty
45 13-07-2002 13:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40.