Oud 03-02-2008, 20:04
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik was vorig jaar een roze, rinkelend meisje
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Advertentie
Oud 03-02-2008, 20:04
Verwijderd
En die grap was zeker ook helemaal van jezelf?
Oud 03-02-2008, 20:05
Verwijderd
nee m'n broertje fluisterde hem in
Oud 03-02-2008, 20:07
Verwijderd
Wanneer is die musical?
Oud 03-02-2008, 20:07
Verwijderd
Dat duurt nog wel even...
Ze moeten de Joseph namelijk nog vinden en daar kun je je nu voor inschrijven.
Oud 03-02-2008, 20:08
Verwijderd
Zal ik dat doen?
Oud 03-02-2008, 20:09
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Doe maar, misschien word je nog wel beroemd.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 03-02-2008, 20:10
Verwijderd
Dat word ik sowieso, maar dan vanwege iets nuttigs
Oud 03-02-2008, 20:11
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Zoals?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 03-02-2008, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Zal ik dat doen?
JA!
Oud 03-02-2008, 20:16
Verwijderd
Nu ga ik echt. Daghoor!
Oud 03-02-2008, 20:18
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Dagdag
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 03-02-2008, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Nu ga ik echt. Daghoor!
veel plezier
Oud 03-02-2008, 21:21
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Utrecht - Istanbul is maar drie keer overstappen.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 03-02-2008, 21:22
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Stockholm - Berlijn is rechtstreeks
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 03-02-2008, 21:25
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Naar Odessa twee keer.

Maar Odessa - Isanbul is een stuk korter (km), maar je doet er veel langer over en het is ook drie keer overstappen!
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 03-02-2008, 21:27
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Heb je vakantieplannen?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 03-02-2008, 21:39
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Nee.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 03-02-2008, 21:40
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Waarom weet je het dan?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 03-02-2008, 21:50
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-02-2008, 21:55
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Gewoon eens opgezocht.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 03-02-2008, 22:25
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Gewoon eens opgezocht.
Jij bent best cool!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 03-02-2008, 22:46
Verwijderd
Haha, Joran toch.
Oud 03-02-2008, 23:00
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik vraag me af waarom ie zn schoenen heeft weggegooid.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 03-02-2008, 23:04
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik gooi nooit schoenen weg
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 03-02-2008, 23:05
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
hahaha vlinder is schattig
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 03-02-2008, 23:07
Verwijderd
Dat hij zich nu in de nesten heeft gewerkt is iig een feit.
Oud 03-02-2008, 23:07
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Er staat nog niks over joran en peters uitzending op cnn.com ofzo..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 03-02-2008, 23:09
Verwijderd
Mijn post op N&A:

Heb de rest nog niet gelezen, maar dit zal vast een "schokkende" uitspraak van me zijn:

Ik vind het echt kut dat ze hem via die "vriend" zo genaaid hebben. Tuurlijk heeft hij iets ergs gedaan, maar ik kan me voorstellen dat hij op dat moment in een soort shock-toestand was, en ook na het delict zich zoveel mogelijk focuste op het ontsnappen aan de politie.
Ik vind het dus raar dat Peter en iedereen beweert dat het hem koud laat. Ik denk juist dat hij zwaar getraumatiseerd is, en dat er later allemaal nog wel uitkomt.
Hij heeft haar niet vermoord, hij heeft haar niet eens zelf in zee gedumpt.

Ik weet het niet, ik laat me misschien teveel leiden door mijn emoties/gevoel, maar ik hoop echt dat Joran gespaard blijft.
Oud 03-02-2008, 23:10
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Mijn post op N&A:

Heb de rest nog niet gelezen, maar dit zal vast een "schokkende" uitspraak van me zijn:

Ik vind het echt kut dat ze hem via die "vriend" zo genaaid hebben. Tuurlijk heeft hij iets ergs gedaan, maar ik kan me voorstellen dat hij op dat moment in een soort shock-toestand was, en ook na het delict zich zoveel mogelijk focuste op het ontsnappen aan de politie.
Ik vind het dus raar dat Peter en iedereen beweert dat het hem koud laat. Ik denk juist dat hij zwaar getraumatiseerd is, en dat er later allemaal nog wel uitkomt.
Hij heeft haar niet vermoord, hij heeft haar niet eens zelf in zee gedumpt.

Ik weet het niet, ik laat me misschien teveel leiden door mijn emoties/gevoel, maar ik hoop echt dat Joran gespaard blijft.
WTF
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 03-02-2008, 23:13
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Hij liegt alleen maar, het interesseert hem geen fuck dat ze dood is, hij heeft er geen slapeloze nacht aan over gehouden, hij wil alleen maar de hele situatie misbruiken om schadevergoedingen mee te krijgen etc etc. En dan hoop jij dat ie gespaard blijft?!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 03-02-2008, 23:13
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik ben het stiekem wel een beetje met stefenootje eens,
maar ik heb het niet allemaal gezien.
Ik heb vanaf een halfuur tot een uur gezien ofzo!! en ik vond de opmerkingen van peter R de vries echt zwaar overdreven en buiten proportie.
Later heeft Joran (Blijkbaar) echt letterlijk bekend maaar in het begin vind ik het zwaaaaaaaaaaaaare onzin, hij zegt amper iets.

Ik vind het persoonlijk ook echt heel slecht dat iemand op zo'n manier in een bekentenis wordt gelokt.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 03-02-2008, 23:14
Verwijderd
Citaat:
WTF
Ja, je kan WTF'en wat je wil, maar ik hoop dat. Nogmaals: misschien iets te veel onderbuikgevoelens, en ik denk misschien niet rationeel genoeg na, maar ik vind dat hem wat betreft het delict zelf weinig te verwijten valt.
Wat erna gebeurd is wat betreft het liegen en geheimhouden; wat zou jij doen? Nog nooit gehoord van een moordenaar die uit angst alles verdringt, uit trauma en uit shock?
Oud 03-02-2008, 23:15
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik vind het wel niet lief van hem dat ie de ouders van het meisje zo lang in onzekerheid heeft laten zitten.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 03-02-2008, 23:16
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik vind het wel niet lief van hem dat ie de ouders van het meisje zo lang in onzekerheid heeft laten zitten.
Wat hij gedaan heeft was sowieso niet goed, vanaf het moment dat hij er over moest liegen omdat hij wist dat het niet goed was...

Maar de manier waarop ze hem een bekentenis uitlokken vond ik niet echt betrouwbaar.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 03-02-2008, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Hij liegt alleen maar, het interesseert hem geen fuck dat ze dood is, hij heeft er geen slapeloze nacht aan over gehouden, hij wil alleen maar de hele situatie misbruiken om schadevergoedingen mee te krijgen etc etc. En dan hoop jij dat ie gespaard blijft?!
Tuurlijk liegt hij, wil jij in de gevangenis komen als je al jaren succes hebt met je eigen verzonnen verklaring?

Het interesseert hem wel, er is NIEMAND die zoiets koud laat. Dit komt er later allemaal nog wel uit. Of wie weet huilt hij zichzelf elke nacht in slaap. Je ziet toch wat voor gast hij is, stoer doen voor zijn vrienden.

Dat hij die situatie misbruikt is natuurlijk niet fris, maar valt hem ook weer niet echt te verwijten. Wederom; wat zou jij doen?
Oud 03-02-2008, 23:17
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Tuurlijk liegt hij, wil jij in de gevangenis komen als je al jaren succes hebt met je eigen verzonnen verklaring?

Het interesseert hem wel, er is NIEMAND die zoiets koud laat. Dit komt er later allemaal nog wel uit. Of wie weet huilt hij zichzelf elke nacht in slaap. Je ziet toch wat voor gast hij is, stoer doen voor zijn vrienden.

Dat hij die situatie misbruikt is natuurlijk niet fris, maar valt hem ook weer niet echt te verwijten. Wederom; wat zou jij doen?
-

-

- Ik had een beetje het idee dat zijn vader alles probeerde terug te verdienen, meer dan die joran zelf?!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 03-02-2008, 23:17
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Wat hij gedaan heeft was sowieso niet goed, vanaf het moment dat hij er over moest liegen omdat hij wist dat het niet goed was...

Maar de manier waarop ze hem een bekentenis uitlokken vond ik niet echt betrouwbaar.
Ik vind Peter R. de Vries sowieso stom
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 03-02-2008, 23:18
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik vind Peter R. de Vries sowieso stom
qft
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 03-02-2008, 23:21
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja, je kan WTF'en wat je wil, maar ik hoop dat. Nogmaals: misschien iets te veel onderbuikgevoelens, en ik denk misschien niet rationeel genoeg na, maar ik vind dat hem wat betreft het delict zelf weinig te verwijten valt.
Wat erna gebeurd is wat betreft het liegen en geheimhouden; wat zou jij doen? Nog nooit gehoord van een moordenaar die uit angst alles verdringt, uit trauma en uit shock?
Uit trauma en shock? Uit niets blijkt dat hij in trauma en shock is. En in eerste instantie, als je dan hebt besloten die situatie zo op te lossen, dan ga je niet 2,5 jaar daarna allemaal onzin lopen verkondigen. Een normaal persoon zou na een week van zijn 'trauma en shock' gewoon toegeven wat er is gebeurd en blabla.

Citaat:
Tuurlijk liegt hij, wil jij in de gevangenis komen als je al jaren succes hebt met je eigen verzonnen verklaring?

Het interesseert hem wel, er is NIEMAND die zoiets koud laat. Dit komt er later allemaal nog wel uit. Of wie weet huilt hij zichzelf elke nacht in slaap. Je ziet toch wat voor gast hij is, stoer doen voor zijn vrienden.

Dat hij die situatie misbruikt is natuurlijk niet fris, maar valt hem ook weer niet echt te verwijten. Wederom; wat zou jij doen?
Eigen verklaringen verzinnen is sowieso al fout. En liever de gevangenis in dan jaren rond blijven lopen met in je achterhoofd de kennis en de schuldgevoelens over wat je hebt gedaan.

Wtf, zo'n zieke situatie misbruiken om schadevergoedingen te eisen. Flikker toch op man. Dan ben je gewoon ziek in je hoofd.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 03-02-2008, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Uit trauma en shock? Uit niets blijkt dat hij in trauma en shock is. Een normaal persoon zou na een week van zijn 'trauma en shock' gewoon toegeven wat er is gebeurd en blabla.
Ben jij psychiater? Hoe kan je nou zeggen "uit niets blijkt"? Zoiets kan je toch helemaal niet beoordelen. Je gaat niet met hem om, je was er niet bij, je zit niet in zijn hoofd.

En nee, een normaal persoon zou na zijn trauma en shock niet toegeven wat er is gebeurd als je dan al in je eigen web van leugens zit.
Oud 03-02-2008, 23:28
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ben jij psychiater? Hoe kan je nou zeggen "uit niets blijkt"? Zoiets kan je toch helemaal niet beoordelen. Je gaat niet met hem om, je was er niet bij, je zit niet in zijn hoofd.

En nee, een normaal persoon zou na zijn trauma en shock niet toegeven wat er is gebeurd als je dan al in je eigen web van leugens zit.
Jij wel dan? Waarom zou je ervanuit gaan dat je het wel kunt toeschrijven aan trauma en shock.

Tuurlijk wel.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 03-02-2008, 23:29
Verwijderd
en normaal persoon had de politie/ambulance gebelt als het meisje waarmee je bent onwel is geworden, wat hij dus beweerd dat er is gebeurd.
Oud 03-02-2008, 23:30
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Echt?! Ik weet niet wat ik had gedaan, maar ik denk dat ik eerst mensen had gebeld die ik vertrouw en daaaaarna hen de politie laten bellen ( Dat is hoe ik deed in shokking situatie)
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 03-02-2008, 23:34
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ja, iedereen is daar anders in, natuurlijk. Ik denk dat ik ook eerst voor de ambulance zou gaan, maar ik kan me ergens wel voorstellen dat je eerst mensen om je heen wil die je vertrouwt, en als zo iemand dan een oplossing biedt, dat je daar dan maar in meegaat. Ik vind Joran geen fijne gast, maar hoe hij door De Vries als überschurk werd afgeschilderd verdiende hij niet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-02-2008, 23:35
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ja, iedereen is daar anders in, natuurlijk. Ik denk dat ik ook eerst voor de ambulance zou gaan, maar ik kan me ergens wel voorstellen dat je eerst mensen om je heen wil die je vertrouwt, en als zo iemand dan een oplossing biedt, dat je daar dan maar in meegaat. Ik vind Joran geen fijne gast, maar hoe hij door De Vries als überschurk werd afgeschilderd verdiende hij niet.
Ik eens met Uice
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 03-02-2008, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Ik eens met Uice
Ik ook.

Voelen jullie nou echt geen medelijden als je erover nadenkt dat hij dacht dat hij éindelijk een vriend had die hij in vertrouwen kon nemen, dacht dat de zaak afgedaan was, en dan erachter komt dat die vriend je al die tijd genaaid heeft?
Wat een eikel die Patrick.
Oud 03-02-2008, 23:38
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja, iedereen is daar anders in, natuurlijk. Ik denk dat ik ook eerst voor de ambulance zou gaan, maar ik kan me ergens wel voorstellen dat je eerst mensen om je heen wil die je vertrouwt, en als zo iemand dan een oplossing biedt, dat je daar dan maar in meegaat. Ik vind Joran geen fijne gast, maar hoe hij door De Vries als überschurk werd afgeschilderd verdiende hij niet.
Citaat:
Ik eens met Uice
Ik niet.

Ok, stel dat het door shock enzo kwam. Bla. Dan nog heeft ie alles bij elkaar gelogen, een boek vol leugens geschreven, de moeder in onwetendheid laten zitten en overal geprobeerd geld uit te slaan. Alleen al daarvoor verdient hij een flinke straf.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 03-02-2008, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Ik niet.

Ok, stel dat het door shock enzo kwam. Bla. Dan nog heeft ie alles bij elkaar gelogen, een boek vol leugens geschreven, de moeder in onwetendheid laten zitten en overal geprobeerd geld uit te slaan. Alleen al daarvoor verdient hij een flinke straf.
Ik weet niet wat het is, maar op een of andere manier kan me dat niet zoveel schelen.
Oud 03-02-2008, 23:39
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik ook.

Voelen jullie nou echt geen medelijden als je erover nadenkt dat hij dacht dat hij éindelijk een vriend had die hij in vertrouwen kon nemen, dacht dat de zaak afgedaan was, en dan erachter komt dat die vriend je al die tijd genaaid heeft?
Wat een eikel die Patrick.
Patrick is geen eikel. Hij wist ook niet wat er was gebeurd, en wilde alleen maar met behulp van Peter achter de waarheid zien te komen.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231
Lethe
500 06-06-2008 15:41
De Kantine "Wat saai zeg." "Bron?" #174
Verwijderd
500 10-04-2008 17:23
De Kantine DK en het geheime mysterie van de verdwenen saaiheid! #166
Verwijderd
500 01-04-2008 22:37
De Kantine Voor de verandering: Wat saai zeg! #165
Missy
500 01-04-2008 11:43
De Kantine Lucky there's a family saai #164
Uice
502 31-03-2008 20:27
De Kantine Mensen van het saaie leven #156
Verwijderd
500 21-03-2008 20:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.