Oud 12-03-2004, 19:11
interessant
interessant is offline
De waterpijp

Kan iemand mij daar meer over vertellen : hoe het gebruikt wordt?wat het doet?waar het uit bestaat?eventueel eigen ervaring?

Misschien een goede link/tip(s)?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2004, 19:15
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
na oneindig lang zoeken op internet vond ik:

www.waterpijpen.nl

dat verwacht je ook niet
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 19:16
Verwijderd
sorry, ik ga hier niet weer over uitbreiden, assof een waterpijp roken echt zo moeilijk is.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 19:44
Verwijderd


zo werkt het alleen dan je mond tegen de opening drukken en zuigen als een MOFO!!!
en bij die duim die tegen de buis aan zit zieje een rondje, dat is de kickhole, op t moment dat je een einde wilt maken aan je hijs, dan laat je die los en zuigje dus lucht de buis in en alle smoke je longen in en dan hoesten maar op de plek van wiet kanje ook tabak doen maar ik denk datje dan niet de kickhole moet gebruiken

art©fish
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 19:47
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
fishy_NL schreef op 12-03-2004 @ 19:44:
[afbeelding]

zo werkt het alleen dan je mond tegen de opening drukken en zuigen als een MOFO!!!
en bij die duim die tegen de buis aan zit zieje een rondje, dat is de kickhole, op t moment dat je een einde wilt maken aan je hijs, dan laat je die los en zuigje dus lucht de buis in en alle smoke je longen in en dan hoesten maar op de plek van wiet kanje ook tabak doen maar ik denk datje dan niet de kickhole moet gebruiken

art©fish
ja fuck it.. dat is een bong.
een waterpijp is zo'n geval met slangen dr aan.
vind ik dan.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 20:10
Verwijderd


zelfde verhaal alleen dan zonder kickhole
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 20:30
Verwijderd
gebruik de zoekfunctie maar
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 20:33
Dannemann
Dannemann is offline
Gewoon echte waterpijp tabak erin stoppen, dat is
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 20:53
interessant
interessant is offline
Helaas, heb ik ook niet veel kunnen vinden op internet.De zoekfunctie heb ik gebruikt, maar ik kon geen specifieke informatie vinden.Mijn vraag was dan ook niet alleen hoe het wordt gebruikt, maar wat het met je kan doen.Wat rook je precies en zijn er verschillende varianten?Ik geloof dat ik ook iets gehoord heb over smaken?

'Waterpijp roken' zal ongetwijfeld niet moeilijk zijn, maar ik wil graag weten wat ik doe.Zoals je leest, weet ik er nog weinig van.
Immers 'gebruiken' is the easy way.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 20:56
interessant
interessant is offline
fishy_ NL
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 22:14
Verwijderd
klikkie
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 22:30
beija_flor
Avatar van beija_flor
beija_flor is offline
Tip: vul 'm met passie, oh god dat is zo heerlijk
__________________
A coisa mais divina que há no mundo é viver cada segunda como nunca mais..
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 23:29
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
Zuig schreef op 12-03-2004 @ 22:30:
Tip: vul 'm met passie, oh god dat is zo heerlijk
klinkt goed!~ nooit geprobeerd, maar het idee alleen al laat me ernaar smachten
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 23:43
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
Zuig schreef op 12-03-2004 @ 22:30:
Tip: vul 'm met passie, oh god dat is zo heerlijk
Sisi nobubbles werkt ook heel goed, maar ja, alcohol-loos natuurlijk. Ligt eraan wat je wil.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 23:49
Dannemann
Dannemann is offline
Citaat:
interessant schreef op 12-03-2004 @ 20:53:
Helaas, heb ik ook niet veel kunnen vinden op internet.De zoekfunctie heb ik gebruikt, maar ik kon geen specifieke informatie vinden.Mijn vraag was dan ook niet alleen hoe het wordt gebruikt, maar wat het met je kan doen.Wat rook je precies en zijn er verschillende varianten?Ik geloof dat ik ook iets gehoord heb over smaken?

'Waterpijp roken' zal ongetwijfeld niet moeilijk zijn, maar ik wil graag weten wat ik doe.Zoals je leest, weet ik er nog weinig van.
Immers 'gebruiken' is the easy way.
Je kunt er allerlei soorten waterpijp tabak voor kopen met verschillende vruchten smaken. Die tabak is een vochtige massa van allerlei blaadjes en sappen. Je vult de waterpijp met water, je doet die waterpijp tabak boven in de kop, een stukje aluminium folie erover met gaatjes erin, en daarop leg je een gloeiende kool, en dan roken maar
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 03:20
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
martini.. alleen wat ijs en verder martini
__________________
411 ur b4$3$ 8310ng 2 u$
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 09:49
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
scrolllock schreef op 13-03-2004 @ 03:20:
martini.. alleen wat ijs en verder martini
Nu zal ik je vertellen: Je kan martini met ijs in je waterpijp gooiend en nadat je alles hebt gerookt, die martinie opdrinken
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Dannemann schreef op 12-03-2004 @ 23:49:
Je kunt er allerlei soorten waterpijp tabak voor kopen met verschillende vruchten smaken. Die tabak is een vochtige massa van allerlei blaadjes en sappen. Je vult de waterpijp met water, je doet die waterpijp tabak boven in de kop, een stukje aluminium folie erover met gaatjes erin, en daarop leg je een gloeiende kool, en dan roken maar
das lekker spul dat fruit tabak
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-03-2004, 14:11
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 13-03-2004 @ 09:49:
Nu zal ik je vertellen: Je kan martini met ijs in je waterpijp gooiend en nadat je alles hebt gerookt, die martinie opdrinken
hehe Bah
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 13:28
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
Dannemann schreef op 12-03-2004 @ 23:49:
Je kunt er allerlei soorten waterpijp tabak voor kopen met verschillende vruchten smaken. Die tabak is een vochtige massa van allerlei blaadjes en sappen. Je vult de waterpijp met water, je doet die waterpijp tabak boven in de kop, een stukje aluminium folie erover met gaatjes erin, en daarop leg je een gloeiende kool, en dan roken maar
appel (ook sinasappal) tabak, hmmmmmm in zo'n egyptische waterpijp en een flink blok hasj+wiet....

en icethee


ozolekker

*nostalgie* kzat bij mn vorige baan altijd bij de (sirische)kok te paffelen na werktijd
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 22:32
Verwijderd
Waar koop je dat fruit tabak?
Ik heb het laatst weleens gerookt nl en dat smaakte érg goed
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 23:13
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 15-03-2004 @ 22:32:
Waar koop je dat fruit tabak?
Ik heb het laatst weleens gerookt nl en dat smaakte érg goed
bij lokale winkeltjes waar meestal geen verwarming is maar veel buitenlandse producten. ik heb viavia hier een gevonden en ik zou er anders nooit gekomen zijn, maar voor €30 een superchille egyptische waterpijp(grote) en die kooltjes ook, en die tabak ook,.... kweenie vraag t aan een (buitenlandse)virend ofzo... soort buitenlandse supermarkt

(vast ook wel ergens anders maar dunno )
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 00:20
Dannemann
Dannemann is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 15-03-2004 @ 22:32:
Waar koop je dat fruit tabak?
Ik heb het laatst weleens gerookt nl en dat smaakte érg goed
Hier in nederland weet ik het niet, ik neem het meestal mee uit een turkse supermarkt in duitsland waar mn familie ook woont, dus ik gok dat je in een turks winkeltje wel een redelijke kans maakt
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 15:43
Verwijderd
Ah, wij hebben een turks winkeltje hier op de hoek dus ik zal daar eens wat beter gaan zoeken =)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 20:38
snieky
Avatar van snieky
snieky is offline
Citaat:
Fishy schreef op 12-03-2004 @ 19:44 :
[afbeelding]

zo werkt het alleen dan je mond tegen de opening drukken en zuigen als een MOFO!!!
en bij die duim die tegen de buis aan zit zieje een rondje, dat is de kickhole, op t moment dat je een einde wilt maken aan je hijs, dan laat je die los en zuigje dus lucht de buis in en alle smoke je longen in en dan hoesten maar op de plek van wiet kanje ook tabak doen maar ik denk datje dan niet de kickhole moet gebruiken

art©fish
EN

Citaat:
Fishy schreef op 12-03-2004 @ 20:10 :
][afbeelding]

zelfde verhaal alleen dan zonder kickhole

Dat kickhole ... waar dient dat precies voor (begrijp t niet helemaal uit de uitleg, en waarom hoeft dat bij een waterpijp niet?)
__________________
Ja, of niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2004, 21:06
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Type schreef op 12-03-2004 @ 23:43 :
Sisi nobubbles werkt ook heel goed, maar ja, alcohol-loos natuurlijk. Ligt eraan wat je wil.
gvd waarom lees ik dat nu pas
morgen ff naar de winkel
Meesterlijk Idee
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 21:25
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
snieky schreef op 13-05-2004 @ 20:38 :
Dat kickhole ... waar dient dat precies voor (begrijp t niet helemaal uit de uitleg, en waarom hoeft dat bij een waterpijp niet?)
Aaight, de 'kickhole' of 'blowhole' is op zich redelijk belangrijk.

Je houdt daar bij een volledig dichte waterpijp (zoals de zelfgemaakte bong van een fles) je vinger op, zodat je de pijp vol zuigt met rook.

Maar ja, je wil natuurlijk ook die rook nog in je longen krijgen.
Als je dan door blijft zuigen met je vinger op die blowhole, brandt alleen de joint op, maar zoveel krijg je niet in je longen.

Wat je dus doet: je zuigt met je vinger op de blowhole de pijp vol met rook. Daarna haal je je vinger van de blowhole, waardoor er door dat gat lucht kan. En nu kan je, zonder de joint helemaal op te laten branden, gewoon een keer flink inhijsen, en dan schiet alle rook met extra lucht in je longen. (en dan is je hijs van de waterpijp pas compleet )
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 21:37
Verwijderd
daarvoor dus
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 21:38
Verwijderd
echt mensen zo moeilijk is het toch niet om van een waterpijp te sucken?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 21:39
Daniël Chaos
Avatar van Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
wat het doet merk je vanzelf... ik wordt er iig heel anders knetter van dan van gewoon een joint roken (inculsief tabak enzo).. de eerste twee keer dat ik waterpijp rookte heb ik ook aardig wat hash weg zitten fikken, en toen ik na een tijdje om me heen keek leek alles als in een droom... heel raar, maar wel cool... alles leuk ook wel zwartwit (ok, het was al donker, maar toch), het was als een droom, alleen kon ik ingrijpen en echt de dingen doen die ik wou doen (iets wat me nog weleens irriteerd met dromen, dat je niet helemaal kan doen wat je wil), toen ik eenmaal opstond begonnen de kleuren weer terug te komen, en toe ik eenmaal ging lopen ging het helemaal goed met die kleuren... uiteindelijk was ik zo knetter dat m'n vriendin m'n lenzen uit heeft moeten doen... al een hele tijd niet meer zoiets gehad van iets simpels als hash.. wel jammer eigenlijk...
__________________
TWISTED WRONGS & CROOKED RIGHTS
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 21:40
Verwijderd
idd, gewoon proberen gaat echt wel goed
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 21:45
Daniël Chaos
Avatar van Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
als je het doet is het echt zonde om het met een joint te doen (wel makkelijk als je een fles pijp maakt ofzo), je moet het echt zonder tabak doen, want stiekem werkt dat het gevoel van de dope tegen... dus gewoon lekker puur hash (honingmarocje ) in die pijp en hijsen maar
__________________
TWISTED WRONGS & CROOKED RIGHTS
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 21:47
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
fosje schreef op 13-05-2004 @ 21:40 :
idd, gewoon proberen gaat echt wel goed
zo lang je er maar niet in blaast he, dat geeft rotzooi en een license to kill voor je mederokers
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 21:53
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
volgens mij heb ik deze al eens gepost maar dat boeit ff niet



dit was onze waterpijp het principe is heel simpel gewoon vuurtje bij de stick en sucken als een malle. je moet er wel voor zorgen dat de plaats waar het gaatje zit waar je het slangetje instopt goed dicht zit anders gaat alle rook eruit
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 22:00
Daniël Chaos
Avatar van Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
damn dat is echt een van de lelijkste flespijpen die ik ooit gezien heb je kan als staaf goed een holle pen gebruiken die zijn lekker stevig en smelten en buigen dus niet door de warme rook... en er past precies een joint in als je het goed doet...
__________________
TWISTED WRONGS & CROOKED RIGHTS
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 22:39
Verwijderd
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 13-05-2004 @ 21:47 :
zo lang je er maar niet in blaast he, dat geeft rotzooi en een license to kill voor je mederokers
jah ok maar dan ben je ook echt een mongool.
Een vriend van mij deed dat dus ook in een gewone waterpijp met fruittabak omdat het water onder ineens zakte, vond ie leuk toen ie stoned was (totdat het er dus boven uit kwam en alles op de grond lag).

en ik ben het er ook mee eens dat je gewoon puur moet roken met een pijp, wij hebben er ook 1 gemaakt (zal eens proberen een foto te maken) en we hebben op de voorkant het voorste stukje van een puurpijpje bevestigd, daar gaat een top wiet in en smoken maar
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-05-2004, 22:41
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
fosje schreef op 13-05-2004 @ 22:39 :
jah ok maar dan ben je ook echt een mongool.
Correct.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 23:01
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
fosje schreef op 13-05-2004 @ 22:39 :
jah ok maar dan ben je ook echt een mongool.
Een vriend van mij deed dat dus ook in een gewone waterpijp met fruittabak omdat het water onder ineens zakte, vond ie leuk toen ie stoned was (totdat het er dus boven uit kwam en alles op de grond lag).
Dat was onder het motto oeps
maar dat water zo zag er wel vet uit
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 23:02
Verwijderd
dat wel
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 23:40
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 13-05-2004 @ 21:53 :
volgens mij heb ik deze al eens gepost maar dat boeit ff niet

[afbeelding]

dit was onze waterpijp het principe is heel simpel gewoon vuurtje bij de stick en sucken als een malle. je moet er wel voor zorgen dat de plaats waar het gaatje zit waar je het slangetje instopt goed dicht zit anders gaat alle rook eruit
Waarom zoveel water? Ik doe altijd maar een bodem ofzo... (en wat zonde van het statiegeld )
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 13-05-2004 @ 23:40 :
Waarom zoveel water? Ik doe altijd maar een bodem ofzo... (en wat zonde van het statiegeld )
voordeel van thuis wonen, pakt gewoon een fles uit de kast

(en het is normaal toch 1/3 water??)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 23:45
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Mutant schreef op 13-05-2004 @ 23:40 :
Waarom zoveel water? Ik doe altijd maar een bodem ofzo... (en wat zonde van het statiegeld )
ik had m niet gebouwd en hij was idd niet zo goed. we hebben er ook wel eens een van een pak bar le duc water en een rietje gebouwd die was wel goed en het was toch niet mijn fles dus boeiend
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 23:51
Verwijderd
Citaat:
fosje schreef op 13-05-2004 @ 23:42 :
voordeel van thuis wonen, pakt gewoon een fles uit de kast

(en het is normaal toch 1/3 water??)
Dat lijkt me meer 2/3e te zijn. Ik gebruik trouwens meestal van die weggooiflesjes van 30 cl of 50 cl. Het liefst van die blauwe van de aldi, zacht plastic en krijg je beter om het buisje van de pen gesmolten.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 00:01
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
wammus schreef op 13-05-2004 @ 21:53 :
volgens mij heb ik deze al eens gepost maar dat boeit ff niet


dit was onze waterpijp het principe is heel simpel gewoon vuurtje bij de stick en sucken als een malle. je moet er wel voor zorgen dat de plaats waar het gaatje zit waar je het slangetje instopt goed dicht zit anders gaat alle rook eruit
1. teveel water, pennetje zit te hoog.
Hoe lager je het pennetje doet, hoe meer rook er in de bong kan
(Ok, ok, water raakt eerder verzadigd, maar dat is een kwestie van opnieuw vullen )

2. Dat gat bij de pen kan je makkelijk dichtmaken met een stukje kaugom. Werkt perfect.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 00:09
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Type schreef op 14-05-2004 @ 00:01 :
1. teveel water, pennetje zit te hoog.
Hoe lager je het pennetje doet, hoe meer rook er in de bong kan
(Ok, ok, water raakt eerder verzadigd, maar dat is een kwestie van opnieuw vullen )

2. Dat gat bij de pen kan je makkelijk dichtmaken met een stukje kaugom. Werkt perfect.
k tnx ik heb er alleen weinig meer aan
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 00:15
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
wammus schreef op 14-05-2004 @ 00:09 :
k tnx ik heb er alleen weinig meer aan
voor een volgende bong

Lama, je bent gestopt.

Kennis die je door kan geven aan vrienden...?
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 00:19
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Type schreef op 14-05-2004 @ 00:15 :
voor een volgende bong

Lama, je bent gestopt.

Kennis die je door kan geven aan vrienden...?
ja idd mischien dat die er wat aan hebben. het lukt trouwens best aardig maar das te ver off topic
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 01:01
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 14-05-2004 @ 00:01 :
1. teveel water, pennetje zit te hoog.
Hoe lager je het pennetje doet, hoe meer rook er in de bong kan
(Ok, ok, water raakt eerder verzadigd, maar dat is een kwestie van opnieuw vullen )

2. Dat gat bij de pen kan je makkelijk dichtmaken met een stukje kaugom. Werkt perfect.
Neeeeeee geen kauwgom. Dat is walgelijk . En dan dat mintgeurtje aan je vingers en fles en overal ieuw . Beter is van die postergum, dat kneedspul dat je gebruikt om posters op te hangen, mijn favoriete goedje, geurloos en niet smerig of sticky of nat of... .
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 08:31
Type
Avatar van Type
Type is offline
Ik ben niet vies van een kaugommetje dat aan de buitenkant van die fles zit, en eigenlijk niets aanraakt van de belangrijke dingen.
Alleen de buitenkant van de fles en de buitenkant van de pen. Mja, laat maar lekker...

en ik heb eerder kaugom bij dan van die kneedplakkertjes
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 09:35
Verwijderd
goed geknede kneed gum, werkt harstikke goed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Elektrische waterpijp | Ehose
Remiasaus
5 01-11-2014 20:21
Drugs & Alcohol Heb je overal een plek in turkije waar je kan waterpijpen?
joey10076
15 19-01-2013 10:55
Drugs & Alcohol waterpijp vervoeren door Duitsland
mrniceguy23
10 12-08-2006 21:01
Drugs & Alcohol Makkelijk dubbel filter (bij sommige waterpijpen)
Verwijderd
6 02-08-2002 11:47
Drugs & Alcohol Een waterpijp...?
Uncle_Sam
12 24-07-2002 11:40
Verhalen & Gedichten Mijn waterpijp
bambykill
1 08-03-2002 18:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06.