Oud 08-06-2008, 15:28
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik onderhand wel. Ik heb elke scenario wel gehad. Ik denk steeds meer dat ik gezakt ben. Ik twijfel heel sterk. En van mij mag het wel donderdag zijn.

Hoe zit het bij jullie?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Advertentie
Oud 08-06-2008, 15:44
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Naah, ik ben alleen benieuwd naar m'n cijfers. Misschien word ik nog zenuwachtig maar ik denk het niet.

Lijkt me rot btw, in de stress zitten of je geslaagd bent! Sterkte ermee.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 08-06-2008, 19:17
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik ben behoorlijk zenuwachtig ja.. Heb inderdaad al elk scenario voor mezelf bekeken en hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik ga twijfelen en hoe zenuwachtiger ik word. Heb de afgelopen tijd al meer gewerkt om bezig te blijven en ga nu ook de komende dagen nog veel dingen doen zodat ik niet teveel te kans krijg om na te denken.. Maar vind het behoorlijk eng. Ik weet ook niet zo goed wat ik op de dag zelf moet doen.. Wij krijgen allemaal telefoon tussen 15.00 en 16.00 u. en mijn vader stelde voor om daarvoor in de stad te lunchen, maar volgens mij ben ik dan echt geen gezellig gezelschap Denk dat ik me tussen 15.00 en 16.00 afzonder van de computer (iedereen die elkaar gek maakt op msn) en in m'n kamer met alle telefoons om me heen ga zitten om een boek te lezen..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 08-06-2008, 19:22
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik moet de hele dag wachten, juist. Na vier uur ben ik 'veilig' en geslaagd. Ik kan de hele dag wachten. Pff.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 08-06-2008, 19:39
Verwijderd
Ik na vijf uur. Eigenlijk was ik er wel van overtuigd dat ik geslaagd ben, maar nu begin ik toch steeds weer te twijfelen of ik verkeerd heb nagekeken of zo en denk ik dat ik gezakt ben.. al weet ik best dat dat niet zo is. Maar pff, ik ben erg blij als het allemaal achter de rug is en de (positieve) uitslag bekend is!
Oud 08-06-2008, 20:12
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
ik hoorde een keer dat de grens bij 4 uur lag, en dat iemand gebeld werd om 15:59. Hij/zij (ik weet het niet meer) was geloof ik wel geslaagd.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 09-06-2008, 00:14
Bertje B.
Bertje B. is offline
Moet om 15.00 naar school om op de lijst te kijken. Wordt wat, met ruim 100 HAVO leerlingen op 1 lijstje. Mjah, ben wel bang dat aardijkskunde én wiskunde onvoldoende zijn. Allebei namelijk in me profiel en dus een herkansing, en daar heb ik echt geen zin in.
Oud 09-06-2008, 00:22
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ik pas om 18.00, dus allemaal niet zeuren!
Om 19.00 verzamelen op school.
Oud 09-06-2008, 00:41
elysea
Avatar van elysea
elysea is offline
ik word na 2'en gebeld, hihi. dan is er daarna om 4 uur champagne.
en nee, ik maak me geen zorgen. ik heb mezelf overtuigd dat ik niet meer kan zakken en als ik dat wel doe heb ik wel heel scheel zitten kijken naar die antwoordmodellen.
Oud 09-06-2008, 08:56
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Oh ik heb geen idee hoe laat ik gebeld word. Daar zouden we nog een brief over krijgen maar die laat op zich wachten. Anyway, het maakt me ook niet echt uit, ik hoor het vast wel een keer..
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 09-06-2008, 09:41
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Bij ons: als je gezakt bent word je vanaf 13:00 gebeld, en de geslaagden daarna. Dus hopen dat je rond half twee gebeld wordt, dan weet je al dat je geslaagd bent! Spannend hoor. Ik wil vooral weten of ik een onvoldoende op mijn eindlijst heb voor scheikunde.
En mijn CE-cijfer voor natuurkunde wil ik niet weten, want ik had 'm zoveel beter kunnen doen en ik heb zoveel punten laten liggen omdat ik zo duf was toen ik dat ding maakte aaaah.
Nederlands ben ik wel benieuwd naar, hoewel het nooit meer een 9 kan worden. Hoewel... Nee denk het niet. En de normen wil ik ook weten.

Ik kaap de telefoon de hele dag en zit dan achter mn computer en ga het dan natuurlijk eerst op het forum posten (als ik geslaagd ben, anders verstop ik mij onder mijn bed) en dan ga ik het door het huis schreeuwen en dan zet ik het in mijn MSN-naam. Ha.
Oud 09-06-2008, 12:00
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Ik ben geslaagd, maar voor wiskunde gezakt (voor één vak).
Ik ben hier echt laaiend over, het was gewoon puur mijn eigen schuld. Ik had me beter kunnen voorbereiden maar wiskunde raffelde ik af. Ik haalde 2 jaar natuurkunde in, in 2 maanden (pas 2 maanden voor m'n CE's kocht ik alle benodigde boeken voor natuurkunde). Nu moet ik me voorbereiden op m'n mondelinge examens. Ik krijg m'n uitslag pas tussen 7 en 12 juli .
De ergste rampscenario is dat ik zak en dan herkansingen moet doen en dan zo een duffe mbo niveau-3 opleiding moet doen. Het beste scenario is dat ik een 5 heb voor wiskunde op m'n CE en voor m'n mondelinge examens een 8 haal voor wiskunde, en dat ik dan alsnog met alle vakken met een >7 naar 4 havo N&G kan . Er hangt dus heel veel vanaf voor mij.
__________________
Haters gonn' hate
Oud 09-06-2008, 18:34
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Ik ben niet zo heel zenuwachtig, voor mijn gevoel ben ik gewoon geslaagd. Verder moet ik toch heel de donderdag werken. Dus dat is wel goede afleiding, denk ik dan. Ik werk namelijk op een middelbare school die dus ook helemaal vol is van examens. Dus hopelijk valt het mee.
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Oud 09-06-2008, 18:41
Verwijderd
Ik ga om 2 uur donderdag eens op school binnenhuppelen..hopelijk met iets moois terug!!* oeh, kan mijn pasje direct inleveren..die is 12 euro waard
Oud 09-06-2008, 18:47
brands
Avatar van brands
brands is offline
Ik krijg dit jaar geen uitslag. Tot de dag van de uitslag was ik nog niet zenuwachtig. De nacht ervoor kon ik nog wel slapen.

Maar net voordat ik gebeld moest worden kon ik me nergens meer op concentreren, zo zenuwachtig was ik. Helaas moest ik aanhoren dat ik gezakt was
Oud 09-06-2008, 23:45
Verwijderd
het kemme de baut nie hagchele
Oud 10-06-2008, 00:49
MW
Avatar van MW
MW is offline
Niet zenuwachtig, ben wel geslaagd.
Ik vind wel dat iedereen hier laat gebeld wordt. Ik volgens mij al om 12:00 uur ofzo.
Oud 10-06-2008, 08:25
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Waarschijnlijk omdat ze bij ons altijd dezelfde ochtend sportdag hebben voor de rest van de klassen, waarbij dus de bellende mentoren aan het scheidsrechteren zijn.
Ads door Google
Oud 10-06-2008, 09:18
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
bij ons fluiten leerlingen
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 10-06-2008, 11:06
Lauwie101
Lauwie101 is offline
wij worden gebeld tussen 14.00 - 15.00.. daarna vanaf 15 uur kan je je cijferlijst ophalen en je evt. herkansing vertellen. Ik kom net terug uit Griekenland, heb hem de hele week niet gestresst.. Alleen nu begin ik hem aardig te voelen. Ik ben wel geslaagd, maar ik twijfel steeds meer. Het is eng man! Nog 2 dagen doorkomen en dan weten we het. *hoop*
Oud 10-06-2008, 11:09
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Citaat:
het kemme de baut nie hagchele
What the fuck?
__________________
Haters gonn' hate
Oud 10-06-2008, 14:11
Verwijderd
er staat: kan mij niks schelen
Oud 10-06-2008, 20:43
Klaas-Jan
Klaas-Jan is offline
Ik wordt als ik niet geslaagd ben tussen 4 en 5 gebeld. Denk dat het een close call wordt, ongeveer fifty fifty...
Oud 10-06-2008, 20:45
Verwijderd
Citaat:
What the fuck?
:
Oud 10-06-2008, 21:02
lifelike
Avatar van lifelike
lifelike is offline
oh, ik word pas tussen 15.30 en 18.00 gebeld!

en ja ik ben heel zenuwachtig! Dezelfde dag is mijn moeder jarig, en zit het huis hier vol visite, dus ik hoop dat dat me een beetje afleidt...
__________________
Just enjoy!
Advertentie
Oud 10-06-2008, 21:03
tonio
tonio is offline
Tussen 1 en half 3 word ik gebeld. Zal erg spannend worden.
Oud 10-06-2008, 21:06
Verwijderd
trek de stekker eruit! dan gaat die sowieso niet af!
Oud 10-06-2008, 21:10
lifelike
Avatar van lifelike
lifelike is offline
Citaat:
trek de stekker eruit! dan gaat die sowieso niet af!
Bij ons wordt je ook gebeld als je wel geslaagd bent, dus liever niet
__________________
Just enjoy!
Oud 10-06-2008, 22:21
Verwijderd
Wij worden alleen gebeld als we gezakt zijn. Ik ben niet echt zenuwachtig, ik denk dat ik wel geslaagd ben. Ben alleen onwijs benieuwd naar hóe ik geslaagd ben, met welke cijfers!
Oud 11-06-2008, 00:00
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Potverdorie! Ja, wij worden dus ook gebeld alleen als je gezakt bent, en dat vind ik echt killing. Ik ben nu zenuwachtig, terwijl dat eigenlijk nergens voor nodig is. Maar ik ben bang dat ik gewoon ineens twee drieën heb gehaald in mijn profiel ofzo en dat ik dan een her moet doen, of erger nog, gewoon keihard gezakt ben. De hele tijd geen zenuwen, maar nu vlak voor de uitslag.. brr.
Oud 11-06-2008, 11:05
Klaas-Jan
Klaas-Jan is offline
Weet iemand vanaf hoelaat je de normering kan bekijken, is dat niet vanaf een uur of 12? Alvast dank.
Oud 11-06-2008, 13:02
tonio
tonio is offline
Ik dacht 8 uur.
Oud 11-06-2008, 13:49
Verwijderd
Niet echt. Ik ben ook pas net thuis, en doodmoe. Maar ik ben gewoon ook niet echt zenuwachtig. Je kunt er toch niks meer aan doen. Ik zie het wel.
Oud 11-06-2008, 15:37
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
okay lekker, ik ben keizenuwachtig.. Morgen

gelukkig werk ik s'ochtends
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 11-06-2008, 17:44
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Niet echt. Ik ben ook pas net thuis, en doodmoe. Maar ik ben gewoon ook niet echt zenuwachtig. Je kunt er toch niks meer aan doen. Ik zie het wel.
Zo denk ik ook altijd(niet dat ik examen heb gedaan ofzo.) Ik zie altijd mensen stressen om een cijfer, terwijl ik er wel relaxt bij zit. Als ik een slecht cijfer heb, kan ik dat makkelijk accepteren. Ik hoop dat ik net zo relaxt ben bij míjn examen
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 11-06-2008, 17:48
Verwijderd
Ik zit 'm nu echt al te stressen!
Ads door Google
Oud 11-06-2008, 18:01
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Waar kun je de normen bekijken?
Oud 11-06-2008, 20:13
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Potverdorie! Ja, wij worden dus ook gebeld alleen als je gezakt bent, en dat vind ik echt killing. Ik ben nu zenuwachtig, terwijl dat eigenlijk nergens voor nodig is. Maar ik ben bang dat ik gewoon ineens twee drieën heb gehaald in mijn profiel ofzo en dat ik dan een her moet doen, of erger nog, gewoon keihard gezakt ben. De hele tijd geen zenuwen, maar nu vlak voor de uitslag.. brr.
Ja damn, ik ook. :\ en ik zie geen enkele reden waarom ik plotseling onvoldoendes gehaald zou hebben maar er hangt toch wel veel vanaf.

Ik word gebeld tussen 10 en 14, hoor dan ongetwijfeld dat ik geslaagd ben met een rijtje mooie cijfers en daarna ga ik ijs eten met m'n mama in de stad. <3333
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 11-06-2008, 22:20
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Ik krijg het pas over ongeveer een maand te horen
__________________
Haters gonn' hate
Oud 11-06-2008, 22:24
Verwijderd
Fuck, nu wel zenuwachtig. Waarom moest ik ook gaan nakijken. Pleeease laat mijn docent lief hebben nagekeken.
Oud 11-06-2008, 22:53
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Brrr, ik krijg echt de bibbers nu.. Vermoed dat ik vannacht niet zo geweldig ga slapen
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 11-06-2008, 23:06
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
ik heb ook de bibbers.. maar ik kwam vanmiddag mijn mentor tegen in de supermarkt

ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 11-06-2008, 23:12
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Das aardig van dr
Oud 12-06-2008, 07:09
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg het pas over ongeveer een maand te horen
1 maand? waarom zolang? je woont vast in sittard zeker?(vanwege dat gestolen eindexamen)
Oud 12-06-2008, 08:06
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Ik heb serieus vannacht elk uur gezien op m'n wekker. Nu wakker met keelpijn. Pfoeh, leuk hoor slagen
Oud 12-06-2008, 10:45
Morri
Morri is offline
Ik word tussen vier en vijf gebeld, maar ik heb om half vijf C-examen klarinet dus ik ben helemaal niet thuis. Daar ben ik overigens zenuwachtiger voor dan voor m'n eindexamen. Hoewel ik net als Roosje af en toe wel doemscenario's in mijn hoofd zit te halen, hoeven wij ons natuurlijk niet echt zorgen te maken. Heb gisteren iig al lekker gefeest, dat was gaaf.
Oud 12-06-2008, 11:06
Noddy
Noddy is offline
Morgen word ik tussen 4 en 5 gebeld als ik gezakt ben. Ben echt enorm zenuwachtig. De examens gingen voor mijn gevoel echt goed, en nu ik de norm heb gezien ben ik er toch bijna zeker van dat ik geslaagd ben... maar ben toch bang dat ik net 1/10 punt te weinig heb ofzo.
__________________
Make that the cat wise
Oud 12-06-2008, 13:46
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Citaat:
1 maand? waarom zolang? je woont vast in sittard zeker?(vanwege dat gestolen eindexamen)
Nee Ik doe examens bij de IB-groep en die sletten maken de uitslag en pas na de mondelinge examens bekend (tussen 7 - 12 juli).
__________________
Haters gonn' hate
Oud 12-06-2008, 14:18
Lethe
Lethe is offline
Dan moet je maar geen examens bij de IB-groep doen.
__________________
Nice
Oud 12-06-2008, 14:19
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Citaat:
Dan moet je maar geen examens bij de IB-groep doen.
Zo, wat een toevoeging aan het topic! Ik ben gewoon verbijsterd, wat een bijdrage, ik sta ervan te kijken
__________________
Haters gonn' hate
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #146
rare kwast
500 09-06-2009 23:41
De Kantine Weerwolfspel # 54
Fantôme
500 15-12-2008 22:07
ARTistiek Waar doen jullie toelating?
Verwijderd
115 29-07-2007 17:53
De Kantine Iq test !!
miGAnt
216 12-02-2006 21:27
Lichaam & Gezondheid Ziekenhuisverhaal
BlueAngel
28 31-05-2004 23:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04.