Oud 06-11-2019, 23:04
PimPamPet
PimPamPet is offline
Mijn moeder is recentelijk gediagnostiseerd met terminale darmkanker, dit is een enorme klap voor ons gezin en ik hoef niet uit te leggen hoe kut ik het vind, ik zat dus een paar dagen nadat ik erachter kwam met vrienden te gamen, ik vertelde een van mijn ''vrienden'' wat er aan de hand was, later die avond begon hij bepaalde opmerkingen te maken en beetje me te irriteren (niet over mijn moeder maar gewoon in het algemeen) en ik zij tegen hem dat ik echt geen zin had in zijn gezeik omdat ik me al best kut voelde en ik ging de call uit, ik deed best rustig ik zei alleen zo van dat ik er echt geen zin in had, toen begon hij over hoe ik ''naïef'' was omdat ik niet in een argument kon gebruiken dat ik me kut voelde over wat er aan de hand was omdat ''zo veel mensen moeilijke tijden hebben in hun leven'' hij maakte er een heel ding van en blokkeerde me, ik ben echt heel erg boos op hem en negeer elke vorm van contact dat hij probeert te maken via snapchat enzo.
Ik vind dat hij echt f*cking belachelijk doet.

Ja ik wilde dit eigenlijk even kwijt maar wat vinden jullie want ik weet niet of ik snel ga zeggen van ''joh het is goed ik vergeef je'' want ik denk dat hij niet eens door heeft dat hij fout zit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2019, 23:15
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Als de situatie is zoals je ‘m nu hebt omschreven, dan vind ik zijn reactie vrij harteloos. Nee je kunt niet alle conflicten uit de weg gaan omdat je shit hebt. Maar ‘iedereen heeft shit’ is misschien een beetje een vroege bachetalisering.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2019, 23:18
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Laat hem misschien is er wat aan de hand met hem focus je nu echt op wat je echte vrienden zijn!
Zoek steun bij ze!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2019, 23:49
Verwijderd
*bagatellisering.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2019, 23:50
Verwijderd
Verder trouwens echt helemaal met Positive mind eens!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hoevaak 'ruzie'?
groovy
34 14-06-2005 17:15
Liefde & Relatie jongens en ruzie maken
4774
39 09-11-2004 20:09
Liefde & Relatie ruzie
Verwijderd
44 24-06-2004 11:26
Liefde & Relatie ruzie met je vriend/vriendin
David
15 23-12-2002 10:19
Liefde & Relatie Vrouwen en ruzie maken !
Verwijderd
28 10-03-2002 20:18
Liefde & Relatie ruzie met beste vriendin, wat moet ik doen? reactie plz!!!
Palmboompje
12 22-02-2002 16:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.