Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2006, 10:13
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Opstaan.
__________________
move your body next to me
Advertentie
Oud 09-01-2006, 10:17
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
VROEG opstaan, op school komen, horen dat de verwarming kapot is en dat het proefwerk pas om half 1 begint. Kan ik zodalijk weer naar school.
__________________
the plastics
Oud 09-01-2006, 10:27
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik werd de hele nachtwakker gehouden door mijn kat die mijn dekens steeds aanviel ennu ben ik dus moe en werken...
en straks ga ik even de stad in en dan naar huis en eten en naar vriendje toe en daar slapen en eerst nog een film kijken
Oud 09-01-2006, 10:33
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
ik praat met backdo' .
__________________
hello dave.
Oud 09-01-2006, 10:48
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
halieeeg halieeeg a lie haliieeeg
Oud 09-01-2006, 10:50
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
ik praat met een pak sinaasappelsap
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 09-01-2006, 11:07
Verwijderd
ik lig al een uur extra in mn nest en ga nu maar rennen anders kom ik te laat op school

niet dat 2 uur de moeite waard is maarja
Oud 09-01-2006, 11:46
nps
Avatar van nps
nps is offline
ik ga zo de auto naar de garage brengen waar 'ze 'm fixen en dan ga ik naar school en daarna weetiknogniet
__________________
__________________
Oud 09-01-2006, 11:47
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Broeder schreef op 09-01-2006 @ 11:50 :
ik praat met een pak sinaasappelsap
ik zing in mijn borstel!
__________________
__________________
Oud 09-01-2006, 12:11
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Zal ik dan toch mijn kamer op gaan ruimen vandaag?



Ik houd het nog even spannend.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 09-01-2006, 12:12
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
maak er een poll van
__________________
hoii
Oud 09-01-2006, 12:15
Verwijderd
Ik heb een nieuwe ID kaart aangevraagd, een tandarts en kappersafpraak gemaakt en wat boodschappen gedaan. Nu hang ik wat rond op internet en ga ik vanmiddag denk ik wat in de studio kloten Vanavond snowboarden in Landgraaf <3
Oud 09-01-2006, 12:19
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
idontcare schreef op 09-01-2006 @ 13:12 :
maak er een poll van
Goed idee maar dan krijg ik vast een WAARSCHUWING en een BAN.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 09-01-2006, 13:37
Verwijderd
wiskundetentamen. en ik had sjans. zometeen ga ik boodschappen doen en economie leren.
Oud 09-01-2006, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 09-01-2006 @ 01:18 :
haha daar ben je toch echt helemaal zelf bij gast.


anyhoe, heel de naxcht doorgekotst en niet kunnen maffen dus niet wezen werken en kom net mijn bed uit.
Oud 09-01-2006, 14:51
June bug
June bug is offline
Ik moest om 10:15 naar school maar was om 8:45 toch te lam om op te staan dus besloot ik het 1e uur te skippen en een uurtje langer te blijven liggen. om 10:15 toch maar naar school gereden en toen heb ik 2 lesuren gevolgd waarin ik o.a. uitgelachen werd omdat ik vertelde dat ik moest janken bij de film van Romeo & Juliette. De les daarna moest ik weg omdat ik m'n huiswerk niet gemaakt had (lang leve de hbo-spirit ) Toen weer naar huis gereden en het was kut want de zon scheel fel en daardoor zag ik bijna niks. Net ff herhaling van gtst gekeken want die had ik opgenomen en nu ga ik zo direct maar een lesvoorbereiding maken voor een gespreksvaardigheidslesje Engels want dat moet ik morgen geven.
__________________
Shake your body like the dance//
Oud 09-01-2006, 14:55
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
ik kon vanacht niet slapen, omdat ik alleen maar kon denken aan berlijn en aan opdrachten voor mijn studie. pfff dingen verzinnen word af en toe een beetje vermoeiend. 's ochtends toch maar opgestaan en nu eh drink ik sojachoco zz.
__________________
sleep is no friend.
Oud 09-01-2006, 15:00
Brigitte
Brigitte is offline
Ik dacht met m'n stomme hoofd dat ik een afspraak had met iemand, ik heb daar dus een paar uur staan wachten tot ik erachter kwam dat ik toch geen afspraak had.
Beeeeetje zonde van m'n tijd, en verder heb ik vooral veel gebruik gemaakt van het openbaar vervoer. Altijd fijn.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 09-01-2006, 15:00
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
een paar uur staan wachten? dat zou ik dus niet doen he
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 09-01-2006, 15:11
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 09-01-2006 @ 11:48 :
halieeeg halieeeg a lie haliieeeg
haha.
__________________
hello dave.
Oud 09-01-2006, 15:20
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 09-01-2006 @ 14:53 :


anyhoe, heel de naxcht doorgekotst en niet kunnen maffen dus niet wezen werken en kom net mijn bed uit.
Ben je ziek dan?
Ik dacht dat je een kater had hehe
__________________
i create glitches with my voice
Oud 09-01-2006, 15:39
Ryan.
Avatar van Ryan.
Ryan. is offline
Vandaag ging ik naar school in alle vroegte, om er daarna achter te komen dat ik (uiteraard) mijn bieb-pasje vergeten was. Dus naar huis en toen pas naar de bieb. Aldaar lag mijn gereserveerde boek al klaar en de mevrouw complimenteerde me nog met mijn keus. Wat een vreugde. Nu probeer ik in een paar uur nog slechts 300 bladzijden van De ontdekking van de hemel te lezen. Dit alles omdat ik het plan heb opgevat een 8 te halen voor mijn mondeling literatuur.
__________________
Oh don't be shy, let's cause a scene
Oud 09-01-2006, 15:41
Verwijderd
Ik ben opgestaan en ook naar de bieb geweest, maar dan om te werken. Vanavond hoef ik niet want ik heb geruild en ik ga zo naar de kapper.
Oud 09-01-2006, 16:07
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik was op school en toen was de docent er niet, dus ging ik anderhalfuur wachten op de andere leden van mijn groepje, en toen die er waren zeiden ze "we hebben geen spullen mee vandaag" dus was ik boos want ik had alles wel en toen ging ik weer naar huis, en nu maak ik huiswerk. Ik ben een nerd.
__________________
look back and laugh
Oud 09-01-2006, 16:12
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik kreeg gisteren avond twee smsjes vlak achter elkaar dat ik deze week wel naar school moet voor kk opdrachten terwijl ik dacht dat ik nog een week vrij had
Daarna een soort van filmmarathon gehouden met mijn lover en om half 3 viel ik in slaap ik baal want ik was Dear Wendy aan het kijken en tot zover ik heb het kunnen volgens was het interessant
Ik zat daarnet in de trein en ik zag iemand een whopper vreten en nu wil ik niks liever dan een whopper
__________________
Pardon my French
Oud 09-01-2006, 16:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik had eigenlijk moeten werken vandaag, maar ik voelde me zwaar depri en gewoon vertiefd, dus ik ben gewoon niet op komen dagen. Dikke vinger voor hun.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-01-2006, 16:40
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik heb een online sollicitatie ingevuld vanmiddag, maar het zal wel op een zelfde fiasco uitlopen als bij de Zeeman.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 09-01-2006, 16:44
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Ik heb vandaag eens lekker al m'n katers van dit weekend eruit geslapen. Nu heb ik nog steeds keelpijn en vanavond ga ik naar Paradiso naar een optreden van een vriend.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 09-01-2006, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 09-01-2006 @ 16:20 :
Ben je ziek dan?
Ik dacht dat je een kater had hehe
juh ben ziek kan amper wat binnenhouden behalve water en beschuitjes
Oud 09-01-2006, 17:00
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 09-01-2006 @ 17:49 :
juh ben ziek kan amper wat binnenhouden behalve water en beschuitjes
aww beterschap hooooor ivo
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 09-01-2006, 17:25
neilvt
Avatar van neilvt
neilvt is offline
Niet veel bijzonders... even wat huiswerk gedaan en verder weer nutteloos geweest op mijn kamer. Grappig hoe je kunt pogen je kamer op te ruimen maar het uiteindelijk juist een grotere bende wordt
Oud 09-01-2006, 17:40
Verwijderd
Ok, aangezien ik zondag en een flink stuk van maandag amper heb meegemaakt, begin ik bij zaterdag.

Zaterdag ging ik naar de Efteling met cHa0s, mijn retarded broertje en mijn gestoorde moeder. Dat was erg gezellig, want er was bier en het broertje vermaakte zich elders, net als de moeder. Zodoende werd het idee voor het nieuwe pretpark van de toekomst gelanceerd - Flauwland, het land waar je een 'koffie gezond' kunt bestellen en waar je niet in mag als je dik, bejaard, kind, gothic of niet compatible bent. Verdere informatie is, voor zover niet reeds vergeten, volstrekt geheim en dient daarom niet doorgespeeld te worden aan derden.

Na de Efteling was er het plan om naar The Force te gaan, aangezien Nebuchadnezzar en Horror Kitty en wel meer INTERNET CELEBRITIES er zouden zijn. Echter, na een akkefietje met een erg gezellige shop was dit in slowmotion gegooid, en kwamen wij na het halen van een treinkaartje er achter dat er - haha - geen treinen meer reden.

Optimistisch als altijd vervolgden wij de reis naar Buit, ofwel Bier, en dan het liefst ergens waar enigszins leuke muziek werd gedraaid. Dat ging een beetje mis, want enige WTF-momenten later kwam het pad uit bij de Korsakoff, waar het stonk naar gothics en flink wat dubieuze zaken hun gang gingen. De muziek viel echter mee en er waren voldoende bierviltjes om op te tekenen, dus het geheel was niet zo naar als het op 't eerste gezicht lijkt. Sterker nog, de willekeurige mensen in de Korsakoff werden in het plezier betrokken, daar het plan groeide om allerhande leuke ziektes op een bierviltje of twee, drie neer te zetten.

De grootste verrassing moet nog komen - bij de uitgang werd cHa0s opeens aangerand door Nytewolf (en ik citeer: "GODVERDOMME TYFUS WTF") waarna ook ik aan dat lot onderworpen werd. Gelukkig was ik dronken en was Nytewolf best aardig.

Nu de grooste verrassing de revue gepasseerd is kan ik ook de naarste verrassing aankaarten - de nachtbus bleek vergane glorie te zijn en de eerste bus richting mijn thuisstek bleek pas rond halftien te vertrekken. Gelukkig was cHa0s zo sociaal om te blijven wachten, anders was ik vast meerdere malen anaal verkracht door een zwerver die ik eerder deze avond een bepaalde hoeveelheid friet gedoneerd had.

Hoe dan ook, half elf was ik thuis en viel ik om. Ik werd op de valreep van zondagavond wakker omdat mijn gristen het nodig vond om langs te komen. Geen aanbod om af te slaan, en toen zij uitgeput en wel rond twee uur mijn bed in kroop was ik klaarwakker en ging ik maar internetten. Sindsdien heb ik niet geslapen. Wel heb ik heel veel koffie op en ben ik mijn shag kwijtgeraakt, waar nog een halve gram hasj in zat. WOE IS ME. Nu ben ik enigszins dronken want mijn gristen stond er op bier te gaan drinken na schooltijd. Eigenlijk tijdens schooltijd, maar dat is geheim. Hoe dan ook, zojuist wilde ik derde oorgaatjes laten schieten maar ze vonden het bij de juwelier te eng en stuurden me door naar de piercer. Echter, nadat ik mijn gristen had aangepraat om tweede oorgaatjes te nemen, en zij dit ook gedaan heeft, ben ik weer zó enthousiast geraakt door het hele gaten-in-je-lijf-idee, dat ik er zometeen maar naald en draad - haha, grapje, alleen de naald - bij ga pakken en er zelf een oorknopje of wat doorheen rag.

Daarna ga ik slapen en met een beetje geluk word ik morgenochtend rond een uur of vijf/zes 's ochtends wakker. Prettig, want dan rest mij enige tijd voor het eeuwig tegenvallende tijdstip waarop je je bedenkt; als ik nu niet naar school ga, dan kom ik te laat. Het pijnlijke afscheid van teh internets is elke keer weer hartverscheurend.

In dit hele verhaal heb ik geen enkele smilie gebruikt. Bij deze, om het goed te maken, alsnog een batterij van onze vriendelijke .gif-vriendjes:

Een interessant weetje - ik was vergeten dat ik van plan was er een paar oorgaatjes bij te mikken, totdat ik het in deze post nalas.

Laatst gewijzigd op 09-01-2006 om 18:01.
Oud 09-01-2006, 17:40
Verwijderd
Tyfus, wat een lang ende onboeiend stuk tekst.
Oud 09-01-2006, 17:46
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
ja maar wel prachtig om te lezen
__________________
Pardon my French
Oud 09-01-2006, 17:54
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 09-01-2006 @ 17:49 :
juh ben ziek kan amper wat binnenhouden behalve water en beschuitjes
haha, my bad

beterschap gast!
__________________
i create glitches with my voice
Oud 09-01-2006, 17:55
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
ZerO schreef op 09-01-2006 @ 18:46 :
ja maar wel prachtig om te lezen
__________________
i create glitches with my voice
Oud 09-01-2006, 17:58
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 09-01-2006 @ 18:40 :
hoi ik ben masha
Ik wilde inhoudelijk reageren, maar toen zag ik battarij staan
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 09-01-2006, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 09-01-2006 @ 18:58 :
Ik wilde inhoudelijk reageren, maar toen zag ik battarij staan
GODVERDOMME Sla me maar, ik doe die altijd fout. Gelukkig kan ik de schuld nu afschuiven op de alcohol. Ik ben allang blij dat ik enigszins fatsoenlijk typ.

[edit] Ik heb het aangepast ontken bij deze dat het er ooit fout heeft gestaan. Reageer je nu wel inhoudelijk? (a)

Laatst gewijzigd op 09-01-2006 om 18:04.
Oud 09-01-2006, 18:27
Verwijderd
ik postte hier net een foto ipv in het fototopic. ik ging naar school en toneelspelen op school. ik ben moeder en chauffeur, en ik haat het. MAAR IK HEB MAAR 5 ZINNEN IN HET HELE TONEELSTUK, dus dat is beter. oja eh daarna ging ik jointjes roken met een meisje uit m'n klas in een steegje, en ik voelde me enorm crimineel (L).
Oud 09-01-2006, 19:09
Verwijderd
thanx @ metal en rockaholic

ik doe heel de dag niks behalve dvs kijken en mijn tentamens leren uitstellen

ik heb bij deze besloten niks te doen aan school vandaag en lekker lui op bed te blijven liggen
Oud 09-01-2006, 19:39
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Redelijk op tijd naar school gegaan en het was nog best leuk om al die kneuzen weer te zien De rest van de dag een beetje suf achter de computer gehangen met mn brakke kop.Nu ben ik aan het oppassen en ik ben gvd gewoon verslagen met kwartetten .Het mormel slaapt al zodat ik weer suf verder kan computeren.
Oud 09-01-2006, 20:07
lookuptome
Avatar van lookuptome
lookuptome is offline
ik ging vandaag koffie drinken met mn moederr, husiwerk maken, mn broertje ophalen van de skatebaan en toen met hem booodschappen doen, SUPERGAAF!
__________________
zeg je wat je denkt of praat je na wat je hoort
Oud 09-01-2006, 20:08
Scatterbrain
Avatar van Scatterbrain
Scatterbrain is offline
vandaag ging ik naar school, heb ik heel hard moeten lachen toen ik met een huisgenoot en een vriendin z@pp ging kijken en kreeg ik ruzie met mn konijn .

en ik heb een baantje, ik ga bijles geven aan een joch uit groep 8 met een IQ van 130 dat hoogstwaarschijnlijk adhd heeft
__________________
false advertisement
Oud 09-01-2006, 22:56
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
OMG ik zag net iemand in mijn huis en nu durf ik de lichten niet meer uit te doen
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Oud 10-01-2006, 07:19
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ben nu al wakker en mijn lichaam vindt het niet zo fijn om op dit tijdstip te functioneren !ik denk dat ik eerst ga kotsen van oververmoeidheid en daarna gezellig naar school ga.
__________________
Pardon my French
Oud 10-01-2006, 07:48
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
ZerO schreef op 10-01-2006 @ 08:19 :
Ben nu al wakker en mijn lichaam vindt het niet zo fijn om op dit tijdstip te functioneren !ik denk dat ik eerst ga kotsen van oververmoeidheid en daarna gezellig naar school ga.
Jaa zo ziet mijn dag er geloof ik ook uit.
School tot kwart voor zeven vanavond
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 10-01-2006, 09:33
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
muaaah ik heb net lekker uitgeslapen en ik ga zo es naar school maar eerst even wat zu fressen halewn bij de chinese toko.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 10-01-2006, 09:39
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik werd wakker en ben gaan werken en dan ga ik even een uurtje tussendoor thuis eten en de kat voeren en dan ga ik weer werken tot heel laat en als de kroeg nog open is ga ik misschien wel even daarheen, maar ik zal wel nokkie zijn
Oud 10-01-2006, 10:32
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik heb mijn wekker om 9:30 gezet maar ik ben nu pas fatsoenlijk op gang. En zo gaat het elke keer.
Ik ga langs RANDSTAD en mijn kamer verder opruimen, na 4 uur bezig te zijn gisteren ben ik halverwege denk ik.

En mijn paspoort is kwijt.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 10-01-2006, 10:35
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik moet IETS ophalen ERGENS, maar eerst heb ik IETS ANDERS nodig van IEMAND want anders krijg ik NIETS. Tot het zover is ga ik nog meer mysterieus doen
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie niet meer lijden...
ranonkel
100 12-05-2004 22:07
Films, TV & Radio Wat mag er onmiddellijk van tv?
Mark Almighty
65 25-11-2003 16:18
Lifestyle Hoe staat jouw omgeving tegenover homoseksualiteit?
starbelliedboy
248 10-02-2003 21:22
Muziek Addicted Music Freaks - fototopic
Verwijderd
282 12-12-2002 15:41
ARTistiek Nut van literatuur
inbagimel
7 15-08-2002 18:47
Films, TV & Radio 22/12 Kramer versus Kramer!!
sonniveen
5 23-12-2001 21:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01.