Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2013, 18:39
Jo_Do
Jo_Do is offline
hey ik ben joey,

ik ben homo en ga al best een tijdje uit op vrijdag avond naar een normale disco voor kinderen van 12 t/m 16.
ik kom daar ook al best lang een leuke jongen tegen.
de eerste keer dat ik hem daar tegen kwam dacht ik meteen wow wat een leuke jongen, maarja dat heb ik wel vaker.
op begeven moment komt hij naar me toe, hij gaat een praatje met me aan,
alles oke niks gebeurt.
later in de avond komt hij weer naar me toe dit keer gaat hij langs me staan
en gaat hij met zijn linker elleboog op mijn rechter schouder leunen.
mijn vriendinnen vonden dit super en dachten dit word wel wat.
ik zelf voelde me er een beetje ongemakkelijk bij (en ik werd zo rood als een tomaat)
maarja we hebben gewoon gepraat,
even later toen hij weg was had ik het met m'n vriendinnen er over zij zeiden "joey dat word wel wat."

zo ben ik nog verschillende keren uit geweest.
en iedere keer als we buiten stonden te wachten voordat we naar binnen mochten zag ik hem om zich heen kijken.
dan ineens op begeven moment kijkt hij recht naar mij, trekt een glimlach op en maakt hij zo'n knikkend hey gebaar met z'n hoofd.
ook de zelfde keren nadat ik hem ontmoet heb en we waren er allebij was hij telkens naar mij aan het kijken maar zo gauw ik terug keek keek hij weg.

afgelopen keer dat ik er was met m'n 3 vriendinnen zijn zij naar hem toe gegaan toen ik even naar de wc was.
even later toen ze terug kwamen zeiden ze jammer joey hij valt niet op jongens maar hij wil wel goeie vrienden blijven.
nou je snapt wel hoe ik toen even was ik zat in een dip, dus ik ging even apart op een bankje zitten en binnen een minuut komt hij langs me zitten maar dan ook niet op een normale afstand maar echt dicht bij terwijl er in mijn ogen genoeg ruimte was, maar hij zei alleen hey meer niet.
even later ging ik weer gezellig dansen met m'n vriendinnen.
binnen no time stond hij te flirten met 1 van me vriendinnen en even later met de ander.
maar hij was echt overdreven aan het flirten en hij keek mij echt best vaak aan.

nou ga ik de volgende keer weer maar ik weet niet wat ik moet

ik heb het er met verschillende mensen over gehad.
de een zegt:
hij kan bi zijn maar hij is nog een beetje onzeker

de ander zegt:
hij vind je leuk alleen je had het hem zelf moeten vragen want als er 3 meiden op me af komen en ze vragen dat voel ik me aangevallen hoor

en weer een ander zegt:
joey ga nou niet van teveel uit

en dan weer een ander zegt:
joey ik ga de volgende keer mee en ik ga jullie zo hard proberen te koppelen

ik weet nu echt niet meer wat ik moet,maar als je aan mij zou moeten vragen wat ik zou kunnen doen zou ik zeggen dat ik een keer alleen moet gaan staan omdat hij me niet persoonlijke dingen durft te vragen of durft te zeggen als m'n vriendinnen er bij staan.
want ze staan altijd bij me.
maar de laatste paar keer heb ik daar ook al op gelet dan zeg ik tegen me vriendinnen ik wil heel even tijd voor mezelf en dan loop ik even een rondje en ga ik even ergens anders staan maar alsnog spreekt hij me niet aan

maar alsjeblief help, wat moet ik wel en wat moet ik niet doen
(tip: ik heb zelf niet het lef om het gewoon meteen rap te vragen of te zeggen)
(hints geven lukt wel)

heeeeel erg bedankt voor de genen die willen helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2013, 19:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zelf op hem afstappen. Andere mensen jullie laten koppelen is vaak geen goed idee. De enige manier om meer te weten te komen is door zelf op hem af te stappen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-10-2013, 19:52
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Of hij is gewoon gay maar durft het niet toe te geven. Als hij weer tegen je aan gaat hangen vraag je hem of hij homo is. En als hij nee zegt zeg je hem maar met iemand anders klef te gaan doen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 08:00
Jo_Do
Jo_Do is offline
Elin3 zoals ikal zei ik heb het lef net om zelf op hem af te stappen, maar het is inderdaad waarschijnlijk wel de enige manier
en ik heb m'n vriendinnen niet op hem af gestuurd dat hebben ze zelf gedaan zonder dat ik er van wist....

bloodyb ja dat denk ik dus ook maarja ik weet het niet zeker
als ik het nou zeker wist was het een stuk makkelijker geweest
en ik denk niet meer dat hij tegen me gaat hangen, dat heeft hij de eerste avond dat we elkaar zagen gedaan, en alle avonden daarna niet...

maar bedankt voor de hulp allebei

Iemand anders nog?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 12:45
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Hij weet dus wel dat jij ho bent? Ga er een keer alleen heen of vraag je vriendinnen om uit je buurt te blijven en ga in je eentje ergens zitten of staan. Als hij dan naast je komt zitten of staan sla je je arm om zijn middel of je hand op zijn kont en kijkt hoe hij daar op reageert.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 18:12
Jo_Do
Jo_Do is offline
bloodyb ja hij weet dat ik homo ben dat wist hij al de eerste keer dat we in gesprek zaten, ik ben daar heel open over ^_^
maar ik ga dus echt niet m'n arm om hem heen slaan of in z'n kont knijpen, ook al zou ik het willen zou ik het nog niet doen want miss vind hij dat niet prettig.
nog andere ideeën?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 18:54
ABCCBAXOXO
ABCCBAXOXO is offline
Hee, het ziet erna uit dat hij je leuk vind. Als hij er niks mee bedoelde zou hij niet zo dicht bij je staan en steeds om zich heen kijken waar jij bent. Dat 3 vriendinnen op hem zijn afgestapt kan natuurlijk even schrikken zijn geweest. Misschien weet hij al wel dat hij op jongens valt maar dit nog niet durft toe te geven. Misschien is dat de reden dat hij met je vriendinnen is gaan staan flirten om niet de 'verkeerde' gedachten op te wekken. Hij is waarschijnlijk nog bang om er voor uit te komen. Heb je z'n nummer al? en anders vraag die ! Kan natuurlijk ook zijn dat hij echt goede vrienden wil zijn en er geen bedoelingen achter zitten.. maar waarom dan contact van zo dicht bij
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 19:32
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Joey, als hij zo dicht bij je komt zitten, geeft hij duidelijk een signaal af en wacht dan, denk ik, tot jij de volgende stap zet. Maar als jij dan niks doet durft hij ook niet verder te gaan. Heeft hij FB of heb je zijn email of 06? Stuur hem dan een mailtje of sms en zeg dat je hem leuk vindt en dat je een keer met hem uit wilt.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 10-10-2013, 10:25
Jo_Do
Jo_Do is offline
ABCCBAXOXO ik heb z'n numer niet, maar ik heb hem wel op skype.
hij reageert alleen nooit op mij en op fb heb ik hem een verzoek gestuurd maar hij accepteert niet...
maar bedankt voor je hulp!

bloodyb zoals ik net zei heb ik hem op skype maar reageert hij nooit en heb ik hem een verzoek gestuurd op fb maar hij accepteert hem niet verder weet hij al dat ik hem leuk vind.
ik ga alleen niet vragen of ik met hem uit kan want ik weet nie zeker of hij homo is
jij ook bedankt voor je hulp!.

iemand anders nog ideeën of hulp te bieden
Met citaat reageren
Oud 16-10-2013, 21:28
Jo_Do
Jo_Do is offline
bedankt allemaal voor de hulp,
25 oktober ga ik weer uit en hopelijk zie ik hem dan weer.
ik weet nog niet precies hoe ik het wil gaan doen die avond.
dus tips zijn welkom...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2013, 14:17
That's why
That's why is offline
Deze situatie heb ik ook. Ik snap hoe je je voelt.. Wat ik heb geprobeerd is gewoon wat praten, en glimlachen. Een beetje flirten haha, hoewel ik enorm verlegen ben, dus dat zal je wel lukken.
Verder kun jij misschien ook wel een beetje op hem hangen? Of je vraagt of hij een relatie heeft.

Ik hoop dat het je wat helpt, als ik weer op school ben ga ik het ook weer eens proberen, en dan weet ik misschien meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #80
rare kwast
496 03-01-2007 22:41
Liefde & Relatie Relatie van 5 jaar..
Josephine_
47 10-11-2006 14:05
Liefde & Relatie Is het nou aan of uit?
Madeleine1985
16 16-03-2005 15:22
Liefde & Relatie Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (Deel IV)
Methuselah
496 14-11-2004 18:52
Liefde & Relatie raar verhaal; wat moet ik doen?
~- Anakin -~
4 29-09-2002 12:42
Liefde & Relatie ik weet niet meer wat ik met mezelf aan moet
Loesje
6 24-03-2002 11:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40.