Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2003, 19:46
starbelliedboy
Avatar van starbelliedboy
starbelliedboy is offline
Bijv. je ouders, je vrienden, etc.
Is het geaccepteerd / totaal niet geaccepteerd / rust er een taboe op.. ?
Ik vind dit wel op lifestyle passen, jah.. Het heeft toch wel met je lifestyle te maken denk ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2003, 19:53
Pinnemuts
Pinnemuts is offline
Mijn ouders zijn echt tegen homo's, en een deftige reden hebben ze daar eigenlijk niet voor. Ik denk dat het komt doordat het in hun tijd gewoon nog niet bestond.
Van mijn vrienden weet ik het eigenlijk niet. Op zich heeft niemand er iets tegen, maar ik weet niet wat hun reactie zou zijn als iemand zou vertellen dat hij homo is.
Mijzelf kan het eigenlijk niet schelen wie wat met wie doet, zolang ze maar met hun handjes van mij afblijven
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 19:55
NeuroticA_NL
Avatar van NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
Ze hebben er helemaal geen problemen mee, maar mun moeder zegt wel altijd; ik wil wel oma worden...dus ik weet niet hoe ze reageren als ik (of bv mun broer) er vooruit komt homo te zijn.
__________________
Links...Rechts...Links...Oversteken.....
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 19:56
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik heb op dit moment alleen een moeder en een goede vriend;
ze vinden het tof hoor!
Ik zelf ook!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 19:58
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
NeuroticA_NL schreef:
Ze hebben er helemaal geen problemen mee, maar mun moeder zegt wel altijd; ik wil wel oma worden...dus ik weet niet hoe ze reageren als ik (of bv mun broer) er vooruit komt homo te zijn.
lijkt wel of ze je nu verplichten kinderen te nemen..

maargoed, het grootste deel van mijn familie en vrienden heeft er geen problemen mee, al zal het wel ff wennen zijn.. maar ik heb 1 broer en die is er zo gigantisch tegen Hij doet vet lullig, toen een klasgenoot zei dat ie homo was heeft hij hem met wat vrienden uit lopen lachen. Ik bedoel, als je er een hekel aan hebt, okeej, maar dit hoeft ook niet
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 20:08
StarGlitter
Avatar van StarGlitter
StarGlitter is offline
Mijn ouders vinden het allemaal normaal. Mijn oom is homo en heeft ook een vriend sinds een paar maanden maar niemand in mijn familie doet er raar over (gelukkig). Ik zou het ook een beetje curieus vinden als iemand er moeilijk over ging doen.
Mijn vrienden vinden het -volgens mij- ook allemaal wel normaal. Al zouden ze het wel raar vinden als iemand opeens ervoor uit zou komen.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 20:14
Mysterons
Mysterons is offline
mijn familie staat er open voor, en zal niet verbaasd (meer) kijken als iemand verteld homo/bi/lesbisch te zijn.

mijn vriendengroep hoef je het niet te vertellen die vinden alles geweldig en best en oke.

ehm, oja, mn klas. achja, het is hip als meisjes elkaar zoenen geloof ik :/ dus eh, top . de jongens doen zo van "iehh homooooos" en de meisjes "ach, boeiend."
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 20:18
Hooligirl
Avatar van Hooligirl
Hooligirl is offline
Mijn ouders hebben helemaal geen problemen met homo's. Anderen mensen in mijn omgeving ook niet. Ik daarin tegen wel. Ik vind dat het niet klopt. Man en vrouw horen bij elkaar en niet man en man of vrouw en vrouw. Ik vind het een smerig gezicht om mannen te zien zoenen. Bij vrouwen vind ik dat niet erg. Dan kun je wel zeggen ja, dan moet het bij mannen ook niet smerig zijn. Maar dat is niet zo. Twee vrouwen is iets opwindends. Dat heb ik ook niet bedacht, dat is altijd al zo geweest. Maar zogauw vrouwen echt verliefd worden vind ik het ook niet goed meer. Ze mogen best een keer zoenen hoor, heb ik ook gedaan. Maar God heeft het man-vrouw gemaakt. En niet anders. Als iedereen homo wordt, wie zorgt er dan voor nabestaanden? Want homo zijn komt steeds meer voor. Het is net een hype.
__________________
Jaja wat maakt dat nou uit.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 20:19
Verwijderd
Lifestyle?
Ik denk eerder kantine,als het nou over manier van leven van homo''s ging ok.
maar dit gaat gewoon over wat andere vinden..

Maar goed, mjin omgeving, grotendeels tegen, klein deel voor/maakt niet uit

Mij maakt het iig niet uit
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 20:24
starbelliedboy
Avatar van starbelliedboy
starbelliedboy is offline
Mn pa is anti volgens mij.. doet alsof ie open-minded is, maar volgens mij is ie alles behalve dat, want hij maakt altijd wel van die kutopmerkingen.. en dan ook ECHT kutopmerkingen.. vind ie leuk ofzo Maar mn ma is er weer heel fel op dat homo's respect en acceptatie verdienen. en daar ben ik het volledig mee eens!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 20:40
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Bij mij thuis doen ze er niet moeilijk over.
Ben ik wel blij mee, want zelf weet ik ook niet of ik bi of homo ben.
Het intresseerd me ook niet of homoseksualiteit natuurlijk is of niet. Ik ga niet met tegenzin een relatie beginnen, alleen omdat het "volgens god" homoseksualiteit niet hoort.

Maar dit past niet echt bij een lifestyle. Misschien dat ze bij de een makkelijker over doen dan bij de ander, maar overal op de wereld zijn er wel mensen homo.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 21:16
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Mja ik vind mezelf in elk geval heel wat meer openminded dan m'n ouders, maar dat wist ik sowieso al
Mijn moeder vindt het allemaal wel oke denk ik, mijn vader op zich ook wel maar die gaat er dan wel een beetje grapjes om maken en zo... van die flauwe opmerkingen dat ik denk van hallo hoe oud ben je Maar ze accepteren het op zich wel, vooral zo lang het niet al te dichtbij komt denk ik.
Ik zelf heb er geen problemen mee, ja ik weet niet, ik sta er echt niet bij stil of zo als iemand homo is Een van mn beste vrienden is homo, meisje uit mn oude hockeyteam, en nog veel meer bekenden.. zie er echt het probleem niet van in.
Maar moet zeggen dat veel van de jongens in mijn omgeving er wat minder tolerant tegenover staan, die gaan dan vaak lopen klieren en zo (wel meestal achter de rug van diegene om)... erg kinderachtig dus.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 21:30
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Vrienden staan er wisselend tegen over de een vind 't geweldig de ander walgelijk. Hun keuze.

Mn ouders boeit het niet, zolang je gelukkig bent met wat je doet en denkt zijn ze tevree.

En dat geld voor mij ook, mensen af gaan zeiken op geloof, geslacht, nationaliteit of seksuele voorkeur vind ik niet kunnen
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 21:36
Sleepingsun
Avatar van Sleepingsun
Sleepingsun is offline
Toen ik mijn beste vriendin vertelde dat ik bi was pakte ze me gelijk hehe.. Mijn moeder doet net of ik nooit wat gezegd heb en als ik over een meisje praat doet ze net of ze me niet hoort en ze is in eens mega gelukkig dat ik een vriend heb.. De rest van mijn vrienden vind het allemaal wel cool en de rest van mijn familie mag het niet weten van mijn moeder.. Achja, wat andere er ook van vinden, je kan het toch niet veranderen...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 21:40
feline
feline is offline
Citaat:
Hooligirl schreef:
Man en vrouw horen bij elkaar en niet man en man of vrouw en vrouw.
Ik denk dat de uitdrukking 'bij elkaar horen' over liefde gaat.

Citaat:

Maar zogauw vrouwen echt verliefd worden vind ik het ook niet goed meer.
Oh, en dat is iets wat je kan regelen.

Citaat:

Maar God heeft het man-vrouw gemaakt. En niet anders.
Wordt hij er weer bij gehaalt. Opvallend dat zodra mensen zelf niet meer willen (of kunnen?) nadenken, ze een simpele verklaring gaan zoeken bij een godsdienst.

Citaat:

Als iedereen homo wordt, wie zorgt er dan voor nabestaanden?
Ten eerste: zijn nabestaanden (*proest*) noodzakelijk ?
Ten tweede: wil je hiermee ook zeggen dat mensen verplicht kinderen moeten hebben?
Ten derde: je hoeft je niet ongerust te maken dat iedereen homo 'wordt' hoor. De meeste mensen vallen op het andere geslacht, maar sommige op hetzelfde, big deal ? Homoseksualiteit is geen virus dat ieder jaar verdriedubbeld.

Citaat:

Want homo zijn komt steeds meer voor. Het is net een hype.
Steeds meer homoseksuelen komen voor hun gevoelens uit. Dit komt door de toenemende tolerantie tegenover homoseksuelen, dit was 50 jaar geleden nog niet het geval. Toen dachten nog veel meer mensen zoals jij. Het is dus geen trend ofzo.
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 21:44
miro
Avatar van miro
miro is offline
Homo zijn is voor mij niks vreemd. Mijn ouders hebben een aantal vrienden die homo zijn en ik ben ook zo opgevoed dat er niks vreemds aan is. Kvind het eigenlijk net zo normaal als hetero zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 21:45
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
ken niemand van mijn familie of vrienden die daar een probleem van maakt.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 21:45
feline
feline is offline
Citaat:
Pinnemuts schreef:
Ik denk dat het komt doordat het in hun tijd gewoon nog niet bestond.
Homoseksualiteit bestaat al even lang als de mensheid. In veel tijden en volken rust(te) er alleen een taboe op waardoor mensen hun gevoelens (gingen) onderdrukken.
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-01-2003, 21:49
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Hooligirl schreef:
Want homo zijn komt steeds meer voor. Het is net een hype.
ja, net als al die hetero's....heterosexueel zijn wordt zo gehypt...bijna iedereen doet het


komop zeg....er wordt een begin gemaakt met het doorbreken van het taboe, dus mensen durven er eindelijk voor uit te komen...

en daarbij is homofilie al zo oud als de mensheid zelf..
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 22:02
Verwijderd
zowel ik als mijn omgeving hebben nix tegen homo's
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 22:07
Verwijderd
Ach, binnen het dispuut worden wel eens geintjes gemaakt en mensen voor de gein voor homo uitgemaakt als het niet gelukt is met een meisje, maar één van onze reünisten is zelf homo (een hele gave ), we hebben er totaal geen problemen mee...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 22:29
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
In mijn vriendengroep en bij mensen op school is 'homo' een soort standaar scheldwoord/geintje.
Kees zegt: 'Waar zijn A en B?'
Henk zegt: 'Oh ik zag ze net samen een wc hokje binnengaan'
Samen: gniffel gniffel

Kees: 'Henk, heb jij je deel van ons werkstuk af?'
Henk: 'Fuck, vergeten'
Kees: 'Grrr, vieze homo! Ik heb gisteren keihard gewerkt en jij hebt niets gedaan?!'

Enz

(overigens zijn Kees en Henk geen vrienden van mij, sterker nog, ik niemand die een dezer namen draagt. Ook 'A' en 'B' behoren niet tot mijn vrienden/kenissen kring)

Wanneer een vriend van ons echt homo blijkt te zijn weet ik bijna zeker dat iedereen in onze groep het heel tof zal oppakken. De homo-geintjes zullen afnemen (eerst met wat sputteren, mensen die zich verspreken enzo) maar de homo in kwestie zal er uiteraard mee gepest worden door ons, maar dat is normaal in onze vriendengroep en dat zal ook altijd leuk blijven.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 22:51
Verwijderd
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
In mijn vriendengroep en bij mensen op school is 'homo' een soort standaar scheldwoord/geintje.
Kees zegt: 'Waar zijn A en B?'
Henk zegt: 'Oh ik zag ze net samen een wc hokje binnengaan'
Samen: gniffel gniffel

Kees: 'Henk, heb jij je deel van ons werkstuk af?'
Henk: 'Fuck, vergeten'
Kees: 'Grrr, vieze homo! Ik heb gisteren keihard gewerkt en jij hebt niets gedaan?!'

Enz

(overigens zijn Kees en Henk geen vrienden van mij, sterker nog, ik niemand die een dezer namen draagt. Ook 'A' en 'B' behoren niet tot mijn vrienden/kenissen kring)

Wanneer een vriend van ons echt homo blijkt te zijn weet ik bijna zeker dat iedereen in onze groep het heel tof zal oppakken. De homo-geintjes zullen afnemen (eerst met wat sputteren, mensen die zich verspreken enzo) maar de homo in kwestie zal er uiteraard mee gepest worden door ons, maar dat is normaal in onze vriendengroep en dat zal ook altijd leuk blijven.
Same here, Ik ken ook een echte nicht (P.) trouwens die er zelf ook altijd grappen over maakt. Die kerel is echt fantastisch.
Voorbeeld: "Iedereen die niet goed zn best doet, of niet weet wat hij/zij moet doen vanavond word door P. nog even ingewerkt.
P: "Ja, en jullie weten allemaal hoe dat gaat"*knakt zn vingers en kijkt heel gemeen.*

Geweldig.
Oh ja en ontopic, mn ouders accepteren ht ook gewoon, ze hebben ook homo-vrienden en zo. Ik vind trouwens zowieso dat mensen niet beoordeeld mogen worden op...blablala(jullie weten wel wat ik ga zeggen want het word al vaker genoemd)
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 22:54
Verwijderd
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
'Grrr, vieze homo!
Wacht maar tot GRRR dit leest hehe.

Wat m'n omgeving van homo's vind? Kan mij het nou verrotten wat m'n omgeving vind. Als je omgeving letterlijk opvat denk ik niet zo positief want ik woon in een ontzettend christelijk dorp (sgp stickers achter de ramen, 2 kerken op 1 inwoner etc)

Zelf vind ik het niet erg als iemand homo is maar dat nichterige vind ik afschuwelijk. De homo's die ik irl ken zijn helemaal niet zo, blij toe.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 23:29
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
NeuroticA_NL schreef:
Ze hebben er helemaal geen problemen mee, maar mun moeder zegt wel altijd; ik wil wel oma worden...dus ik weet niet hoe ze reageren als ik (of bv mun broer) er vooruit komt homo te zijn.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2003, 00:51
maar
Avatar van maar
maar is offline
Mijn ouders hebben er op zich niks op tegen, maar mijn vader met name ziet het nog wel als duidelijk afwijkend van het normale; hij maakt er ook flauwe grapjes over, maar zou nooit iemand minder aardig vinden omdat hij/zij homo is. Ze hebben overigens geen homovrienden, maar dat moet puur toeval zijn.
Mijn vrienden zijn er ook wel oke mee; in Nederland is dat ietsje anders dan in Amerika, waar sowieso echt al het slechte voor gay uitgemaakt wordt. Mja, ik ken in Nederland ook veel meer homo's dan in Amerika, meer mensen die er voor uitgekomen zijn dus en de reden daarvoor is natuurlijk dat het in NL veel meer geaccepteerd wordt, alhoewel het in Amerika in de grote steden al heel anders is wat dat betreft dan op andere plekken. Maar ik neem aan dat er ook hier geen problemen zullen ontstaan als iemand opeens zegt dat hij/zij homo is; alleen flauwe grapjes die jongens onderling maken om stoer over te komen, maar die leeftijd zijn ze misschien ook al voorbij.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 07:07
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
mijn ouders, en ik natuurlijk ook, hebben niets tegen homoseksuelen, het zijn tenslotte ook mensen?
Mijn vriendinnen hebben ook niks tegen homoseksuelen, maar wat je bij anderen op school nog wel eens hoort, is dat iemand word uitgescholden voor "vieze flikker" of homo, daar kan ik dus echt niet tegen.
Homoseksuelen schelden elkaar toch ook niet uit voor hetero?
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 07:20
Verwijderd
Ik heb absoluut niks tegen homseksualtiteit. Mijn beste vriend is homo. Mijn ouders hebben er opzich helemaal niets tegen, mijn moeder al helemaal niet. Mijn vader heeft ook niks tegen homo's, maar ik denk niet dat 'ie het echt leuk zou vinden als mijn broertje homo zou zijn, of als ik lesbisch zou zijn. Hij zou het op den duur wel accepteren, maar hij zou het er wel moeilijk mee hebben. Maar mijn ouders en ik hebben echt helemaal niks tegen homoseksuelen. Ik heb eerder iets tegen mensen die iets tegen homo's hebben.
Die vriend van mij wordt zo vaak nageroepen op school, dat is echt niet te geloven. Gelukkig luistert hij er niet naar, en reageert hij er niet op, maar er zijn genoeg jongens (en meisjes) die het wel degelijk kwetst. Die mensen die homo's naroepen zijn echt te zielig voor woorden gewoon. Het is mij ook al een paar keer gebeurt: "He Monique, ben jij met die homo bevriend? fiets je daarmee naar school?" Je wilt niet weten hoe kwaad ik toen geworden ben. Ik kreeg even een blinde vlek voor m'n ogen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 12:35
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
ken niemand van mijn familie of vrienden die daar een probleem van maakt.
Inderdaad.
En net zoals bij iedereen hier zijn er op school wel een paar jongens die elkaar altijd met 'homoooo' uitschelden, waar ik me erg aan kan irriteren, ik zeg er ook wel eens wat van. Maar de meeste jongens die dat doen hebben niet echt iets tegen homo's als ik ze er op doorvraag, tis gewoon een scheldwoord net als 'kanker' volgens hun....Ik vind het erg triest om mee te schelden.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 12:57
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
iedereen die ik ken staat er wel open voor, familie zowieso, mn tante is lesbisch (en getrouwd met een vrouw) mijn ouders hebben er niets op tegen dus.
vrienden ook niet, we hebben het er wel eens over (en toen ik vertelde dat ik het allemaal niet zo erg zeker wist enzo, heb ik geen negatieve reacties gehad)
volgens mij ken ik niet echt mensen die er iets op tegen hebben, sterker nog, zulke mensen wil ik niet kennen...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 13:03
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Hooligirl schreef:

1.En het komt tegenwoordig voor dat mensen gewoon homo worden omdat dat zogenaamd 'modern' is..

2.En als homo's kinderen gaan adopteren krijg je van die manwijf-kinderen en die worden dan zeker ook weer homo en ga zo maar door..

1. tuurlijk, je wordt homo omdat het 'in' is? droom lekker verder...

2. dat slaat al helemaal nergens op, mijn tante is getrouwd met een vrouw (waar toevallig ook 3 kinderen bij hoorden) en die kinderen lijden nergens onder hoor! zijn hele normale kinderen...dus je lult

maar goed de rest is jouw mening...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 13:06
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Citaat:
Hooligirl schreef:
Zekers geloof ik in God ! Waar slaat dat nou weer op ? Net alsof niemand meer in God gelooft.. Ja dat is ook weer zoiets.. mensen durven niet eens meer te zeggen dat ze in God geloven omdat ze bang zijn dat ze uitgelachen worden..

>>Dat zou ik ook zijn als ik er zo'n mening op na zou houden....(hiermee zeg ik niet dat alle christenen meteen anti-homo zijn)


En het komt tegenwoordig voor dat mensen gewoon homo worden omdat dat zogenaamd 'modern' is..

>>Bullshit. Er zijn evenveel homo's als er vroeger waren. Mensen kunnen er tenminste nu voor uikomen, omdat de meeste mensen het als steeds normaler gaan zien.

En als homo's kinderen gaan adopteren krijg je van die manwijf-kinderen en die worden dan zeker ook weer homo en ga zo maar door..

>>Waar slaat dit nou weer op Je weet duidelijk niet waar je over praat, ik ken een paar mensen met homo-ouders en die zijn helemaal niet ook homo of lesbo

Ik mot ze gewoon niet doe niet zo moeilijk!

>>En ik mot mensen zoals jij niet, en daarom ga ik erop in.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 14:23
QuietNoise
Avatar van QuietNoise
QuietNoise is offline
onder mijn vrienden heb ik geen homohaters, ze accepteren t allemaal (is wel fijn als je bi bent dat je vrienden dat ook accepteren natuurlijk...) ik zelf offcourse ook, mn ouders ook. ik ken wel veel jongens die het een ranzig idee vinden om (een jongen) met een jongen (te zien) zoenen, maar verder vinden ze t allemaal wel okeej.
de meisjes die ik ken doen er al helemaal niet moeilijk over, en zoenen ook meisjes als dat zo uitkomt met flesje draaien. (kinderachtig spelletje, okeej, maar wel melig als je een beetje bezope bent met ze alle)

verder, was er niet een vermoeden dat jezus zelf ook homo was? t zou me niet verbazen, je komt er alleen nooit meer achter...


Suuzje
__________________
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 14:31
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Hooligirl schreef:
En het komt tegenwoordig voor dat mensen gewoon homo worden omdat dat zogenaamd 'modern' is..

En als homo's kinderen gaan adopteren krijg je van die manwijf-kinderen en die worden dan zeker ook weer homo en ga zo maar door..

Ik mot ze gewoon niet doe niet zo moeilijk!
Zolang jij met deze achterlijke argumenten blijft smijten doe ik wel moeilijk.

NIEMAND WORDT NAMELIJK HOMO. Niemand krijgt opeens een andere huidskleur, niemand kan een langere neus krijgen omdat dat 'modern' is . Tenzij je met je DNA gaat toveren.
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 14:38
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Shiiiiit hoe kan ik dit topic nou over het hoofd gezien hebben Maar goed, ik ben heel erg anti-homo
Nee, ff serieus, ik ben zelf homo en de enige in mijn omgeveing die het niet accepteert is mijn vader. Alhoewel hij er nooit flauwe grappen over zou maken ofzo. Ik heb het er nooit over met hem, maar ik weet dat hij er verre van blij mee is. Alhoewel de acceptatie nu toch wel eindelijk een beetje komt. En dat na 2 jaar, kun je nagaan Ik heb redelijk veel homo-vrienden. Dat gaat vanzelf, je kunt het niet echt tegenhouden als je veel gay uitgaat. Trouwens, waarom zou ik het tegenhouden, als het aardige mensen zijn is er verder niks mis, toch? En mijn hetero-vrienden vinden het allemaal geweldig. Soms neem ik ze wel eens mee naar homo-tenten, en dan hebben ze de avond van hun leven. Die staan dan met open ogen het hele gebeuren gade te slaan Ja, er is echt een hele etiquette in de homo-wereld Op zich wel grappig, maar soms Maar ja, de meeste hetero's lachen zich toch wel suf als ze 2 mannen zien die gillen en elkaar vriendin of meid noemen en elkaar op de wang zoenen. eigenlijk zijn we gewoon allemaal mannelijke BrEeZaH sletjes
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 14:44
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Citaat:
ADHD schreef:
Maar ja, de meeste hetero's lachen zich toch wel suf als ze 2 mannen zien die gillen en elkaar vriendin of meid noemen en elkaar op de wang zoenen. eigenlijk zijn we gewoon allemaal mannelijke BrEeZaH sletjes
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-01-2003, 15:44
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
Hooligirl schreef:
Ik mot ze gewoon niet doe niet zo moeilijk!
Jij doet moeilijk . . .

"ik mot ze niet" . . . ik heb een hekel aan mensen die geloven . . .

klinkt ook wel achterlijk he . . . wat jij zegt is nog achterlijker want dat geloven achterlijk zijn kun je totaal onderbouwen, wat jij zegt totaal niet

Oja ff ontopic . . . ik, mijn omgeving en alles wat daarbij hoort "accepteren" ( wat een achterlijk iets eigenlijk ) homo's
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 15:45
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
ADHD schreef:
Maar ja, de meeste hetero's lachen zich toch wel suf als ze 2 mannen zien die gillen en elkaar vriendin of meid noemen en elkaar op de wang zoenen. eigenlijk zijn we gewoon allemaal mannelijke BrEeZaH sletjes
Maar maar maar das schattig
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 16:21
Verwijderd
Iedereen die ik er maar op aanspreek vindt het maar gay, en gelijk hebben ze .
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Hooligirl schreef:
Dus homo worden kan niet ? o nee ?
Ik heb vrienden in Amsterdam en die zeggen steeds vaker dat ''Die jonge die toen bij mij in de klas zat ineens ook in roze blousjes rondloopt en jongens in de kont knijpt'' En alleen maar om erbij te horen ! Het kan wel !

En ik ken 2 homo's met twee geadopteerde zonen.. Raad eens ? Ja die zonen zijn ook homo ! Heel toevalling ja..

Ik roep niet zomaar wat hoor, ik erger me er gewoon aan. Doe gewoon normaal en ga niet op van die homo parties rondhangen. Want zo 'onstaan' dus homos.. een homo neemt zijn hetero vrienden mee.. die vrienden vinden het geweldig en gaan steeds vaker.. en dan op het einde liggen ze samen in bed.. En doe nou niet net alsof het niet waar is !

En een huidskleur veranderen ? Waar the fuck slaat dat nou op? Hetzelfde als je zou zeggen : ''ja niemand kan homo worden want een appel wordt ook geen peer'' Nee inderdaad.. ik heb het over innerlijk en niet over uiterlijk..
Ik respecteer iedereens mening maar dit slaat echt als een lul op een drumstel.

Er is onderzoek naar gedaan en homosexualiteit is NIET erfelijk en het komt ook niet beduidend meer voor bij kinderen met homosexuele ouders.

Verder: Van naar een homo feest gaan wordt je heus geen homo ik ben ook 'n paar keer in een homo bar geweest en je kan het aan m'n vriendin navragen ik ben nog best hetero.

Sukkel.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 16:38
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
jongeren zijn sexueel conservatief
nee maar serieus niet aan mijn omgeving gevraagd
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 16:39
heavinly
heavinly is offline
De broer van mn moeder is homoseksueel, dus je zou zeggen dat de familie het ook wel oke vindt. Nou schijnt het zo te zijn dat mn oma het vreselijk vond dat mn oom niet op vrouwen valt en mn moeder maakt soms ook maar rare opmerkingen vind ik. Mn zus en ik zien allebei geen probleem, ik denk dat dat ook te maken heeft met het opgroeien met 2 ooms ipv een oom en tante.

Vrienden vind ik ook niet altijd zo positief reageren, maar ik heb het idee dat de meeste mensen niet zo menen wat ze zeggen. Ik bedoel dan vrienden die zeggen: "Zie die 2 homo's lopen!" dan heb ik echt zoiets van.. oke boeiend, ik ga toch ook niet zeggen: "zie die hetero's lopen!" Ach ja.. kweet het ook niet hoor.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 16:43
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Queer as folk is best een leuke show
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 16:51
attrib
Avatar van attrib
attrib is offline
Jammer genoeg woon ik in een fries kutdorpje waar het stikt van de 'boeren'... zijn meestal ook racistisch en vinden dus homo's ook nix.. Komt ook omdat het voor de meesten ook 'apart' is hier..

Maar ikzelf weet wel beter en is er nix mis mee... gelukkig denkt een gedeelte van m'n familie er ook zo over
__________________
Subba Subba!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Effeks schreef:
Jammer genoeg woon ik in een fries kutdorpje waar het stikt van de 'boeren'... zijn meestal ook racistisch en vinden dus homo's ook nix.. Komt ook omdat het voor de meesten ook 'apart' is hier..

Maar ikzelf weet wel beter en is er nix mis mee... gelukkig denkt een gedeelte van m'n familie er ook zo over
Racisme impliceert geen homofobie.

Hoewel het wel een correlatie is natuurlijk. Vraag 9 van de 10 racisten wat ze van homo's vinden en je krijgt 'n mening zoals hooligirl hier verwoordde.

Ja, dat woord moest ik opzoeken ja cor·re·´la·tie (de ~ (v.)) 1 verhouding van onderlinge afhankelijkheid of beïnvloeding => wisselwerking, verband, samenhang
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 17:44
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
ik had nie gedacht dat er nog nog mensen zijn met zulke vooroordelen over homoseksualiteit..

magoed ik en naar mijn weten mijn familie hebben niks tegen homo's, vrienden ook niet echt, jongens maken wel eens stomme grapjes maargoed als een van hun het echt zou zijn zouden ze het waarschijnlijk ook best vinden.. maar van die gillende, meeeeid roepende, huppelende homo's vink zelf vaak ook een beetje overdreven maar een homostel wat gewoon lief zit te knuffelen vink wel erg schattig...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 17:46
Verwijderd
Grappig dat veel mensen hier zeggen dat jongens kwetsende opmerkingen en grapjes maken terwijl het toch echt een meisje (girl) is die bekrompen bezig is hier.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 18:33
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Aan de ene kant van de familie is het nog wel een taboe, maar met hen heb ik gelukkig weinig tot niets meer te maken. Bij de andere kant van de familie is het 'ingeburgerd' en mijn beste vrienden zijn homo.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 19:13
Adrenaline
Adrenaline is offline
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef:
Maar maar maar das schattig
You said it best!
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 19:58
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
me pa is homofoob. me zus kan het geen fuck schelen. vrienden zijn tolerant en ik? het kan me geen fuck schelen of je op mannen of vrouwen valt. we hebben allemaal gaten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58.