Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2012, 22:24
Verwijderd
Ik heb echt goede cadeaus gehad. <3
Advertentie
Oud 05-12-2012, 23:36
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wat tof dat zo veel mensen een leuke sinterklaas hebben gehad!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-12-2012, 23:42
Verwijderd
Ik zat hier alleen
Oud 05-12-2012, 23:43
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Potverdorie, ik word alleen maar zieker. Nu zitten mijn oren helemaal dicht. Ik hoop echt niet dat dit uitloopt op een oorontsteking. Het is heel lang geleden dat ik dat had, maar ik weet wel nog dat dat veel pijn deed en ik en ik weet ook dat ik daar waarschijnlijk mijn gehoorsbeschadiging aan over heb gehouden. Oh, wacht, nu loop ik wel erg op de zaken vooruit. Ik heb (nog) niet eens een oorontsteking. Maar ik zou het wel fijn vinden als ik morgen weer fit wakker word!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-12-2012, 23:47
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik zat hier alleen
Dikke knuffel voor jou! En een grote zak (virtuele) pepernoten en een beker warme chocolademelk!

Ik heb zojuist het laatste deel van de millenniumtrilogie gekeken, maar ik had van het weekend al uitgebreid sinterklaas gevierd en ik ben dus verre van zielig.

Wel echt een hele vette serie trouwens, maar ik word er steeds een beetje raar van.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-12-2012, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Dikke knuffel voor jou! En een grote zak (virtuele) pepernoten en een beker warme chocolademelk!
Dankje

Voor jou beterschap!
Oud 05-12-2012, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Ik zat hier alleen
:boks:
Oud 05-12-2012, 23:56
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Pffff 6 december. Mijn oma zou nu jarig zijn.. Het is alweer 13 jaar geleden dat ze overleed, maar ze was echt het allerliefste mens dat ik ooit gekend heb. Vroeger gingen we altijd op haar verjaardag sinterklaas vieren. Kregen wij een hele stapel cadeaus Dat zijn de mooie herinneringen. En aaaaltijd spelletjes spelen en puzzels maken met oma. Tja... <3 Lieve lieve oma.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-12-2012, 23:57
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Dankje

Voor jou beterschap!
Dankje! Ik denk dat ik maar eens gauw mijn bed op moet zoeken.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-12-2012, 01:04
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Daar is de oorontsteking al. Ik vind het echt niet grappig. Dit doet echt zeer hopelijk gaat de paracetamol snel werken. Waren mijn pappa en mamma nu maar hier
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-12-2012, 01:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ga dan slapen Snebbel ik ga morgen trouwens wraps maken, koop gewoon een pakketje en snij wat dingetjes voor op tafel, lekker je eigen wrap maken. Supermakkelijk en lekker

Ik had in gedachten (voor in bakjes op tafel):
-Geraspte kaas
-Tomaat
-Sla
-Komkommer
-Paprika
-Ui(?)

En warm dacht ik kip, die ik zo uit de vriezer moet halen, gebakken met paprika (al weet ik niet of warme én koude paprika een beetje te veel is), misschien een (lente/bos)uitje en wat knoflook. En saus, natuurlijk. Maar niet te ingewikkeld dus.

Hebben jullie nog briljante tips? Gaarne geen blauwe kazen, paddestoelen of any kind, anananas of mais noemen, dat vind ik óf niet lekker óf niet lekker hierbij
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-12-2012, 01:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Een beetje broodje hete kip, maar dan niet heel heet en niet op een broodje
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-12-2012, 01:40
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Dat was weer een prima Sinterklaas.
Nu is 't weer voorbij, helaas.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 06-12-2012, 03:15
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Het probleem is dat ik niet kan slapen van de pijn... op paracetamol 1 heb ik 2 uur geslapen en nu ben ik dus weer wakker. Nog maar een paracetamol dan... maar dat kan ik niet elke twee uur blijven doen.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-12-2012, 03:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Beter bel je de huisarts morgen dan! En niet ja zeggen en nee doen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-12-2012, 03:19
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb vandaag ook gebeld hoor! Maar morgen hang ik weer aan de telefoon, maak je geen zorgen.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-12-2012, 03:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Heel goed

Sneeuwval is hier trouwens teleurstellend. Soms ga ik 's nachts nog wel een rondje lopen als het sneeuwt, maar er ligt een bedroevend laagje op de weg, niet eens op de daken of het gras.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-12-2012, 04:25
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben maar opgestaan, van slapen komt toch niets meer. Overigens ligt hier wel een mooi pakje sneeuw
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-12-2012, 04:44
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Over je wraps LP: zelf guacamole maken is erg lekker erbij! Tegenwoordig heb je bij de AH vaak van die pakketjes waar alle (verse) ingrediënten al in zitten.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-12-2012, 06:22
Verwijderd
Citaat:
Zo, klaar met Amadeus. Een beetje vreemd, maar wel leuk Q naamzoek.
Fijne film <3 Heb 'm al verschillende keren gezien en geen idee of ik de director's cut heb of niet, maar de vaudevilles zitten ook in 'die van mij'. Hilarisch dat je eerst Amadeus gaat kijken gevolgd door American Pie Een beetje dineren bij de Librije om vervolgens je dessert bij de McDonalds op te pikken. Of zo.

Laatst gewijzigd op 06-12-2012 om 07:15.
Oud 06-12-2012, 08:12
Verwijderd
Ik ben vanochtend 10 minuten bezig geweest met de auto sneeuwvrij maken, om daarna in 2 minuten naar m'n werk te rijden
Oud 06-12-2012, 08:42
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Toch nog een paar uur geslapen en de pijn is weg! Mijn oor zit wel helemaal dicht, ik hoor niets rechts, maar de pijn is weg
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-12-2012, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Toch nog een paar uur geslapen en de pijn is weg! Mijn oor zit wel helemaal dicht, ik hoor niets rechts, maar de pijn is weg
goedzo

Misschien zat je buis van eustachius gewoon verstopt door de verkoudheid? Dat zuigt je trommelvlies naar binnen en dat kan ook veel pijn doen (en je wordt er doof van). Wat je daar aan doet is stomen liefst drie keer per dag tien minuten, heet douchen telt ook. En daarna goed snuiten. En neusspray gebruiken.
(en alsnog eventueel je huisarts bellen, natuurlijk).
Oud 06-12-2012, 08:49
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ja ik ga zometeen maar ergens een neusspray kopen en wat rhinocaps. Wat voor neusspray moet ik dan hebben? Ik heb dat echt nog nooit gebruikt
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-12-2012, 08:51
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh en vroeger kreeg ik ook altijd van die oordruppels, heeft dat nog zin?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-12-2012, 08:57
Verwijderd
Je hebt neusspray met zoutoplossing en zonder en de een is handiger voor t een en de ander moet je hebben voor t ander! Maar Wat weet ik niet, dat moet je even navragen! Lekker duidelijke info enzo

Ik hoor vandaag iets van mijn sollicitatie en nu durf ik niets meer te doen, zelfs niet naar de wc gaan! Stel nou dat ze net belt op t moment dat ik zit te poepen
Oud 06-12-2012, 09:03
Verwijderd
Xylometazoline maakt ook het neusslijmvlies wat minder opgezet waardoor de buizen beter open gaan! Je mag het maar 5 dagen gebruiken omdat daarna je neus meer slijmvlies gaat maken en dan ben je verder van huis. Maar over het algemeen is 5 dagen genoeg.
Zoutoplossing neusspray (dat is gewoon neutraal, zonder medicijn erin) mag op zich ook maar voegt niet zo veel toe boven het stomen.

Bij oorontsteking helpen oordruppels wel maar als je wil weten of het ook ontstoken is zal toch de huisarts even moeten kijken!
Oud 06-12-2012, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Ik hoor vandaag iets van mijn sollicitatie en nu durf ik niets meer te doen, zelfs niet naar de wc gaan! Stel nou dat ze net belt op t moment dat ik zit te poepen
Want je kan niet praten en poepen tegelijkertijd? Gewoon je vinger op de mic als je shit te water laat of wanneer je een blaasorkest voelt opkomen.
Oud 06-12-2012, 09:08
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Thanks voor de info Straks even langs de drogist. Ik denk dat het toch niet ontstoken is, aangezien het nu geen pijn meer doet. Of de paracetamol werkt nog, maar dan zal het zo wel weer pijn gaan doen en dan bel ik alsnog de huisarts.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-12-2012, 09:11
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Ik hoor vandaag iets van mijn sollicitatie en nu durf ik niets meer te doen, zelfs niet naar de wc gaan! Stel nou dat ze net belt op t moment dat ik zit te poepen
Dat ken ik zo goed! Maar ik zou toch maar naar de wc gaan en anders de techniek van Q gebruiken.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-12-2012, 09:16
Verwijderd
Haha Die stress ken ik. En dan van de nerveusheid wel supervaak naar de wc moeten
Oud 06-12-2012, 09:24
Verwijderd
Ik heb gepoept! Plassend aan de telefoon vind ik tot daar aan toe, maar al poepend met mijn teamleidster aan de telefoon, neuh...
Oud 06-12-2012, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gepoept! Plassend aan de telefoon vind ik tot daar aan toe, maar al poepend met mijn teamleidster aan de telefoon, neuh...
Dat hoeft zij toch niet te weten of te ontdekken
Oud 06-12-2012, 09:26
Verwijderd
Weet ik maar t voelt raar! Kan t ook niet helemaal uitleggen geloof ik
Oud 06-12-2012, 09:30
Verwijderd
Ik neem ook nooit de telefoon op als ik aan het poepen ben hoor.
Oud 06-12-2012, 09:31
Verwijderd
http://www.gizmag.com/original-batmo...-hammer/25303/ Mag ik er eentje voor kerst? Awh?
Oud 06-12-2012, 09:33
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Martiño naamzoek.

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-12-2012, 09:36
Verwijderd
Hebben ze wel ongeveer een tijd gegeven dat je gebeld zou worden, of was het 'je wordt vandaag gebeld'?
Oud 06-12-2012, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Hebben ze wel ongeveer een tijd gegeven dat je gebeld zou worden, of was het 'je wordt vandaag gebeld'?
"Heb je nog vragen?"
"Ja! Wanneer hoor ik meer?"
"Ohja, je wordt donderdag gebeld!'
"Ok!"

Dus dat is echt nervewrecking. Gisteren ging ineens mijn telefoon met een onbekend nummer (en 't werk belt altijd met onbekend nummer) dus ik kreeg bijna een hartverzakking. OMFGWTFBBQ ZE BELLEN NU AL!111!!!111
Oud 06-12-2012, 09:44
Verwijderd
Dat ken ik . Ik werd gebeld door mijn ouders op de dag van de selectie, om half 9 (ze zouden vanaf 9 uur bellen). Maar mijn coach heet Thijs en als mijn ouders bellen staat er Thuis. Hartverzakking van hier tot Tokio omdat ik het te snel las.
Oud 06-12-2012, 09:59
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik snap die paniek nooit zo.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-12-2012, 10:03
Verwijderd
Ik snap niet wat er niet aan te snappen is. Het is iets wat belangrijk voor je is en dus wil je het graag weten en word je een beetje nerveus. Dat is toch niet zo raar? Zelfs als je er zelf geen last van hebt moet het wel te begrijpen zijn.
Oud 06-12-2012, 10:05
Verwijderd
Carn is een beetje een nuchtere jongeman.
Oud 06-12-2012, 10:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Een beetje maar.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-12-2012, 10:10
Verwijderd
Ja, maar dat je zelf geen last van dingen hebt kun je toch wel begrijpen waarom anderen er wel last van hebben ?

Ik heb geen moeite met presentaties en begrijp ook niet specifiek wat er nou zo verschrikkelijk eng aan is, maar ik snap wel dat er mensen zijn die het dan wel eng vinden bijvoorbeeld .
Oud 06-12-2012, 10:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Laat ik het zo zeggen, ik begrijp het wel, maar ik begrijp niet de noodzaak om daar zo'n ophef over te maken. Maar goed, Saai is wat dat betreft wel een beetje een kruising tussen een openbaar toilet, een "Lucht Je Hart" topic met om de 2 minuten wel een post met 'Ik heb een zwaar leven'. Eigenlijk irriteer ik me daar gewoon mateloos aan, want ik ben niet zo goed met mensen die voornamelijk veel lijken te zeiken over van alles en nog wat zonder echt een goede reden. Misschien moet ik hier minder posten, maar het is tegelijkertijd ook een bron van vermaak. IK ZIT VAST IN EEN TWEESTRIJD
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-12-2012, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar dat je zelf geen last van dingen hebt kun je toch wel begrijpen waarom anderen er wel last van hebben ?

Ik heb geen moeite met presentaties en begrijp ook niet specifiek wat er nou zo verschrikkelijk eng aan is, maar ik snap wel dat er mensen zijn die het dan wel eng vinden bijvoorbeeld .
Hebben we het nou nog steeds over kakken terwijl je aan het bellen bent (of vice versa) of wat anders
Oud 06-12-2012, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Laat ik het zo zeggen, ik begrijp het wel, maar ik begrijp niet de noodzaak om daar zo'n ophef over te maken. Maar goed, Saai is wat dat betreft wel een beetje een kruising tussen een openbaar toilet, een "Lucht Je Hart" topic met om de 2 minuten wel een post met 'Ik heb een zwaar leven'. Eigenlijk irriteer ik me daar gewoon mateloos aan, want ik ben niet zo goed met mensen die voornamelijk veel lijken te zeiken over van alles en nog wat zonder echt een goede reden. Misschien moet ik hier minder posten, maar het is tegelijkertijd ook een bron van vermaak. IK ZIT VAST IN EEN TWEESTRIJD
Zwaar leven!
Oud 06-12-2012, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Hebben we het nou nog steeds over kakken terwijl je aan het bellen bent (of vice versa) of wat anders
Nee, over gewoon nerveus zijn voor een belangrijk telefoontje, zoals of je het bent geworden na een sollicitatie.
Oud 06-12-2012, 10:18
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Zwaar leven!
ja o o wat kut allemaal jeetje dat ik nog leef en nog niet dood ben hahahaha nee hoor grapje zal ik vanavond een pizza eten of niet want jeetje dat is wel iets te veel van het goede maar het is zo lekker en ik verwacht nog een telefoontje en nu ben ik bang dat iemand me gaat bellen als op de plee zit hahahahihi en GAAT IE LEKKER VANDAAG CARN?! JA HIJ GAAT KANKERLEKKER JA

Tijd voor koffie.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18.