Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2004, 15:19
lil me
lil me is offline
welke jongens vallen op stevige meiden?
geen tientonners, maar een gewoon een echte stevige meid?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2004, 15:32
Verwijderd
en wat bedoel je met stevige meiden? bedoel je dan geen anorexia typetjes met een beetje vet of iemand met wat vetrolletjes, brede heupen enz.???
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 15:39
Verwijderd
Sommige jongens vinden een vrouw met maat 38 al stevig. Dus geef even een definite van stevig. lichaamsmaten, confectiemaat of gewicht. "Een beetje vlees" is zo'n vage term.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 15:40
Verwijderd
1.65 en 90 kilo
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 15:59
Verwijderd
maar het ligt natuurlijk ook erg aan de proporties. een vrouw van 1.60 die maat 40 heeft wordt eerder als stevig gezien dan een vrouw van 1.80 die maat 40 heeft....
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 16:07
Verwijderd
ja, ik ben zo'n stevigerd. en ik denk dat er wel jongens zijn die daar van houden, hoewel dat aantal wel minder is geworden. tegenwoordig moet het allemaal strak zitten en kort zijn. en ja, dat is frusterend. maar goed, t is maar net je smaak.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 16:22
Verwijderd
Mijn vriend nu ja... op mij dan, als ik naar zijn exen hun figuur kijk, knaagt de onzekerheid wel hoor .

En een aantal exen van me. Ik word altijd ziek van de jongens die mij 'te dik' vinden, maar eigenlijk ken ik genoeg jongens die daar totaal niet naar kijken en zelfs liever een iets molligere vriendin hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 16:51
Verwijderd
Not again.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 16:55
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
lil me schreef op 28-05-2004 @ 16:19 :
welke jongens vallen op stevige meiden?
geen tientonners, maar een gewoon een echte stevige meid?
ligt dr aan hoe het meisje dr daadwerkelijk uitziet....
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 17:11
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
volgens mij ligt het ook aan het meisje zelf.
wat je uitstraalt en hoe je je gedraagt enz.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 17:13
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 28-05-2004 @ 16:59 :
maar het ligt natuurlijk ook erg aan de proporties. een vrouw van 1.60 die maat 40 heeft wordt eerder als stevig gezien dan een vrouw van 1.80 die maat 40 heeft....
Dit is heel erg waar, met maat 38 à 40 kan ik met mijn lengte (1.60) al heeel stevig of zelfs dik zijn. Ik heb in mijn leven één keer maat 38 gehad en toen was ik echt wel mollig, gelukkig ben ik daarna in mijn huidige figuur gegroeid (was n beetje een laatbloeier wat dat betreft). Ik zit nu rond de 36, ook als ik iets steviger ben. Anders 34-36.
Ik merk wel dat ik sinds ik voor mijn eigen gevoel een beter figuur heb gekregen ik veel meer aandacht krijg van jongens, maar dat kan ook komen omdat ik nu beter in mijn vel zit, meer zelfvertrouwen heb en dus veel meer straal dan vroeger. Ik ken zat mooie en stevige meiden die genoeg aandacht van jongens hebben.
Ik denk dat je als slank meisje wel meer "oppervlakkige aandacht" krijgt maar dat het in de liefde niet zo gek veel uitmaakt.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 17:15
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
als je nou even een foto plaatst van een 'stevige meid' dan weten we hoe stevig stevig is voor jou.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 17:25
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nee, ik merk wel dat jongens ook meer naar het gezicht kijken dan een figuur op zich van een meisje

ik ben 1.64 en weeg 52 kg. ik vind mezelf echt te zwaar. mijn vriend wordt soms helemaal gek van me, dat ik weer eens loop te zeiken. haha.

maar soms ben ik blij et mijn figuur en de andere dag ben ik er helemaal down om. als ik weleens een meisje ziet dat geen gram vet om dr heen heeft hangen, word ik weleens wat onzekerder. maar ja, kan niet alles hebben he?
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 17:34
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 28-05-2004 @ 18:25 :
als ik weleens een meisje ziet dat geen gram vet om dr heen heeft hangen, word ik weleens wat onzekerder.
Inderdaad en dan helemaal als ze net zo lang is als ik. Ik gaf namelijk altijd mijn lengte de schuld omdat ik zo 'stevig' ben.
Dan denk ik: "Ik wil ook zo'n lijf!" Vooral vroeger, toen kon ik nóóit leuke kleren vinden er is zelfs een tijdperk geweest dat ik mannenbroeken aan moest omdat vrouwenbroeken me niet paste.
Nou heb ik slechts maat 42, wel de grootste 'normale' vrouwenmaat en ik moet zeggen ik ben er best tevreden mee. En het is niet dat je bij mij de vetrollen kan tellen ofzo.
Ach iedereen is wel eens onzeker en heeft wel eens iets te zeiken over hoe ze eruit zien. Vooral op deze leeftijd.
Maar ik moet zeggen dat ik nu meer dan tevreden ben met hoe ik eruit zie. Het is ook niet zo dat een jongen mij nog nooit leuk heeft gevonden, dus trauma's van het groot en stevig zijn heb ik eigenlijk niet.
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 17:46
lil me
lil me is offline
ehm bijvoorbeeld t figuur van n meid als kelly osbourne??
wat vind j daarvan?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 17:50
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
Citaat:
lil me schreef op 28-05-2004 @ 18:46 :
ehm bijvoorbeeld t figuur van n meid als kelly osbourne??
wat vind j daarvan?


dan ben ik plet als die op me komt zitten hehe en dat is natuurlijk niet prettig

maja iets dunner mag wel
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 18:00
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Iets om vast te pakken is ook wel leuk soms, geloof ik
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 18:06
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 28-05-2004 @ 19:00 :
Iets om vast te pakken is ook wel leuk soms, geloof ik
jah een "luchtballon" bijvoorbeeld
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-05-2004, 19:53
ida
ida is offline
mijn ex vond me altijd te dik (ben 172 en 55 kg). nu ben ik iets dikker dan toen en voel me heerlijk! ik eet gezond. sport enz. mn vriend vind t prima zolang ik maar niet met zakken chips ga zitten. nou ben ik ook niet bepaald stevig maargoed bij een goeie jongen gaat t om t innerlijk niet om t uiterlijk. net als dat er vrouwen zijn (zoals ikzelf) die op stevige mannen vallen zijn er ook mannen die op stevige vrouwen vallen....
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 20:04
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
ida schreef op 28-05-2004 @ 20:53 :
mijn ex vond me altijd te dik (ben 172 en 55 kg). nu ben ik iets dikker dan toen en voel me heerlijk! ik eet gezond. sport enz. mn vriend vind t prima zolang ik maar niet met zakken chips ga zitten. nou ben ik ook niet bepaald stevig maargoed bij een goeie jongen gaat t om t innerlijk niet om t uiterlijk. net als dat er vrouwen zijn (zoals ikzelf) die op stevige mannen vallen zijn er ook mannen die op stevige vrouwen vallen....
Dan verplaats ik mijn antwoord ook maar naar het goede topic :

Te dik???

Idioot.



@ energie: Als er lucht in zit lijkt het me toch weer wat minder
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 20:13
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 28-05-2004 @ 21:04 :
Dan verplaats ik mijn antwoord ook maar naar het goede topic :

Te dik???

Idioot.



@ energie: Als er lucht in zit lijkt het me toch weer wat minder
ik had et over dat ik jouw wouw pakken
ofzo ..ben moe
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 20:17
Verwijderd
Citaat:
lil me schreef op 28-05-2004 @ 16:19 :
welke jongens vallen op stevige meiden?
geen tientonners, maar een gewoon een echte stevige meid?
ik val dan op jongens...

en ik vind vet alleen geil bij schattige jongens... bij jonge jongetjes kan het wel, maar bij oudere mannen vind ik al het snel walgelijk... en bij bepaalde leeftijd kom je er niet meer mee weg om er vadsig uit te zien en dan moet je ECHT naar de sportschool...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 20:18
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik heb gemerkt dat bij de meeste jongens 'zo heel dun niet mooi is' maar dat ze dan maat 40/42 eigenlijk al weer echt mollig vinden. Terwijl 42 een hele normale, nette maat is voor een volwassen vrouw.

Ik ben mollig, maar in de ogen van zo'n ventje van 16 dat alleen maar naar meiden van 14 kijkt ben ik dik ja.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 20:37
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
ida schreef op 28-05-2004 @ 20:53 :
mijn ex vond me altijd te dik (ben 172 en 55 kg). nu ben ik iets dikker dan toen en voel me heerlijk! ik eet gezond. sport enz. mn vriend vind t prima zolang ik maar niet met zakken chips ga zitten. nou ben ik ook niet bepaald stevig maargoed bij een goeie jongen gaat t om t innerlijk niet om t uiterlijk. net als dat er vrouwen zijn (zoals ikzelf) die op stevige mannen vallen zijn er ook mannen die op stevige vrouwen vallen....
Eh..Dat is gewoon slank. Beetje raar vriendje had je toen.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 20:43
ida
ida is offline
een heel raar vriendje... daarom is t ook mn ex maargoed zoals ik al zei: echt goede jongens kijken niet naar je buitenkant maar naar je binnenkant en kijken ze wel naar je buitenkant dan is t naar je uitstraling en niet je figuur
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2004, 20:50
kimberley
Avatar van kimberley
kimberley is offline
Mjah ik ben dus ook zo'n 'stevige meid' (67 kilo bij 1m73).
Ik heb altijd van die slanke vriendinnen gehad die ook altijd alle aandacht kregen van de jongens. Ik denk dat veel jongens eerder op slanke meiden zullen vallen dan op mollige.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 20:51
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Energie schreef op 28-05-2004 @ 21:13 :
ik had et over dat ik jouw wouw pakken
ofzo ..ben moe
ah, dat kan ook

*rent heel hard weg *
Of ik vlieg weg. Of ik vaar. Je vaart toch in een luchtballon?
ofzo.. ik ben ook moe
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 22:47
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
oké... ik zal als jongetje ook maar eens reageren...

ik persoonlijk val wel op wat meer slanke meisjes eigenljik ... tja, kan misschien oppervlakkigheid zijn, maar so be it...

voor de rest ken ik genoeg jongens die wel van wat forser gebouwde meisjes houden...
en ik ken ook wel wat meisjes die zo zijn en echt super leuk aardig en lief...

maar ja, om even eerlijk te antwoorden op de vraag van de TS... ik houd er niet van... maar is maar de mening van 1 jongetje... en ik weet niet hoe fors jij bent, maar ben er nu wel nieuwschierig naar geworden dus post ff een pic ofzo...

ow ja... als ik verliefd wordt op een meisje dan maakt alles mij ook niets meer uit by the way dus hoe dik of dun ze dan ook is... ik ben toch verliefd enne ik vond het waardevol om dit even toe te voegen> weet niet zeker of het dat is, though
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 07:40
Verwijderd
tja, ik denk dat het voor jongens toch weinig uitmaakt als ze verliefd worden
ok, het verschil tussen een 'tientonner' en een slank meisje is erg groot, maar een slank meisje / mollig-stevig , als ze toch verliefd worden is dat verschil niet zo groot meer

maar ik vind dat mensen ook een beetje bij elkaar moeten passen, een jongetje van 1.70, heel slank, botten te zien etc moet niet bij een stevige meid van 1.80. Als je beide een beetje fysiek bij elkaar past ziet het er ook beter uit
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 08:29
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
ida schreef op 28-05-2004 @ 20:53 :
1) mn vriend vind t prima zolang ik maar niet met zakken chips ga zitten.
2) een goeie jongen gaat t om t innerlijk niet om t uiterlijk.
1 en 2 zijn erg tegenstrijdig, lees je goed mee? Think again.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 08:38
thalia
thalia is offline
Citaat:
lil me schreef op 28-05-2004 @ 16:19 :
welke jongens vallen op stevige meiden?
geen tientonners, maar een gewoon een echte stevige meid?
Om eerlijk te zijn, ik denk dat veel jongens zeggen dat ze het niet erg zouden vinden dat hun meisje een beetje vet zou hebben, maar in de grond kiezen ze toch voor een meisje die slank is.
Ik heb het zelf al vaak genoeg meegemaakt. Als je zegt dat je een paar kilo's kwijt wilt, zeggen ze van 'Maar jij bent toch niet dik!?!', maar ondertussen ben ik wel al 16 jaar vrijgezel .

Citaat:
ida schreef op 28-05-2004 @ 21:43 :
echt goede jongens kijken niet naar je buitenkant maar naar je binnenkant en kijken ze wel naar je buitenkant dan is t naar je uitstraling en niet je figuur
Maar elke ochtend moeten wakker worden als jongen naast een tientonner die er niet uitziet, lijkt me eerlijk gezegd ook niet echt iets. Dan mag het innerlijke zoveel belangrijker zijn dan het uiterlijke.
__________________
Hos aliquis vidit et obstipuit, quique aethera carpere possent, credidit esse deos.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 08:47
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
thalia schreef op 29-05-2004 @ 09:38 :

1) Ik heb het zelf al vaak genoeg meegemaakt.
2) Als je zegt dat je een paar kilo's kwijt wilt, zeggen ze van 'Maar jij bent toch niet dik!?!', maar ondertussen ben ik wel al 16 jaar vrijgezel .
1) Dat jij het 'vaak genoeg' heb meegemaakt wil niet zeggen dat dit voor iedereen geldt.
2) Ik geloof er ook niets van dat je op je 10e al zat te springen om een relatie... bovendien hoeft het niets te maken met je uiterlijk, misschien ben je gewoon niet aardig?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 08:47
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
thalia schreef op 29-05-2004 @ 09:38 :
Maar elke ochtend moeten wakker worden als jongen naast een tientonner die er niet uitziet, lijkt me eerlijk gezegd ook niet echt iets. Dan mag het innerlijke zoveel belangrijker zijn dan het uiterlijke.
Met deze opmerking krijg ik zwaar de indruk dat je vindt dat elk stevig meisje er niet uit ziet. Misschien vat ik het verkeerd op, maar dat is natuurlijk gewoon onzin.

Verder schrik ik er een beetje van dat mensen het hier over maatje 38 hebben en zichzelf dan mollig noemen. En mensen met maatje 40 of 42 dik vinden. Mensen! Maatje 40 en 42 zijn hele normale maten voor een volwassen, ietwat mollige vrouw.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 09:59
thalia
thalia is offline
Citaat:
moenbase schreef op 29-05-2004 @ 09:47 :
1) Dat jij het 'vaak genoeg' heb meegemaakt wil niet zeggen dat dit voor iedereen geldt.
Mss niet voor iedereen, maar er zijn toch nog gevallen zoals ik, daar ben ik vrij zeker van.
Al m'n vriendinnen zijn smaller dan ik en die hebben ook wel meer aandacht van jongens (niet dat ik daar echt om treur), maar het is wel opvallend dat de jongens die op mij verliefd worden, 'ramp'gevallen zijn. Die, na de zoveelste afwijzing, hopen dat ik wel met hen wil beginnen.

Citaat:
moenbase schreef op 29-05-2004 @ 09:47 :2) Ik geloof er ook niets van dat je op je 10e al zat te springen om een relatie... bovendien hoeft het niets te maken met je uiterlijk
Op mijn 10de interesseerden jongens mij nog totáál niet, maar dan vanaf de middelbare school, als je nieuwe vriendinnen maakt waaraan je je wel wilt spiegelen en de eerste vlinders de kop op steken. Vind je het soms wel jammer dat zij zoveel aandacht krijgen en naar jou amper omgekeken wordt.

Citaat:
moenbase schreef op 29-05-2004 @ 09:47 :misschien ben je gewoon niet aardig?
Zou wel eens goed kunnen ...

Citaat:
Unique schreef op 29-05-2004 @ 09:47 :
Met deze opmerking krijg ik zwaar de indruk dat je vindt dat elk stevig meisje er niet uit ziet. Misschien vat ik het verkeerd op, maar dat is natuurlijk gewoon onzin.
Ik heb het helemaal niet zo bedoeld, er zijn 'dikkere' mensen die mooi zijn, maar ik bedoelde gewoon dat in het algemeen de stelling 'innerlijk is belangrijker dan het uiterlijke' overal en aan iedereen wordt opgedrongen, maar dat het uiterlijk wel een factor is die in de meeste gevallen evenveel meespeelt als het innerlijke, soms zelfs meer.
Bij een eerste ontmoeting is het je houding en je uiterlijk die een diepe indruk nalaat op de andere persoon, NIET het innerlijk. En volgens mij is het nog steeds de eerste indruk die een mens blijft vasthouden ...
__________________
Hos aliquis vidit et obstipuit, quique aethera carpere possent, credidit esse deos.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 10:24
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Stevige meiden... nee dank je
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 11:06
Bravo
Bravo is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 28-05-2004 @ 18:25 :
nee, ik merk wel dat jongens ook meer naar het gezicht kijken dan een figuur op zich van een meisje

ik ben 1.64 en weeg 52 kg. ik vind mezelf echt te zwaar. mijn vriend wordt soms helemaal gek van me, dat ik weer eens loop te zeiken. haha.

maar soms ben ik blij et mijn figuur en de andere dag ben ik er helemaal down om. als ik weleens een meisje ziet dat geen gram vet om dr heen heeft hangen, word ik weleens wat onzekerder. maar ja, kan niet alles hebben he?

Ik ben 1.65 en weeg 55 kg. Dus ik denk dat wij qua bouw wel overeen komen. Ik heb ook van die dagen dat ik me onwijs vet vind maar ik denk dat we niet moeten klagen. We zijn prima zo maar ik moet wel opletten dat het niet meer word.
__________________
There are nine million bicycles in Beijing
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-05-2004, 11:17
Mindfields
Mindfields is offline
Ik ben zelf nou ook niet bepaald dun, maar ik heb qua mannelijke aandacht niks te klagen. Dus om nou zoiets op je gewicht/lichaam af te schuiven..
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 11:21
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 29-05-2004 @ 12:17 :
Ik ben zelf nou ook niet bepaald dun, maar ik heb qua mannelijke aandacht niks te klagen. Dus om nou zoiets op je gewicht/lichaam af te schuiven..
Inderdaad. Ik denk dat het meer aan je gedrag en uitstraling ligt dan aan je uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 12:17
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Ik denk dat de meeste jongens geneigd zullen zien om een slanker meisje eerder aan te spreken dan een mollig meisje..
Waarom..?
Weet ik ook niet Maarr.. uiteindelijk draait alles toch om het innerlijke hoor, zoniet zijn het maar zeer oppervlakkige jongens,.. Als ze ontdekken dat ze met zo'n leeghoofdige blonde bimbo nix kunnen aanvangen zullen ze al snel zich bedenken.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 12:23
juno
Avatar van juno
juno is offline
Het nadeel van stevige meiden is dat ze opgroeien tot moddervette zeugen.

Een zestienjarige stevige meid met een beetje vlees, is twintig jaar later een tientonner met hompen drillend vlees.

Ik zou ook als knul het risico niet willen nemen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 12:32
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
Citaat:
Dzjes schreef op 29-05-2004 @ 13:17 :
Ik denk dat de meeste jongens geneigd zullen zien om een slanker meisje eerder aan te spreken dan een mollig meisje..
Waarom..?
waarom dan worden ze niet geplet als ze op je komen zitten
hahaha
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 12:36
Verwijderd
Citaat:
lil me schreef op 28-05-2004 @ 18:46 :
ehm bijvoorbeeld t figuur van n meid als kelly osbourne??
wat vind j daarvan?
Kelly Osbourne is echt afgevallen. Ik vond haar trouwens mooier toen ze dikker was.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 12:38
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
juno schreef op 29-05-2004 @ 13:23 :
Het nadeel van stevige meiden is dat ze opgroeien tot moddervette zeugen.

Een zestienjarige stevige meid met een beetje vlees, is twintig jaar later een tientonner met hompen drillend vlees.

Ik zou ook als knul het risico niet willen nemen.


En eh, er zijn genoeg jongens die op wat stevigere meiden vallen. Maar meestal wordt dat pas later 'duidelijk', oudere jongens zijn daar eerlijker in.

Verder vind ik het een beetje raar van meiden hier die met een lengte van 1.60-1.70 en een gewicht van 50-55 kilo vinden 'dat het echt niet meer moet worden'. Ik ben zelf 1.70 en ik weeg 75 kilo. Ik heb dan wel het geluk dat het bij mij goed 'geproportioneerd' is (dus wel tieten en heupen/billen maar minder taille en geen onderkin) en ik vind mezelf dus absoluut niet heel erg te dik. En als naar mn moeder kijk (1.63 en 55/60 kilo) is die echt superslank. Ik weet dus niet echt wat ik van jullie moet denken
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 12:43
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 29-05-2004 @ 13:38 :

Verder vind ik het een beetje raar van meiden hier die met een lengte van 1.60-1.70 en een gewicht van 50-55 kilo vinden 'dat het echt niet meer moet worden'. Ik ben zelf 1.70 en ik weeg 75 kilo. Ik heb dan wel het geluk dat het bij mij goed 'geproportioneerd' is (dus wel tieten en heupen/billen maar minder taille en geen onderkin) en ik vind mezelf dus absoluut niet heel erg te dik. En als naar mn moeder kijk (1.63 en 55/60 kilo) is die echt superslank. Ik weet dus niet echt wat ik van jullie moet denken
Ja, idd. Ik ben 1.67 en 49 kilo, en mensen vinden mij altijd heel erg licht en slank. (mijn vader beweert zelfs altijd dat ik anorexia heb ) Hoe kan je dan met 3 kilo meer opeens dik zijn...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 12:59
Verwijderd
De meiden die ik het mooist vind hebben vaak overgewicht : / Ik vind ze zelf niet te dik, eigenlijk gewoon erg mooi zoals ze zijn.
Ik weet niet waarom, ze hebben gewoon altijd van die extreem mooie gezichten
Dun kan ook zeker wel mooi zijn, al walg ik van meiden die superdun zijn of dun zijn en claimen dat ze dik zijn .
Voorbeeldjes (bij meiden die even dun waren)
1.
Zij:"Ik ben te dik"
Ik: "Nee joh, echt niet"
Zij: "Hihi, wel"
2.
Zij: "Ik ben te dik"
Ik: "Ja klopt"
Zij: "Wat?! Vind je dat echt?"

Ik snap dat echt niet. Misschien dat ik meer stevige meiden ben tegen gekomen met een mooi gezicht e.d. dan dunne meisjes en die mooie lieve gezichten maar ik vind het dus alles behalve een afknapper
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 13:06
Verwijderd
Citaat:
thalia schreef op 29-05-2004 @ 09:38 :
Ik heb het zelf al vaak genoeg meegemaakt. Als je zegt dat je een paar kilo's kwijt wilt, zeggen ze van 'Maar jij bent toch niet dik!?!', maar ondertussen ben ik wel al 16 jaar vrijgezel
Ik ben extreem groen, ook mn hele leven vrijgezel. Maar wat je nu zegt slaat echt nergens op. Zoals eerder gezegd, toen je geboren werd ging je niet meteen op zoek naar een liefdes relatie (buiten je familie dan )
En stel dat je het gewicht had dat je wou? Zou er dan een mannetje met vleugels naar de aarde dalen en even je vriendje worden? Lijkt me niet he? Misschien dat de jongens je juist wel minder mooi vinden als je gaat afslanken en dus misschien te dun wordt.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 13:20
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
ik ben gewoon een stevige meid (1.70 m en 69 kilo), maar gebrek aan aandacht? nee dat toch niet. Al moet ik wel zeggen dat de aandacht komt van vooral wat oudere mannen (eind 20) en niet van die van mijn eigen leeftijd.
Ik wil zelf graag wat kilo's kwijt, maar ik hoor van niemand dat ik dik ben...alleen wat voller.
en als ik aan die jongens vraag wat ze dan zo leuk vinden aan mij(want uiteraard snap ik dat niet he..), zegen ze allemaal dat ik een hele leuk uitstraling heb, schattig ben(met al mn sproetjesen mn fonkelende oogjes ) en gewoon een leuke meid ben....nou jah...prima toch!

Dr zijn dus genoeg mannen die van vollere vrouwen houden....
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 14:01
ida
ida is offline
als t goed zit allemaal is er toch geen probleem? ik ben tevreden met hoe ik eruit zie en dat straal ik uit. ik ben niet extreem slank en ook niet dik. gewoon normaal er zijn behoorlijk veel mannen die op mollig vallen hoor als alles maar goed geproportioneerd is ik zou me niet al te druk maken...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 14:10
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
zou me er ook niet zo druk om maken ik persoonlijk geef er niet zoveel om of iemand nou dun of mollig is.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 14:39
thalia
thalia is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 29-05-2004 @ 14:06 :
Ik ben extreem groen, ook mn hele leven vrijgezel. Maar wat je nu zegt slaat echt nergens op. Zoals eerder gezegd, toen je geboren werd ging je niet meteen op zoek naar een liefdes relatie (buiten je familie dan )
En stel dat je het gewicht had dat je wou? Zou er dan een mannetje met vleugels naar de aarde dalen en even je vriendje worden? Lijkt me niet he? Misschien dat de jongens je juist wel minder mooi vinden als je gaat afslanken en dus misschien te dun wordt.
Ik kan mss fout overkomen, maar ik ben niet echt op zoek naar een relatie, het is alleen opvallend dat ik het aantal jongens die ooit op mij verliefd zijn geworden op mijn één hand kan tellen en die jongens waren echt wel hopeloze gevallen. (Wie wordt er nu ook verliefd op mij!?! )
Ik heb het gewicht dat ik wou gehad 53kg (dat was vorige zomer), maar ik ben ondertussen vrij veel bijgekomen en ik krijg mijn zomerbroeken nog net dicht, dus ...
Ik voelde me wel zekerder toen, ik durfde in bikini rond te lopen, wat deze zomer een heel pak moeilijker zal worden voor mij (als ik er tenminste nog in pas).
Echt overgewicht heb ik niet, maar ik moet er wel dringend wat aan doen.
__________________
Hos aliquis vidit et obstipuit, quique aethera carpere possent, credidit esse deos.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Opkomende interesse in 'stevige' meiden
Maikel_Me
11 07-03-2010 18:54
De Kantine Het grote nieuwe Namenvisie-Topic!!
Chronocide
500 03-01-2006 20:42
Lichaam & Gezondheid Bikini/Badpak vorm op je huid
Miracle
35 22-09-2003 18:12
Lifestyle echt zo'n magere meisjes?
deesmees
160 19-08-2003 15:22
Liefde & Relatie hoe dik? hoe dun?
e-bunny89
34 15-04-2002 11:32
Lichaam & Gezondheid dun zijn is ook niet alles.
--Tha dark angel---
10 17-03-2002 11:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14.