Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2003, 22:32
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Het was niet goed, maar goed genoeg voor 3 punten
Woensdag de test tegen Tsjechie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2003, 23:08
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Zeer degelijke wedstrijd... Vooral de 2e helft.
Advocaat had na afloop nogal harde kritiek (terecht) op Zenden en Davids. Die voerden hun taak absoluut niet uit, iets wat Davids de laatste tijd vaker heeft gedaan. Daarom voorspel ik dat Nederland met de volgende 11 tegen de Tjechen zullen starten:

--------------van der Sar------------

----Reiziger-----Stam-----de Boer----van Bronckhorst--

--van der Meyde---van Bommel---Cocu---Overmars--

-------Kluivert----van der Vaart------

Eventueel Van Nistelrooy ipv van der Vaart maar ik vind dat Rafael na zijn prestatie van vandaag wel een basisplaats tegen de Tjechen heeft verdiend.

Wanneer Advocaat weer Davids opstelt heeft hij mijn sympathie voor hem verspeeld.

Man of the Match was vandaag toch wel Jaap Stam... Die heeft vandaag absoluut nix fout gedaan.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 23:09
itsme19
itsme19 is offline
Gezien op: DJJ

Oranje wint vertrouwen

Achttien dagen na de schandalige oefeninterland tegen België heeft het Nederlands Elftal tegen Oostenrijk een gedeelte van de vieze smaak weggespoeld. In een verrassend volle Kuip won het team van bondscoach Advocaat met 3-1 van Oostenrijk, waarmee de ongeslagen status van Oranje intact bleef.

Ruim twee weken lang was Oranje dagelijks onderwerp van gesprek. Na de ongeïnspireerde vertoning in de voorbereiding op de twee belangrijkste resterende duels van dit jaar daalde een golf van kritiek neer die Advocaat in zijn tweede ambtstermijn nog niet had meegemaakt. Dat er iets moest veranderen was duidelijk, en de bondscoach besloot drievoudig Champions League-winnaar Clarence Seedorf tot nationaal zondebok te bombarderen – een rol die hij sinds zijn gemiste penalty op het EK van ’96 geregeld heeft gespeeld.

Tegen Oostenrijk verschilde het Nederlands Elftal op een aantal posities met de wedstrijd tegen onze zuiderburen. In plaats van Giovanni van Bronckhorst mocht Boudewijn Zenden als linksback beginnen. Andy van de Meyde vervulde de vacature rechts op het middenveld die was ontstaan na het gedwongen vertrek van Seedorf, en Rafael van de Vaart en Patrick Kluivert vormden het spitsenduo bij absentie van Ruud van Nistelrooy.

De wijzigingen leken effect te sorteren. Vanaf de aftrap toonde Nederland aan de wedstrijd te willen winnen; vooral Mark van Bommel onderscheidde zich in positieve zin. Na de sterke openingsfase zakte Oranje wat terug, maar toch opende Van der Vaart na een half uur de score. Frank de Boer legde de bal op het hoofd van Kluivert, die zijn secondant in staat stelde op een prachtige wijze zijn eerste interlandgoal aan te tekenen.

Vier minuten later was het echter alweer gelijk. Na een scrimmage voor het doel werkte Pogatetz de bal over de lijn. Het tekende de defensieve onachtzaamheid, daar Kluivert en Cocu niet geheel vrijuit gingen bij wat later Oostenrijks enige treffer zou blijken.

In de rust gooide Advocaat het roer om. Edgar Davids en Boudewijn Zenden werden geslachtofferd voor respectievelijk Marc Overmars en Pierre van Hooijdonk. Van der Vaart zakte iets meer terug, waardoor een 3-3-4-systeem ontstond. Prompt werd de ploeg stukken gevaarlijker, met name door Overmars, die keer op keer zijn tegenstander voorbij snelde. Tel daar de enorme gestalte van Van Hooijdonk (die enkele malen slim een vrije trap uitlokte) bij op en je hebt een voorhoede die menig defensie slapeloze nachten kan bezorgen.

Het duurde een kwartier voor Oranje weer op voorsprong kwam. Van Bommel passte op Kluivert, die een verdediger uitkapte en beheerst scoorde. Twee minuten later was het duel beslist toen Philip Cocu een corner van Overmars inkopte. In de resterende minuten gebeurde weinig. Nadat Arjen Robben de pover spelende Van der Meyde had vervangen leefde de wedstrijd weer wat op, maar desondanks viel er geen nieuw doelpunt te bejubelen.

De conclusie na dit duel is dat Davids en Van Nistelrooy absoluut niet onmisbaar zijn. Kluivert liet zien als diepste spits vele malen beter uit de voeten te kunnen dan als middenvelder, en dat maakt Van Nistelrooy in principe overbodig – hoe raar het ook mag klinken. Davids voelde zich wederom verheven boven de overige spelers en speelde tegen de afspraken in vooral in de as, waar hij op links het veld breed had moeten houden. Met Robben, Overmars en Van der Vaart beschikt Dick Advocaat over geweldige vervangers.

Het Nederlands Elftal wekte vooral in de tweede helft vertrouwen voor de wedstrijd tegen Tsjechië, aanstaande woensdag. Maar laten we niet vergeten dat het slechts een wedstrijd betreft tegen voetbaldwerg Oostenrijk, en dat winnen van Tsjechië een heel ander verhaal is.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 23:40
Verwijderd
Opstelling die ik zou doen tegen Tsjechië:

--------------van der Sar------------

----Reiziger-----Stam-----de Boer----Cocu--

--Overmars---van Bommel---v/d Vaart---Robben--

-------Kluivert----Makaay------
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 00:32
WelcomeHome
Avatar van WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Ik kom net terug uit de Kuip en 't was weer geweldig.. wat een sfeer daar!

Opstelling was naar mijn mening Stam-3-3. Wat een verdediger is dat zeg.
Grote klasse ook van van Bommel en Cocu.
__________________
Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 08:06
Verwijderd
Ik keek 2 minuten niet, en toen scoorde Kluivert :/

Maar ik vond dat ze een goede wedstrijd speelden. Echt emmers vol voor die gasten. Van der Meijde had ook wel een aantal voorzetten/passes die ik niet van hem had verwacht
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 10:48
squat
squat is offline
Goede wedstrijd. De aanval viel op, in positieve zin.

Oh en wat haat ik die pogatetz. Wat een anti-voetballer.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 11:04
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 07-09-2003 @ 00:08:


--------------van der Sar------------

----Reiziger-----Stam-----de Boer----van Bronckhorst--

--van der Meyde---van Bommel---Cocu---Overmars--

-------Kluivert----van der Vaart------

ben ik het aardig mee eens ik de dat het 2-0 wordt voor nederland ik haat play-off
__________________
Het is toch ons bier !?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 12:49
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Ik verwacht deze opstelling:

doel: Vd Sar
Achterin Van Links naar Rechts: Cocu F.De Boer Stam Reiziger
Centraal midden: Van Bommel Vd Vaart
Op de Flank: Vd Meyde Overmars
voorin: Kluivert Van Nistelrooy
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 14:23
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Slechte eerste helft, betere tweede. Zeker met twee vleugelspelers vond ik het goed. Davids mag voor mij in Praag op de bank beginnen. Ruud komt terug van een schorsing maar Van der Vaart werkte hard gisteren dus mot Advocaat kiezen.
Maar goed, Oostenrijk was een inkomertje, Dé wedstrijd is die van woensdag! Tsjechië speelde niet denderend en hadden geluk dat een doelpunt van Wit-Rusland onterecht werd afgekeurd maar goed bij hun gebeurde hetzelfde. Weet er soms iemand of iemand van de Tsjechen geschorst is voor de wedstrijd tegen Nederland? Want er stonden een aantal mensen op scherp voor een gele kaart. En haalt Galasek de wedstrijd van woensdag?

Het zal moeilijk worden maar in een periode van kritiek is woensdag de dag waarop het moet gebeuren. Ik gok op 1-1 in Praag, gewoon realistisch zijn. Maar goed , dan kunnen we nog altijd eerste worden. Tsjechië moet nog uit tegen Oostenrijk en dat is toch op papier een moeilijkere kluif dan Wit-Rusland en Moldavië. En Nederland moet dan gewoon zorgen dat ze een monsteracore halen tegen de Moldaven. Alas dat gebeurt en het wordt dus woensdag gelijk, kunnen we nog alrij eerste in de poule worden. Maar goed, veel hangt af van woensdag. We hebben zeker kansen om te winnen, maar als ik reëel ben en zie wat voor kritische periode Oranje meemaakt gok ik dus op een gelijk spel. Maar goed, het hoeft niet zo te zijn en dat deze ovewinning op Oostenrijk Oranje vleugels geeft.

Hoop op de volgende opstelling:
Van der Sar; Reiziger, Stam, F. de Boer, Van Bronkhorst; Overmars, Cocu, Van Bommel, Van der Vaart/Robben/Van der Meyde; Kluivert en Van Nistelrooy.

Links op het middenveld blijft een vraagteken voor mij. Van der Vaart zou best wel hangend op links kunnen spelen hoor, maar ik denk dat hij zich voetballen het meeste kan laten zijn in de as van het veld of in de spits. Robben viel redelijk goed in, dus ik zou die jongen eens een kans geven. Van der Meyde viel me wat tegen, maar als-ie opgsteld wordt, wel natuurlijk vanaf rechts en dan Overmars op links. Een ding is zeker: speel met twee vleugels en laat Zenden en Davids eruit aub!!!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 16:21
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Iedereen zeikt Kluivert af, maar hij scoort de belangrijkste..dus was het niet terecht Neerlands beste spits zo zwart te maken. Ook al was de reeks wedstrijden die nu achter ons liggen niet de beste van de omstreden spits. Ik vind wel dat Advocaat Kluivert moet durven wisselen wanneer hij slecht speelt. Dit geldt natuurlijk voor al de gevestigde oranjespelers..
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 18:21
faan
Avatar van faan
faan is offline
ik weet niet hoe het komt, maar ik krijg altijd een naar gevoel als van Bronckhorst in de selectie zit, istie toch goed.. of is mijn gevoel toch wel juist?
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 19:32
Verwijderd
Het was niet geweldig wat Nederland liet zien, maar dat komt omdat er zo weinig ruimte lag. Daarom denk ik dat Nederland tegen Tsjechie meer en grotere kansen zal krijgen, omdat daar meer ruimte zal liggen. Daarnaast bleek in de wedstrijd tegen Wit-Rusland dat het centrum van de Tsjechische verdediging niet van wereldklasse is. Opeens zie ik weer mogelijkheden
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 11:12
Verwijderd
Ik vind Stam echt een eikel, die vent mogen ze eruithalen. Hij is in mijn ogen een slechte verdediger, en ook nog een tikkeltje onsportief (bv. duwen buiten het spel om).
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 11:14
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
wouszer schreef op 08-09-2003 @ 12:12:
Ik vind Stam echt een eikel, die vent mogen ze eruithalen. Hij is in mijn ogen een slechte verdediger, en ook nog een tikkeltje onsportief (bv. duwen buiten het spel om).
Ik vind Stam juist de beste speler in het Nederlands elftal.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 12:21
houn
Avatar van houn
houn is offline
Citaat:
wouszer schreef op 08-09-2003 @ 12:12:
Ik vind Stam echt een eikel, die vent mogen ze eruithalen. Hij is in mijn ogen een slechte verdediger, en ook nog een tikkeltje onsportief (bv. duwen buiten het spel om).
waarom slechte verdediger? wat doe hij dan verkeerd in jouw ogen? in mijn ogen is hij gewoon een bikkelharde verdediger die 9 van de 10 duels wint...hij is ook nog eens 1 van de snelste centrale verdedigers die er is..en heeft een genadeloze uitstraling
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 15:02
Verwijderd
Citaat:
wouszer schreef op 08-09-2003 @ 12:12:
Ik vind Stam echt een eikel, die vent mogen ze eruithalen. Hij is in mijn ogen een slechte verdediger, en ook nog een tikkeltje onsportief (bv. duwen buiten het spel om).


Stam is toevallig wel 1 van de beste verdedigers ter wereld.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 15:12
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
wouszer schreef op 08-09-2003 @ 12:12:
Ik vind Stam echt een eikel, die vent mogen ze eruithalen. Hij is in mijn ogen een slechte verdediger, en ook nog een tikkeltje onsportief (bv. duwen buiten het spel om).
Hoe kun je Stam nu een slechte verdediger noemen? Speelt altijd heel constant en maakt eigenlijk nooit fouten. En dat ie Kollman een duwtje gaf ken ik wel begrijpen want dat was ook geen lievertje afgelopen zaterdag...

100% met jou ONeens dus.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 15:23
P&C
P&C is offline
Ik zat bij Ned - Oost naast Louis van Gaal (je kan denken die gast lul maar goed ik kan het uitleggen als je wilt)
Hij is van mening dat we niet naar het EK mogen als we niet eens van Tjechen kunnen winnen (en terecht)

hij zelf wil graag naar een Duitse club (dan wel bayern of dortmund) ivm Wk 2006

Hij vond kluivert en vd Vaart goed spelen samen, en ziet niet echt wat in Ruud erbij.
Zenden en Davids kregen een 4 die vond ie waardeloos.

Verder ook nog veel gelachen om die vrouwelijke grensrechter (DAAR MOET EEN PIEMEL IN)

JA DOEI
__________________
Rotterdam!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 16:49
faan
Avatar van faan
faan is offline
Citaat:
P&C schreef op 08-09-2003 @ 16:23:
Ik zat bij Ned - Oost naast Louis van Gaal (je kan denken die gast lul maar goed ik kan het uitleggen als je wilt)
Hij is van mening dat we niet naar het EK mogen als we niet eens van Tjechen kunnen winnen (en terecht)

hij zelf wil graag naar een Duitse club (dan wel bayern of dortmund) ivm Wk 2006

Hij vond kluivert en vd Vaart goed spelen samen, en ziet niet echt wat in Ruud erbij.
Zenden en Davids kregen een 4 die vond ie waardeloos.

Verder ook nog veel gelachen om die vrouwelijke grensrechter (DAAR MOET EEN PIEMEL IN)

JA DOEI
Lijkt me ook wel wat naast zo'n toptrainer zitten in een wedstrijd, hoor je allemaal proffesioneel commentaar
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:30
Verwijderd
Nog 1 nachtje slapen, en we hebben zekerheid... Wel of niet rechtstreeks geplaatst.

Vermoedelijke opstelling Nederland:
Van der Sar;
Reiziger, Stam, De Boer en Cocu;
Van der Vaart, Van Bommel, Davids en Overmars;
Van Nistelrooij en Kluivert.

Ik vind het op zich nog niet zo slecht. Davids staat goed, we hebben vleugelspitsen. Enige minpunt is misschien Van Nistelrooij en Kluivert in de spits... Verder moeten ze óf 2-2 gelijkspelen óf winnen.

Afwachten...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:31
Verwijderd
Als we verliezen kunnen we ook nog via play-off wedstrijden doorgaan
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:38
faan
Avatar van faan
faan is offline
kan iemand me uitleggen waarom het persé minstens een 2-2 moet worden of een vanzelfsprekende winst? Zo ver als ik kan zien denk ik dat 2 goals uit belangrijker zijn dan 1 goal thuis.. maar dan staat tjechië toch nog steeds met meer goals vóór?
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:41
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Onderlinge resultaat telt.
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:41
Verwijderd
Citaat:
faen schreef op 09-09-2003 @ 20:38:
kan iemand me uitleggen waarom het persé minstens een 2-2 moet worden of een vanzelfsprekende winst? Zo ver als ik kan zien denk ik dat 2 goals uit belangrijker zijn dan 1 goal thuis.. maar dan staat tjechië toch nog steeds met meer goals vóór?
Ze kijken eerst naar de punten, dan naar het onderling resultaat en pas dan naar de doelpunten.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:55
faan
Avatar van faan
faan is offline
aah, ik ben ook pas sinds een jaar ofzo into voetbal Vroeger zei ik altijd maar: wat is daar nou leuk aan, een paar ventjes die achter een bal aan rennen. Nu kijk ik zelfs dagelijks op voetbal.nl kijke of er nog wat belangrijk nieuws is..
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 20:04
Verwijderd
Citaat:
faen schreef op 09-09-2003 @ 20:55:
Nu kijk ik zelfs dagelijks op voetbal.nl kijke of er nog wat belangrijk nieuws is..
en doe je hattrick.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 20:20
Verwijderd
Citaat:
faen schreef op 09-09-2003 @ 20:55:
aah, ik ben ook pas sinds een jaar ofzo into voetbal
Ik weet het ook pas sinds gisteren dat ze eerst naar het onderling resultaat kijken .
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 20:46
faan
Avatar van faan
faan is offline
Stand Land wed. pnt. voor - tegen
1 Nederland 6 16 16 - 5
2 Tsjechië 6 16 19 - 4

Ik vind het nog steeds raar staan als het 2-2 zou worden zoals hierboven afgebeeld
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 18:24
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Tsjechie wint vanavond.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 18:45
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 10-09-2003 @ 19:24:
Tsjechie wint vanavond.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 18:53
Verwijderd
Jammer voor de Oranje-fans, maar ook ik denk dat Oranje het niet gaat winnen van de Tsjechen, zeker omdat die thuis spelen.
Bovendien vond ik Oranje nog niet echt in vorm tegen Oostenrijk. Dat is nog zacht uitgedrukt eigenlijk...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 18:55
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Nederland wint vanavond en spelen het mooiste voetbal ooit, met veel inzet en beleving snoeren ze de monden van alle negatievelingen...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 19:49
Rissie
Avatar van Rissie
Rissie is offline
wat een sukkel is davids zeg. pffff maar goed dat ie weg is. kan je tog gewoon booz om worden.
__________________
!Neej DAH!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 19:58
Hallelujah
Hallelujah is offline
ok ik kijk al niet meer, overgezapt naar de duitse zender

ik blijf wel hopen.............

had die davids niet geblesseerd kunnen blijven?!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 20:02
nielsjuh86
Avatar van nielsjuh86
nielsjuh86 is offline
davids is echt een loser, door zo'n nepvoetballer kom je dan weer met een man minder te staan....had advocaat toch maar voor robben gekozen
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 20:07
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Dat die Davids zich profvoetballer durft te noemen zeg...gaat een beetje voor een scheidsrechter en en stuk of vier TVcamera's die Tsjech in z'n rug duwen...terwijl hij al geel had!
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 20:11
Verwijderd
Ik ga emigreren.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 20:13
I-brahimovic
I-brahimovic is offline
Ideetje: www.heelhollandhuilt.nl ?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 20:15
Hallelujah
Hallelujah is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 10-09-2003 @ 21:11:
Ik ga emigreren.
heeel goed idee.

alleen zo jammer dat die duitsers zo nodig moeten scoren. mijn dag zou een stuk beter zijn geweest als zij ook gingen verliezen. (tegenstander is wel een stuk minder dan die van NL, mja..)
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 20:16
Orion2003
Avatar van Orion2003
Orion2003 is offline
Nu ga ik bijna hopen dat Nederland niet naar het EK gaat. Wanneer ze zo blijven spelen zullen ze toch kansloos zijn. Stel je voor dat we straks vernederd worden door IJsland . Dan kan je er nog maar beter niet bij zijn.
__________________
De mens wist vroeger (1000 n. Chr.) 0,001 % af van de natuurwetten, aarde en heelal. Nu is dat 100x zo veel.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:10
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Dan maar in de play-offs he
EK 96 plaatsten we ons ook voor het EK met een play-off
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:11
Hydraul!C FunK
Avatar van Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Jezus, wat een droevig stemmende kansloze wedstrijd!
__________________
..::: Funked Up! | What The Funk? | Funk You! | Roland Clark - RESIST! :::..
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:11
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Deze wedstrijd valt heel kort samen te vatten: kansloos.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:12
Verwijderd
Het laatste goal van Tsjechië was mooi!
Nederland speelde weer ouderwets matig, met rood voor Davids als hoogtepunt.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:15
I-brahimovic
I-brahimovic is offline
Omdat het andere topic al gesloten is, eventjes tussendoor maar hier:

Citaat:
Teunster schreef:
dit is wel de domste opmerking die ik in jaren gehoord heb
Ja man, weet ik veel hoe het heet, al was het maar de stroom die die luie dik betaalde profs terugbetalen! Gelukkig zie je het ook echt in het perspectief van de onvrede die ik net had

Ontopic:

Klote wedstrijd, ze mogen er nu echt uitvliegen. See you in Portugal 2004 mag nu omgezet worden in See you in Germany 2006, maar betwijfel of we dat nog wel halen. Bah bah bah, wat een wanvertoning weer. Verder: weet iemand of Zweden speelde en wat ze hebben gedaan? (qua resultaat)

Edit: Zweden gelukkig gewonnen

Laatst gewijzigd op 10-09-2003 om 21:17.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:16
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Davids bedankt!
Advocaat bedankt! (waar sloegen die wissels op?)

Met wat voor een K*T instelling begonnen we aan deze wedstrijd? Alles een beetje half raken en een stap te kort...
Ik ben niet zo triest om te gaan zeggen dat ze het EK maar moeten gaan missen, maar dit was een pijnlijke nederlaag.

En laat van Haneghem het Nederlands elftal maar onder zijn hoede nemen, die Advocaat gaat weer flink wat verkeerde dingen zeggen de komende dagen en dat ben ik nu al zat.

Van Nistelrooy was niet erg blij met Dick toen ie werd gewisseld, vraag me af of daar meer achter zat...

Heb ik zoveel moeite gedaan om met een positieve instelling naar deze wedstijd uit te kijken, krijgen we weer zo'n K*T wedstrijd voor onze kiezen.

Mijn vertrouwen in Advocaat is ondertussen gezakt tot 0... Zit nu nog te denken wie hem zou moeten opvolgen. Van Haneghem zou kunnen... Volges mij hebben we in NL gewoon geen goeie coachs meer.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:17
Verwijderd
v/d vaart nog wel leuk goaltje, maar pffff, wat slecht zeg. Ik snap die Advocaat niet he. Hij weet dat v/d Vaart centraal op z'n best is. Hij weet Davids niet goed gepresteerd heeft de laatste wedstrijden en hij weet dat het met 'de grote namen' in het veld het sowieso wel fout gaat. En wat dat kleine opdondertje? Hij zet Davids erin, kiest als aanvalskoppel v. Nistelrooy/Kluivert en zet v/d Vaart aan de zijlijn.

Ik weet dat dit gezeik achteraf is en dat als het wel goed had uitgepakt dat ik dan wel hier vol lof zou zijn over die dik overbetaalde spelers, maar ik heb ik stronthekel aan al die gasten die het hele oranjegevoel voor de voetbalfans verpesten.
Laat Nederland dat kloteEK maar lekker mislopen en het WK2006 mogen ze van mij part ook wel missen.

( )
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:20
P&C
P&C is offline
Ik zelf had nog betere wissels kunnen bedenken!
hoe kun je nou, als je met 1-0 achter staat en met 10 man speelt een AANVALLER een vleugel aanvaller wel te verstaan eruit halen voor een (verdedigende) middenvelder! terwijl je juist de vleugels moet benutten tegen tjechen. Ik had gelijk van nistelrooij gewisseld voor Robben maar ja wie ben ik....

Van Hooijdonk had er ook wel wat eerder ingemogen en niet de 72e minuut ofzo

verder die omschakeling ging weer ZOOOO SLOOM,
'tikkie breed jaap!' dat kunnen we
nou ik denk dat ik op dit moment meer vertrouwen zou genieten als bondscoach dan Dickie op dit moment doet
__________________
Rotterdam!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:22
Verwijderd
Hier past toch het beste de tekst van Loesje bij:

Nationaal geschenk
Kunnen we met dat Oranjefonds geen goed Nederlands elftal kopen
Loesje

Kortom: het was weer bedroevend slecht vanavond
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00.