Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2003, 19:42
zeekoe
Avatar van zeekoe
zeekoe is offline
Zijn er mensen die het volgende herkennen??

Bijna elke keer als mijn vriend en ik sex met elkaar hebben (laat ik er dan duidelijk bij vermelden dat het om het neuken zelf gaat) dan brand het enorm.. Mijn schaamlippen staan in de brand en zijn lul lijkt wel verbrand... (overigens bij mij is het alleen de buitenkant)
Het lijkt wel schuurpapier.. En als ik mijn string aantrek dan blijf ik de hele dag pijn houden.. (logisch...)
Bevredigen wij elkaar oraal is er helemaal niks aan de hand, het gaat pas pijn doen bij de penetratie zelf.. Iemand enig idee hoe dit kan..??
En zeg nu niet dat het komt omdat ik bv. niet "nat" genoeg ben, want het ljkt wel een "waterval" bij mij
__________________
als het puntje bij paaltje komt ben jij dan het puntje of het paaltje ;-)
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 20:02
Meister
Avatar van Meister
Meister is offline
Sperma kan een branderig gevoel geven in je vagina. Maar zijn lul??? daar heb ik echt geen antwoord op hoor.
__________________
He who knows does not speak...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 20:10
Verwijderd
Misschien zijn jullie een beetje te wild?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 20:22
Verwijderd
Ben je misschien allergisch voor een bepaald soort condooms (of het glijmiddel) dat jullie gebruiken?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 21:14
bLoeSeMs
bLoeSeMs is offline
ooh ik durf t nie toe te geve... maar dat heb ik ook

tenminste in een wat mindere mate.. .ik heb namelijk iets ene keer geschaafd en als hij daar int begin langskomt doet t al een beetje pijn. ik kan dan niet zo lang door want dan begint t gewoon te branden. Na de tijd lijkt het dan of alles is opgezwollen... k heb ook geeen ideej hoe het komt
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 23:41
antispleen~*
Avatar van antispleen~*
antispleen~* is offline
hmm.. ik heb dat alleen als ik erg wilde seks heb gehad en te ongeduldig ben geweest voor een lang voorspel.. Dan merk ik er tijdens het neuken niets van maar heb ik nog wel een dag last van een branderig, beurs gevoel.. Kan het niet iets vergelijkbaars zijn? Dat je gewoon minder merkt van je gevoeligheid als je heftige seks hebt? ..... anders weet ik het ook niet hoor
__________________
Les Françaises restent les championnes européennes, juste derrière les Irlandaises, qui fabriquent 2 bébés par an, en moyenne.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 09:19
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik heb daar pas last van als we het meerdere keren doen..

Hmm misschien inderdaad allergisch voor de condooms..
Trouwens nu ik er aan denk.. dat had ik bij mn eerste keer ook.. Het brandde echt ontzettend.. was totaal niet lekker... Nu gebruik ik geen condoom maar de pil en heb er geen last van..
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 11:13
zeekoe
Avatar van zeekoe
zeekoe is offline
Hmmm,

Wij hebben al 8 maanden een relatie en we zijn allebei al een keer getest, daar kwam toen uit dat we een soa hadden ( van wie het daaadwerkelijk kwam weten we niet) maar daar zijn we allebei voor behandeld en dat is nu over. Vandaar dat het niet door een alergische condoomreactie kan komen. Maar de pijn is er na de behandeling gekomen, maar dat is nu ook al weer bijna 2 maanden geleden... En misschien is het de heftige sex.. Maar alsnog hebben we een uitgebreid voorspel en ik ben zelf niet droog....
Waar komt het vandaan?????
__________________
als het puntje bij paaltje komt ben jij dan het puntje of het paaltje ;-)
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 12:50
pitje
Avatar van pitje
pitje is offline
Ok, dit klinkt onmogelijk, maar misschien helpt het: een tijdje geen seks. Misschien dat je door je soa een kleine beschadiging/verwonding in je vagina hebt opgelopen. Zo'n wondje heeft tijd nodig om te genezen. Maar doordat er regelmatig een penis naar binnen komt kan het wondje weer open gaan, waardoor het weer gaat irriteren enzo...

Heb het zelf ook gehad: mijn geweldige gynaecoloog ( ) had een klein beetje misgestoken met de eendebek tijdens het maken van een uitstrijkje: oftewel, een klein sneetje in de vagina. Tijdens de sex ging dat steeds weer bloeden enzo, dus toen moest ik het een tijdje "rust geven" (echt een ramp). Maar het heeft uiteindelijk wel geholpen. Gelukkig maar...
__________________
You call me a bitch. Like that is a bad thing?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 15:07
zeekoe
Avatar van zeekoe
zeekoe is offline
Hmmmm

ben vandaag bij de dokter geweest........
En ik weet eindelijk waar het vandaan komt, maar dat houdt wel in dat ik de komende 2 weken geen sex mag hebben
Maar he ff tussendoor maken ze bij een uitstrijkje een sneetje??
Daar heb ik namelijk nog nooit van gehoord....
__________________
als het puntje bij paaltje komt ben jij dan het puntje of het paaltje ;-)
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 15:41
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
zeekoe schreef op 13-11-2003 @ 16:07:
Hmmmm

ben vandaag bij de dokter geweest........
En ik weet eindelijk waar het vandaan komt, maar dat houdt wel in dat ik de komende 2 weken geen sex mag hebben
Maar he ff tussendoor maken ze bij een uitstrijkje een sneetje??
Daar heb ik namelijk nog nooit van gehoord....
Nee joh, als je pech hebt krijg je per ongeluk een klein scheurtje door die eendebek. Eerder piepen dat het niet past, dan pakken ze een kleinere.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Wat kan dit zijn?
XQseMe2
28 28-09-2006 21:57
Seksualiteit Pijn na condoomloze sex
Monchoutaart
8 12-08-2006 14:59
Seksualiteit Pijn als hij binnenkomt
Abby
5 03-06-2005 14:40
Seksualiteit bloedden na de sex
mizz-unknown
6 08-11-2003 21:40
Seksualiteit Top 10 Plaatsen om sex te hebben...
Hornyboy
20 20-02-2002 18:03
Seksualiteit na de sex pijn bij het plassen help?????
christina14
15 13-01-2002 09:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.