Oud 12-01-2006, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 12-01-2006 @ 19:33 :
Stel het liever uit, God houdt genoeg van zijn schaapjes om ze ook op te halen als ze in een flat of ziekenhuis doodgaan.
Heeft er niets mee te maken, knul. Ik ga liever dood op een moment dat ik iets doe op de weg van God. Als ik aan het bidden ben, of tijdens een bezoek aan een moskee. Het mooiste is dan op een pelgrimstocht.

Ik denk niet dat een ongelovige dit kan begrijpen.
Advertentie
Oud 12-01-2006, 19:57
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
S. schreef op 12-01-2006 @ 19:36 :
Heeft er niets mee te maken, knul. Ik ga liever dood op een moment dat ik iets doe op de weg van God. Als ik aan het bidden ben, of tijdens een bezoek aan een moskee. Het mooiste is dan op een pelgrimstocht.

.
Tja. Zo kun je het ook draaien zien.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 12-01-2006, 20:27
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 12-01-2006 @ 19:36 :
(...)

Ik denk niet dat een ongelovige dit kan begrijpen.
Een ongelovige hoeft dat niet te begrijpen, want die is niet de hele tijd met de dood en het hiernamaals bezig. Ook best fijn hoor. Trouwens, als het voor een moslim zo geweldig is om daar te pijp uit te gaan, dan kunnen ze die zestigduizend hulpverleners beter achterwege laten en vervangen door zestigduizend grote brede kerels die de boel nog wat fijner aanstampen.
Oud 12-01-2006, 21:15
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 12-01-2006 @ 20:27 :
Een ongelovige hoeft dat niet te begrijpen, want die is niet de hele tijd met de dood en het hiernamaals bezig. Ook best fijn hoor. Trouwens, als het voor een moslim zo geweldig is om daar te pijp uit te gaan, dan kunnen ze die zestigduizend hulpverleners beter achterwege laten en vervangen door zestigduizend grote brede kerels die de boel nog wat fijner aanstampen.
Zwijg maar liever. Je begrijpt er toch niets van
Oud 12-01-2006, 21:22
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 12-01-2006 @ 21:15 :
Zwijg maar liever. Je begrijpt er toch niets van
Jij hebt niemand iets voor te schrijven
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 12-01-2006, 21:25
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Hij geeft hem alleen een tip!
__________________
Let the world change you... and you can change the world
Oud 12-01-2006, 21:25
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 12-01-2006 @ 21:22 :
Jij hebt niemand iets voor te schrijven
Doe ik ook niet. Ik geef Nare alleen goeie raad.
Oud 12-01-2006, 21:29
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 12-01-2006 @ 21:25 :
Doe ik ook niet. Ik geef Nare alleen goeie raad.
Ja maak dat de kat wijs
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 12-01-2006, 21:31
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 12-01-2006 @ 21:25 :
Doe ik ook niet. Ik geef Nare alleen goeie raad.
Nare gaf ook een goede tip: Aanstampers ipv hulpverleners.
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Oud 13-01-2006, 09:44
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 12-01-2006 @ 20:27 :
Een ongelovige hoeft dat niet te begrijpen, want die is niet de hele tijd met de dood en het hiernamaals bezig. Ook best fijn hoor. Trouwens, als het voor een moslim zo geweldig is om daar te pijp uit te gaan, dan kunnen ze die zestigduizend hulpverleners beter achterwege laten en vervangen door zestigduizend grote brede kerels die de boel nog wat fijner aanstampen.
Och, een ieder bepaalt maar lekker voor zichzelf of hij/zij met de dood bezig wil zijn. Daar hoef je niet persé gelovig of ongelovig voor te zijn. Bovendien is het zo dat als je gered kan worden van de dood, je daar alles voor hoort te doen, waar je je ook op de wereld bevindt. Wat dat betreft zitten die hulpverleners daar op een goede plek. Het hoort niet geforceerd te worden. "Kun je net zo goed ipv een schaap de mensen om je heen slachten".

Maar goed, jij weet ook wel dat moorden of zelfmoord niet toegestaan is.

En jeej, wat een aanvallen weer.
Oud 13-01-2006, 11:21
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Rohit schreef op 12-01-2006 @ 21:25 :
Hij geeft hem alleen een tip!
Een uitermate verwaande en onterechte tip.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 13-01-2006, 14:06
Verwijderd
Getuige Hofstadgroep heeft verklaring verzonnen

Uitgegeven: 13 januari 2006 12:52
Laatst gewijzigd: 13 januari 2006 13:21


AMSTERDAM - Getuige Jamal B. die bij de politie heeft verklaard dat een medegedetineerde hem heeft verteld dat alle leden van de Hofstadgroep hebben geweten van de moordplannen van Mohammed B. op Theo van Gogh, heeft zijn verklaring verzonnen. "Het is een broodje-aapverhaal", zei hij vrijdag voor de rechtbank.

"Ik heb die verklaring afgelegd, omdat de politie mij en mijn familie zes maanden lang heeft lastigvallen en onder druk heeft gezet om deze verklaring af te leggen. Daarom heb ik dit verhaal verzonnen. Ik had het nog mooier kunnen maken", zei Jamal.

Verklaring

Eerder op de dag werd juist bekend dat op basis van deze verklaring het Openbaar Ministerie in Amsterdam het onderzoek naar de moord op Van Gogh had heropend. De politie-instructeur die de verklaring heeft opgetekend, verklaarde op zitting bovendien dat het verhaal van Jamal best zou kunnen kloppen.

Jamal heeft drie maanden lang met Bilal L. in het huis van bewaring in Maastricht gezeten en contact met hem gehad tijdens het luchten. L. zit vast op verdenking van het ronselen van medegedetineerden voor de jihad. Eerder werd hij al veroordeeld voor de bedreiging van Tweede Kamerlid Wilders.

Lastiggevallen

Jamal zei vrijdag in tegenstelling tot zijn eerdere verklaring dat Bilal L. hem nooit iets heeft verteld over de Hofstadgroep. "Ik kan jullie niet helpen, want hij heeft me nooit iets verteld. Ik ben elke dag lastiggevallen. Wat moet je dan doen? Daarom heb ik dit verhaal verzonnen." Hij vertelde dat de politie hem en zijn familie, na het afleggen van de verklaring, inderdaad met rust hebben gelaten.

Jamal heeft onder andere bij de politie verklaard dat Bilal hem zou hebben verteld dat hij de fiets en het wapen aan Mohammed B. heeft geleverd die deze op de dag van de moord op Van Gogh heeft gebruikt. Tegen de rechtbank zei Jamal dat hij nooit met Bilal over Mohammed B. heeft gesproken.

Homodiscotheek

Verder heeft Jamal verklaard dat de groep plannen zou hebben om een aanslag te plegen op homodiscotheek de IT in Amsterdam. Maar aangezien die niet meer bestaat, hadden ze hun pijlen gericht op een homobar in de Leidsestraat. In die straat bevinden zich overigens geen homobars. Met die aanslag wilde de groep de vrijlating van Mohammed B. bewerkstelligen. Voorafgaand hieraan was het plan om eerst geld buit te maken.

Dat Jamal in het voorjaar van 2005 al verklaringen over Bilal L. had willen afleggen, maar tegen betaling, deed de getuige af als "bullshit". Hij sprak met een vet Amsterdams accent en met grote gebaren. "Ik heb op deze dag gewacht, dat ik hier onder ede kan verklaren."

http://www.nu.nl/news/655903/13/Getu...verzonnen.html

Hahaha, een poppenkast!
Oud 13-01-2006, 14:42
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
S. schreef op 13-01-2006 @ 14:06 :
Hahaha, een poppenkast!
Ik kan het idee dat de 'Hofstadgroep' een afleiding is zodat de serieuze terroristen rustig hun gang kunnen gaan niet kwijt raken. Die hele hofstadgroep word steeds idioter. Ridicuul op het kinderlijke af.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 13-01-2006, 17:56
Verwijderd
Wat je noemt een broodje schaap-verhaal.
Oud 13-01-2006, 19:01
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 13-01-2006 @ 14:06 :
Getuige Hofstadgroep heeft verklaring verzonnen
De politie kan zich beter bezig houden met relevante zaken. Zoalse antiliaanse jongerenbendes.
Oud 13-01-2006, 19:05
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
'Condoomplicht vanaf veertien jaar'

Een condoom is heel handig als het gaat om het voorkomen van zwangerschappen en tegengaan van soa's. In Talua (Colombia) denken de autoriteiten daar net zo over, alleen houdt het hier niet op met goede voorlichting. De gemeente wil een condoomplicht invoeren voor jongens vanaf veertien jaar.
De jongeren moeten binnenkort altijd een condoom bij zich hebben. De lokale overheid wil hiermee proberen het aantal HIV-besmettingen alsmede ongewenste zwangerschappen terug te dringen. Raadslid William Pena verwoordt het zo: "De maatregel dwingt niemand om seks te hebben, maar wel om zichzelf te beschermen".

Niet alle inwoners van de stad onderschrijven deze opmerkelijk maatregel. Zo vindt een 15-jarige jongen: "Het is je eigen verantwoordelijkheid om een condoom te dragen of niet. Niet iedereen boven de veertien jaar doet aan seks". In 2004 overleden veertien mensen aan de gevolgen van seksueel overdraagbare aandoeningen. Vergeleken met het jaar daarvoor betekent dit een toename van niet minder dan vijftig procent.

Vanuit een andere plaats in Colombia, Medellin, kwam tegelijk het bericht dat een twaalfjarig meisje zwanger is van haar tweede kind. Op haar elfde werd ze al moeder. De vader zou een man van veertig zijn. De moeder van de tiener verklaarde dat zij niet altijd op haar dochter kon letten omdat ze werk moet zoeken.

http://www.hetnet.nl/actualiteit/253w15644.htm
Oud 13-01-2006, 19:20
Verwijderd
Een beetje sneu. Ten eerste omdat je als man geacht wordt een imbeciel te zijn, ten tweede omdat een echte kerel als hij met een meisje in bed duikt dat condoom alsnog vergeet.
Oud 13-01-2006, 20:12
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Een priester vergeleek dat condoomgerbod met wapens verkopen.

Afwachten of iemand priesterschap nu volgens dezelfde 'logica' prostitutie gaat noemen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle

Laatst gewijzigd op 13-01-2006 om 22:42.
Oud 13-01-2006, 20:55
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-01-2006 @ 17:56 :
Wat je noemt een broodje schaap-verhaal.
Oud 13-01-2006, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 13-01-2006 @ 19:01 :
De politie kan zich beter bezig houden met relevante zaken. Zoalse antiliaanse jongerenbendes.
Zolang ze maar niet in verband worden gebracht met de Islam bedoel je?

Althans dat proef ik een beetje uit je post(s).
Oud 13-01-2006, 20:57
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Folks toast lifting of alcohol ban after 131 years

Friday, January 13, 2006; Posted: 2:43 p.m. EST (19:43 GMT)

WESTERVILLE, Ohio (AP) -- The central Ohio city of Westerville, once known as the "dry capital of the world," is dry no more.

A pizza parlor on Thursday became the first establishment in Westerville's uptown business district to legally serve a beer since 1875.

"Here's to a new tradition in Westerville," local jeweler Bill Morgan said as he raised his plastic cup of Budweiser at Michael's Pizza.

Westerville's temperance history dates back 131 years, when the town's saloon was blown up during what's known as the "Whiskey Wars."

The Anti-Saloon League moved its headquarters to Westerville in 1909, and the city became known as the "dry capital of the world."

Business and city leaders pushed for the serving of alcohol in uptown establishments as a way to compete with restaurants and bars at two new retail developments near the Columbus suburb.

Voters on November 8 approved licenses for beer and wine to be sold at Michael's Pizza and Pasquale's Pizza & Pasta, whose owner plans to start serving libations February 1.

The night of the election, Michael's Pizza owner Michael Evans said he would auction off the first beer, with the proceeds going to a local ministry.

Morgan, whose family has lived in Westerville for four generations, topped five other bidders to win the beer for $150.

"My dad said it would never happen," Morgan, 51, said as he prepared to drink the beer.

Voters in a portion of Westerville approved licenses to sell alcohol in 1998, but uptown had remained dry.

Copyright 2006 The Associated Press. All rights reserved.This material may not be published, broadcast, rewritten, or redistributed.

http://www.cnn.com/2006/US/01/13/beer.ban.ap/index.html
Oud 13-01-2006, 21:03
Verwijderd
Beter laat dan nooit.
Oud 13-01-2006, 22:03
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
S. schreef op 13-01-2006 @ 14:06 :
Hahaha, een poppenkast!
Ja dat was wel al meteen duidelijk. Zelfs de NRC geloofde er meteen al niks van. Het klonk ook buitengewoon stom.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 13-01-2006, 22:27
Verwijderd
'Europese landen wisten al jaren van CIA-gevangenissen'

Uitgegeven: 13 januari 2006 21:47
Laatst gewijzigd: 13 januari 2006 22:02


GENEVE - Europese regeringen wisten al zeker twee jaar van het bestaan van geheime gevangenissen van de Amerikaanse inlichtingendienst CIA en van de wijze waarop de Amerikanen in Europa omgingen met terreurverdachten. Dat heeft de leider van de commissie die namens de Raad van Europa de zaak onderzoekt, de Zwitser Dick Marty, vrijdag gezegd voor de Zwitserse televisie.

"De landen wisten beslist al twee à drie jaar wat er gebeurde", aldus Marty. "Er waren landen die actief meewerkten, landen die het toelieten, en landen die de andere kant opkeken", voegde de Zwitserse senator eraan toe. Volgens Marty waren de reacties op de vermeende martelpraktijken van CIA-agenten, juist in de Verenigde Staten zelf het heftigst.


Marty zei overtuigd te zijn van het bestaan van de illegale detentiecentra, al heeft hij nog geen hard bewijs in handen. Hij presenteert op 23 januari zijn voorlopige rapport aan het bestuur van de Raad van Europa. Dat is een samenwerkingsverband van 46 Europese landen op het gebied van mensenrechten.

Vuile werk

"Europese landen moeten minder hypocriet zijn en niet de ogen sluiten", aldus Marty. "Er zijn er die het vuile werk opknappen in het buitenland, maar er zijn er ook die precies weten wanneer zij de andere kant op moeten kijken op het moment dat het vuile werk gedaan wordt, zei hij verder. Hij noemde de passiviteit van Europa "schokkend".

http://www.nu.nl/news/656247/21/%27E...nissen%27.html
Oud 13-01-2006, 23:14
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
S. schreef op 13-01-2006 @ 22:27 :
'Europese landen wisten al jaren van CIA-gevangenissen'

Uitgegeven: 13 januari 2006 21:47
Laatst gewijzigd: 13 januari 2006 22:02


GENEVE - Europese regeringen wisten al zeker twee jaar van het bestaan van geheime gevangenissen van de Amerikaanse inlichtingendienst CIA en van de wijze waarop de Amerikanen in Europa omgingen met terreurverdachten. Dat heeft de leider van de commissie die namens de Raad van Europa de zaak onderzoekt, de Zwitser Dick Marty, vrijdag gezegd voor de Zwitserse televisie.

"De landen wisten beslist al twee à drie jaar wat er gebeurde", aldus Marty. "Er waren landen die actief meewerkten, landen die het toelieten, en landen die de andere kant opkeken", voegde de Zwitserse senator eraan toe. Volgens Marty waren de reacties op de vermeende martelpraktijken van CIA-agenten, juist in de Verenigde Staten zelf het heftigst.


Marty zei overtuigd te zijn van het bestaan van de illegale detentiecentra, al heeft hij nog geen hard bewijs in handen. Hij presenteert op 23 januari zijn voorlopige rapport aan het bestuur van de Raad van Europa. Dat is een samenwerkingsverband van 46 Europese landen op het gebied van mensenrechten.

Vuile werk

"Europese landen moeten minder hypocriet zijn en niet de ogen sluiten", aldus Marty. "Er zijn er die het vuile werk opknappen in het buitenland, maar er zijn er ook die precies weten wanneer zij de andere kant op moeten kijken op het moment dat het vuile werk gedaan wordt, zei hij verder. Hij noemde de passiviteit van Europa "schokkend".

http://www.nu.nl/news/656247/21/%27E...nissen%27.html
Tiswah, maar misschien ook interessante voer voor een discussie.

Stelling: Moet Europa zich harder instellen tegen de VS? Iemand suggesties?
__________________
http://www.khalifaat.tk
Oud 13-01-2006, 23:23
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Heeft Europa een keus?

'Minder pech op vrijdag de dertiende'

Vrijdag de dertiende staat al jarenlang bekend als een ongeluksdag. In werkelijkheid hebben Nederlanders vandaag echter minder pech gehad dan op andere vrijdagen. Dat blijkt uit een onderzoek van Reaal Verzekeringen in samenwerking met onderzoeksbureau Motivaction. Zo versliep slechts vijf procent zich vandaag, tegen tien procent vorige week vrijdag. Ook was er één procent minder ruzie en liep de pc twee procent minder vast.

Een woordvoerder van Reaal vertelt dat het erop lijkt dat de deelnemers aan het onderzoek minder pech hebben dan normaal. "Het is echter onduidelijk of dat komt doordat mensen voorzichtiger zijn of omdat de omstandigheden anders zijn. Het kan ook gewoon toeval zijn". Een groot nadeel van vrijdag de 13e is de invloed van het bijgeloof van miljoenen mensen op de economie. Zo verzuimen in de Verenigde Staten opvallend veel mensen hun werk en worden zakelijke transacties uitgesteld.

Vrijdag de dertiende wordt in veel delen van de wereld als een ongelukkige dag beschouwd, wegens de combinatie van de dag vrijdag en het getal dertien. Eén van de verklaringen is dat vrijdag de dag is dat Jezus werd gekruisigd. Het getal dertien zou ongeluk brengen omdat het één meer is dan twaalf, het getal van perfectie.
bron
Oud 14-01-2006, 15:27
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
RIJSWIJK Automobilisten kunnen zich sinds kort verzekeren tegen bekeuringen voor te hard rijden. Voor 30 euro per jaar kunnen automobilisten een soort abonnement nemen om jaarlijks tot 350 euro aan boetes vergoed te krijgen.

Ook parkeerboetes kunnen meeverzekerd worden, al geldt daarvoor wel een eigen risico van 50 procent.

Het Zweedse bedrijf Bisso biedt deze diensten al een tijd met groot succes aan in Scandinavië. Het bedrijf zegt dat het mensen niet wil aanzetten tot te hard rijden."Wij willen mensen met pech alleen economische bescherming bieden", zegt Bisso.

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006...0A0060550.html
Oud 14-01-2006, 16:01
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 13-01-2006 @ 23:14 :
Tiswah, maar misschien ook interessante voer voor een discussie.

Stelling: Moet Europa zich harder instellen tegen de VS? Iemand suggesties?
Sowieso maatregelen vanuit de EU tegen landen die een CIA gevangenis herbergen. Het lijkt me dat landen die willens en wetens de mogelijkheid bieden de mensenrechten zo grof schenden weinig in de EU te zoeken hebben, maar omdat eruit zetten ook een zware maatregel is zou ik andere sancties bedenken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 14-01-2006, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 14-01-2006 @ 15:27 :
RIJSWIJK Automobilisten kunnen zich sinds kort verzekeren tegen bekeuringen voor te hard rijden. Voor 30 euro per jaar kunnen automobilisten een soort abonnement nemen om jaarlijks tot 350 euro aan boetes vergoed te krijgen.(...)
Origineel idee, maar die verzekeringen zijn nietig omdat ze in strijd zijn met de openbare orde en de goede zeden.
Oud 14-01-2006, 18:21
Verwijderd
Rel om pedofielen in Brits onderwijs

Uitgegeven: 14 januari 2006 13:42
Laatst gewijzigd: 14 januari 2006 13:49


LONDEN - In Groot-Brittannië is politieke onrust ontstaan omdat een aantal veroordeelde pedofiele onderwijzers officiële toestemming heeft gekregen tóch voor de klas te staan. Volgens The Times van zaterdag komt Onderwijsminister Ruth Kelly steeds meer onder vuur te liggen.

De krant meldt dat leerkrachten die door de autoriteiten op de zwarte lijst (lijst 99) zijn gezet, soms weer voor de klas mogen staan. Mensen die op lijst 99 staan, kunnen daartegen namelijk beroep aantekenen. The Times ontdekte een aantal gevallen waarin veroordeelde pedofielen met schoolkinderen bleven werken.


Een man die pornografische foto's van jongetjes had, mag nu weer lesgeven aan meisjes. Een ander staat weer voor de klas op een kostschool, op voorwaarde dat hij niet in de woongedeeltes komt.

Aangerand

Een man die veroordeeld is omdat hij een kind had aangerand, heeft daarna al op een aantal scholen gewerkt. In weer een ander geval is een man die op lijst 99 staat als particulier onderwijzer gaan werken.

Vakbonden, ouderorganisaties en oppositie zijn woedend, hoewel het ministerie van Onderwijs een spoedonderzoek naar de zaak heeft geopend. In een verklaring stelt het departement: "In 2000 kwamen we met nieuwe regels om iedereen die veroordeeld is voor een zedenmisdrijf tegen een kind gegarandeerd uit te sluiten. Kennelijk is sprake van een verschil tussen beslissingen door het departement en die door onafhankelijk beroepsinstellingen."

De voormalige hoofdonderwijsinspecteur Chris Woodhead vindt dat minister Kelly moet vertrekken.
http://www.nu.nl/news/656475/21/Rel_...onderwijs.html
Oud 14-01-2006, 18:41
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 14-01-2006 @ 18:21 :
Rel om pedofielen in Brits onderwijs

Uitgegeven: 14 januari 2006 13:42
Laatst gewijzigd: 14 januari 2006 13:49


LONDEN - In Groot-Brittannië is politieke onrust ontstaan omdat een aantal veroordeelde pedofiele onderwijzers officiële toestemming heeft gekregen tóch voor de klas te staan. Volgens The Times van zaterdag komt Onderwijsminister Ruth Kelly steeds meer onder vuur te liggen.

De krant meldt dat leerkrachten die door de autoriteiten op de zwarte lijst (lijst 99) zijn gezet, soms weer voor de klas mogen staan. Mensen die op lijst 99 staan, kunnen daartegen namelijk beroep aantekenen. The Times ontdekte een aantal gevallen waarin veroordeelde pedofielen met schoolkinderen bleven werken.


Een man die pornografische foto's van jongetjes had, mag nu weer lesgeven aan meisjes. Een ander staat weer voor de klas op een kostschool, op voorwaarde dat hij niet in de woongedeeltes komt.

Aangerand

Een man die veroordeeld is omdat hij een kind had aangerand, heeft daarna al op een aantal scholen gewerkt. In weer een ander geval is een man die op lijst 99 staat als particulier onderwijzer gaan werken.

Vakbonden, ouderorganisaties en oppositie zijn woedend, hoewel het ministerie van Onderwijs een spoedonderzoek naar de zaak heeft geopend. In een verklaring stelt het departement: "In 2000 kwamen we met nieuwe regels om iedereen die veroordeeld is voor een zedenmisdrijf tegen een kind gegarandeerd uit te sluiten. Kennelijk is sprake van een verschil tussen beslissingen door het departement en die door onafhankelijk beroepsinstellingen."

De voormalige hoofdonderwijsinspecteur Chris Woodhead vindt dat minister Kelly moet vertrekken.
http://www.nu.nl/news/656475/21/Rel_...onderwijs.html
Ach hier mogen ze zelfs in de politiek.
Oud 14-01-2006, 18:44
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 14-01-2006 @ 18:41 :
Ach hier mogen ze zelfs in de politiek.
Ach kom, Abou Jahjah is daar nooit voor veroordeeld en heeft zelfs niet meegedaan aan de verkiezingen, Peter R De Vries heeft zich teruggetrokken.. Het valt wel mee hoor.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 14-01-2006, 18:46
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 14-01-2006 @ 18:44 :
Ach kom, Abou Jahjah is daar nooit voor veroordeeld en heeft zelfs niet meegedaan aan de verkiezingen, Peter R De Vries heeft zich teruggetrokken.. Het valt wel mee hoor.
Way heeft Peter R. met pedofilie te maken?
Oud 14-01-2006, 18:46
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Germaine C. wordt rij-instructeur
Door CARL MUREAU


AMSTERDAM - Germaine C. (44), de vrouw die vorig jaar in Amsterdam een tasjesrover doodreed, wil autorijlessen gaan geven.



De vrouw is bezig aan een opleiding tot rij-instructeur. Volgens een vriend is het haar bedoeling een eigen rijschool te beginnen.

In februari moet C. bij de Innovam groep in Zaandam een rijproef afleggen, die onderdeel is van het examen voor het diploma rij-instructeur. Als zij slaagt, kan ze verder met deel twee van de opleiding, waarin ze echt autorijlessen leert geven.

Intussen moet ze afwachten of justitie haar voor de rechter brengt. Germanie C. reed op 17 januari 2005 achteruit in op Ali el B., die haar met een vriend in de Derde Oosterparkstraat van haar tas had beroofd. De jongen overleed, omdat hij bekneld raakte tussen C's auto en een boom.

Het Openbaar Ministerie wacht aanvullend technisch onderzoek af, pas daarna valt een besluit of de zaak voor de rechter komt. De vrouw wordt verdacht van doodslag, omdat ze door hard achteruit te rijden een onaanvaardbaar risico nam. Zij zat drie dagen in hechtenis, waarna ze enige tijd onderdook. Waar ze nu verblijft is niet bekend. Germaine C. stond ingeschreven op een adres in Amsterdam-noord. Deze huurwoning, eigendom van woningcorporatie IJmere, staat sinds kort echter leeg.

De advocaat van de vrouw, P. van der Waal, wil geen commentaar geven.



ownt
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 14-01-2006, 18:46
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 14-01-2006 @ 18:44 :
Ach kom, Abou Jahjah is daar nooit voor veroordeeld en heeft zelfs niet meegedaan aan de verkiezingen, Peter R De Vries heeft zich teruggetrokken.. Het valt wel mee hoor.
Abu Jahjah en Peter R. de Vries zijn pedo?


????????????????????????????????

Overigens doelde Rick op Pim.
Oud 14-01-2006, 18:47
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-01-2006 @ 18:46 :
Way heeft Peter R. met pedofilie te maken?
t_id heeft een fobie voor peter r. de vries omdat hij af en toe en soms vaak de publiciteit op zoekt om iets op te lossen
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 14-01-2006, 18:47
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-01-2006 @ 18:46 :
Way heeft Peter R. met pedofilie te maken?
Geen idee, ik maak gewoon een sarcastische opmerking n.a.v. de rare insinuatie van RS. (verrek, is dat geen pleonasme)

Citaat:
kalinho schreef op 14-01-2006 @ 18:47 :
t_id heeft een fobie voor peter r. de vries omdat hij af en toe en soms vaak de publiciteit op zoekt om iets op te lossen
Het helpt ook dat zijn mediageile attitude in 1998 bijna drie mensen het leven kostte.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 14-01-2006, 18:48
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 14-01-2006 @ 18:46 :
Germaine C. wordt rij-instructeur
Door CARL MUREAU


AMSTERDAM - Germaine C. (44), de vrouw die vorig jaar in Amsterdam een tasjesrover doodreed, wil autorijlessen gaan geven.



De vrouw is bezig aan een opleiding tot rij-instructeur. Volgens een vriend is het haar bedoeling een eigen rijschool te beginnen.

In februari moet C. bij de Innovam groep in Zaandam een rijproef afleggen, die onderdeel is van het examen voor het diploma rij-instructeur. Als zij slaagt, kan ze verder met deel twee van de opleiding, waarin ze echt autorijlessen leert geven.

Intussen moet ze afwachten of justitie haar voor de rechter brengt. Germanie C. reed op 17 januari 2005 achteruit in op Ali el B., die haar met een vriend in de Derde Oosterparkstraat van haar tas had beroofd. De jongen overleed, omdat hij bekneld raakte tussen C's auto en een boom.

Het Openbaar Ministerie wacht aanvullend technisch onderzoek af, pas daarna valt een besluit of de zaak voor de rechter komt. De vrouw wordt verdacht van doodslag, omdat ze door hard achteruit te rijden een onaanvaardbaar risico nam. Zij zat drie dagen in hechtenis, waarna ze enige tijd onderdook. Waar ze nu verblijft is niet bekend. Germaine C. stond ingeschreven op een adres in Amsterdam-noord. Deze huurwoning, eigendom van woningcorporatie IJmere, staat sinds kort echter leeg.

De advocaat van de vrouw, P. van der Waal, wil geen commentaar geven.



ownt

^^ Riooljournalistiek.....
Oud 14-01-2006, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-01-2006 @ 18:46 :
Way heeft Peter R. met pedofilie te maken?
En Abu Jahjah ook niets.

T_ID, doe effe gezond zeg.
Oud 14-01-2006, 18:48
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 14-01-2006 @ 18:47 :
Geen idee, ik maak gewoon een sarcastische opmerking n.a.v. de rare insinuatie van RS. (verrek, is dat geen pleonasme)
Met andere woorden: je opmerking sloeg als een lul op een slagroomtaart.

Voel je je wel helemaal goed, T_ID? In dat andere topic doe je ook al zo raar.
Oud 14-01-2006, 18:51
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 14-01-2006 @ 18:44 :
Ach kom, Abou Jahjah is daar nooit voor veroordeeld en heeft zelfs niet meegedaan aan de verkiezingen, Peter R De Vries heeft zich teruggetrokken.. Het valt wel mee hoor.
Abu Jahjah is geen pedofiel en Pim Fortuyn was dat wel. Een homosexuele pedofiel als premier was wel een heel goed visitekaartje geweest.
Oud 14-01-2006, 18:52
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 14-01-2006 @ 18:47 :
Geen idee, ik maak gewoon een sarcastische opmerking n.a.v. de rare insinuatie van RS. (verrek, is dat geen pleonasme)

Het helpt ook dat zijn mediageile attitude in 1998 bijna drie mensen het leven kostte.
insinuatie?? Pim deed het met marokkaanse jochies en was hard op weg premier te worden. Dat zijn feiten vriend!
Oud 14-01-2006, 18:54
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 14-01-2006 @ 18:51 :
Abu Jahjah is geen pedofiel en Pim Fortuyn was dat wel. Een homosexuele pedofiel als premier was wel een heel goed visitekaartje geweest.
Ik denk van wel, onder het motto 'fok de wereld'

Pedofiel.. Dit is je al eerder uitgelegd trouwens, maar pedofielen vallen op kinderen die geen secundair geslachtskenmerken vertonen, wat bij Fortuyn niet het geval was.

Dus zorg dat wat je zegt ook daadwerkelijk klopt.


Ondanks dat ik het niet met hem eens was vind ik de mensen die zich opstellen als moraalridder en daarom mensen afschrijven werkelijk zielig.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 14-01-2006, 18:54
Verwijderd
Pakistaans protest tegen aanval VS
DAMADOLA Duizenden Pakistanen hebben gedemonstreerd tegen de Amerikaanse luchtaanval op een dorp aan de grens met Afghanistan. Bij de aanval vielen zeker achttien doden. Drie huizen werden door raketten vernietigd.

Volgens de Pakistaanse autoriteiten dachten de Amerikanen dat de nummer twee van het Al-Qaeda terreurnetwerk, Al-Zawahiri, in het dorp was. Dit blijkt niet het geval te zijn.

De demonstraties tegen de aanval waren op twee verschillende plaatsen. Volgens getuigen deden er bijna 10.000 mensen aan mee. De politie maakte aan één van de betogingen met traangas een einde.

Nos nieuws
Oud 14-01-2006, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 14-01-2006 @ 18:52 :
insinuatie?? Pim deed het met marokkaanse jochies en was hard op weg premier te worden. Dat zijn feiten vriend!
Boeiend. Misschien is het in sommige landen niet gebruikelijk, maar hier kan iedereen premier worden, ook al is een stel achterlijke, bekrompen mafketels dat denkt dat iemands gedrag op seksueel gebied van invloed is op zijn politieke prestaties daartegen.

Als we dan toch met modder gaan gooien, beter een homo als premier die toegeeft het wel eens met jochies te hebben gedaan (die wel minderjarig waren maar ook geslachtsrijp, check eens wat pedofiel betekent voor je begint te blaten) dan één of andere mongool die beweert dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden.
Oud 14-01-2006, 20:22
Verwijderd
Hahaha, wordt die Sji'ietische Iranier er nu altijd bij gesleept?
Oud 14-01-2006, 21:24
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 14-01-2006 @ 18:52 :
insinuatie?? Pim deed het met marokkaanse jochies en was hard op weg premier te worden. Dat zijn feiten vriend!
En jongens van 16 ofzo maakt je pedofiel? Dat zijn geen feiten, vriend.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 14-01-2006, 21:45
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Demonstraties tegen Vaticaan

ROME/MILAAN Tienduizenden Italianen hebben geprotesteerd tegen de groeiende bemoeienis van het Vaticaan bij morele kwesties in het land.

Veel meer dan z'n voorganger bemoeit paus Benedictus zich met de Italiaanse sociale wetgeving. Eerder deze week veroordeelde hij het homohuwelijk en het gebruik van de abortuspil.

In Milaan was de demonstratie vooral gericht tegen het aanscherpen van de abortuswet. Voor het eerst in jaren ging de vrouwenbeweging weer de straat op. In Rome eisten de demonstranten invoering van een samenlevingscontract, waarvan ook homostellen kunnen profiteren.

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006...0D0060758.html

__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 14-01-2006, 23:00
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-01-2006 @ 20:09 :
dan één of andere mongool die beweert dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden.
Nou, laatst beweerde hij anders dat de stichting van de staat Israël de manier van de VS en Europa was om de Holocaust te voltooien. Blijkbaar is-ie dus weer van mening veranderd.
Oud 15-01-2006, 00:20
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 14-01-2006 @ 21:45 :
Demonstraties tegen Vaticaan

ROME/MILAAN Tienduizenden Italianen hebben geprotesteerd tegen de groeiende bemoeienis van het Vaticaan bij morele kwesties in het land.

Veel meer dan z'n voorganger bemoeit paus Benedictus zich met de Italiaanse sociale wetgeving. Eerder deze week veroordeelde hij het homohuwelijk en het gebruik van de abortuspil.

In Milaan was de demonstratie vooral gericht tegen het aanscherpen van de abortuswet. Voor het eerst in jaren ging de vrouwenbeweging weer de straat op. In Rome eisten de demonstranten invoering van een samenlevingscontract, waarvan ook homostellen kunnen profiteren.

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006...0D0060758.html

Mooi zo.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 30-06-2007 11:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 09-04-2007 18:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 20-03-2007 13:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
naam onbekend
501 27-11-2005 00:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 18-07-2005 01:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 02-06-2005 15:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20.