Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2007, 22:00
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Hé wat ben ik heldhaftig.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Advertentie
Oud 23-07-2007, 22:54
Verwijderd
jeetje Dabo, dát noem je nou een verhaal
Oud 24-07-2007, 08:24
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
jammer dat het een bane is? 3 wolven druit, 1 to go
Oud 24-07-2007, 10:59
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 24-07-2007 @ 09:24 :
jammer dat het een bane is? 3 wolven druit, 1 to go
3?
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 24-07-2007, 11:01
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 24-07-2007 @ 11:59 :
3?
Ja, Raindrops kan beschouwd worden als wolf.
Oud 24-07-2007, 11:13
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 24-07-2007 @ 11:59 :
3?
ik denk dat de verrader de 3e is.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 24-07-2007, 11:14
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 24-07-2007 @ 12:01 :
Ja, Raindrops kan beschouwd worden als wolf.
Dat denk ik dus eerder niet hé. Dan kun je beter TopDrop niet als wolf meerekenen zoals jij beredeneert en Raindrops niet meetellen als dorpeling.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 24-07-2007, 11:48
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 24-07-2007 @ 12:14 :
Dat denk ik dus eerder niet hé. Dan kun je beter TopDrop niet als wolf meerekenen zoals jij beredeneert en Raindrops niet meetellen als dorpeling.
Neen.
Oud 24-07-2007, 13:28
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Doden praten niet! De dorpelingen moeten zelf bepalen hoe het gedrag van Raindrops en Topdrop geïnterpreteerd dient te worden.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 24-07-2007, 18:12
P-apple
Avatar van P-apple
P-apple is offline
Jeej, nooit gedacht dat TopDrop een weerwolf zou zijn, maar toch jeej! (Ik had eerder gedacht dat Raindrops de wolf zou zijn, verwarringverwarring)
__________________
Fris&Fruitig
Oud 24-07-2007, 19:46
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
P-apple zwierf in haar eentje door de keuken en begon zich nu toch wel echt zorgen te maken. Het schip was écht aan het zinken. Ze kon het blijven ontkennen, maar ze vreesde dat ze dat dan met haar leven zou moeten bekopen. De Cinatit lag steeds schuiner. Nu helde ze niet alleen meer opzij, maar ook naar voren. Lopen over het schip werd voortdurend moeilijker en ze wist dat ze eigenlijk een sloep op moest gaan zoeken. Ze was alleen bang wat dat haar zou brengen. Voor zover ze had begrepen uit gesprekken van de stuurman met de officieren waren er wel noodsignalen uitgezonden, maar was er nooit een bericht terug ontvangen. En P-apple was bang. Bang voor het donker. Bang voor alleen zijn. Bang voor wat voor ellende nog komen zou. Bijna wilde ze zelf naar de drank grijpen, maar ze wist dat dat niets op zou schieten. En het zou niet helpen tegen de koude wind. Misschien eventjes, maar niet lang genoeg. Voor de zekerheid hield ze wel haar speciale flacon bij zich. Twinkebels moeder had haar die toegestopt, toen ze had beloofd extra op de kleine Twinkie te letten. Maar Twinkebel was nu ook dood. En zijn moeder wist het niet eens! Er waren al heel veel mensen gestorven en P-apple wist niet zeker wat ze wilde. Aan de ene kant wilde ze niet dood. Natuurlijk niet. Maar aan de andere kant… Ze had zo veel ellende gezien, en veel hoop had ze ook niet meer. Ze liet zich zakken op een trapje en staarde voor zich uit. Ze kon niet kiezen. En terwijl het water in de keuken maar steeg en steeg, bleef P-apple zitten. Ze wist ook niet wat ze zou moeten doen op het schip. De keuken was immers haar plekje…

Ook Hanneke had gemengde gevoelens. Ze had net eindelijk weer haar oude beroep uitgeoefend als arts, wat haar een beetje trots maakte. En ze had haar cliënt toch nog enigszins tevreden gesteld door haar opdracht te voltooien. Ze had TopDrop te pakken, en dat was nog makkelijk geweest ook. Maar ze zat nu wel op een zinkend schip, met weinig uitzicht op de toekomst. Als arts wilde iedereen haar wel in de sloep hebben, maar door haar openbare stommiteit met Severus hadden ook een aantal passagiers gezien wie ze echt was. En ergens diep vanbinnen vond ze ook dat ze als scheepsdokter het schip zo laat mogelijk moest verlaten. Maar nu moest ze geen vertraging oplopen. Heksjuh had pijn, en ze moest haar zo snel mogelijk die pijnstillers brengen.

Terug bij Heksjuh merkte Hanneke dat de arme vrouw hysterisch was. Ze leek nu plotseling te beseffen wat er om haar heen gebeurde en wat ze net had meegemaakt. Heksjuh huilde en schreeuwde en bonkte met haar hoofd tegen de muur. Hanneke wist even niet wat nu het beste zou zijn. Uiteindelijk besloot ze gebruik te maken van haar fysieke kracht en propte ze de pijnstillers met wat valium gewoon bij de vrouw naar binnen. Snel gooide ze er een slok water achteraan en hield ze Heksjuhs mond gesloten totdat ze zag dat ze alle pillen had doorgeslikt.
“Soms lijkt het wel of dit niet allemaal echt is,” huilde Heksjuh zachtjes, “Alsof we gewoon deel zijn van iemands fantasie. Het is allemaal net een wreed spelletje!” De rest was een soort onverstaanbaar gesnik. Hanneke besloot dat ze bij Heksjuh bleef. In ieder geval tot ze weer wat gekalmeerd was. De klap die het begin leek te zijn geweest van al het ongeluk was al uren geleden. Ze hadden vast nog tijd genoeg.

Zeiknat klom Missy uit de onder water staande derde klas naar een hoger gelegen dek. Om zich heen hoorde ze geschreeuw van andere passagiers, die niet door de hekken heen konden. Ze smeekten haar de hekken open te maken, hen te redden. Maar daarvoor waren ze bij Missy aan het verkeerde adres. “En dan klagen dat ze niet genoeg te eten hebben, die armoedzaaiers. Tsss, ze zijn nog te dik om zich door een miezerig hekje heen te werken.” dacht ze. “Wacht maar tot je een ons weegt!” schreeuwde ze naar beneden, “Dan kan je er wel doorgeen!!” Ze lachte gemeen, maar werd weer bloedserieus toen ze zag in welke staat haar schoenen waren. “Fuck!” vloekte ze, “Daar heeft pappie goed geld voor neergeteld!” Boos stampte ze op haar verziekte schoenen verder door de gangen. De schreeuwende en smekende mensen negeerde ze nu volkomen.

“Schatje, ze blijven wel lang weg hè?” Skilly klampte zich aan haar man vast van angst. “Zou Tink* niet nu al terug moeten zijn met onze Missy?” Zoemzoem aarzelde. Hoe zou hij zijn vrouw het beste kunnen vertellen dat er vast een reden was voor de late terugkomst van de scheepsbouwkundige? Dat hij verdronken was bijvoorbeeld. Of dat hij Missy niet had kunnen vinden. Of dat hij verdwaald was. Of dat hij Missy had gevonden en toen samen met haar verdwaald was geraakt en ze allebei verdronken waren… Zoemzoem wist dat zijn vrouw dat niet aankon. En hij wist ook dat hij het niet aankon zijn vrouw zo te zien. “Ik ga ze wel zoeken, liefste.” zei Zoemzoem kordaat, en hij begon zijn schoenen uit te trekken. Skilly zweeg. Ze durfde niet te zeggen dat ze niet alleen achter wilde blijven, maar om Missy nu al op te geven… “Pas jij op mijn jas, liefste, liefste Skilly?” Skilly knikte. Onhandig kusten ze elkaar en daarna dook Zoemzoem het water in.
De kou verraste hem onmiddellijk, maar dapper zwom hij door. Na een paar bochten en splitsingen in de gang bleek dat het water daar enkel nog hoger stond, en dat niemand daar nog zou leven. Hij begon het ook onaangenaam koud te krijgen. En hij voelde zijn benen niet meer. Zoemzoems vingers tintelden ook op een vreemde manier. En zijn dikke buik leek hem wel naar beneden te trekken. Zwemmen werd steeds moeilijker en moeilijker. Hij wilde doorgaan, hij wilde Missy vinden, voor zijn vrouw, voor zichzelf, voor Missy, maar hij kon niet meer. Zoemzoem gaf op. Langzaam verdween de lucht uit zijn longen en hij sloot zijn ogen. “Het zou niet lang meer duren in ieder geval.” was zijn laatste gedachte.

Op het bovenste dek stond Drukknoopje te regelen wie in welke reddingsboot wegging. Tot zijn grote verbazing had hij gezien dat sommige boten nog niet eens de helft van het mogelijke aantal inzittenden hadden! Al die mensen, die in die boten hadden kunnen zitten! Zinloos leek het wel…




01. Lisaaah (weerwolf)
02. TopDrop (weerwolf) (geliefde)
03. Heksjuh
04. Flowtje
05. Sherco (dorpeling)
06. Skilly
07. Yoshimare (dorpeling)
08. Tink* (leerling-ziener)
09. Elpida (dorpeling)
10. twinkebel (ziener)
11. Eye of Sauron (dorpeling)
12. Missy
13. P-apple
14. Hanneke
15. Severus (verrader)
16. zoemzoem (cupido)
17. RainDrops (wolfsbane) (geliefde)
18. drukknoopje

blauw = opgehangen
rood = opgegeten
roze = gestorven aan liefdesverdriet
groen = meegenomen in de val van de jager


En zo ging de Cupido de geliefden achterna.
Morgen zijn de dorpelingen aan de beurt, ze hebben de kans tot 20.30u.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 24-07-2007, 19:58
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
nou
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 24-07-2007, 19:59
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Gaaf verhaal weer! (kleine notitie: ik ben een meisje )


Jammer van onze cupido!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 24-07-2007, 20:00
Verwijderd
Citaat:
drukknoopje schreef op 24-07-2007 @ 20:59 :
Gaaf verhaal weer! (kleine notitie: ik ben een meisje )
weet ik... maar ja, er waren denk ik geen vrouwelijke matrozen... (en dank je wel trouwens, goed voor mijn ego hahaha)
Oud 24-07-2007, 20:06
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Wat ben ik gemeen in het verhaal.
Oud 24-07-2007, 20:44
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
drukknoopje schreef op 24-07-2007 @ 20:59 :

Jammer van onze cupido!
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 24-07-2007, 20:56
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Sterrenmeisje, het moet een keer gezegd worden, je schrijft hele leuke verhalen

Morgen zal het verhaal door leekah geschreven worden trouwens. Dan krijgen we dus weer een hele andere stijl te zien
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 24-07-2007, 21:38
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
lol dat plaatje

Citaat:
drukknoopje schreef op 24-07-2007 @ 20:59 :
Gaaf verhaal weer! (kleine notitie: ik ben een meisje )
Ik begin het idee te krijgen dat in dit verhaal alle mannen een vrouwelijk personage hebben, en alle vrouwen een mannelijk personage. Klopt dit spelleiders of is dat toeval?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 24-07-2007, 21:50
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
in de voorgaande verhalen was ik een vrouwelijke matroos, mijn geslacht is gewisseld, ik geloof dat ik omgebouwd ben ofzo. Maar goed, t is niet belangrijk. Ik vind de verhalen echt heel goed!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 24-07-2007, 22:09
Verwijderd
ow, dan heb ik heel slecht opgelet, drukknoopje

en die sexchanges vond ik stiekem ook wel leuk

en dank je wel Daboman , je weet dat jij er ook wat van kan!
Oud 25-07-2007, 17:48
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Wat heeft me man een tragische dood gehad arme ikke.
Maar echt een fantastisch verhaal

Ik stem vanavond op drukknopje of P-apple. Nog even de post doornemen..
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 25-07-2007, 18:11
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb geen tijd gehad om alles nog door te lezen (werken en HP lezen ), stem ik maar op P-Apple vanavond.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 25-07-2007, 18:17
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik stem op Skilly, want die vond ik eerst ook al verdacht.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 25-07-2007, 18:24
P-apple
Avatar van P-apple
P-apple is offline
Ik denk ik ook op Skilly
__________________
Fris&Fruitig
Oud 25-07-2007, 18:43
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Jullie verdenken de verkeerde dat verzeker ik alvast. Maar dit zal vast averechts werken
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 25-07-2007, 19:14
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik had al eerder op P-apple gestemd, want ik had niet verwacht dat ik op tijd terug zou zijn om te stemmen.
__________________
Wark!
Oud 25-07-2007, 20:28
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Vanwege een misverstand is er nog geen verhaal beschikbaar. Ik ga er nu aan beginnen. Nog even geduld dus
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 25-07-2007, 21:16
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ok np. Ik gok op gelijkspel tussen p-apple en ik?
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 25-07-2007, 21:28
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Skilly schreef op 25-07-2007 @ 22:16 :
Ok np. Ik gok op gelijkspel tussen p-apple en ik?
Gelijkspel zou gezegd worden
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 25-07-2007, 21:34
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Aanrader. Lees het verhaal eerst voordat je de uitslag leest. Dan is het verhaal extra spannend!

Inmiddels was de boot volledig gezonken. De sloepen waren tijdelijk weggevaren om de zuiging van het zinken van het schip te ontwijken. Ze dachten allemaal dat iedereen dood was. Water van onder de 10 graden zorgt geheid voor onderkoeling. Hanneke had drukknoopje ook geadviseerd om niet terug te gaan, omdat de kans op overlevenden bijna nihil was. Toch was drukknoopje eigenwijs. Al vinden we slechts 1 persoon! Dan maken we voor die ene persoon een heel verschil uit. En dus voeren ze terug naar waar het schip was gezonken en gingen ze op zoek naar overlevenden.

Na een tijdje varen hoorden ze iemand roepen. Het was een vrouw. Ze vaarden onmiddellijk naar haar toe. Ze zal waarschijnlijk wel behoorlijk onderkoeld zijn. Terwijl ze haar op het schip haalde (er was nog ruimte voor een paar man), vroeg drukknoopje of Hanneke haar onmiddellijk kon onderzoeken op onderkoelings verschijnselen. Terwijl Hanneke dat deed, kropen de andere mensen dicht tegen Heksjuh aan zodat ze het sneller warm zou krijgen. Drukknoopje straalde. Ze had in ieder geval door eigenwijs te zijn al 1 mensenleven gered.

Ze voeren verder. Op een drijvende tafel leek een jong klein meisje te liggen. Drukknoopje vroeg aan Hanneke om het lichaam te inspecteren. “Ze is nog zo jong, ik wil zeker weten of ze dood is”. Het eerste wat ze deden is een warme deken om haar heen slaan. Toen gaven ze een paar flinke schouderkloppen. Missy werd wakker. Ze zette grote ogen op. “IK BEN GERED!” Ze schreeuwde het uit. “Hoho, rustig”, zei Hanneke. “Je lichaam is er slecht aan toe. Dat koude water doet je geen goed. Je hebt geluk gehad dat je op de plank hebt gelegen, hoewel het buiten –5 graden was. Als je het water ingegaan was, was je waarschijnlijk onderkoeld geraakt en verdronken. “Red mamma! Pappa is ook al dood gegaan! Red Skilly! “Weet je ook waar ze is?” vroeg drukknoopje. Maar dat wist Missy helaas niet.

Flowtje had het goed voor elkaar. Hij was een jaloerse rijke verloofde en had zich gewoon in een sloep gekocht. Dat was wel ontzettend duur. Maar hij was nog liever een derdeklas arbeider dan dood. Hij was heel bang voor de dood, als een klein kind. Verder had hij zijn wraak gekregen op Topdrop, Raindrops en Severus. Zij waren allemaal dood en hij leefde nog. Hij zou ook niet dood willen, omdat hij nog van dit heerlijke gevoel van wraak wil genieten.

Ineens zag drukknoopje nog iemand zwemmen. Het was een vrouw. Drukknoopje gebaarde dat ze er naartoe moesten varen. Wie zou dat zijn? Terwijl ze aan boord gehesen werd, onderzocht Hanneke haar. “Hoe heet je eigenlijk?”, vroeg drukknoopje. Ik ben skilly, zei de vrouw. Ineens hoorde ze achter zich een gil. MAMMA, ZE HEBBEN JE GEVONDEN, riep Missy uit. Drukknoopje gebaarde nog verder te zoeken. Maar ze konden nog maar weinig vinden. Na een uur tevergeefs zoeken besloot drukknoopje dat het mooi geweest was.

P-apple hield zich vast aan een drijvende stoel. Het was haar niet gelukt om nog een sloep te vinden. Was ze nou maar niet zo lang in ontkenning geweest. Al die mensen die drank wilden hebben om zo nog te genieten van de goede dingen des levens. En om de emoties weg te drinken. Had ze nou maar geluisterd. En wat had ze het koud. Ineens zag ze een sloep varen. Ze begon te roepen. Maar er kwam geen geluid uit haar keel. Ze was zo moe. En de mensen op het schip zagen haar niet eens. Ze werd wanhopig. Haar keel deed pijn. En bovendien voelde ze haar armen niet meer. De sloep ging verder. P-apple was verloren.

Kapitein Leekah van het schip de Sterdabo had het noodsignaal van de Cinatit opgevangen. Ze wist dat ze te laat zou zijn. Toch had ze alles op alles gezet om nog op tijd bij de Cinatit te komen. In de verte hadden haar matrozen wat sloepen gezien. Daar moest ze op af! Daar vallen de mensen te redden. Gelukkig was er heel veel ruimte op de Sterdabo.

Op de sloepen ontstond er gejuich. Ze waren gered! Gered van de hel op de Cinatit!






01. Lisaaah (weerwolf)
02. TopDrop (weerwolf) (geliefde)
03. Heksjuh (heks)
04. Flowtje (jager)
05. Sherco (dorpeling)
06. Skilly (tovenaar)
07. Yoshimare (dorpeling)
08. Tink* (leerling-ziener)
09. Elpida (dorpeling)
10. twinkebel (ziener)
11. Eye of Sauron (dorpeling)
12. Missy (dorpeling)
13. P-apple (weerwolf)
14. Hanneke (dorpeling)
15. Severus (verrader)
16. zoemzoem (cupido)
17. RainDrops (wolfsbane) (geliefde)
18. drukknoopje (dorpeling)

blauw = opgehangen
rood = opgegeten
roze = gestorven aan liefdesverdriet
groen = meegenomen in de val van de jager


Goed werk dorpelingen! Jullie hebben alle wolven opgehangen en dus hebben jullie gewonnen! En dat terwijl jullie zo'n slechte start hebben gemaakt. Het is wel mogelijk om te winnen zonder de ziener.

Conclusie: overwinning voor de dorpelingen!

Nog een paar opmerkingen over het spel:

Tink* had lisaaah's functie volgens mij niet opgevraagd, maar Severus functie wel opgevraagd. Toch beschouwden de wolven Tink* als de ziener, omdat ze het goed had over lisaaah en severus.

De cupido heeft het behoorlijk ingewikkeld gemaakt voor ons . Wij wisten ook niet precies wanneer de geliefden zouden winnen. Oorspronkelijk hadden we afgesproken dat ze zouden winnen als de wolven zouden winnen en zij zouden nog in leven zijn. De meningen hierover waren verdeeld, later bleek dat de geliefden ook zouden winnen als p-apple voor topdrop zou worden opgehangen. Het regelement is hier niet duidelijk over.

Verder over zoemzoem. Zij werd die nacht behekst, beschermd en opgegeten. Om over in de spotlights staan te spreken Het regelement was ook niet duidelijk over of de heks ook de bescherming van de beschermden ongedaan kan maken. De mening van de meer ervaren spelleiders was hierover verdeeld en we hebben het maar op deze manier gedaan.

Nou dat was het dan weer. Ik weet niet hoe het verder moet met de prijs, omdat ik persoonlijk vind dat het nogal wisselend ontvangen werd. Jullie mogen stemmen over wie jullie de leukste speler vonden. De volgende spelleiders kunnen dan besluiten of ze er iets mee doen. Zet dan wel duidelijk in je PM dat het gaat om de verkiezing leukste speler.



Verder vind ik dat de geliefden heel ver gekomen zijn Mijn complimenten.

EDIT: fout in het verhaal hersteld. Het was natuurlijk niet skilly die "mamma, ze hebben je gevonden" riep, maar Missy.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 25-07-2007 om 22:08.
Oud 25-07-2007, 21:38
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Hihi, Lisaaah was een gok. Ik had eerst Sherco opgevraagd, beetje zonde want die werd vlak daarna opgehangen. Toen Severus en toen drukknoopje. De rest had ik zo'n beetje beredeneerd via lijstjes en het klopte wel aardig. Alleen hints doorgeven is lastig, vooral omdat je ook niet gegeten wilt worden.

En ik stem niet op de leukste speler, want dat vind ik stom!

Maar kudows voor de spelleiders. En de spelers.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 25-07-2007, 21:40
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Tink* schreef op 25-07-2007 @ 22:38 :
Hihi, Lisaaah was een gok. Ik had eerst Sherco opgevraagd, beetje zonde want die werd vlak daarna opgehangen. Toen Severus en toen drukknoopje. De rest had ik zo'n beetje beredeneerd via lijstjes en het klopte wel aardig. Alleen hints doorgeven is lastig, vooral omdat je ook niet gegeten wilt worden.

En ik stem niet op de leukste speler, want dat vind ik stom!

Maar kudows voor de spelleiders. En de spelers.
Ik ken het gevoel

En dank je wel voor het compliment, het was leuk om te doen
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 25-07-2007, 21:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Tink* schreef op 25-07-2007 @ 22:38 :
Maar kudows voor de spelleiders. En de spelers.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-07-2007, 21:43
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Oh en voor de nieuwe ronde:

Spelleiders
1.
2.

Spelers
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21. Daboman
22.

Ik ga wel 6 augustus op vakantie, maar als ik dan nog leef heb ik kunst bereid gevonden om me tijdelijk te vervangen. Bovendien mis ik hooguit 2 eet/stemrondes, want ik ga maar 5 dagen.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 25-07-2007 om 21:47.
Oud 25-07-2007, 21:44
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Tink* schreef op 25-07-2007 @ 22:38 :
Maar kudows voor de spelleiders. En de spelers.
__________________
Wark!
Oud 25-07-2007, 21:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oh en voor de nieuwe ronde:

Spelleiders
1. sterrenmeisje
2. Dark Phoenix

Spelers
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21. Daboman
22.

Hoop ik?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-07-2007, 21:46
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Spelleiders
1. sterrenmeisje
2. Dark Phoenix

Spelers
1. Flowtje
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21. Daboman
22.

Want ik ga uiteindelijk toch niet op vakantie.
__________________
Wark!
Oud 25-07-2007, 21:57
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Spelleiders
1. sterrenmeisje
2. Dark Phoenix

Spelers
1. Flowtje
2. Tink*
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21. Daboman
22.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 25-07-2007, 21:59
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Machtig verhaal ik zat het echt in spanning te lezen Respect voor de schrijvers

1. Flowtje
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18. Skilly
19.
20.
21. Daboman
22.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 25-07-2007, 22:00
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
skilly, je lijst klopt niet.

Spelleiders
1. sterrenmeisje
2. Dark Phoenix

Spelers
1. Flowtje
2. Tink*
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18. Skilly
19.
20.
21. Daboman
22.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-07-2007, 22:11
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Jeej, go dorpelingen!
Ik zou graag nog een keer mee doen, maar ik ga vrijdag op vakantie, dus helaas. Ik hoop dat jullie genoeg spelers vinden (gezien het gebrek aan animo voor dit spel)!
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 25-07-2007, 22:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Sherco schreef op 25-07-2007 @ 23:11 :
Jeej, go dorpelingen!
Ik zou graag nog een keer mee doen, maar ik ga vrijdag op vakantie, dus helaas. Ik hoop dat jullie genoeg spelers vinden (gezien het gebrek aan animo voor dit spel)!


We werken al tig spellen met een reservelijst, hoezo te weinig animo? Het is nu alleen rustig door de vakantie..
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-07-2007, 23:01
Verwijderd
Spelleiders
1. sterrenmeisje
2. Dark Phoenix

Spelers
1. Flowtje
2. Tink*
3. Elpida
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18. Skilly
19.
20.
21. Daboman
22.
Oud 25-07-2007, 23:06
Verwijderd
Spelleiders
1. sterrenmeisje
2. Dark Phoenix

Spelers
1. Flowtje
2. Tink*
3. Elpida
4.
5.
6.
7.
8. Lisaaah
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18. Skilly
19.
20.
21. Daboman
22.

Moet dit trouwens niet in ee nnieuw topic?

En DP
Oud 25-07-2007, 23:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hay Lisaaah

Eigenlijk wel, maar dit topic er even vol mee maken kan ook niet echt kwaad..
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-07-2007, 23:14
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
DOe maar een nieuw topic. Dan is 't voor iedereen duidelijk dat er een nieuw spel is begonnen
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 25-07-2007, 23:15
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Of nog even volspammen tot 500, of gelijk een slotje. Hmm. ;x
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 25-07-2007, 23:17
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Nja, slotje maar hè.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #66
Verwijderd
500 06-02-2010 10:20
De Kantine *plak plak plak* CTRL - V topic!
Cherry Springs
499 21-10-2006 15:50
De Kantine Spel voor 16 mensen >20 jr
Verwijderd
59 11-05-2005 11:41
De Kantine en? wat vind jij nou van de persoon boven jou?
Myuki
500 27-09-2004 15:41
De Kantine Weerwolfspel #1
AlopiA
500 10-03-2004 18:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.