Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2003, 10:34
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Ik woon in Huizen, het voor mij dichtstbijzijnde station is station Naarden-Bussum. Ik ga wel eens met de trein naar Diemen of Amsterdam. Op de meeste stations heb je wel een 'stationsgek', toch? Op Naarden-Bussum heb je er in elk geval twee: Een oude man die altijd korte pasjes neemt en veel spuugt, en een alcoholiste. Ik kwam een keer uit Amsterdam terug, zie ik die alcoholistische vrouw op een bankje zitten (tas bierpijpjes naast zich, bierwalm om zich heen). Die vrouw schreeuwt allemaal rare dingen, zoals bijvoorbeeld dat haar kindje in haar buik is gestorven door al het bier . Die vrouw komt naar me toe en vraagt of ik een eurootje kan missen. Nou, dat had ik nog wel. Komt die vrouw naast me zitten, biedt me een biertje aan en gaat allemaal rare dingen uitkramen. Gelukkig kwam de bus net aan

Verder heb ik al vaak genoeg gezien dat er iemand mee moest naar de conducteur wegens zwartrijden, ik zag iemand op de conducteur spugen, ik zag twee keer een zwerver weggejaagd worden.. etc.

En een keer, toen ik van Amsterdam CS vertrok (Richting Weesp, waar je over moet stappen), had iemand een wissel verkeerdom gezet waardoor we heel ergens anders heen reden. Dit werd ook omgeroepen . Maar goed, eenmaal op het verkeerde station aangekomen moesten we de trein naar Amsterdam CS weer nemen, en we kregen ook tegoedbonnen voor een gratis drankje

Dit was het wel zo'n beetje
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2003, 09:27
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-05-2003 @ 21:48:
Ten eerste. 'Tilburg Centraal' bestaat niet. Het heet gewoon station Tilburg.

Ten tweede. Als jij met de auto naar college rijdt en er gebeurt een ongeluk, geef jij dan ook de Nederlandse overheid, die de wegen bouwt en de rijbewijzen verstrekt, de schuld? Of de fabrikant van jouw auto?

Ik kan best begrijpen dat het frustrerend is dat de trein stilstaat voor niets. Als er echter een defecte trein op de rails staat dan is dat gewoon domme pech, net als een stroomstoring. Dus niet meteen gaan gillen dat de NS zo stom is, want met een auto kun je net zo goed een ongeluk krijgen of in de file komen te staan.

Komt nare man weer wijs doen?? Tuurlijk geven we dan de Nederlandse overheid niet de schuld. Want je rij zelf en je hebt zelf de route uitgekozen dus als je er een ongeluk gebeurt of als je in de file komt is het je eigen fout.
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 09:54
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-05-2003 @ 21:48:
Ten eerste. 'Tilburg Centraal' bestaat niet. Het heet gewoon station Tilburg.
Tilburg heeft twee verschillende stations. Het maar net hoe je het beestje een naam geeft.

Citaat:
nare man schreef op 15-05-2003 @ 21:48:
Ten tweede. Als jij met de auto naar college rijdt en er gebeurt een ongeluk, geef jij dan ook de Nederlandse overheid, die de wegen bouwt en de rijbewijzen verstrekt, de schuld? Of de fabrikant van jouw auto?
Nee, dat lijkt me ontzettend logisch van niet.

Citaat:
nare man schreef op 15-05-2003 @ 21:48:
Ik kan best begrijpen dat het frustrerend is dat de trein stilstaat voor niets. Als er echter een defecte trein op de rails staat dan is dat gewoon domme pech, net als een stroomstoring. Dus niet meteen gaan gillen dat de NS zo stom is, want met een auto kun je net zo goed een ongeluk krijgen of in de file komen te staan.
Heb ik iets anders gezegd dan? Het is ook gewoon domme pech, want daar is uiteraard helemaal niets aan te doen. Waarschijnlijk zou men wel kunnen wisselen van spoor of iets in die zin, maar in wezen kan men er inderdaad niets aan doen.

Als laatste wil ik nog even zeggen dat dit een soort druppel was die de emmer deed overlopen aangezien er de hele week al vertraginingen waren waarbij de NS wel schuld had. Je moet natuurlijk geen overhaaste conclusies trekken uit een post.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 17:23
Repsaj
Avatar van Repsaj
Repsaj is offline
Ik zat in en synthus trein en de trein reed over een verkeersbord heen. Vet veel kabaal, trein stopt en binnen 3 min. staan er gewoon 2 politiebusjes 2 ziekenwagens en een brandweer wagen bij de trein.

En van de week stond ik te Arnhem komt er een vrouw naar me toe en zegt: De trein van 9.11 naar Zwolle is die al weg?
Ik: Nee. Die heeft een vertraging van 10min.
Zei: Dat wist ik al!

Toen d8 ik van: Waarom vraag je het dan!
__________________
Spreek tot ons,Wijze Weerboer uit Het Oosten - Want het leven duurt maar even, alle jdn....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op een collega
nouckster
20 15-12-2011 13:33
Psychologie Het Grote Lucht-je-Hart-topic # 152
Hawahaai
500 16-01-2010 21:05
Liefde & Relatie over maar ook weer niet...
Izietje
6 28-09-2007 09:15
Films, TV & Radio The Little Mermaid [Binnenkort op dvd]
Mark Almighty
142 05-11-2006 01:07
Verhalen & Gedichten *Een Pijnlijk bestaan* Met nieuw deel!
Schrijfstertje
19 03-06-2004 15:58
De Kantine wat te doen in een gekke bui
Ninnoc
27 22-12-2003 11:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.