Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2007, 13:27
Verwijderd
Citaat:
twinkebel schreef op 14-07-2007 @ 12:24 :
Een Pm sturen naar diegene, de rest krijgt het niet te weten.
Dat schiet dus niet op, want als je bekend maakt wat de prijs is en wie gewonnen heeft, dan is het al out in the open
Een gereserveerde prijs lijkt me leuker. Of *idee* onkwetsbaarheid de eerste ronde! Is dat een idee???


Verder hebben we op dit moment nog 5 spelers nodig. Het idee is om tot vanavond nog te mogen inschrijven en anders de verdeling van de functies aan te passen. We zijn hier over nog in overleg
Advertentie
Oud 14-07-2007, 13:40
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik ga zometeen dat hele verhaal in de eerste openingspost lezen en misschien ga ik ook wel een poging wagen. Als dat oké is.
Oud 14-07-2007, 13:45
Verwijderd
jaaaaaaaaa! ik ben er ook op een gegeven moment maar gewoon mee begonnen en ik vond het echt geweldig!
(vind het bijna jammer dat ik nu niet meespeel )
Oud 14-07-2007, 13:46
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Ik bedoel dan natuurlijk dat niet bekend word gemaakt wie er heeft gewonnen.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 14-07-2007, 13:49
Verwijderd
Citaat:
twinkebel schreef op 14-07-2007 @ 14:46 :
Ik bedoel dan natuurlijk dat niet bekend word gemaakt wie er heeft gewonnen.
maar als ik zou winnen zou ik natuurlijk wel willen dat iedereen weet dat ik de beste ben
Oud 14-07-2007, 14:27
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Dat is juist leuk! Wie o wie zou er gewonnen hebben. En dan lacht er 1 iemand stiekem in zijn vuistje.

EDIT: Als hij dan in het volgende spel dood gaat zou je het bekend kunnen maken trouwens.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 14-07-2007, 14:35
Verwijderd
dat is wel weer leuk eigenlijk... hmm... even over nadenken
Oud 14-07-2007, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 13-07-2007 @ 18:43 :
Want je hebt het al zo vaak gedaan met de jager erin...

Laten we nou eerst maar eens een potje doen met de jager erin voordat we erover oordelen. En bovendien vonden de meeste mensen het wel een leuk idee En dan is ook de kans weer een stukje groter dat je niet een dorpeling bent Het mooie van de jager is dat hij een onverwachtse draai aan het spel kan geven. Dan is het niet meer zo voorspelbaar.
OMdat wij nu 33 extra functies hebben, klinkt het veel moeilijker dan het zou moeten zijn en wordt het steeds moeilijker voor mensen de eerste keer mee te doen. En voor de rest: grow up.
Oud 14-07-2007, 15:26
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 13-07-2007 @ 02:03 :

De geliefden
De geliefden zijn, zoals de naam het al zegt, geliefden. Als één van de twee sterft, sterft de ander van verdriet ook. Het doel is dus om samen het spel te overleven. De geliefden mogen met elkaar overleggen en al hun kennis delen, dit mag uiteraard niet met de anderen.
Positie: ze gaan altijd voor elkaar, ongeacht aan welke kant ze staan
Kennis: de eigen functies en alle overige beschikbare kennis.

Cupido
deze moet bij het begin van het spel twee namen opgeven en deze worden dan de geliefden. Op die manier kan de spelleider niet expres een wolf en een dorpeling samenzetten (of juist niet), maar hangt het echt af van het toeval. Want de cupido weet dus niet de functies.
Positie: dorpelingen
Kennis: de eigen functie en de functie van de geliefden
Ik heb hier nog een paar vraagjes over:
- waarom krijgt Cupido nadat hij 2 mensen heeft aangewezen de functies van deze personen te horen? En als hij dan weet dat er een van beide weerwolf is, gaat hij dan voor de overwinning van de dorpelingen of van de geliefden?
- als je nu 1 weerwolfgeliefde en 1 andere hebt, mag deze weerwolf wel tegen de andere wwen vertellen dat ze die dorpeling niet op moeten eten? en als bijv de andere de ziener is, dan is het ook lastig. Oftewel: is het wel zo verstandig je medegeliefde alles te vertellen?
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 14-07-2007, 15:32
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 14-07-2007 @ 15:49 :
OMdat wij nu 33 extra functies hebben, klinkt het veel moeilijker dan het zou moeten zijn en wordt het steeds moeilijker voor mensen de eerste keer mee te doen. En voor de rest: grow up.
Wat zijn we weer heerlijk aardig voor elkaar *hoofd schuddend*. ik ga er verder maar niet op in.

Ik denk dat de eerste eet en de eerste hangronde onkwetsbaarheid gecombineerd met een reservering wel een idee is. Zelfs yosimare ziet dit denk ik wel zitten . Anders krijgt het een beetje een lange nasleep dan schiet het middel het doel een beetje voorbij.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 14-07-2007, 15:33
Verwijderd
Citaat:
zoemzoem schreef op 14-07-2007 @ 16:26 :
Ik heb hier nog een paar vraagjes over:
- waarom krijgt Cupido nadat hij 2 mensen heeft aangewezen de functies van deze personen te horen? En als hij dan weet dat er een van beide weerwolf is, gaat hij dan voor de overwinning van de dorpelingen of van de geliefden?
- als je nu 1 weerwolfgeliefde en 1 andere hebt, mag deze weerwolf wel tegen de andere wwen vertellen dat ze die dorpeling niet op moeten eten? en als bijv de andere de ziener is, dan is het ook lastig. Oftewel: is het wel zo verstandig je medegeliefde alles te vertellen?
met "Kennis: de eigen functie en de functie van de geliefden" wordt bedoeld dat de cupido weet wie de geliefden zijn. verdere functies worden idd niet aan de cupido bekend gemaakt.

als geliefden ga je samen voor de overwinning. ook als de één een weerwolf is. het handigste is idd gewoon alles te vertellen, want dan kan je een soort van samen de mensen verdacht maken die je er uit wilt hebben. vorig spel was ik geliefde samen met wind's embrace, die ook de ziener was. wij deelden alles
(plus: het is ook gewoon erg leuk te overleggen, want normaal mag dat natuurlijk niet in het spel)
Oud 14-07-2007, 15:38
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 14-07-2007 @ 16:26 :
Ik heb hier nog een paar vraagjes over:
- waarom krijgt Cupido nadat hij 2 mensen heeft aangewezen de functies van deze personen te horen? En als hij dan weet dat er een van beide weerwolf is, gaat hij dan voor de overwinning van de dorpelingen of van de geliefden?
- als je nu 1 weerwolfgeliefde en 1 andere hebt, mag deze weerwolf wel tegen de andere wwen vertellen dat ze die dorpeling niet op moeten eten? en als bijv de andere de ziener is, dan is het ook lastig. Oftewel: is het wel zo verstandig je medegeliefde alles te vertellen?
1. Cupido weet alleen dat die mensen de geliefden zijn. Hij weet verder niet of het ook weerwolven, een ziener, tovenaar of whatever is. Voor de rest staat cupido aan de kant van de dorpelingen.

2. Als een wolf en een dorpeling samen geliefden zijn is het voor de wolf juist wel slim om te vertellen dat hij wolf is aan zijn geliefde. Tegen zijn medewolven is het juist niet slim. Want de medewolven verliezen als de geliefde-wolf met zijn geliefde over blijft. Als geliefde probeer je samen te overleven ongeacht wat er in de rest van het spel gebeurt. Ik kan geen situatie bedenken waarbij je als geliefde meer kans hebt op overleven als je elkaar iets niet vertelt.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 14-07-2007, 15:55
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Inschrijven kan tot vanavond 9 uur!

De functies zullen zondagochtend verdeeld worden

Het introductieverhaal zal zondagochtend beschikbaar zijn

De verkiezing actiefste speler zal er komen; de prijs zijn we nog niet over uit en wordt dus een verrassing
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 14-07-2007, 19:22
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Ik vind het hele verkiezingsgebeuren iets té eigenlijk.
Oud 14-07-2007, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Yoshimare schreef op 14-07-2007 @ 20:22 :
Ik vind het hele verkiezingsgebeuren iets té eigenlijk.
ik vind het persoonlijk wel een leuk idee om het spel levendig te houden, maar we moeten anders maar even kijken wat alle andere spelers ervan vinden. mocht er grote tegenstand zijn dan niet...

en mensen: nog een half uur inschrijven!!
(nou ja, als het later is en je wil nog heel graag meedoen, post het dan ook nog maar. hoe meer zielen hoe meer afslachtingen )
Oud 14-07-2007, 19:27
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
We kunnen het altijd proberen...
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 14-07-2007, 19:34
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
toevoeging van jager lijkt me nu btw geen goed moment met 17 spelers
Oud 14-07-2007, 19:34
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Die kan altijd nog weg.. wacht nou eens af man...
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 14-07-2007, 19:36
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Wat afwachten?
Oud 14-07-2007, 19:37
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Miss gaat het wel goed...
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 14-07-2007, 19:40
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Liefie ik zeg slechts dat een extra functie me niet slim lijkt met weinig spelers, omdat het percentage dorpelingen dan klein is.
Tis een suggestie/idee, en die doe je vooraf.
Oud 14-07-2007, 19:41
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Jezus doe niet zo gemaakt intellectueel.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 14-07-2007, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Yoshimare schreef op 14-07-2007 @ 20:40 :
Liefie
OMG
Oud 14-07-2007, 19:42
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Sfeer is weer geweldig.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 14-07-2007, 19:44
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 14-07-2007 @ 20:41 :
Jezus doe niet zo gemaakt intellectueel.
Wtf wat is er weer intellectueel aan mn post?

Maar goed. 16-jarigen.
Oud 14-07-2007, 19:45
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 14-07-2007 @ 20:44 :
Wtf wat is er weer intellectueel aan mn post?

Maar goed. 16-jarigen.
Ah thanks man! Hier zat ik net op te wachten. Een manneke die denkt alles te zijn. Pleur alsjeblieft op.


EDIT: okej laat maar hangen tis al opgelost. Party on.
__________________
The Lord Will Once Return...

Laatst gewijzigd op 14-07-2007 om 19:49.
Oud 14-07-2007, 19:50
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
*bulderende stem*
genoeg

ik denk dat Yoshimare op zich wel een punt heeft, maar dat bespreek ik wel eerst met mijn mede sl-ers.

verder: hihihi, mijn eerste Spelleiderspost

[edit] verbeterd. sorry Yoshimare
en idd, party on! *doet weerwolven partydance*
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 14-07-2007 om 19:58.
Oud 14-07-2007, 19:51
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Nou zeg, zo fel hoeft dat allemaal ook weer niet, hoor. Niet echt bevorderlijk voor de sfeer zo.
Oud 14-07-2007, 19:54
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Ok ik spam alweer veel. Geen idee hoe ik dat doe.


Maar, liever niet Yosh of Yoshi zeggen, want dat klinkt lelijk en is en andere naam. (A)
Oud 14-07-2007, 20:07
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Niks mis met 16 zijn.

Ik ga het eerst is een keer volgen en de volgende keer ga ik proberen mee te doen.
Oud 14-07-2007, 20:49
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Hmf, jammer dat er zo weinig animo is voor het spel. Anyhow, ik neem aan dat we in de eerste verhaalpost ook te horen krijgen hoeveel weerwolven er zijn, anders wordt het wat lastiger
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 14-07-2007, 20:53
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Spelleiders
01. Daboman
02. sterrenmeisje
03. Leekah

Spelers
01. Lisaaah
02. TopDrop
03. Heksjuh
04. Flowtje
05. Sherco
06. Skilly
07. Yoshimare
08. Tink*
09. Elpida
10.
11. Twinkebel
12. Eye of Sauron
13.
14. Missy
15.
16. P-apple
17. Hanneke
18. Severus
19. zoemzoem
20.
21. RainDrops
22. drukknoopje

Reserve spelers:
01. Kunst
---
Ik heb me laten overhalen.
Oud 14-07-2007, 20:55
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Sherco schreef op 14-07-2007 @ 21:49 :
Hmf, jammer dat er zo weinig animo is voor het spel. Anyhow, ik neem aan dat we in de eerste verhaalpost ook te horen krijgen hoeveel weerwolven er zijn, anders wordt het wat lastiger
Inderdaad jammer. We laten het nu nog even afhangen van het aantal spelers hoeveel wolven en dergelijke er in het spel komen en wat er met de jager gebeurt.
Is het trouwens voor iedereen goed als je morgenochtend je functie ontvangt en dan al meteen 's avonds gestemd moet hebben?
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 14-07-2007, 21:32
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Voor mij geen probleem.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 14-07-2007, 21:36
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik heb er ook geen problemen mee.
__________________
Wark!
Oud 15-07-2007, 01:06
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 14-07-2007 @ 20:40 :
Liefie ik zeg slechts dat een extra functie me niet slim lijkt met weinig spelers, omdat het percentage dorpelingen dan klein is.
Tis een suggestie/idee, en die doe je vooraf.
Je hebt op zich een goed punt. De keerzijde van deze medaille is dat veel mensen klagen dat ze vaak dorpeling zijn en dat ze eindelijk wel eens een keer een leuke functie willen hebben. Als spelleiders doen we uiteraard ons best om het spel zo leuk mogelijk te laten verlopen, maar het is onmogelijk om echt voor iedereen het ideale spel te krijgen. Bovendien zijn mensen met een speciale functie sneller geneigd om wat actiever mee te doen. Wat doe je dan als spelleider? Maak je mensen blij met een speciale functie, of duw je ze toch weer de functie dorpeling door hun strot? Tot nu toe heb ik beide keren dat ik mee deed een speciale functie gehad, maar ik weet niet hoe het met m'n motivatie zou zijn als ik gewoon dorpeling ben. Persoonlijk zie ik het nadeel niet zo in van weinig dorpelingen, want we hebben zowat geen nieuwe spelers. Zolang de verhouding goederiken/slechteriken maar goed is. Volgens mij zijn alleen raindrops en missy onervaren en die kunnen gewoon hun vragen PM'en. Geen probleem

De jager gaat er dus gewoon in, maar hoeveel wolven we gaan nemen, daar moet ik nog even een nachtje over slapen. Waarschijnlijk 2 of 3. Bij het introductieverhaal maak ik de hoeveelheid wolven bekend.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 15-07-2007 om 01:11.
Oud 15-07-2007, 08:55
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
01. Lisaaah
02. TopDrop
03. Heksjuh
04. Flowtje
05. Sherco
06. Skilly
07. Yoshimare
08. Tink*
09. Elpida
10. Twinkebel
11. Eye of Sauron
12. Missy
13. P-apple
14. Hanneke
15. Severus
16. zoemzoem
17. RainDrops
18. drukknoopje

De functies zijn onder deze spelers verdeeld. De functies zijn verdeeld. Er zitten 3 (drie) weerwolven in het spel. Voor de rest zitten alle functies, inclusief de jager, erin. Ik begin nu aan het verhaal.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 15-07-2007, 09:11
Verwijderd
We kunnen beginnen
Oud 15-07-2007, 09:42
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het is 1912. Veel mensen wilden naar wat zij zagen als het beloofde land, Amerika. Om deze wens tegemoet te komen, werden er reisorganisaties opgericht die bedoeld waren om de mensen de atlantische oceaan over te zetten. De beste manier om dat te doen, was per schip. De marktleider op dit gebied was de Britse maatschappij White star line.

Om zoveel mogelijk mensen tegemoet te komen, werd het schip zo groot mogelijk gemaakt. Het schip was maar liefst 269 meter lang. Er waren 3 klassen. Een klasse met kleine hutten voor de arbeiders. De middenklasse. En de hoogste klasse. Binnen waren 2 enorme stoommachines en een Parson turbine. Het schip heette de Cinatit en werd bedacht door Harland, Wolff en William Pirrie. De passagiers capaciteit was ongeveer 3500. Verder kreeg het schip de titel RMS (royal mail steamer) en SS (Steam ship)

De Cinatit werd in zijn tijd beschouwd als een technologisch hoogstandje. Ze werd “praktisch onzinkbaar” genoemd. Dat was reden genoeg om het aantal reddingsboten te beperken. Er was zelfs niet eens plaats voor genoeg reddingsboten. Maar zolang de rijkelui in ieder geval konden ontsnappen bij geval van nood, zouden er geen problemen zijn.

Op 14 april 1912 zou de eerste rit richting Amerika plaatsvinden. Het werd een groot feest, de Cinatit was het grootste schip van zijn soort. Er moest natuurlijk wel flink uitgepakt worden om de eerste rit van dit enorme schip te kunnen vieren. Ons verhaal zal gaan over 18 willekeurige figuren aan boord van dit enorme schip, dat voorbestemd is om te gaan zinken. Wie oh wie zullen er op de sloepen terecht komen en wie zal er verdrinken? Wij zullen het weldra weten.


Ik wens jullie veel plezier

Voor degenen die een willekeurige eerste stem willen uitbrengen: http://www.random.org/integers/

De dorpelingen kunnen tot vanavond half 9 hun stem uitbrengen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 15-07-2007, 10:55
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Waaw, een historisch verhaal gebaseerd op de Titanic! Dat past nou echt he-le-maal in mijn straatje ("Titanic" is één van mijn lievelingsfilms), geweldig! Ik ben benieuwd wie Thomas Andrews moet gaan voorstellen in het verhaal, want dat was mijn favoriete mannelijke personage (Victor Garber <333)!

En dan ben ik trouwens ook nog Thomas/Rose 'shipper.

Citaat:
Spelleider schreef op 15-07-2007 @ 10:42 :
[i]Voor degenen die een willekeurige eerste stem willen uitbrengen: http://www.random.org/integers/
Haha, geweldig. Nou hoef ik niet meer die extra stappen naar mijn kast te lopen om de GR er uit te halen.
Oud 15-07-2007, 11:01
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Oh vet, Titanic verhaal! Pardon, Cinatit
Ik doe waarschijnlijk een random eerste stem, of mensen moeten nog heeeele rare dingen gaan zeggen (hoewel ik vrees dat het mooie weer zorgt voor weinig activiteit...)
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 15-07-2007, 11:04
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Oh I'll never let go. ;x

Ik zat na te denken over een kutreden om iemand eruit te stemmen, maar niemand heeft nog echt irritant gedaan of heeft een irritante nickname die ik nog nooit eerder heb gezien. Dus random generator (wat een raar ding overigens) en die zegt 10 en dat is Twinkebel. En dat vind ik zelf ook best een goede keus. Ja ik ben zo'n iemand die het net zo lang overdoet totdat er iemand uitkomt die me aanstaat, maar dit was echt de eerste ook nog. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 15-07-2007, 11:04
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
mijn random zegt 6, skilly dus. Sorry Skilly...
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 15-07-2007, 11:25
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Tink* schreef op 15-07-2007 @ 12:04 :
Dus random generator (wat een raar ding overigens) en die zegt 10 en dat is Twinkebel. En dat vind ik zelf ook best een goede keus.
Twinkebel vind ik nog niet eens zo'n slecht idee, aangezien die niet altijd bevorderlijk is geweest voor de sfeer in de vorige spellen (en in dit spel begon het ook alweer). Als we hem er uit stemmen, hoeven we ons daar in ieder geval al geen zorgen meer om te maken.

Ik wacht nog even af voordat ik echt een stem ga uitbrengen, nu is het nog te vroeg - maar Twinkebel mag er van mij dus best als eerste uit.
Oud 15-07-2007, 12:13
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik moet straks weg dus moet nu al stemmen, ik ben het wel eens met severus en Tink*, dus ga ik op Twinkebel stemmen.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 15-07-2007, 14:17
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Severus schreef op 15-07-2007 @ 11:55 :
Waaw, een historisch verhaal gebaseerd op de Titanic! Dat past nou echt he-le-maal in mijn straatje ("Titanic" is één van mijn lievelingsfilms), geweldig! Ik ben benieuwd wie Thomas Andrews moet gaan voorstellen in het verhaal, want dat was mijn favoriete mannelijke personage (Victor Garber <333)!
Natuurlijk komen er wel elementen in terug van de film, maar we stoppen waarschijnlijk ook onze eigen ideeën erin. In de film zitten geloof ik toch niet voldoende personages
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 15-07-2007 om 14:24.
Oud 15-07-2007, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 15-07-2007 @ 11:55 :
Waaw, een historisch verhaal gebaseerd op de Titanic! Dat past nou echt he-le-maal in mijn straatje ("Titanic" is één van mijn lievelingsfilms), geweldig! Ik ben benieuwd wie Thomas Andrews moet gaan voorstellen in het verhaal, want dat was mijn favoriete mannelijke personage (Victor Garber <333)!
Die man vind ik dus echt niet mooi. Hij heeft wel een typisch gezicht, wat goed uitkomt in films, maar mooi vind ik hem echt niet.

Oh en ik vind het trouwens een beetje lame twinkebel eruit te stemmen omdat hij sfeer verpest, want zoals eerder gezegd: liever wat discussies dan allemaal stille mensen. Ik ga voor random. Misschien stem ik dan toch nog op hem, maar de kans is klein
Oud 15-07-2007, 14:55
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Random Integer Generator

Here are your random numbers:

14

Timestamp: 2007-07-15 14:40:42 IST


Hanneke it is
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 15-07-2007, 15:00
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Beetje late reactie, maar dat gezeur over dat er soms te weinig leven in het spel zit en die verkiezingen vind ik ook een beetje overdreven. Soms kan het ook tactisch zijn om juist stil(ler) te zijn.

Verder ga ik wel mee voor Twink ofzo.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 15-07-2007, 15:02
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Hé, ben ik nu opeens nummer 14?
Ik wilde 17! ;(
__________________
Hoi! - Soija.nl
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #66
Verwijderd
500 06-02-2010 10:20
De Kantine *plak plak plak* CTRL - V topic!
Cherry Springs
499 21-10-2006 15:50
De Kantine Spel voor 16 mensen >20 jr
Verwijderd
59 11-05-2005 11:41
De Kantine en? wat vind jij nou van de persoon boven jou?
Myuki
500 27-09-2004 15:41
De Kantine Weerwolfspel #1
AlopiA
500 10-03-2004 18:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36.