Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2007, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Spoonie schreef op 27-07-2007 @ 18:55 :
van de baas mag ik daar niet aankomen, dan krijg ik gelijk ontslag ....mag ik in een object naar keuze stikken
haha wtf
Advertentie
Oud 27-07-2007, 18:43
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Godver. Heb ik jullie wat misdaan ofzo dat er zoveel mensen op mij gaan stemmen? We zijn nog niet eens begonnen =\

Sorry Soija, maar je snapt dat ik niet op mezelf ga stemmen

*Yoshimare stemt*
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 27-07-2007, 18:52
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Ik snap je punt helemaal toppie
Citaat:
Severus schreef op 27-07-2007 @ 18:33 :


En je had nog wel zo'n zin in dit spel.
uhuh

maar goed, iemand hier stikt zo in een jointje
Citaat:
Spoonie schreef op 27-07-2007 @ 18:55 :
van de baas mag ik daar niet aankomen, dan krijg ik gelijk ontslag ....mag ik in een object naar keuze stikken
in een lepel
Oud 27-07-2007, 18:54
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 27-07-2007 @ 19:14 :
haha wtf
bezit, vervoer, gebruik en verhandelen van harddrugs leiden doorgaans tot een ontslagprocedure, evenals handel in softdrugs;
*

* bij bezit, vervoer en/of gebruik van softdrugs volgt in het algemeen een schriftelijke waarschuwing, maar bij een nieuwe constatering van bezit, vervoer en/of gebruik van softdrugs volgt doorgaans een ontslagprocedure.

Leden van de Koninklijke Marechaussee worden bij bezit/vervoer en of gebruik van (soft)drugs gelijk voorgedragen voor ontslagprocedure


Mag je eens raden voor welk deel van defensie ik werk
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Oud 27-07-2007, 18:58
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
OMG, zit je bij de Marechaussee?
Oud 27-07-2007, 19:08
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 27-07-2007 @ 19:58 :
OMG, zit je bij de Marechaussee?
Sexy. Mannen in uniform.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 27-07-2007, 19:10
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
sowieso gaaf

haha pag vier en het spel is nog niet eens begonnen

mgoed, een tweede topic mag toch om dit spel af te maken
Oud 27-07-2007, 19:37
P-apple
Avatar van P-apple
P-apple is offline
Oeoe, kan ik nog stemmen? Ik kom net terug van werk, dus stem ik stel op Yoshi... sorry, maar gelijkspel moet voorkomen worden
__________________
Fris&Fruitig
Oud 27-07-2007, 19:38
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het is gelijkspel, de wolven hebben pm.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 27-07-2007, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 27-07-2007 @ 20:08 :
Sexy. Mannen in uniform.
Edit:
Citaat:
Spelleider schreef op 27-07-2007 @ 20:38 :
Het is gelijkspel, de wolven hebben pm.
Oud 27-07-2007, 19:40
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 27-07-2007 @ 20:10 :
sowieso gaaf

haha pag vier en het spel is nog niet eens begonnen

mgoed, een tweede topic mag toch om dit spel af te maken
Citaat:
Eén spel mag uit maximaal 2 topics bestaan.
Het mag dus.
Oud 27-07-2007, 19:46
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 27-07-2007 @ 20:38 :
Het is gelijkspel, de wolven hebben pm.
Als de wolven ervoor kiezen om TopDrop op te eten, dan zal Yoshimare wel eens heel goed een wolf kunnen zijn.....
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 27-07-2007, 19:51
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 27-07-2007 @ 19:58 :
OMG, zit je bij de Marechaussee?
nooo shit!.....

maar stemmen gelijk spel
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Oud 27-07-2007, 19:58
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 27-07-2007 @ 20:38 :
Het is gelijkspel, de wolven hebben pm.
p apples stemm is toch niet meegerekend? das niet eerlijk

Citaat:
Spoonie schreef op 27-07-2007 @ 20:51 :
nooo shit!.....

maar stemmen gelijk spel
gaaf joh dat wilde ik vroeger altijd doen
Oud 27-07-2007, 20:09
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Oke, dus tussen de Yoshimare "stemmers" zitten mensen die niet op hem hebben gestemd. Toch?
Hier het lijstje met verdachte stemmers

Dvine
Kunst
Severus
MadameMinke
Roos
Wind's Embrace
Twinkebel
Biertank 52
Lisaaah

Citaat:
Severus schreef op 27-07-2007 @ 20:46 :
Als de wolven ervoor kiezen om TopDrop op te eten, dan zal Yoshimare wel eens heel goed een wolf kunnen zijn.....
Ja, maar dit geldt ook andersom Probeer je pijlen niet teveel op 1 iemand te richten, zo vroeg in het spel.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 27-07-2007, 20:16
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Dit kan niet

Pfff, dan heb ik gelijk een behoorlijk grote verdachtenlijst
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 27-07-2007, 20:18
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
kunst schreef op 27-07-2007 @ 11:52 :
Ik vind het verdacht dat je zo veel post zonder ontopic te gaan, alsof je wilt verdoezelen dat je weinig post in het topic

*iedereen verdenk modus uitzet*
Ik wil niet weinig mogen posten ;(
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 27-07-2007, 20:26
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Jongens, ik wist niet dat de stemmen al om half 9 binnen moesten zijn. Ik ben nieuw met dit spel en dacht dat het random in de avond verstuurt kon worden. Dus mijn stem is sowieso al weg

Sorry
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 27-07-2007, 20:33
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Dvine schreef op 27-07-2007 @ 21:26 :
Jongens, ik wist niet dat de stemmen al om half 9 binnen moesten zijn. Ik ben nieuw met dit spel en dacht dat het random in de avond verstuurt kon worden. Dus mijn stem is sowieso al weg

Sorry
Dat is wel aardig verdacht.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 27-07-2007, 20:36
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Lieve mensen, ik heb het verhaal al enige tijd af, en ik zou dolgraag de uitslag en het verhaal willen plaatsen, maar helaas kan dit nog niet. Ik vraag hiervoor jullie begrip en geduld. Sorry.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 27-07-2007, 20:41
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Tink* schreef op 27-07-2007 @ 21:33 :
Dat is wel aardig verdacht.
Hoezo verdacht ik kan toch als nieuweling zijnde iets fout hebben
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 27-07-2007, 20:45
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
Dvine schreef op 27-07-2007 @ 21:41 :
Hoezo verdacht ik kan toch als nieuweling zijnde iets fout hebben
Er word altijd duidelijk gezegd door de spelleiders tot hoelaat stemmen kan.. Dus dat is niet echt een rede...

EDIT: Ligt het aan mij of hebben we geen openingsverhaal gehad?
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 27-07-2007, 20:48
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 27-07-2007 @ 21:45 :
Er word altijd duidelijk gezegd door de spelleiders tot hoelaat stemmen kan.. Dus dat is niet echt een rede...
Lees het topic maar door. Ik heb het iig nergens zien staan. En dat hij/zij zei zelf al in pm dat het niet duidelijk vermeld was. Btw, als ik een wolf was zou ik überhaupt niet zeggen dat ik niet gestemd had.
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 27-07-2007, 20:58
P-apple
Avatar van P-apple
P-apple is offline
Oh nee, ik was net te laat De pm was al verstuurd...
__________________
Fris&Fruitig
Oud 27-07-2007, 20:58
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
Dvine schreef op 27-07-2007 @ 21:48 :
Lees het topic maar door. Ik heb het iig nergens zien staan. En dat hij/zij zei zelf al in pm dat het niet duidelijk vermeld was. Btw, als ik een wolf was zou ik überhaupt niet zeggen dat ik niet gestemd had.
Je hebt volgens mij gelijk. Heb het niet kunnen vinden. Sorry maar dit vind ik een blunder van de spelleiders! Zo werk je eigenlijk de weerwolven in de hand spelleiders Ik verwacht dat de spelleiders voor de volgende ronde even beter van tevoren moeten overleggen want dit is ronduit er een potje van maken.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 27-07-2007, 21:03
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 27-07-2007 @ 21:58 :
Je hebt volgens mij gelijk. Heb het niet kunnen vinden. Sorry maar dit vind ik een blunder van de spelleiders! Zo werk je eigenlijk de weerwolven in de hand spelleiders Ik verwacht dat de spelleiders voor de volgende ronde even beter van tevoren moeten overleggen want dit is ronduit er een potje van maken.
En dat uit jouw mond.

Enniewee, het is wel ergens gezegd, maar niet heel duidelijk, geloof ik. Het probleem is dat mijn medespelleider nergens te bekennen is, en niet antwoordt op mijn pm. Hierdoor sta ik er dus alleen voor, en is het allemaal wat raar gelopen. Ik heb ook tot het laatste moment gewacht voor ik aan het verhaal begon, omdat ik hoopte nog met haar te kunnen overleggen.

Verder neem ik alle schuld op me, het spijt me, het had niet mogen gebeuren.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 27-07-2007, 21:09
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Zeik niet zo op de spelleiders. We mogen allang blij zijn er überhaupt verhalen worden gemaakt, vroeger was dat niet eens. En als er per ongeluk geen tijd bij staat is dat niet ineens een blunder, dat kan gebeuren, zeker als het overleg tussen de spelleiders nog niet even soepel loopt en ook dat kan gebeuren met mensen die het nog nooit gedaan hebben of niet vaak online zijn.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 27-07-2007, 21:09
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 27-07-2007 @ 22:03 :
En dat uit jouw mond.

Jow, mag ik even weten wanneer ik ooit als spelleider. Onaangekondigd ben vergeten een verhaal te schrijven, tijden te noemen. Waardoor de dorpelingen werden benadeeld? Want ik kan me zoiets niet herinneren. Maar die opmerking was vast niet zo bedoeld dan hé.

En jah ik weet dat je mede-spelleider niet veel doet tot nu toe. Maar ik heb dus ook niet alleen jouw de schuld gegeven DP. Het enige wat ik zei was dat het in vervolg beter moet worden overlegd van tevoren tussen spelleiders.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 27-07-2007, 21:12
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 27-07-2007 @ 22:09 :
Jow, mag ik even weten wanneer ik ooit als spelleider. Onaangekondigd ben vergeten een verhaal te schrijven, tijden te noemen. Waardoor de dorpelingen werden benadeeld? Want ik kan me zoiets niet herinneren. Maar die opmerking was vast niet zo bedoeld dan hé.

En jah ik weet dat je mede-spelleider niet veel doet tot nu toe. Maar ik heb dus ook niet alleen jouw de schuld gegeven DP. Het enige wat ik zei was dat het in vervolg beter moet worden overlegd van tevoren tussen spelleiders.
Nee, dat deed je niet. Je hebt wel tig andere blunders gemaakt, en dat weet je. Ik neem de verantwoordelijkheid voor deze, maar uit jóuw mond hoef ik zeker geen commentaar te hebben. Verder wil ik hier niet verder over praten, verdere discussie kan via pm als je wilt.

Verder heb ik HELEMAAL geen contact met haar. Ik heb haar gepm't, waarop ze niet antwoordt, ze heeft mij niks gestuurd. Ik heb tot nu toe alles zelf geregeld, terwijl ik gister zelf werken was, en vandaag ook best druk was. Ik ben het vergeten, inderdaad, sorry, het zal niet meer gebeuren.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 27-07-2007, 21:17
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 27-07-2007 @ 22:12 :
Nee, dat deed je niet. Je hebt wel tig andere blunders gemaakt, en dat weet je. Ik neem de verantwoordelijkheid voor deze, maar uit jóuw mond hoef ik zeker geen commentaar te hebben. Verder wil ik hier niet verder over praten, verdere discussie kan via pm als je wilt.

Verder heb ik HELEMAAL geen contact met haar. Ik heb haar gepm't, waarop ze niet antwoordt, ze heeft mij niks gestuurd. Ik heb tot nu toe alles zelf geregeld, terwijl ik gister zelf werken was, en vandaag ook best druk was. Ik ben het vergeten, inderdaad, sorry, het zal niet meer gebeuren.
Je hoort het dus wel even uit mijn mond want het moet worden gezegd.
En ik zeg nu eenmaal wat ik vind, punt. En ik heb trouwens 1 of 2 foutjes gemaakt in de spellen die ik heb geleid.. Joepie de Poepie..

En nu wil ik hierover ophouden, ik wou het even kwijt dat was alles. En nu weer verder met het spel.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 27-07-2007, 21:18
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Kan dit verder niet per PM worden uitgevochten? Lijkt me zonde als we het spel niet kunnen uitspelen.

Ik vind het overigens toch wel vrij aso dat ABGirl niets van zich heeft laten horen. Ja, goed, ze kan het misschien vergeten zijn of het zelfs druk hebben - maar dan nog, dan bied je je niet aan als Spelleider. Ik zou bijna zelf me aanbieden als spelleider, maar ik heb helaas geen enkel talent voor verhalen schrijven.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 27-07-2007, 21:19
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het verhaal!

Het was een stille, bewolkte nacht. Er was zelfs geen wind om de stilte te doorbreken. De maan was vol deze nacht, en waakte over het kleine dorpje. Er waren geen mensen op straat, alsof ze bang waren dat er iets ging gebeuren. Uren verstreken, maar dat gebeurde niet. Tot bij een van de huizen een deur open ging. De deur was geopend door een man, gevolgd door een meisje. Ze leken in discussie.

'niet veilig om nu weg te gaan. Wacht toch tot morgen!'. Het meisje trok aan de mans arm om haar woorden kracht bij te zetten. 'Ik weet dat je voor jezelf kan zorgen, maar het is gewoon niet veilig 's nachts'. De man gromde. 'Luister' zei hij, 'ik moet dit doen. Ik dwing je niet om mee te gaan, en,-' 'Je denkt toch niet dat ik je alleen laat gaan he?!' riep ze. 'Ik kan je ten minste nog verdedigen, mocht er wat gebeuren!'. 'Goed, dan is dat geregeld Trass', antwoordde hij. Het meisje zuchtte. Ze mocht Eye of Sauron graag, hij was altijd goed geweest voor het dorpje, maar hij was zo verdomd nonchalant. Trass wist dat de enige reden waarom ze mee mocht met hem was omdat ze als vampierjager was opgegroeid, door haar vader. Hierdoor was ze uitzonderlijk goed met een kruisboog. Ze liep snel achter Eye of Sauron aan, want hij had al een voorsprong. Blijkbaar vond hij het niet noodzakelijk op haar te wachten.

Na een half uurtje lopen hoorde Trass een geluid. Het was zachtjes, maar ze herkende het als wolvengehuil. Wolven kwamen veel voor, maar ze deden zelden iemand kwaad. Toch was ze op haar hoede, want ze kònden gevaarlijk zijn. Ze hoorde wat ritselen. Wat er toen gebeurde ging zo snel dat zelfs Trass niet op tijd kon reageren. Uit de bosjes sprongen 3 wolven. Eentje maakte een sprong, en beet de keel van Eye of Sauron door. Hij was direct dood.

Trass bekeek de wolven. Ze zagen er anders uit dan normale wolven. Ze waren groter, breder. In hun ogen zag ze pure bloeddorst. Het was niet de bedoeling dat ze dit zou gaan overleven.

Ze pakte zo snel als ze kon haar kruisboog. Ze richtte maar half, en schoot. Ze raakte de wolf vol in het hart. Hij maakte een hoog, piepend geluid, en viel op de grond. Een andere wolf besprong Trass, en nog voor ze die van zich af kon duwen greep de andere wolf haar keel. Ze bloedde langzaam dood door de beet, maar de wolven waren niet tevreden. Ze leefden zich uit op haar lichaam, grepen haar ingewanden en gingen door tot Trass haar laatste adem uitblies. De wolven renden weg, terug naar hun verstopplek. Het enige dat ze achter lieten was het naakte lichaam van sterrenmeisje, een meisje uit het dorp. Door Trass was de wolvenvloek op haar eindelijk gebroken.

Een klein jongetje verliet zijn verstopplaats. Hij staarde ongelovig en vol verdriet naar wat er net was gebeurd. Soija zweerde dat hij de wolven die dit hadden gedaan zou doden, al zou het zijn dood worden.


20 jaar later

Een man in donkere kleren liep door de straten. Zijn gezicht stond nors, en hij liep aardig door. Hij was op weg naar zijn vrienden, die hadden aangeboden hem te helpen bij zijn opdracht. Hij wilde de wolven uitroeien die het meisje waar hij zo lang verliefd op was geweest in gevaar hadden gebracht, en waardoor ze was gestorven. De meeste mensen vonden dit maar een rare redenatie, sterrenmeisje was immers zelf een wolf gebleken, maar Yoshimare had besloten de wolven haar hadden besmet. Yoshimare heette pas sinds kort zo. Eerst was hij soija, maar hij besloot dat deze naam een stuk cooler klonk voor een weerwolfjager.

Hij kwam aan bij het huis van Lisaah. Lisaaah kende hij al vanaf dat ze heel klein waren, en ze waren de beste vrienden. De deur ging open, en Yoshimare ging naar binnen. Kitsch, Biertank en Kunst waren ook al binnen. 'Hey' zei hij. De anderen knikten naar hem. De plannen waren ondertussen gemaakt, vandaag was de dag om het jagen te beginnen. Ze pakten hun wapens, en verlieten het gebouw. Het was verstikkend buiten, benauwd, en Biertank had een paar keer een hoestbui. Niemand zei er wat van.

Toen ze aan de rand van het dorp kwamen hoorde het groepje gehuil. Ze gingen op het geluid af, in de hoop een van de wolven te vinden. Ze liepen een eindje, en zagen toen een jongeman staan, totaal in het donker gekleed. De man glimlachte mysterieus, terwijl hij naar het groepje keek. Yoshimare deed het woord. 'Wat doe jij hier buiten, zo midden in de nacht? Ben jij soms ook een weerwolfjager?'. De man antwoordde niet direct. Hij keek het groepje aan, en knikte toen. Yoshimare vroeg of de man met hun groep wilde meereizen, aangezien ze allemaal weerwolfjagers waren. De man leek hier even over na te denken en zei toen 'oke'. Zelfs zijn stem klonk onheilspellend, en Biertank kreeg een raar gevoel van de man.

Ze liepen door de nacht, maar het begon er op te lijken dat ze geen geluk zouden hebben deze nacht. Totdat, uit het niets, ze oog in oog stonden met een van de beruchte wolven. Het beest gromde, en keek hun recht in de ogen. Yoshimare rilde. Het deed hem terugdenken aan de eerste keer dat hij een weerwolf zag. Het moment dat hij voor altijd zijn onschuld verloor, en besloot een doder der wolven te worden. Hij voelde de hand van Lisaaah op zijn schouder.

Toen was er niks meer. Yoshimare pakte zijn kruisboog, en richtte op Lisaaah. Deze keek geschrokken naar hem, niet in staat om iets te doen. Yoshimare schoot, maar miste zijn doel doordat Kunst haar opzij duwde. 'Waar denk jij mee bezig te zijn?!' schreeuwde ze. Yoshimare antwoordde niet, maar pakte een nieuwe pijl, en richtte op kunst. Dit keer was het Lisaaah die een pijnlijke dood voorkwam. Ze sloeg Yoshimare keihard tegen zijn slaap, waardoor hij direct knock out op de grond viel. De vrienden besloten dat Yoshimare niet langer vertrouwd kon worden nu hij hun probeerde te doden in plaats van de wolf. Toen pas drong het tot ze door dat ze de wolf waren vergeten. Ze zagen hem ook nergens. De man met de zwarte kleding gaf het verlossende antwoord. 'Hij is weggerend. Hij was niet van plan ons te vermoorden'. Het antwoord zat Kitsch niet lekker, maar ze hadden momenteel belangrijkere zaken aan hun hoofd. 'Wat doen we met hem?' vroeg Kunst. Na een korte stilte was het biertank die antwoord gaf. 'We moeten hem ophangen voor wat hij gedaan heeft. Dat zal hem leren' zei hij.

En zo geschiedde het. Yoshimare werd opgehangen, en stierf een trage, pijnlijke dood. De man in de donkere kleren begon opeens te lachen. 'Waarom lach je, na wat er net allemaal is gebeurd?' vroeg Kunst argwanig. 'SUKKELS!' riep de man. Ik heb Yoshimare behekst, zodat hij jullie zou aanvallen. Hij is een jager, een van de weinige personen die een weerwolf kan doden. Ik ben al tijden bezig met jagers uitroeien. Zijn vader en zijn zus had ik eerder al te pakken, en nu heb ik hem eindelijk ook dood, en dat allemaal door jullie! Hahahahaha!'. Biertank pakte zijn kruisboog, maar nog voor hij kon schieten was de man in het niets verdwenen. Verward bleef het groepje achter, nadat ze zojuist hun vriend hadden omgebracht.



01. Flowtje
02. Tink*
03. Elpida
04. Cirílico
05. Roos
06. Dvine
07. TopDropje
08. Lisaaah
09. Duivelaartje
10. Biertank 52
11. MadameMinke
12. Yoshimare (jager)
13. Maxwell
14. Severus
15. Twinkebel
16. Kitsch
17. P-apple
18. Skilly
19. Spoonie
20. Wind's Embrace
21. Daboman
22. Kunst

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten

De jager is dood, en zal morgen een extra dood iemand tot gevolg hebben. De wolven zijn nu aan de beurt, zij kunnen stemmen tot morgenavond 20.30.

En sorry voor al het ongemak.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 27-07-2007 om 21:22.
Oud 27-07-2007, 21:21
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Ik zou bijna zeggen dat ik wel wil meehelpen als Spelleider, maar laten we eerst maar even wachten op DP's medespelleider want ik speel liever, en daarbij DP en ik... hmmm...
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 27-07-2007, 21:22
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Argh, ik had door de woorden van Yoshimare al zo'n gevoel dat hij de jager zou kunnen zijn. Ik denk dat het nu inderdaad dag met het handje is voor mij.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 27-07-2007, 21:27
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Hmm... De verkeerde is opgehangen
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 27-07-2007, 21:33
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Zouden de wolven ons dan hebben opgestookt om yosimare te stemmen? En waarom zouden ze dat doen? Omdat yosimare gevaarlijk is? Of heeft Topdrop iets te verbergen? En waarom kozen ze dan niet voor Dvine? Hebben zowel Topdrop als Dvine iets te verbergen? Ze staan beiden bij de yosimare stemmers. Verder had Dvine oorspronkelijk meer stemmen dan yosimare. Toen topdrop en Dvine beiden 2 stemmen hadden. En dat is hier in het lijstje van yosimare te zien.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 27-07-2007 om 21:42.
Oud 27-07-2007, 21:34
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Ik zei al, mn wraak zal duisentzoet zijn en mark my words.

Sevvie je hebt nog tijd om uitteleggen waarom jíj in het spel zou moeten blijven. Want Dvine (stemde het eerst op mij) en kunst (stemt op me omdat ik kitsch zou zijn) zijn ook nog kanshebbers. ;x
Oud 27-07-2007, 21:40
Verwijderd
Ok, ik merk dat er wat gedoe is geweest omdat ik nog onbereikbaar was. Ik wil hiervoor mijn excuses aanbieden, maar kon nog even niet eerder omdat ik het qua werk erg druk was en sinds net pas klaar ben met werken.
Ben er nu weer helemaal bij en we gaan ons best doen om het voor jullie een leuk spel te laten zijn.
Oud 27-07-2007, 22:21
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Shit, de jager. Had dan ook allemaal op Hanneke gestemd!







Oh nee, ik bedoel Twinkebel ofzo.
Oud 27-07-2007, 22:36
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik ben verdacht zonder mee te spelen, en dat terwijl Femic er nieteens is!
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 27-07-2007, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Yoshimare schreef op 27-07-2007 @ 22:34 :
Ik zei al, mn wraak zal duisentzoet zijn en mark my words.
Ik heb Soija neergemept In het verhaal dan
Oud 27-07-2007, 22:54
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik vind dit een vreemde post. Je stelt allemaal vragen die nog veel te vroeg zijn om te kunnen beantwoorden. De wolven hebben niemand opgestookt, want de kans is slechts 4/22 dat je geheel random een wolf kiest. Zij vinden het allang best als iemand anders gekozen wordt. Oh, en op die schuingedrukte vraag heb je zelf het antwoord al gegeven (2e quoot).
Citaat:
Daboman schreef op 27-07-2007 @ 22:33 :
Zouden de wolven ons dan hebben opgestookt om yosimare te stemmen? En waarom zouden ze dat doen? Omdat yosimare gevaarlijk is? Of heeft Topdrop iets te verbergen? En waarom kozen ze dan niet voor Dvine? Hebben zowel Topdrop als Dvine iets te verbergen? Ze staan beiden bij de yosimare stemmers. Verder had Dvine oorspronkelijk meer stemmen dan yosimare. Toen topdrop en Dvine beiden 2 stemmen hadden. En dat is hier in het lijstje van yosimare te zien.
Citaat:
Daboman schreef op 27-07-2007 @ 12:22 :
hmm, ik wilde eigenlijk iemand stemmen die nooit verdacht is, want dat soort mensen zijn ook wel eens wolf en die vind je dus nooit. Maarja, er is nu al verdeeldheid en dus ga ik maar schaap uithangen. Dan wordt het topdrop omdat Dvine volgens mij nieuw is.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 27-07-2007, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Dvine schreef op 27-07-2007 @ 21:26 :
Jongens, ik wist niet dat de stemmen al om half 9 binnen moesten zijn. Ik ben nieuw met dit spel en dacht dat het random in de avond verstuurt kon worden. Dus mijn stem is sowieso al weg

Sorry
Hetzelfde geldt voor mij.
Ik had wel in dit topic gezet op wie ik zou gaan stemmen, maar geen PM gestuurd, ik wist ook niet zeker of dat per se moest. Bovendien was de eindtijd nog niet duidelijk toen ik moest gaan werken om 14 uur (tot 22 uur). Vandaar.
Oud 28-07-2007, 05:44
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 27-07-2007 @ 23:54 :
Ik vind dit een vreemde post. Je stelt allemaal vragen die nog veel te vroeg zijn om te kunnen beantwoorden. De wolven hebben niemand opgestookt, want de kans is slechts 4/22 dat je geheel random een wolf kiest. Zij vinden het allang best als iemand anders gekozen wordt. Oh, en op die schuingedrukte vraag heb je zelf het antwoord al gegeven (2e quoot).
Alsof de wolven medelijden zouden hebben met iemand die nieuw is. En verder. Enerzijds vind je het te vroeg om de vragen te stellen. Anderzijds waag je jezelf er wel aan om de antwoorden te geven. En ik snap niet wat er zo vreemd aan is dat ik vragen stel? Die heeft iedereen, alleen ben ik tot nu toe de enige die ze ook echt post. Hmmm...

En als madameminke ook niemand gestemd heeft verklaart dat wel veel
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 28-07-2007, 08:22
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Hmm, een dode jager mag toch ook niet zeggen wie ie gaat afschieten? Anders worden de wolven gewaarschuwd, wie ze niet moeten opeten. ;x;x
Oud 28-07-2007, 10:53
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Daboman schreef op 28-07-2007 @ 06:44 :
Alsof de wolven medelijden zouden hebben met iemand die nieuw is. En verder. Enerzijds vind je het te vroeg om de vragen te stellen. Anderzijds waag je jezelf er wel aan om de antwoorden te geven. En ik snap niet wat er zo vreemd aan is dat ik vragen stel? Die heeft iedereen, alleen ben ik tot nu toe de enige die ze ook echt post. Hmmm...

En als madameminke ook niemand gestemd heeft verklaart dat wel veel
Ik beantwoord helemaal geen vragen van jou. Ik leg alleen maar uit waarom het veel te vroeg is om ze te kunnen beantwoorden.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 28-07-2007, 11:12
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Even een vraagje. De jager mag in de eetronde na zijn dood iemand neerknallen. Maar wat als diegene beschermt is door de tovenaar? Aan de ene kant is het onlogisch dat de tovenaar diegene beschermt, die is namelijk ontworpen tegen de wolven. Aan de andere kant, het vindt plaats in de eetronde, en het is ook onlogisch dat die magische bescherming diegene niet redt. Vooral als de wolven en de jager dezelfde persoon kiezen, en de bescherming de wolven wel tegenhoudt, maar de kogel niet.

Wat denken jullie?
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 28-07-2007, 11:16
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Nee, de bescherming is alleen tegen de wolven, alle andere doden word je niet tegen beschermd.
Oud 28-07-2007, 11:54
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Geen bescherming imo, want de jager kan ook in de eetronde doodgaan en dan in de hangronde erna iemand afschieten. Daar kan de tovenaar dan niets aan doen.

@topdrop. Je geeft je mening over de vraag of de wolven de dorpelingen opgestookt hebben. Maar goed, als mijn vragen nutteloos zijn, wordt er toch niets mee gedaan
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 28-07-2007, 12:09
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
[nagelbijt] Hopelijk hoef ik vanavond niet te lang op de uitslag te wachten, want ik zit in spanning nu mijn leven in gevaar is. [/nagelbijt]
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #66
Verwijderd
500 06-02-2010 10:20
De Kantine Weerwolfspel # 50
Fantôme
500 20-08-2008 20:11
De Kantine Weerwolfspel 37 topic 2
Dark Phoenix
237 11-08-2007 20:55
De Kantine Weerwolfspel #38
duivelaartje
3 04-08-2007 06:28
De Kantine Weerwolfspel #33
Verwijderd
500 25-05-2007 20:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.