Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2009, 22:11
yayminay
yayminay is offline
ruim een maand lang is mijn poes (ongeveer 2 jaar oud, gesteriliseerd) "kwijt" geweest.
na drie weken gaf ik mijn zoektocht op, maar een paar dagen terug zag ik haar ineens lopen, in de tuin van de buren (die hebben een vrijstaand huis met tuin rondom)
ze was erg dik, dus blijkbaar was ze gevoerd geweest door van die losers met goede bedoelingen (want een beetje normaal mens weet dat als je een loslopende kat voert dat ie niet meer terug wil naar zn baasje)
maar ik heb ook het idee dat ze opgesloten heeft gezeten bij die lui en ontsnapt is. (ik zeg niet dat t de buren zijn geweest, want ik vond haar in die tuin maar t zijn aardige nette mensen)
ze is in ieder geval niet meer zindelijk, enorm angstig, wat ze eerst niet was. ik heb ook het vermoeden dat ze getreiterd en/of mishandeld is geweest.
mn vraag is wat kan ik hier mee? zoals ze nu is weet ik niet wat ik moet doen, maar wil dr ook niet wegdoen na alle ellende die ze heeft mee moeten maken bij die gestoorde gek(ken) die het arme beest hebben mishandeld.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2009, 21:06
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
Ik zou haar in ieder geval extra verwennen. Veel aaien, knuffelen enz. en dan kijken of de situatie verbetert naar een paar dagen. Veel geduld hebben en misschien eerst een paar dagen alleen maar binnen houden zodat ze niet weer weg is straks.
__________________
#
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 22:56
Verwijderd
Als je je kat goed verzorgt komt hij ook gewoon terug als iemand anders hem voert.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 08:29
Verwijderd
Kijken of je 'm binnen kan krijgen, en dan extra lief zijn denk ik.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 17:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Als je je kat goed verzorgt komt hij ook gewoon terug als iemand anders hem voert.
niet als hij daar wordt opgesloten
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 18:47
Verwijderd
Nee maar dan maakt het ook niet uit of je hem wel of niet voert, slimmerik.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 11:13
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Was dat beest wel gechipt o.i.d dan?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 19:10
yayminay
yayminay is offline
ja ze is gechipt, maar ik durf haar nu niet meer buiten te laten. wel jammer, want ze vond het super buiten, ook omdat ik aan een veld woon waar ze graag vertoefde. dank voor de reacties.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 14:32
.-lisa-.
Avatar van .-lisa-.
.-lisa-. is offline
vraag het anders aan de buren en anders ga je ermee langs de dierenarts.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.