Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Als je zou mogen gaan stemmen in Amerika, (voor wie) zou je stemmen?
John Kerry 101 73.72%
George Bush 23 16.79%
iemand anders (Ralph Nader, ...) 8 5.84%
geen mening/ik zou gewoon niet gaan stemmen 5 3.65%
Aantal stemmers: 137. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2004, 13:56
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 26-10-2004 @ 14:55 :
Precies, en dat is een opdracht van God.
all men are created equal, he
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Advertentie
Oud 26-10-2004, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 26-10-2004 @ 14:55 :

de onderdrukten der wereld moeten worden gered van dictaturen om zelfbeschikkingsrecht te krijgen over hun bestaan.

Nou ja, alleen díe onderdrukten wiens dictators zich niet onderwerpen aan de regering van de VS. Die andere onderdrukten zijn niet zo belangrijk.
Oud 26-10-2004, 13:57
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
"We hold these truths to be self-evident, that all men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable Rights, that among these are Life, Liberty and the pursuit of Happiness."

Lijkt me eerder een religieuze dan een verlichte grondwet
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 26-10-2004, 13:58
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Joostje schreef op 26-10-2004 @ 14:56 :
all men are created equal, he
But Americans were created more equal than others
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 26-10-2004, 14:03
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 26-10-2004 @ 14:58 :
But Americans were created more equal than others
Fifty stars good, moon and star baaaaaaaaaaad

ofzo
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 26-10-2004, 14:08
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Joostje schreef op 26-10-2004 @ 15:03 :
Fifty stars good, moon and star baaaaaaaaaaad

ofzo
Ik denk meer iets van: stars and stripes good, moon and star baaaad
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 26-10-2004, 14:11
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 26-10-2004 @ 15:08 :
Ik denk meer iets van: stars and stripes good, moon and star baaaad
oja

animal ranch rulez
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 26-10-2004, 14:38
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Joostje schreef op 26-10-2004 @ 12:53 :
Inderdaad Mac, het is overduidelijk dat Bush een geniaal persoon is die diep over sociale, politieke, en ethische vraagstukken heeft nagedacht. Verder ziet hij als enige in dat het de plicht van de VS is binnen eigen land het geloof op te dringen aan iedereen, en in het buitenland dat de armen democratie moeten worden gebracht, het liefst door het gooien van bommen, hetgeen nog nooit eerde rin de geschiedenis is gelukt. Ik snap niet hoe mensen het met hem oneens kunnen zijn.
Word word word!

En verder moet het gewoon Kerry worden, uiteraard. En vanavond niet vergetn te kijken naar 'Max in alle staten: Flopstaat Florida' op RTL 4.

Laatst gewijzigd op 26-10-2004 om 14:41.
Oud 26-10-2004, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Daevrem schreef op 26-10-2004 @ 11:59 :
Nader maakt genoeg kans om Kerry niet verkozen te laten worden.

Daarmee dwingt Nader Kerry naar links.

Meer macht kun je bijna niet krijgen.

En WTF boeit het of de persoon kans maakt of niet? Je hebt dus gewoon last van het totaal irrationele "Ik moet op een winnaar stemmen"-virus. Je moet helemaal niet op een winnaar stemmen, dat heb je helemaal zelf bedacht.

Het is zelfs een gedachte die gevaarlijk is voor de democratie. Je moet stemmen op diegene die jouw het beste vertegenwoordigd. 'Strategisch stemmen' is ondemocratisch.
Welnee hij maakt het bush makkelijk

Aangezien het om een president gaat lijkt het me heel belangrijk dat je op een winnaar stemt. Aan mooie idealen heb je niks als het om je toekomst gaat.

Strategisch stemmen is een beproevde methode om er toch nog voordelig uit te komen. Die partij kan tenminste dan nog tegengewicht bieden.

Ik herinner me de herverkiezing van chirac nog toen het tussen hem en Le pen ging als de linkse en rechtste partijen geen front hadden gevormd was extreem rechts er nu.

Als je slim bent maak je er gebruik van.
Oud 26-10-2004, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Daevrem schreef op 26-10-2004 @ 11:59 :
'Strategisch stemmen' is ondemocratisch.
Oud 26-10-2004, 15:40
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Het zou pas echt democratisch zijn als iedereen zijn eigen partijtje op zou richten, zodat men precies op een vertegenwoordiger kan stemmen met zijn of haar politieke standpunten

Kijk, de VS is een tweepartijenstelsel, andere partijen doen hooguit voor de kick mee . Ligt aan dat kiesstelsel van hun.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 26-10-2004, 15:53
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Zolang het kieststelsel niet omgegooid wordt zal er weinig veranderen. Verder zou het helpen als de grote partijen gesplitst worden tot vier wat kleinere.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 26-10-2004, 15:57
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 26-10-2004 @ 16:53 :
Zolang het kieststelsel niet omgegooid wordt zal er weinig veranderen. Verder zou het helpen als de grote partijen gesplitst worden tot vier wat kleinere.
Hoe zie je dat precies voor je? Als de democraten zich opsplitsen, heb je voor de eerstkomende 10000000000000 jaar republikeinen in het huis. Daarnaast zo de gehele regeringsmacht gaan naar vertegenwoordigers van slechts een partij, 26% minstens ipv 51% van de stemmen. Ik zie niet echt in hoe j dat democratischer kunt noemen.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 26-10-2004, 16:11
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Joostje schreef op 26-10-2004 @ 16:57 :
Hoe zie je dat precies voor je? Als de democraten zich opsplitsen, heb je voor de eerstkomende 10000000000000 jaar republikeinen in het huis. Daarnaast zo de gehele regeringsmacht gaan naar vertegenwoordigers van slechts een partij, 26% minstens ipv 51% van de stemmen. Ik zie niet echt in hoe j dat democratischer kunt noemen.
Het is helaas niet zo realistisch, aangezien beide partijen te weinig ruggengraat hebben. Er zou bij beide partijen ongeveer tegelijk een schisma moeten optreden. En daarna zal men met een of meerdere partijen een coalitie moeten vormen om de meerderheid van de bevolking te vertegenwoordigen.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 26-10-2004, 16:17
onderkoffer
onderkoffer is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 26-10-2004 @ 17:11 :
Het is helaas niet zo realistisch, aangezien beide partijen te weinig ruggengraat hebben. Er zou bij beide partijen ongeveer tegelijk een schisma moeten optreden. En daarna zal men met een of meerdere partijen een coalitie moeten vormen om de meerderheid van de bevolking te vertegenwoordigen.
da moet eerst het districtenstelsel o de schop met winner takes all systeem lukt dat nooit
Oud 26-10-2004, 16:17
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Tsja, ze hebben geen enkel probleem met coalitietroepen, dus waarom wel met coalitieregeringen?

OK, dit sloeg nergens op. Ik weet het.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 26-10-2004, 16:20
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Tellen de meeste stemmen of de meerderheid van de stemmen?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 26-10-2004, 16:22
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 26-10-2004 @ 17:17 :
Tsja, ze hebben geen enkel probleem met coalitietroepen, dus waarom wel met coalitieregeringen?

OK, dit sloeg nergens op. Ik weet het.
Offtopic: Hmm, zelfs als Bush in zn eentje in Irak staat zal ie nog claimen een wereldwijde coalitie te hebben
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 26-10-2004, 16:22
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
De meeste kiesmannen tellen.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 26-10-2004, 16:23
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 26-10-2004 @ 17:22 :
De meeste kiesmannen tellen.
K, dan werkt het dus niet; in zo'n stelsel zal je vantevoren een coalitie moeten sluiten, niet achteraf :/
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 26-10-2004, 16:43
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
onderkoffer schreef op 26-10-2004 @ 17:17 :
da moet eerst het districtenstelsel o de schop met winner takes all systeem lukt dat nooit
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 26-10-2004 @ 16:53 :
Zolang het kieststelsel niet omgegooid wordt zal er weinig veranderen.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 26-10-2004, 16:47
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Zodra het districtstelsel afgeschaft is, splitsen de partijen zich automatisch.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 26-10-2004, 16:48
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 26-10-2004 @ 17:22 :
De meeste kiesmannen tellen.
dat is echt zo'n kutsysteem !!! Bush had meer kiesmannen, terwijl Gore (of hoe je het ook schrijft) wel meer stemmen had
Oud 26-10-2004, 16:49
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
basketbalster schreef op 26-10-2004 @ 17:48 :
dat is echt zo'n kutsysteem !!! Bush had meer kiesmannen, terwijl Gore (of hoe je het ook schrijft) wel meer stemmen had
En waarom is dat zo kut?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 26-10-2004, 16:51
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Joostje schreef op 26-10-2004 @ 17:49 :
En waarom is dat zo kut?
Nou ja, dat betekent dus dat iemand er ondanks minder stemmen alsnog met de winst vandoor kan gaan. Dat lijkt mij niet geheel democratisch. In feite zijn de presidentsverkiezingen in de VS nog steeds getrapt.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 26-10-2004, 16:55
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 26-10-2004 @ 17:51 :
Nou ja, dat betekent dus dat iemand er ondanks minder stemmen alsnog met de winst vandoor kan gaan. Dat lijkt mij niet geheel democratisch. In feite zijn de presidentsverkiezingen in de VS nog steeds getrapt.
Als politicoloog zou je moeten weten dat dat geheel ligt aan hoe je ideaalbeeld van democratie eruit ziet .
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 26-10-2004, 16:59
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Joostje schreef op 26-10-2004 @ 17:55 :
Als politicoloog zou je moeten weten dat dat geheel ligt aan hoe je ideaalbeeld van democratie eruit ziet .
Inderdaad, en mijn ideaalbeeld ziet er niet zo uit.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 27-10-2004, 03:50
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
MH schreef op 26-10-2004 @ 12:47 :
Kerry uiteraard. Bush heeft geen hersenen of hij gebruikt ze niet, maar helaas is het overgrote deel van deze wereld dom en behoren bijna alle Amerikanen daartoe
Hoe kan jij nou als Neerlandsche boerenpummel beoordelen dat Amerikanen dom zijn? Ben je weleens in Gods Blessed Country geweest? Heb je weleens met de lokale mensen gepraat? Heb je hen weleens naar hun beweegredenen gevraagd om voor Bush te stemmen? Lekker makkelijk om te zeggen.. Amerikanen stemmen op Bush.. dus ze zijn dom..
Oud 27-10-2004, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 27-10-2004 @ 04:50 :
Hoe kan jij nou als Neerlandsche boerenpummel beoordelen dat Amerikanen dom zijn? Ben je weleens in Gods Blessed Country geweest? Heb je weleens met de lokale mensen gepraat? Heb je hen weleens naar hun beweegredenen gevraagd om voor Bush te stemmen? Lekker makkelijk om te zeggen.. Amerikanen stemmen op Bush.. dus ze zijn dom..
ik denk dat hij bedoelt: Amerikanen zijn dom, dus ze stemmen op Bush. En dat doen ze omdat Bush 'makkelijk' praat. Hij komt niet met ingewikkelde argumenten die de amerikanen niet kunnen begrijpen, Kerry doet dat wel en is daarom minder aantrekkelijk voor die domme mensen daar.

Ik ben voor Kerry.
Oud 27-10-2004, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 27-10-2004 @ 04:50 :
Hoe kan jij nou als Neerlandsche boerenpummel beoordelen dat Amerikanen dom zijn? Ben je weleens in Gods Blessed Country geweest? Heb je weleens met de lokale mensen gepraat? Heb je hen weleens naar hun beweegredenen gevraagd om voor Bush te stemmen? Lekker makkelijk om te zeggen.. Amerikanen stemmen op Bush.. dus ze zijn dom..
Je hebt gelijk, als je in Amerika met honderd lokalo's praat heb je natuurlijk ineens wel een ongelooflijk natuurgetrouw beeld van waarom heel Amerika op Bush stemt
Oud 27-10-2004, 10:54
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-10-2004 @ 11:28 :
Je hebt gelijk, als je in Amerika met honderd lokalo's praat heb je natuurlijk ineens wel een ongelooflijk natuurgetrouw beeld van waarom heel Amerika op Bush stemt
Een sarcastische reply gevolgd door een -emoticon
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 27-10-2004, 11:04
Jabotinsky
Avatar van Jabotinsky
Jabotinsky is offline
Citaat:
MH schreef op 26-10-2004 @ 13:14 :
Wat nou? Als je als staatshoofd niet eens aan je eigen land kunt denken, stomme fouten maakt als je aan het woord bent en zelfs een coalitie nodig hebt om een ander land aan te vallen terwijl je je land diplomatiek onschendbaar gemaakt hebt, dan getuigt dat imo van een IQ waar het vriesvak van mijn ijskast jaloers op wordt.
Iedereen die zegt dat Bush 'dom'' is qua IQ is zelf niet echt bij de tijd
Oud 27-10-2004, 11:05
Jabotinsky
Avatar van Jabotinsky
Jabotinsky is offline
ikzelf zou trouwens op Bush stemmen, puur omdat bush even ze werk af moet maken in iraq.. voor de rest maakt het mij niet zo heel veel uit wie er wint.
Oud 27-10-2004, 12:21
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Jabotinsky schreef op 27-10-2004 @ 12:05 :
ikzelf zou trouwens op Bush stemmen, puur omdat bush even ze werk af moet maken in iraq.. voor de rest maakt het mij niet zo heel veel uit wie er wint.
Wanneer zou je het als " af" bestempelen?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 27-10-2004, 12:24
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Joostje schreef op 27-10-2004 @ 13:21 :
Wanneer zou je het als " af" bestempelen?
'When it's done'
Oud 27-10-2004, 12:26
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 27-10-2004 @ 13:24 :
'When it's done'
lekker vaag. Zullen we Balkenende dan ook maar laten zitten totdat er eindelijk universele normen en waarden zijn vastegesteld?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!

Laatst gewijzigd op 27-10-2004 om 12:32.
Oud 27-10-2004, 12:28
onderkoffer
onderkoffer is offline
Citaat:
Jabotinsky schreef op 27-10-2004 @ 12:05 :
ikzelf zou trouwens op Bush stemmen, puur omdat bush even ze werk af moet maken in iraq.. voor de rest maakt het mij niet zo heel veel uit wie er wint.
kerry blijf ook wel in irak zitten hoor
Oud 27-10-2004, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 27-10-2004 @ 13:26 :
lekker vaag. Zullen we Balkenende dan ook maar laten zitten totdat er eindelijk universele normen en waarden zijn vastegesteld?
Oud 27-10-2004, 13:48
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 26-10-2004 @ 14:52 :
Het schijnt dat veel Amerikanen denken dat de VS een door God gegeven taak hebben om andere landen the American way door de strot te persen.
Hoeveel Amerikanen heb jij onlangs gesproken?
Oud 27-10-2004, 14:26
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
een pot nat... allemaal gladjanussen zonder inhoud...
__________________
Hetzij zo...
Oud 27-10-2004, 14:28
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 27-10-2004 @ 15:26 :
een pot nat... allemaal gladjanussen zonder inhoud...
ik dacht dat je je daardoor juist wel aangesproken zou voelen
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 27-10-2004, 14:54
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
nee hoor.. heb niet in ieder geval zo'n gladgestreken hoofd als dat van Kerry en Bush
__________________
Hetzij zo...
Oud 27-10-2004, 16:22
Chrizzle
Avatar van Chrizzle
Chrizzle is offline
Kerry ziet er anders eerder uit als die pratende boom uit Lord of the Rings.

En Kerry gaat winnen, want bij de polls die genomen worden kijkt men alleen naar mensen die in 2000 geregistreerd waren. Daarom worden mensen die 18 zijn geworden, of die nu wél stemmen maar in 2000 niet daarin niet meegerekend. En die stemmen voornamelijk op Kerry. Althans, dit heb ik me laten vertellen.

Ik zou ook voor Kerry gaan, maar inderdaad meer omdat ik Bush & achterban niet zulke toffe denkbeelden over de wereld vindt hebben.

En mensen die Bush dom vinden, z'n IQ is bijna hoog genoeg om bij Mensa toegelaten te worden. Verwar het door hemzelf gecreëerde imago niet met de werkelijkheid.
Oud 27-10-2004, 16:56
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Chrizzle schreef op 27-10-2004 @ 17:22 :
Kerry ziet er anders eerder uit als die pratende boom uit Lord of the Rings.
'....en pratende bomen en zwevende paarden, want die Tolkien die lustte wel een borreltje he'

©Erik van Muiswinkel als Willem van Hanegem
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 27-10-2004, 17:51
Daevrem
Daevrem is offline
Citaat:
Chrizzle schreef op 27-10-2004 @ 17:22 :


En mensen die Bush dom vinden, z'n IQ is bijna hoog genoeg om bij Mensa toegelaten te worden. Verwar het door hemzelf gecreëerde imago niet met de werkelijkheid.
Is dat de mythe omgekeerd?

Eerst zou hij een IQ van 91 hebben en nu weer eentje van 140?

Kom op, die man heeft echt een IQ rond de 100-110, gewoon bovengemiddeld.

Als die man echt een IQ van 140 heeft waarom kan hij dan geen hoofd bieden tegen z'n adviseurs zoals Cheney, Rove, Perle, Wolfowitz, Rumsfelt enz? Waarom heeft hij dan geen eigen mening? En z'n cijfers op Yale waren ook matig. Die man had geen enkele politieke ambitie. Hij wilde enkel president zijn omdat hij dan de machtigste man van de VS zou zijn.

Bush is echt niet slim, maar ook niet zo dom als veel mensen denken.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Oud 27-10-2004, 17:53
Jabotinsky
Avatar van Jabotinsky
Jabotinsky is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 27-10-2004 @ 18:51 :
Is dat de mythe omgekeerd?

Eerst zou hij een IQ van 91 hebben en nu weer eentje van 140?

Kom op, die man heeft echt een IQ rond de 100-110, gewoon bovengemiddeld.

Als die man echt een IQ van 140 heeft waarom kan hij dan geen hoofd bieden tegen z'n adviseurs zoals Cheney, Rove, Perle, Wolfowitz, Rumsfelt enz? Waarom heeft hij dan geen eigen mening? En z'n cijfers op Yale waren ook matig. Die man had geen enkele politieke ambitie. Hij wilde enkel president zijn omdat hij dan de machtigste man van de VS zou zijn.

Bush is echt niet slim, maar ook niet zo dom als veel mensen denken.
goh zaten we er toch naast.. blij dat jij hem persoonlijk kent en met hem ben opgegroeid.. anders hadden we nooit beter geweten..
Oud 27-10-2004, 18:12
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 27-10-2004 @ 18:51 :
Als die man echt een IQ van 140 heeft waarom kan hij dan geen hoofd bieden tegen z'n adviseurs zoals Cheney, Rove, Perle, Wolfowitz, Rumsfelt enz? Waarom heeft hij dan geen eigen mening?
Hij zal hoogstwaarschijnlijk geen IQ van 140 hebben, nee. Maar dat betekent niet dat hij niet in staat is zijn eigen beslissingen te maken.
Oud 27-10-2004, 18:18
Chrizzle
Avatar van Chrizzle
Chrizzle is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 27-10-2004 @ 18:51 :
En z'n cijfers op Yale waren ook matig.
Matige cijfers halen op Yale is anders iets dat je met 'gewone bovengemiddelde intelligentie' niet kan. Bovendien heeft 'ie ook nog Harvard & nog zo'n Mooie Naam gedaan.

Toen die voor de eerste keer Gouverneur van Texas wou worden werd 'ie door zijn Democratische tegenstander door het slijk gehaald omdat hij Eastcoast Establishment was. Daar heeft hij van geleerd en de tweede keer presenteerde hij zich als een gewone & christelijke man. Toen lukte het hem wel.

Bij de herverkiezingen & de eerste presidentsverkiezingen werkte het ook. En if it ain't broke, don't fix it.

En 140 haalt 'ie denk ik ook niet, maar hij zal vast wel op Nederlands VWO niveau zitten. Daar zitten namelijk ook genoeg mensen zonder ambities zie vooral zuipen & matige cijfers halen, die later ook wel succesvol worden.
Oud 27-10-2004, 20:58
Daevrem
Daevrem is offline
Tuurlijk is z'n imago nep. Bush is nog meer een elite dan Kerry.

Zonder z'n vader was hij nooit op Yale of Harvard gekomen, nooit governeur van Texas geworden enz.

En zonder Rove had hij ook niet veel berijkt.

Bron?

Bush's brain en The Family: The Real Story of the Bush Dynasty.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Oud 27-10-2004, 21:35
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Dat nieuwe topic werd terecht gesloten, maar de inhoud wal wel lollig:

[link wordt afgekort, kijk in gesloten topic]
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016
maxyt10
120 20-06-2016 12:58
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie De Amerikaanse presidentsverkiezingen
Obama
2 05-03-2008 06:17
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kieskompas Amerikaanse presidentsverkiezingen
Supreme Dutch
288 25-02-2008 15:52
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap VS: Neoconservatief presidentskandidaat Gingrich verklaart Wereldoorlog III
sander23
117 18-09-2006 21:13
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Amerikaanse Presidentsverkiezingen deel IV: the plot thickens!
Verwijderd
206 12-11-2004 00:08
De Kantine [gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v?
fractuur
500 14-09-2004 19:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11.