Oud 20-12-2018, 00:31
Verwijderd
Valt me nu pas op
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2018, 02:49
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Jij hebt niet eens hobby's in je profiel staan!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 10:00
Verwijderd
Probeer je mij nu te indoctrineren met Nederlandse dogma's ten aanzien van kleurrijker taalgebruik? Nare kaaskop.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 13:11
Verwijderd
Ja ik ben die skere tatta
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 14:23
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Hij trapt er niet in
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 14:40
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik zie de spelfout niet...
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 15:40
Verwijderd
Uhm, jullie begrijpen toch wel waar Straatchick op doelt eah.. Allemachtig.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 15:42
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ja natuurlijk!
Ooit al gehoord van de term sarcasme?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 16:21
Verwijderd
Daar schat ik jou niet hoog genoeg voor in, gap.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 18:37
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Uhm, jullie begrijpen toch wel waar Straatchick op doelt eah.. Allemachtig.
Nee
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 19:21
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Daar schat ik jou niet hoog genoeg voor in, gap.
Waarom niet?
Sarcasme is het beste in de wereld.
Nee, echt!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Nee
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Nee
Het is echt een prachtige spelfout en als hij bewust is, dan is Qtje zojuist nog verder gestegen in de regionen mijner achting.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet?
Sarcasme is het beste in de wereld.
Nee, echt!
Hij is serieus. Ik schat je er ook niet hoog genoeg voor in. Dat blijkt uit je gedrag; je bent 14 en doet net alsof de hele fucking wereld van jou is terwijl er vandaag godverdomme meer slijm uit mijn longen opgehoest is dan dat jij totaal weegt.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Ik zie de spelfout niet...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Nee
Met citaat reageren
Oud 21-12-2018, 01:23
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Hij is serieus. Ik schat je er ook niet hoog genoeg voor in. Dat blijkt uit je gedrag; je bent 14 en doet net alsof de hele fucking wereld van jou is terwijl er vandaag godverdomme meer slijm uit mijn longen opgehoest is dan dat jij totaal weegt.
Ja... ik kon het niet meer met je eens zijn
Ik doe niet alsof de hele wereld van mij is. Dat is een privilege van Trump, Putin, en misschien Wilders.
Daarnaast: Ik gok er voor het gemak even op dat je volwassen bent. Dan is het best wel triest dat je omdat je geen echte argumenten over moet gaan op deze manier van discussiëren.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2018, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Ik zie de spelfout niet...

Komt totaal niet sarcastisch over.


Je ziet de fout niet, kom niet dom lullen over dat het sarcastisch want waar zit de fout dan?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-12-2018, 13:26
Verwijderd
Dat gaattie niet zeggen want dan is het grapje verpest
Met citaat reageren
Oud 21-12-2018, 13:27
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
LMAO puddingpower. Het is echt zo duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2018, 13:27
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik ga even captain obvious voor je roepen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2018, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Ja... ik kon het niet meer met je eens zijn
Ik doe niet alsof de hele wereld van mij is. Dat is een privilege van Trump, Putin, en misschien Wilders.
Daarnaast: Ik gok er voor het gemak even op dat je volwassen bent. Dan is het best wel triest dat je omdat je geen echte argumenten over moet gaan op deze manier van discussiëren.
En jij bent dus groot genoeg om je dat te realiseren maar vindt niet dat jij je aan soortgelijke regels hoeft te houden? Dan was ik op jouw leeftijd toch een stuk volwassener.

Aan de andere kant, ik zit in mijn Captain America pyjamabroek How I Met Your Mother te kijken afgewisseld met South Park, dus of ik nou echt zo volwassen ben.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2018, 17:57
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
En jij bent dus groot genoeg om je dat te realiseren maar vindt niet dat jij je aan soortgelijke regels hoeft te houden? Dan was ik op jouw leeftijd toch een stuk volwassener.

Aan de andere kant, ik zit in mijn Captain America pyjamabroek How I Met Your Mother te kijken afgewisseld met South Park, dus of ik nou echt zo volwassen ben.
geef ff een paar quotes om te bewijzen dat ik me niet aan de gelijke regels houdt.

Misschien ben je wel fysiek volwassen, maar niet mentaal. Ik kan verwachten van iemand die volwassen (fysiek) is dat diegene toch wel een voorbeeld kan geven.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2018, 18:05
Verwijderd
Citaat:
geef ff een paar quotes om te bewijzen dat ik me niet aan de gelijke regels houdt.
Ik heb je al een aantal keren gezegd dat je reactie nergens over gaat en je blijft reageren alsof je de wijsheid in pacht hebt. Prima hoor, maar je bent een jochie; er is een reden dat bepaalde mensen je als trol bestempeld hebben en niet meer op je reageren.

Citaat:
Misschien ben je wel fysiek volwassen, maar niet mentaal. Ik kan verwachten van iemand die volwassen (fysiek) is dat diegene toch wel een voorbeeld kan geven.
Ik mag hopen dat ik mentaal niet volwassen ben. Maar in tegenstelling tot wat jij bedoelt ben ik prima volwassen hoor jochie. En voor het voorbeeld hoef je alleen maar de post van mij te lezen die je hier net zelf geciteerd hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06.