Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Bekijk resultaten poll: Wat is jouw Chinese sterrenbeeld?
Rat 2 4.17%
Os 6 12.50%
Tijger 8 16.67%
Konijn 3 6.25%
Draak 4 8.33%
Slang 4 8.33%
Paard 4 8.33%
Geit 1 2.08%
Aap 6 12.50%
Haan 1 2.08%
Hond 5 10.42%
Varken 4 8.33%
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2010, 18:49
Verwijderd
Gelukkig nieuwjaar!

Meld je hier als je tijger bent. Dat is als je geboren bent in de periode 9 februari 1986 t/m 28 januari 1987, dan ben je vuur. Of als je geboren bent in de periode 28 januari 1998 t/m 15 februari 1999 (aarde).

Alle andere liefies zijn ook welkom.


Wat is mijn Chinese sterrenbeeld
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2010, 18:54
Verwijderd
Oeps, de poll blijft 10 dagen te lang open.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 19:00
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben een aap, dat was mijn opa ook, dus dat heb ik waarschijnlijk van hem geërfd.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 19:02
Verwijderd
Het paard is het zevende dier in de twaalfjaarlijkse cyclus van de Chinese dierenriem volgens de Chinese kalender. Paarden zijn volgens de Chinese astrologie: elegant, loyaal, intuïtief, vrijdenkend, populair, extravert en leergierig, maar ook tactloos, egocentrisch, onvoorspelbaar, onbevreesd en doof en blind zodra zij op een doel gefocust zijn. Het beste contact heeft het paard met de tijger, de hond en de geit (ook wel het schaap genoemd). Het minst kan hij overweg met de rat.

HAHAHA ja hoor, elegant, extravert, populair, onbevreesd, mooi niet!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 19:08
Verwijderd
Hoogst intelligent, mysterieus, met een actieve geest. Een Slang is een diepzinnig denker en heeft een subtiel gevoel voor humor. Bespiegelend, wil graag alles van anderen weten. Slaat meerdere malen nieuwe wegen in. Slangen houden van uitdagingen en maken zelden fouten. De Slang kan goed organiseren, heeft zaken inzicht en vaak financieel geluk. Houdt er niet van om snel te moeten beslissen. Het woord betrouwbaarheid komt meestal niet voor in het woordenboek van een Slang. Ze hebben geen idee waarom je boos op hen wordt als ze niet op tijd op komen dagen. Het Slangenkind is ijverig en plichtsgetrouw, heeft niet veel ruimte nodig, maar kan lastig worden als het z'n zin niet krijgt. Eerder artistiek begaafd dan academisch aangelegd. Deze kinderen hebben een hoop liefde nodig en een rustige omgeving. Een Slang leeft in een eigen wereld en gaat z'n eigen weg, en is dus meestal iets te veel met zichzelf bezig om echt deel uit te maken van een gezin. De ouderrol zal dan ook met tegenzin op zich worden genomen. De Slang is verstandelijk aangelegd en kan problemen hebben om genegenheid en liefde te tonen. Slangen hebben natuurlijk ook gevoelens, maar die zijn goed verborgen, ook de ouderlijke emoties. Dat kan een vreemd soort ouderschap opleveren, waar de nadruk ligt op groei en prestatie.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 19:16
Verwijderd
Citaat:
De tijger is het derde dier in de twaalfjaarlijkse cyclus van de Chinese dierenriem volgens de Chinese kalender. Tijgers gaan goed samen met mensen uit het jaar van het Paard, de Draak en de Hond. De minste combinatie is die met mensen uit het jaar van de Aap.

Aan mensen die geboren zijn in het jaar van de Tijger worden de volgende eigenschappen meegegeven: energiek, gevoelig, heldhaftig, dynamisch, revolutionair, leiderscapaciteiten, onverschrokken maar ook ijdel, heethoofdig, zelfoverschattend, alle schepen verbrandend en een "alles of niets" houding.
Nou, mijn ex is een Paard en mijn huidige vriend is een Draak.

Zelfoverschattend.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 19:17
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
http://www.starmanproductions.nl/chi...rrenbeeld.html

Deze site is beter.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 19:17
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik ben een Os.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 19:19
Rationeel
Rationeel is offline
tik 'em aan severus!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 19:20
Minth
Avatar van Minth
Minth is offline
ik ben hond
__________________
We krijgen alles hard behalve de G
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 19:32
Verwijderd
http://www.astrologie.ws/chinast.htm

Komt toch wel best veel overeen hoor! ;x
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 19:34
Verwijderd
*Aarde type: Dit type houdt van mooie dingen en van veel kunst. Het is wel de meest materialistische type slang in vergelijking tot de andere vier.

Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Nou, mijn ex is een Paard en mijn huidige vriend is een Draak.
En ik lees dat ik met een Draak moet huwen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 19:41
Verwijderd
Ik ben een Geit.

'Geiten zijn erg creatief, daardoor zijn ze artistiek vaak erg begaafd. Ze zijn hartstochtelijke en rustige personen. Soms zijn ze een beetje vreemd. Ze zijn bijna altijd zeer oprecht en open. Ze kunnen zich erg goed dingen inbeelden, want ze hebben een grote verbeeldingskracht. Ze kunnen slecht tegen druk. Geiten weten de goede dingen van het leven te waarderen en zijn daarbij romantisch en nostalgisch. Geiten houden niet van agenda's en routines.

Geiten zijn vaak erg perfectionistisch en willen zeker alles op hun eigen tempo doen en niet opgejaagd worden. Ze kunnen zich erg goed inzetten en zijn vaak bij veel erg emotioneel betrokken. Ze hebben veel overtuigingskracht en weten met veel charme de dingen naar zijn hand te zetten. Geiten gaan vaak op een onconventionele manier tegen de bestaande trends in. Ze zijn niet altijd even betrouwbaar. Het is niet dat ze opzettelijk onbetrouwbaar zijn, maar ze zijn onvoorspelbaar en houden graag een slag om de arm, waardoor men niet altijd op hun aankan.'

Op een paar dingen na kan ik me er goed in vinden.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 19:41
Verwijderd
Slangen zijn dol op seks en zijn het meest seksueel ingesteld van alle Chinese dierenriemtekens.

Slotje Josimar, ik win
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 19:45
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Aap
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 19:46
Verwijderd
Hond ja
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Slangen zijn dol op seks en zijn het meest seksueel ingesteld van alle Chinese dierenriemtekens.

Slotje Josimar, ik win
Draken ook.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-02-2010, 19:58
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
tik 'em aan severus!
ik wil m ook aantikken!

dus ik ben nu een os van hout ofzo?
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Draken ook.
ssssssssst slang!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 20:06
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Slang (aarde)
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 20:12
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Varken Ik ben het Water type: Dit type varken heeft heel wat geheime plannen en is daardoor behoorlijk mysterieus.

Wist je dat mensen geboren onder het teken van het Varken heel galant zijn? Ze zijn oprecht, rein, zijn tolerant en hebben gevoel voor humor. Ze zijn te goed om waar te zijn, zorgzaam en ze doen wat je van ze vraagt. Varkens willen nu eenmaal graag alles goed doen, en je kunt ze dan ook rustig vertrouwen. haha dit klopt wel.... rein klinkt heel mooi

Ze zijn rustig en oprecht en zo eerlijk dat ze zich schuldig voelen bij de minste fout die ze maken. Ze zijn naïef en onschuldig, en open zonder enige verdedigingsmechanisme. Klopt redelijk..

Het Varken gelooft altijd alles wat een ander hem vertelt maar zijn vertrouwen in zichzelf is zo minimaal dat hij altijd probeert bewijzen te vinden voor wat hij ook maar zegt.
nou ja, ik geloof niet alles wat de ander zegt... maar vertrouwen in mezelf kan wel beter ja.

Andere site:
Varkens zijn vaak erg tolerant en begrijpen anderen erg snel. Ze zijn zeer intelligent. Het zijn vaak aardige mensen die zeer sympathiek overkomen. Varkens houden niet van disharmonie en zijn daardoor prima vredesstichter. Varkens zijn prima in staat om orde en gezag te handhaven en en geloven in gerechtigheid. Varkens vergeven anderen snel hun fouten en misstappen en koesteren maar zelden wraakgevoelens. Klopt helemaal! zeeeer intelligent...

Werkgebied:
Varken hebben een groot hart en begrijpen als de beste wat anderen zoal bezighoudt. Daardoor werken ze graag met anderen samen. Banen die het varken vaak heeft zijn: cheff/cheffin, psycholoog, maatschappelijk werker, leraar, therapeut, landbouwer, vleeshouwer of kunstenaar.
Haha ik studeer psychologie..

Liefdesgebied:
Het varken is een ware romanticus maar kan wel snel emotioneel afhankelijk worden van anderen. Daardoor loopt een romance vaak uit op een teleurstelling. Het varken is altijd bereid een relatie een tweede of zelfs derde of vierde kans te geven. Hij blijft het proberen! Varkens hebben constant aandacht nodig en als hij te lang alleen gelaten wordt gaat hij op zoek naar deze aandacht bij anderen. Het varken ziet dit niet als ontrouw, maarkan gewoon niet tegen eenzaamheid. Varkens houden meer van warmte en comfort dan van opwinding en hartstocht. Varkens zijn sensueel en houden meer van knuffelen en strelen dan van seks.
jajaja nou van knuffelen komt vaak het andere.

Vriendschap:
Het varken gaat goed om met draken, geiten en honden maar zeer slecht met slangen en tijgers.
Liefde: de geit en draak
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 20:16
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Van de wikipedia site snap ik geen hout

Ik ben Aap (water). Ik geloof dus totaal niet in dit soort shit, maar dit is wel errrug toevallig. Want, het (water en aap) zijn beide dingen die op een manier speciaal zijn voor mij. Waarschijnlijk is dit toeval, maar het is wel mooi om te denken dat het voorbestemd is ofzo.

Edit:
Van hier:

Citaat:
De onder de Aap geboren mens is meestal vrolijk, vol energie, en ze zijn knap: geef ze een saai boek te lezen en hij of zij maakt er een musical van! En hij geeft de informatie zo weer door, of geeft de boeken weer gratis weg. Als je naar een feestje gaat, staat de Aap meestal in het centrum van de belangstelling. Ze hebben charme en humor, ze zijn sociaal en ze kunnen diplomatiek overkomen, omdat ze niet altijd de waarheid vertellen omdat ze niet onvriendelijk willen zijn. Maar ze verbergen hun emoties niet.

Apen zijn heel goed in het oplossen van problemen. Als je ooit ergens in de problemen zit, pak dan de telefoon maar en draai het nummer van een Aap. Apen kunnen goed luisteren en tegelijkertijd problemen oplossen. Apen zijn ongelooflijk nieuwsgierig en willen alles weten. Soms zijn ze niet redelijk, en dan gebruiken ze hun vermogen om iedereen (inclusief henzelf) ervan te overtuigen dat ze toch het juiste hebben gedaan.
Nog meer creepigheid! Het klopt op de letter!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 20:31
Verwijderd
hoi ik ben een tijger
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 20:32
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
*meldt zich want tijger*
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2010, 20:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Konijn.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 20:46
Verwijderd
ik ben een paar maar ik ben echt totááááááááál geen paard

Paarden zijn meestal zeer elegant en erg loyaal. Ze zijn over het algemeen erg vriendelijk. Paarden zijn vaak erg populair, aantrekkelijk en beminnelijk/ Het zijn geboren gastheren of gastvrouwen. Bijna alle paarden houden van bijeenkomsten en zijn in staat anderen anderen in beweging te zetten en te inspireren. Paarden zijn erg levendig en zeer onafhankelijk en geboren leiders. Ze zijn eerlijk en zeer direct en daardoor soms wat confronterend.

Het paard heet een fel temperament maar zijn niet altijd even betrouwbaar. Ze kunnen ook zeer slecht geheimen bewaren. Paarden hebben een vrij brede belangstelling en ondernemen veel verschillende activiteiten. Daardoor heeft het paard bijna altijd tijd te kort.

NEE neee neeeeeeee echt totáál niet



Werkgebied:
Het paard houdt van alles dat met communicatie te maken heeft. Hij kan echter zeer slecht tegen tegenslag en stressvolle zaken. Banen die het paard vaak heeft zijn: priester, horecaondernemer, artiest, journalist en schrijver.
NEEEEEEE ik faal zo hard op het gebied van communicatie
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 20:58
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ik wil m ook aantikken!

dus ik ben nu een os van hout ofzo?
mja zoiets
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 20:59
Verwijderd
Aan mensen die geboren zijn in het jaar van de Tijger worden de volgende eigenschappen meegegeven: energiek, gevoelig, heldhaftig, dynamisch, revolutionair, leiderscapaciteiten, onverschrokken maar ook ijdel, heethoofdig, zelfoverschattend, alle schepen verbrandend en een "alles of niets" houding.

Ik word de nieuwe Napoleon
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 21:38
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben een vuurkonijn


Het konijn is zeer rechtschapen en een groot gevoelsmens en daarbij erg intuïtief. Het is een vrij voorzichtig type. Over het algemeen is het konijn vrij intelligent en goedgemanierd. Zijn bestaan is het liefst rustig en vredig en hij houdt helemaal niet van disharmonie en ruzie. Daarom gaat hij confrontaties ook vaak uit de weg. Konijnen hebben een vrij brede interesse en zijn erg nieuwsgierig. Hun geheugen is erg goed en soms worden ze wel eens een wandelende encyclopedie genoemd. Konijnen weten heel goed hoe ze moeten genieten.

Konijnen houden van goede gesprekken, maar houden hun privé goed geheim. Ze geven zich daardoor erg moeilijk bloot! Konijnen zijn betrouwbaar en erg discreet, gevoelig en zeer tactvol. Ze kunnen echter slecht tegen kritiek van anderen. Anderen weten niet altijd waar ze met een konijn aan toe zijn, omdat een konijn soms heel onvoorspelbaar kan handelen. Daardoor vindt niet iedereen het konijn erg betrouwbaar, ook al doen ze nog zo hun best dat wel te zijn.

Konijnenkinderen worden niet altijd even goed begrepen, zijn vaak verlegen en vrij gehoorzaam. Ze vinden het vaak erg leuk op school, omdat ze erg leergierig zijn. Soms heeft het wel last van nachtmerries, vals ontwaken en irreële angsten. Ze worden vaak door anderen gepest. Konijnenouders hebben erg veel geduld maar kunnen slecht tegen rommel.




Vuur type: Dit type is niet zo filosofisch en fantasierijk ingesteld als de andere types. Ze functioneren erg goed in publieke functies.



Werkgebied:
Ieder soort werk waarbij ze zich kunnen concentreren op het oplossen van problemen, past bij het konijn. Ze houden van een accurate manier van werken. Banen die ze vaak hebben zijn: wetenschapper, arts, onderzoeker, uitvinder, leraar en muzikant.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 21:55
Verwijderd
Ik ben een Tijger, rrrr.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 23:08
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Vuur Tijger. Mijn bloemen zijn marigolds (hoe noem je die in het Nederlands?) en zonnebloemen, mijn steen is een robijn en mijn planeet (in dit geval een ster) is de zon. Yes wat spannend.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 23:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik hou niet van chinezen dus ik geloof ook niet in hun sterrenbeelden, maar ik ben een wateraap.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 23:46
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
een racistische wateraap wel te verstaan
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 00:06
Verwijderd
Ik ben een hond.



maar omdat je ook het element water erbij moet doen krijg je dit:



of gewoon:


Laatst gewijzigd op 15-02-2010 om 00:12.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 09:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
haha noodles <3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-02-2010, 10:25
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ben een Os.
Of eigenlijk meer een waterbuffel.
edit: Oh nee, ik blijk toch van het hout-soort te zijn.

De omschrijving van die website klopt trouwens wel aardig. Vooral 1 puntje waar ik het gister met m'n supervisors nog over had:

"Ossen hebben veel vertrouwen en verantwoordelijkheid nodig en kunnen er slecht tegen als iemand over zijn schouder mee wil kijken. Ossen hebben een hekel aan verandering. Ze verzetten zich dan ook als geen ander tegen bijvoorbeeld omscholing."

Harde fail:
"Ossen kunnen goed overweg met hanen, ratten en slangen maar hebben vaak ruzie met tijgers"
Vrijwel al m'n vrienden zijn een jaar jonger dan ik en dus allemaal tijgers. Nog nooit ruzie mee gehad.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 15-02-2010 om 10:32.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 11:37
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik ben een draak,
Spoiler
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 11:48
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik ben ook een draak. Maar ik ben juist trouw en ik haat zwemmen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 12:12
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
N00dles, dat is beter dan ik! Bij mij komt er dit uit:

Hond-hout!
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 12:19
Verwijderd
Ik weet helemaal niet hoe laat ik geboren ben.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 13:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik ben een Os. De omschrijving op die tweede site klopt wel behoorlijk.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 13:17
Verwijderd
Weegschaal: positief, mannelijk = yang

In de Chinese astrologie worden de volgende karaktereigenschappen toegekend aan mensen die in het jaar van de hond geboren zijn: trouw, loyaal, open, eerlijk, ijverig, direct, opmerkzaam, zorgzaam, verdraagzaam en de kampioen van het goede doel, maar ook cynisch en pessimistisch.
Goede partners voor de hond zijn de Paard, de Tijger en het Konijn.

ik moet chillen met paarden tijgers en konijnen
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 14:09
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
jullie tijd van de dag of liever nacht is tussen 1 en 3 uur in de ochtend. De richting van de Os is noord-noordoost, en jullie kleur is violet.

Nou, ik ben een nachtmens en m'n favoriete kleur is paars/violet.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 14:27
Verwijderd
Ik ben een vurig konijntje!

Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Weegschaal: positief, mannelijk = yang

In de Chinese astrologie worden de volgende karaktereigenschappen toegekend aan mensen die in het jaar van de hond geboren zijn: trouw, loyaal, open, eerlijk, ijverig, direct, opmerkzaam, zorgzaam, verdraagzaam en de kampioen van het goede doel, maar ook cynisch en pessimistisch.
Goede partners voor de hond zijn de Paard, de Tijger en het Konijn.

ik moet chillen met paarden tijgers en konijnen
Hoe kun je nou hond zijn als je 22 bent? Ik denk dat je een knijntje bent.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Hoe kun je nou hond zijn als je 22 bent? Ik denk dat je een knijntje bent.
als ik iets niet wil zijn...

ging al van een rode panda naar een hond maar om nou naar een konijn te gaan....
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 19:11
Verwijderd
Citaat:
als ik iets niet wil zijn...

ging al van een rode panda naar een hond maar om nou naar een konijn te gaan....
Komt door je (voormalige) krullenbol.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 20:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
oh en volgens yin en yang ben ik, als vis, negatief en vrouwelijk.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2010, 13:35
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik snap de tabel niet helemaal, maar ikd enk dat ik paard - metaal ben.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01.