Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2007, 17:49
help1212
Hey luitjes ik heb morgen betoog NL voor de klas.
Ik moet 5 minuten spreken.
Ik heb tot zover een inleiding, maar moet nog enkele argumenten verzinnen.
Mijn stelling is: 1040-norm moet versoepeld worden.
Argument 1: ophokuren zijn nutteloos, omdat het niets toevoegd aan de opleiding zelf.
Argument 2: scholieren hebben naast lessen ook nog huiswerk, projecten enzo.
Argument 3: Het is financieel onhaalbaar om 1040 lessen te geven. Daarbij is er ook nog eens
leraren tekort.
Argument 4: het gaat niet om de kwantiteit van de lessen maar juist om de kwaliteit daarvan. Als er bij een school
95% van alle leerlingen slaagt dan moeten scholen niet worden afgerekend met een boete omdat zij

Kunnen julle enkele argumenten toevoegen?
en ook mij argumenten corrigeren als het niet klopt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2007, 12:13
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Het klinkt solide, maar ik zou het lerarentekort verheffen boven de financiële onhaalbaarheid. Een fysieke onmogelijkheid is namelijk veel harder dan een financiële onmogelijkheid, omdat je opponent dan kan roepen dat er maar van elders geld gehaald zou moeten worden.

Je kunt er tevens aan toe voegen dat de jaren voordat de 1040 norm gehandhaafd werd (toen ik slaagde draaiden we 700-800 uur, aldus de rector) er ook prima onderwijs was waar mensen van af kwamen die precies wisten waar ze het over hadden, en dat dit bewijs vormt dat kwaliteit zonder kwaniteit al lang bestaat.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.