Oud 08-07-2005, 16:52
vampiro
Avatar van vampiro
vampiro is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 05-07-2005 @ 13:50 :
het is toch echt zo. Ik heb het zelf gezien op tv. Men zit niet constant in elkaar geklemd maar is ook telkens weer los. dan heb je wel tijd om te taggen.
hehe dat gebeurd maar heel zelden dat ze na een grondgevecht weer opstaan.

Ik kan me toch echt niet voorstellen dat het dan echte competitie is. En bushido zei je? Pride?
__________________
Will Your Smile Be True?
Advertentie
Oud 08-07-2005, 18:43
Verwijderd
Citaat:
vampiro schreef op 08-07-2005 @ 16:52 :
hehe dat gebeurd maar heel zelden dat ze na een grondgevecht weer opstaan.

Ik kan me toch echt niet voorstellen dat het dan echte competitie is. En bushido zei je? Pride?
Ja, bushido in Japan.

Meestal wordt er getagged als de opponent ff zit uit te hijgen of ff voor zijn veiligheid door de scheids naar zijn hoek wordt gewezen.
Oud 15-07-2005, 14:58
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Undertaker tegen Hassan bij Great American Bash:
Het nationaliscme druipt er bij die amerikanen wel vanaf zeg.

(mja, Hassan is zowiezo wel een paar tombstones waard )
Oud 15-07-2005, 17:47
Verwijderd
Ik hoop dat Hassan wint.
Oud 18-07-2005, 11:44
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 15-07-2005 @ 17:47 :
Ik hoop dat Hassan wint.
mooi niet
Undertaker!
Oud 18-07-2005, 13:35
Verwijderd
Ik vind het alleen jammer dat Hassan als heal neergezt is. Zijn verhaal had hij ook op een face manier kunnen doen.
Oud 23-07-2005, 23:28
The Franchise
The Franchise is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 18-07-2005 @ 13:35 :
Ik vind het alleen jammer dat Hassan als heal neergezt is. Zijn verhaal had hij ook op een face manier kunnen doen.
Het is inmiddels wel bekend denk ik wat er met Hassan gaat gebeuren...beetje overdreven...maar goed
Oud 24-07-2005, 19:23
Verwijderd
Citaat:
The Franchise schreef op 23-07-2005 @ 23:28 :
Het is inmiddels wel bekend denk ik wat er met Hassan gaat gebeuren...beetje overdreven...maar goed
Voorlopig zal hassan niet op SD te zien zijn. UPN wil hem niet op haar kanaal ivm met de situatie in de wereld op het moment. Ik snap niet wat Muhammad hassan met de situatie in de wereld op het moment van doen heeft.
Oud 25-07-2005, 11:20
Inferno
Inferno is offline
Heej,

ik moet zeggen ik vond een paar SD's geleden dat ze een stap te ver gingen degene die het gezien hebben snappen waar ik op doel m.b.t. Hassan en Taker.

Het schijnt dat ze al die lui eruit gekickt hebben om Brock Lesnar zijn salaris te betalen. Nou die maakt zich waarschijnlijk erg populair bij de mede-WWEers.

Ik snap niet wat de laatste tijd iedereen zit te zeuren over de WWE. Ik vond bijvoorbeeld de draft weer erg goed.

Het meest heb ikde afgelopen maanden toch genoten van One Night Stand. Dat was echt weer een geniale zet van onze Vince. En nu is iedereen weer verwend en willen ze meer zien dan WWE
Oud 25-07-2005, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Inferno schreef op 25-07-2005 @ 11:20 :
Heej,

ik moet zeggen ik vond een paar SD's geleden dat ze een stap te ver gingen degene die het gezien hebben snappen waar ik op doel m.b.t. Hassan en Taker.

Het schijnt dat ze al die lui eruit gekickt hebben om Brock Lesnar zijn salaris te betalen. Nou die maakt zich waarschijnlijk erg populair bij de mede-WWEers.

Ik snap niet wat de laatste tijd iedereen zit te zeuren over de WWE. Ik vond bijvoorbeeld de draft weer erg goed.

Het meest heb ikde afgelopen maanden toch genoten van One Night Stand. Dat was echt weer een geniale zet van onze Vince. En nu is iedereen weer verwend en willen ze meer zien dan WWE
ze zijn ook te ver gegaan met die gemaskerde mannen die op terroristen leken. En dat Filmpje voor de match tussen Taker en Hassan bij GAB. Daar gingen ze ook te ver door door een islamitische gebedsoproep te laten horen bij die gemaskerde mannen. Ze associeren terrorisme gewoon met de Islam terwijl dat niet zo is. dat vind ik een kwalijke zaak. Die match was voor de rest wel goed en de rest van Great American Bash ook wel.

En Muhammad hassan moet gewoon bij SD blijven. Ze moeten niet zeuren.
Oud 26-07-2005, 08:32
Inferno
Inferno is offline
hehe dat was t gene waar ik op doelde maar ik iwlde niet spoileren Davari mag in ieder geval blijven en gaat in de cruiserweight divisie worstelen
Oud 26-07-2005, 13:49
Verwijderd
Ze zouden Hassan gewoon kunnen houden op SD met een gimmick change. Het is zonde om hem te laten gaan. Hij doet het best goed vind ik.
Oud 26-07-2005, 13:50
Verwijderd
TNA heeft trouwens een contract gesloten met SPIKE TV in de VS. TNA Impact zal daar nu op dezelfde zender te zijn waar ook WWE op wordt uitgezonden.
Oud 27-07-2005, 11:32
Inferno
Inferno is offline
dat word echte competitie....hoop dat TNA zijn kop boven water kan houden tegen WWE..
Hassan kan inderdaad goed worstelen maar hoe verklaar je een gimmick change bij hem..word erg lastig...
Oud 27-07-2005, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Inferno schreef op 27-07-2005 @ 11:32 :
dat word echte competitie....hoop dat TNA zijn kop boven water kan houden tegen WWE..
Hassan kan inderdaad goed worstelen maar hoe verklaar je een gimmick change bij hem..word erg lastig...
Iets anders dan de boze Arabier die amerika uitscheld. Mischien iets als de iron Sjeik toendertijd.
Oud 27-07-2005, 21:46
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 27-07-2005 @ 19:30 :
Iets anders dan de boze Arabier die amerika uitscheld. Mischien iets als de iron Sjeik toendertijd.
Het zou idd kunnen, ik zou het zonde vinden als hij opeens niet meer op smackdown verschijnt, maja ze hebben t ook niet zo goed aangepakt vind ik. Wie betrekt er nou een religie bij het worstelen?
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 28-07-2005, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 27-07-2005 @ 21:46 :
Het zou idd kunnen, ik zou het zonde vinden als hij opeens niet meer op smackdown verschijnt, maja ze hebben t ook niet zo goed aangepakt vind ik. Wie betrekt er nou een religie bij het worstelen?
Precies! Dat schoot bij mij echt in het verkeerde keelgat. En aangezien amerikanen wel zo dom zijn om te geloven wat ze op tv zien, gaan ze nog echt denken dat het zo is.
Oud 28-07-2005, 14:07
Verwijderd
Voorlopig zal Muhammad Hassan ook niet meer op SD te zien zijn na de afgelopen PPV.
Oud 28-07-2005, 21:40
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 28-07-2005 @ 14:07 :
Voorlopig zal Muhammad Hassan ook niet meer op SD te zien zijn na de afgelopen PPV.
We wachten nog even vol spanning

Ik vind het ook een beetje lullig zeg maar dat Hassan nu een soort van de hele westerse wereld op z'n dak krijgt, want hij wordt wel even neergezet als de personificatie van terrorisme en net wat je zegt over die Amerikanen, ze pakken hem er nu op.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 28-07-2005, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 28-07-2005 @ 21:40 :
We wachten nog even vol spanning

Ik vind het ook een beetje lullig zeg maar dat Hassan nu een soort van de hele westerse wereld op z'n dak krijgt, want hij wordt wel even neergezet als de personificatie van terrorisme en net wat je zegt over die Amerikanen, ze pakken hem er nu op.
van Amerikanen is ook niet bepaald snuggerheid te verwachten.
Oud 29-07-2005, 22:05
Inferno
Inferno is offline
Heej Rick Steiner

heb jij ook nog een worstelverzameling?

dit is de mijne:









Ook zijn we Simon Dean kwijt aan de BWo ook echt zonde...
Oud 30-07-2005, 21:05
Verwijderd
Coole verzameling!

Nee, ik heb niets aan merchandise
Oud 30-07-2005, 22:26
Inferno
Inferno is offline
Ik vind ook gewoon dat wat betreft Hassan ook een beetje de schuld aan Vince is te wijten...

Hij denkt gewoon alle publiciteit is meegenomen..en das een fout..Ik kon om Billy and Chuck nog wel lachen en het gedoe met Katie Vick maar dit is te...echt...
Oud 01-08-2005, 21:28
Verwijderd
Vanavond zal Vince bij Raw een huge announcement doen. Ik denk de terugkeer van Brock Lesnar.
Oud 07-08-2005, 12:52
Rioto
WWE UFC
Oud 08-08-2005, 18:42
Verwijderd
Wwe =/= ufc
Oud 08-08-2005, 20:02
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 01-08-2005 @ 21:28 :
Vanavond zal Vince bij Raw een huge announcement doen. Ik denk de terugkeer van Brock Lesnar.
en het was een andere huge announcement. eentje die ik min of meer wel verwachtte...

Spoiler


de verhaallijn Rey-Eddie gaat me te ver. je kunt er imho geen jochie van 8jaar bij betrekken. Eddie speelt zijn rol btw wel verrekte sterk. Als "heel" is ie beter dan als "face". vandaag een oude survivorseries uit 2000 ofzo gekeken. Daarin zat Eddie nog bij The New Radicals (Malenko, Benoit, Guerrore en Perry Saturn) en heeft ie nog lang haar. ben blij dat dat eraf is!

en nu maar wachten wat RAW vanavond brengt. waarschijnlijk zie ik het woensdag. morgen heat en velocity kijken en de 2e helft survivorseries2000.
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Oud 08-08-2005, 21:08
Verwijderd
Ja ze gaan idd te ver met de Eddie-Rey Feud. Het was een hele sterke Feud totdat dat geheim bekend werd gemaakt. Dat slaat nergens op.
Oud 08-08-2005, 21:09
Verwijderd
A.s Zondag gaat Reportage op SBS6 over Wrestling. Ik ga kijken!
Oud 09-08-2005, 12:30
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
oe, dat ga ik proberen niet te vergeten

Velocity (Smackdown) spoiler:
Spoiler


Raw staat nu in mijn azureus, dus ik ga em morgen kijken. ben benieuwd
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Oud 15-08-2005, 13:31
Verwijderd
Wow die reportage was wel heftig zeg!

Nu snap ik ook de reden dat Mick Foley gestopt is met Wrestling.
Oud 15-08-2005, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 15-08-2005 @ 13:31 :
Wow die reportage was wel heftig zeg!

Nu snap ik ook de reden dat Mick Foley gestopt is met Wrestling.
'Papa heeft gewoon een groot sneetje'. TOCH WEL?!
Oud 15-08-2005, 18:39
Verwijderd
Het is trouwens wel sneu voor 'Puke"

Die is gewoon verlamd geraakt
Oud 16-08-2005, 11:20
Brigitte
Brigitte is offline
Was dat de beyond the mat documentaire?
Anders heb ik hem al gezien, en anders baal ik dat ik hem heb gemist..
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 16-08-2005, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 16-08-2005 @ 11:20 :
Was dat de beyond the mat documentaire?
Anders heb ik hem al gezien, en anders baal ik dat ik hem heb gemist..
Ja. Beyond the mat was het idd.
Oud 16-08-2005, 19:07
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
terug van vakantie.
plus en minpunten

- de kanalen waarop ik WWE kon ontvangen (FinlandAir, Italia1) zijn opeens gescrambeld en eraf. Doordat die Talpa er nu is moesten die verschuiven

+ Ik was in Italië.
WWE zweetband
WWE Button
Wrestlemania 21, 3dvd-pack

mja, dan maar wwe.com steeds bekijken
Oud 17-08-2005, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Rooster schreef op 16-08-2005 @ 19:07 :
terug van vakantie.
plus en minpunten

- de kanalen waarop ik WWE kon ontvangen (FinlandAir, Italia1) zijn opeens gescrambeld en eraf. Doordat die Talpa er nu is moesten die verschuiven

+ Ik was in Italië.
WWE zweetband
WWE Button
Wrestlemania 21, 3dvd-pack

mja, dan maar wwe.com steeds bekijken
op TELE5 wordt ook Smackdown uitgezonden.

En voor de geinteresseerden onders ons: sinds kort wordt WWE RAW live via feeds op de Arabsat 3A uitgezonden. Klik hier maar voor de juiste parameters.

Laatst gewijzigd op 17-08-2005 om 19:58.
Oud 17-08-2005, 16:22
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 17-08-2005 @ 16:13 :
op TELE5 wordt ook Smackdown uitgezonden.

En voor de geinteresseerden onders ons: sinds kort wordt WWE RAW live via feeds op de Arabsat 3A uitgezonden. Klikhier maar voor de juiste parameters.
en de zoektocht begint.....
dankewol
Oud 18-08-2005, 17:12
Brigitte
Brigitte is offline
Italie is echt geweldig om worstelmerchandise te kopen!!

Ik was afgelopen week met mijn vriend in Rome, en die rende echt alle kraampjes en etalages af.
Lollies, kaartjes, posters, tijdschriften, poppetjes, tshirts, tassen, agenda's. Van alles.

En bovendien kwam Smackdown nog op tv ook daar

We zijn nu trouwens de dvd van Foley aan het kijken van ROH's Straight Shooting, best wel interessant .
Iemand gezien?
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 18-08-2005, 19:31
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 18-08-2005 @ 17:12 :
Italie is echt geweldig om worstelmerchandise te kopen!!

Ik was afgelopen week met mijn vriend in Rome, en die rende echt alle kraampjes en etalages af.
Lollies, kaartjes, posters, tijdschriften, poppetjes, tshirts, tassen, agenda's. Van alles.

En bovendien kwam Smackdown nog op tv ook daar

We zijn nu trouwens de dvd van Foley aan het kijken van ROH's Straight Shooting, best wel interessant .
Iemand gezien?
Italië rulez!
Oud 18-08-2005, 23:44
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Citaat:
Inferno schreef op 29-07-2005 @ 22:05 :
Heej Rick Steiner

heb jij ook nog een worstelverzameling?

dit is de mijne:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ook zijn we Simon Dean kwijt aan de BWo ook echt zonde...
ziet er goed uit die verzameling...Ik heb alleen maar een paar boeken, een t-shirt van Matt Hardy en figures van de Hardyz en videos en dvd's plus 2 zelfgemaakte shirts en de magazines natuurlijk'

Maarre Simon dean worstelt ook nog gewoon als Simon hoor, net zo als Steven Richards als zichzelf en als Big Stevie Cool
Oud 19-08-2005, 16:20
Verwijderd
Italia1 zendt nog steeds vrij uit . Alleen bepaalde programma's worden gescrambled.

@Rooster: wat voor ontvanger heb je? Zo'n canaldigitaal box?
Oud 21-08-2005, 16:47
Verwijderd
Vanavond summerslam.Weer te zien via de bekende feeds Ik kan niet wachten.
Oud 22-08-2005, 14:16
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-08-2005 @ 16:20 :
Italia1 zendt nog steeds vrij uit . Alleen bepaalde programma's worden gescrambled.

@Rooster: wat voor ontvanger heb je? Zo'n canaldigitaal box?
Niks geen box, zat bij mij eerst gewoon in de kabel.
Toen had ik mazzel
Maar nu niet meer......

Btw: Ik hou van mij W21 dvd!
Van de week ben ik 's avonds met een vriendin om 10 uur begonnen met kijken.
We hebben alle3 de DVD's HELEMAAL gekeken.
En toen was het tijd voor ontbijt
Oud 22-08-2005, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Rooster schreef op 22-08-2005 @ 14:16 :
Niks geen box, zat bij mij eerst gewoon in de kabel.
Toen had ik mazzel
Maar nu niet meer......

Btw: Ik hou van mij W21 dvd!
Van de week ben ik 's avonds met een vriendin om 10 uur begonnen met kijken.
We hebben alle3 de DVD's HELEMAAL gekeken.
En toen was het tijd voor ontbijt
Ooh!

Ik heb WM 20 nog op tape staan
Oud 22-08-2005, 15:44
Verwijderd
Ik heb werkelijk genoten van Summerslam. Het was een zeer goede ppv nar mijn mening. Met name match tusdsen Eddie Guerrero en Rey Mysterio sprong er uit. Het was trouwens wel een aparte ppv. Het waren allemaal single matches, dus geen tag-team matches erbij en ook geen womens matches. Ik hoop dat de WWE deze lijn die ze nu lopen blijven vasthouden. Dan wordt het zeker wel interessant om te kijken.
Oud 22-08-2005, 15:49
Verwijderd
Gisteravond trakteerde TWC ook nog eens op de TNA-No Surrender PPV. Was ook een leuke PPV.
Oud 26-08-2005, 12:08
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Ik begin Cowboy Bob Orton toch aardig zat te worden ondertussen
Ik hoop dat de Undertaker er nog iets aan doet
Aan dat logo hangen ofzo, net zoals hij toen met Orlando Jordan had gedaan
Oud 26-08-2005, 12:16
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Smackdown naar vrijdag?
Ik ben benieuwd
Oud 27-08-2005, 13:18
Verwijderd
De naam wordt ook meteen veranderd naar'Friday night Smackdown!'

En op tele 5 wordt smackdown meteen verplaatst van Vrijdag naar donderdag. Hoe Ironisch
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd WWE wrestling #3
Rooster
200 28-05-2008 23:11
Vrije tijd WWE Wrestling
Verwijderd
500 16-06-2005 15:46
Vrije tijd WWE Worstel Legende - Rotterdam, 20 Maart - DCW Unbreakable
LWOLeN
0 07-03-2005 22:48
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 13:12
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 13:11
Games Launch cube games bij dimension plus
DP17
3 05-09-2002 08:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.