Oud 06-09-2006, 16:26
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ertur schreef op 06-09-2006 @ 17:15 :


Oh, beter koop je morgen niet een gpd-blad
En? Is t wat, dat verhaal?
__________________
Zuur...
Advertentie
Oud 06-09-2006, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-09-2006 @ 17:26 :
En? Is t wat, dat verhaal?
Nu niet gaan verwachten dat ik er wel iets over ga verklappen Takak staat er niet zo mooi op, daar laat ik het bij
Oud 06-09-2006, 17:58
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-09-2006 @ 17:13 :
Maar ik hoop eerlijk gezegd wel dat Takak nooit meer ergens aan de bak komt en wil dat nog wel met jullie delen.
Als ik jouw mening moet geloven, dan vind ik het eigenlijk wel best dat-ie nu bij Aachen-Nord zit.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 11-09-2006, 21:16
Elite!
Avatar van Elite!
Elite! is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-09-2006 @ 18:58 :
Als ik jouw mening moet geloven, dan vind ik het eigenlijk wel best dat-ie nu bij Aachen-Nord zit.
Zonde want het is toch echt een goede voetballer
__________________
Als je iets niet ziet, wil dat niet zeggen dat het er niet is...
Oud 13-09-2006, 08:35
Fides
Fides is offline
Cicinho in januari naar AS Roma
Oud 14-09-2006, 19:05
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Roda wil wellicht verder met Takak

Roda JC sluit niet uit dat het Jasar Takak gaat vastleggen.

De 24-jarige middenvelder zit momenteel zonder club en houdt zijn conditie in Kerkrade op peil. Omdat hij geen vaste werkgever heeft, mag hij ook buiten het inmiddels gesloten transferraam aangetrokken worden.

Roda geeft aan dat de club eigenlijk geen geld heeft om nieuwe spelers te contracteren, maar wil in het geval van Takak wellicht een uitzondering maken. Trainer Huub Stevens kent de voetballer nog vanuit de PSV-jeugd en is wel gecharmeerd van hem.


Bron: VI

__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 16-09-2006, 11:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Stevens is dan waarschijnlijk wel iemand die beter met dergelijke spelers om kan gaan dan Lok.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 16-09-2006, 11:55
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
FC Barcelona volgt Wesley Sneijder

FC Barcelona-voorzitter, Joan Laporte , heeft in de Spaanse krant Marca laten weten dat hij Ajax-middenvelder Wesley Sneijder in de gaten houdt. Het kan zo zijn dat de interesse van de Spanjaarden in de winterstop concreter wordt.

Laporte over Sneijder: "Hij is een complete speler, met een geweldig schot en een geweldige vrije trap. Frank Rijkaard wees me al eerder op dat kleine mannetje. Ik denk dat hij een grote kan worden."
__________________
Zuur...
Oud 16-09-2006, 13:24
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Dat zou ik zonde vinden, die jongen komt eindelijk weer eens aan voetballen toe, zet z'n ontwikkeling door, enzovoorts. Straks mag hij dan plaats nemen in de roulatie bij Barca, beter wacht hij nog een jaar of twee.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 16-09-2006, 14:22
Fides
Fides is offline
Ik neem aan dat hij gewoon wacht totdat hij zeker(der) is van een basisplaats bij Barca.
Oud 16-09-2006, 18:39
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-09-2006 @ 12:43 :
Stevens is dan waarschijnlijk wel iemand die beter met dergelijke spelers om kan gaan dan Lok.
Ach ja, gezien de opvliegers die Stevens soms heeft.....
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 16-09-2006, 20:11
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Fides schreef op 16-09-2006 @ 15:22 :
Ik neem aan dat hij gewoon wacht totdat hij zeker(der) is van een basisplaats bij Barca.
Zelfs Ronaldinho is bij Barca niet altijd zeker van een basisplaats...
__________________
Zuur...
Oud 17-09-2006, 08:17
Elite!
Avatar van Elite!
Elite! is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 16-09-2006 @ 12:55 :
Hmmmm ik dacht dat Wesley Sneijder zo'n beetje uitgegroeit was en dus nogal klein blijft
__________________
Als je iets niet ziet, wil dat niet zeggen dat het er niet is...
Oud 19-09-2006, 21:23
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
MVV wil Van Leerdam

MVV wil middenvelder Ilja van Leerdam op amteurbasis aan de selectie toevoegen. De speler traint momenteel mee met de selectie van MVV en maakt daarbij een goede indruk op trainer Jurrie Koolhof.

Van Leerdam is geen onbekende van Jurrie Koolhof, bij de Graafschap werkten de twee eerder samen en speelde Van Leerdam een goed seizoen in de eredivisie. De trainer vindt het geen probleem dat MVV al de nodige middenvelders in de selectie heeft. 'Miel Mans is langdurig geblesseerd. Bovendien zeg ik geen nee als een speler van het kaliber Van Leerdam interesse heeft.' De speler zelf moet nog met zijn zaakwaarnemer overleggen of hij op de aanbieding van MVV in zal gaan.


Bron: mvvmaastricht.nl

Ik had liever een spits gezien, maar dit lijkt me zeker een versterking. Laat maar komen die jongen!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 28-09-2006, 10:13
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ten Cate wil Boutahar

Henk ten Cate gaat in de winterstop opnieuw proberen om een nieuwe middenvelder naar Ajax te halen. De Amsterdamse oefenmeester wil graag een extra balveroveraar en noemt Saïd Boutahar als een mogelijke aanwinst.

Ten Cate probeerde het ook al in de zomerstop maar toen wilde het bestuur niets beschikbaar stellen. Nu hoopt hij meer geluk te hebben bij het vinden van die nieuwe middenvelder.

Als mogelijke aankoop wijst Henk ten Cate NEC-middenvelder Saïd Boutahar aan. ''Neem Said Boutahar, ik zit er hard aan te denken zo'n speler naar Ajax te halen. Hij kan met een actie een tegenstander uitspelen, een medespeler vrij voor de keeper zetten.''
Bwahahaha, een balveroveraar? Saïd verliest de meeste ballen van het veld en is zo inconsistent als de pest. Maar goed, het is wel één van de meest technische spelers bij NEC en hij heeft een uitstekende pass. Het zou wel goed zijn voor NEC als hij verkocht kan worden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-09-2006, 10:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-09-2006 @ 11:13 :
Bwahahaha, een balveroveraar? Saïd verliest de meeste ballen van het veld en is zo inconsistent als de pest. Maar goed, het is wel één van de meest technische spelers bij NEC en hij heeft een uitstekende pass. Het zou wel goed zijn voor NEC als hij verkocht kan worden.
OMG

Idd een gewéldige aanwinst voor Ajax, zo moeten ze doorgaan
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-09-2006, 11:36
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Omg Boutahar als balveroveraar het moet niet veel gekker worden
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 28-09-2006, 15:20
one.
one. is offline
Volgens mij zegt hij juist een speler met een actie wil in het artikel, ik denk dat de schrijver gewoon een foutje heeft gemaakt.
__________________
.
Oud 28-09-2006, 15:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 28-09-2006 @ 16:20 :
Volgens mij zegt hij juist een speler met een actie wil in het artikel, ik denk dat de schrijver gewoon een foutje heeft gemaakt.
Het lijkt me inderdaad sterk dat Ten Cate denkt dat Boutahar een balveroveraar is. Een technische linksbenige speler, maar of hij goed genoeg is voor Ajax vraag ik me oprecht af.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-09-2006, 19:09
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Boutahar is inderdaad niet het type "balveroveraar". Maja...

Van Leerdam waarschijnlijk naar Den Bosch, en gebeurt dat niet, dan wil-ie wel naar ons.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 04-10-2006, 10:08
Elite!
Avatar van Elite!
Elite! is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-09-2006 @ 16:28 :
Het lijkt me inderdaad sterk dat Ten Cate denkt dat Boutahar een balveroveraar is. Een technische linksbenige speler, maar of hij goed genoeg is voor Ajax vraag ik me oprecht af.
Dat is hij denk ik wel niet zo goed als sneijder maar wel een hele handige speler
__________________
Als je iets niet ziet, wil dat niet zeggen dat het er niet is...
Oud 04-10-2006, 14:48
Fides
Fides is offline
Feyenoord heeft interesse in Slory en Klavan (Heracles), excuse moi, maar dit zijn toch niet spelers waar je aandenkt als je een (sub)topper wilt zijn?
Oud 04-10-2006, 14:50
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Hmm nee, hoewel Klavan absoluut wel potentie heeft
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 04-10-2006, 15:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
The Dosh schreef op 04-10-2006 @ 11:08 :
Dat is hij denk ik wel niet zo goed als sneijder maar wel een hele handige speler
Ja, voor de positie van Sneijder is het ook wel een heel redelijke speler, goede traptechniek, mooie passjes en veel inzicht en techniek, maar hij is veel te inconsistent om tot vaste waarde gerekend te mogen worden. Hoewel, tegen Heracles was hij fenomenaal.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-10-2006, 15:31
Elite!
Avatar van Elite!
Elite! is offline
Citaat:
Fides schreef op 04-10-2006 @ 15:48 :
Feyenoord heeft interesse in Slory en Klavan (Heracles), excuse moi, maar dit zijn toch niet spelers waar je aandenkt als je een (sub)topper wilt zijn?
Klavan= talentje kan nog ver komen

Slory = goalmachine en probeer dat maar eens tegen te spreken als hij het kan voor excelsior nu dan nog meer voor feyenoord en dit is al eens bewezen (met bv huntelaar en kuyt)
__________________
Als je iets niet ziet, wil dat niet zeggen dat het er niet is...
Oud 04-10-2006, 15:43
one.
one. is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-10-2006 @ 16:21 :
Ja, voor de positie van Sneijder is het ook wel een heel redelijke speler, goede traptechniek, mooie passjes en veel inzicht en techniek, maar hij is veel te inconsistent om tot vaste waarde gerekend te mogen worden. Hoewel, tegen Heracles was hij fenomenaal.
Ben ik met je eens inderdaad, het is een best goede speler, maar als basisspeler zal hij niet slagen denk ik, zeker niet omdat ons publiek hem zal uitfluiten zodra hij twee wedstrijden minder speelt.

En Klavan is niet het soort speler dat Feyenoord op het moment nodig heeft. Redelijke talentjes achterin heeft Feyenoord genoeg.
__________________
.
Oud 04-10-2006, 16:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 04-10-2006 @ 16:43 :
Ben ik met je eens inderdaad, het is een best goede speler, maar als basisspeler zal hij niet slagen denk ik, zeker niet omdat ons publiek hem zal uitfluiten zodra hij twee wedstrijden minder speelt.
Daar kan hij trouwens wel heel erg goed tegen. In Nijmegen heeft hij het afgelopen jaar weinig vertrouwen van het publiek gehad, maar hij bleef gewoon keihard doorwerken tot hij weer in vorm was en nu speelt hij prima voetbal.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-10-2006, 18:03
zztfg
zztfg is offline
PSV wou hem ook al.
Oud 04-10-2006, 21:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik weet niet meer wat ik moet geloven, alsmede alle andere supporters niet. Een speler zonder contract die ze op amateurbasis willen aantrekken: mag dit nou nog na het sluiten van de transfermarkt??

Allereerst dit bericht (op veel voetbalsites geplaatst):

Van Leerdam tekent contract bij MVV
Ilja van Leerdam speelt dit jaar op amateurbasis voor MVV. Eerder leek de speler nog naar Den Bosch te gaan. Hier kon hij alleen niet overtuigen tijdens de proeftrainingen.

Bij MVV speelt hij waarschijnlijk meteen in de basis. Dit komt wegens de magere selectie van de club uit Maastricht. Bij FC Den Bosch leek hij alleen nodig voor de breedte van het elftal.

Van Leerdam komt uit de jeugd van PSV. Eerder was hij bij onder andere FC Eindhoven actief.


En even later dit:

Update:
Van Leerdam kan toch niet spelen voor MVV. Volgens de regels van de KNVB mag een club na 30 augustus geen overschrijvingen meer aanvragen voor amateurs. Hiermee gaat de transfer toch niet door.

Bron: http://www.v-bal.nl/nieuws/update-va...mvv-16788.html

__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 05-10-2006, 07:57
Elite!
Avatar van Elite!
Elite! is offline
Hij is transfervrij en een transfvervrije speler mag je altijd aantrekken. Amateurbasis weet ik niet maar als ze hem contract geven dan mag die komen geloof ik
__________________
Als je iets niet ziet, wil dat niet zeggen dat het er niet is...
Oud 05-10-2006, 10:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
The Dosh schreef op 05-10-2006 @ 08:57 :
Hij is transfervrij en een transfvervrije speler mag je altijd aantrekken. Amateurbasis weet ik niet maar als ze hem contract geven dan mag die komen geloof ik
Zo is het inderdaad.

Overigens mag je ook nog twee "gewone" transfers doen binnen Nederland buiten de transferperiodes.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-10-2006, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-10-2006 @ 11:26 :
Zo is het inderdaad.

Overigens mag je ook nog twee "gewone" transfers doen binnen Nederland buiten de transferperiodes.
Nou, daar was de fifa het niet mee eens, wellicht is dat veranderd inmiddels. Ik weet dat daar een jaar geleden in ieder geval wat gezeur over was.
Oud 05-10-2006, 10:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ertur schreef op 05-10-2006 @ 11:39 :
Nou, daar was de fifa het niet mee eens, wellicht is dat veranderd inmiddels. Ik weet dat daar een jaar geleden in ieder geval wat gezeur over was.
Hmmm, ik dacht dat het mocht. In 2003 en 2004 is het in ieder geval nog best vaak gebeurd.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-10-2006, 12:12
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Benjamin de Ceulaer mag in de winterstop weg bij Feyenoord. De talentvolle rechtsbuiten heeft nog een contract tot juli 2008, maar kan in Rotterdam niet meer op een plek in de selectie rekenen. Volgens zaakwaarnemer Tony Dullers heeft FC Twente inmiddels geïnformeerd naar de speler, evenals RKC (dat hem eerder huurde), NAC, Willem II en Sampdoria. In de Vlaamse krant Belang van Limburg geeft De Ceulaer aan nog niet bezig te zijn met een transfer: "Ik probeer me zo goed mogelijk te amuseren bij Feyenoord en hoop dat er straks een mooie club uit de bus komt."
Laten we het hopen, geweldig goede voetballer waar Feyenoord veel te weinig uit heeft gehaald.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 05-10-2006, 12:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Aangezien Denneboom waarschijnlijk weggaat in de winterstop, zou NEC er goed aan doen ook alvast te gaan informeren
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-10-2006, 14:33
Elite!
Avatar van Elite!
Elite! is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-10-2006 @ 13:56 :
Aangezien Denneboom waarschijnlijk weggaat in de winterstop, zou NEC er goed aan doen ook alvast te gaan informeren
Ze zouden ook die Niedzielan ff goed kunnen maken en dat doen ze ook niet dus als hij slim is gaat ie niet naar nec!
__________________
Als je iets niet ziet, wil dat niet zeggen dat het er niet is...
Oud 05-10-2006, 15:08
Verwijderd
Citaat:
The Dosh schreef op 05-10-2006 @ 15:33 :
Ze zouden ook die Niedzielan ff goed kunnen maken en dat doen ze ook niet dus als hij slim is gaat ie niet naar nec!
Terechte opmerking. Niedzielan de modelprof valt in deze zaak zelf niets te verwijten. Zelden zo'n geëngageerde en hardwerkende spits gezien, Kuyt kan nog wat van hem leren.
Oud 05-10-2006, 15:29
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Vergeet ook niet dat hij ook contributie betaalt hè!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-10-2006, 15:31
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hij is trouwens wel een enorm aardige kerel in de wandelgangen. Daarom heeft hij ook zoveel krediet.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-10-2006, 18:04
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
The Dosh schreef op 05-10-2006 @ 08:57 :
Hij is transfervrij en een transfvervrije speler mag je altijd aantrekken. Amateurbasis weet ik niet maar als ze hem contract geven dan mag die komen geloof ik
Voor een profcontract hebben we geen geld meer, tenminste dat wordt ons altijd verteld (of dit waar is betwijfel ik). Maar vanochtend stond in de krant dat hij definitief niet komt. Reden: hij mag niet meer als amateur overgeschreven worden na 31 augustus.

Van Leerdam definitief niet naar MVV

Ilja van Leerdam komt definitief niet op amateurbasis naar MVV. Reglementen verbieden zijn komst, omdat vóór 31 augustus overschrijving zou moeten zijn aangevraagd. Van Leerdam speelde vorig seizoen bij Eindhoven. Coach Jurrie Koolhof was lang in de waan dat de middenvelder ingelijfd kon worden, maar uit navraag bij de KNVB bleek dat het niet mogelijk was. Van Leerdam zou alleen naar Maastricht kunnen komen als prof, maar MVV heeft daar het geld niet voor. ,,Hier ben ik door overvallen”, aldus Koolhof. ,,Heel jammer, we konden hem goed gebruiken.” MVV-preses Joseph Goumans is minder verrast. ,,De trainer was blijkbaar niet op de hoogte van de huidige regels. Of we niet goed gecommuniceerd hebben? De communicatie is prima, maar ik ga niet elke dag kijken welke testspeler er is. Dat is de vrijheid van de coach.”

Bron: Dagblad de Limburger

De reactie van onze voorzitter is trouwens echt weer typisch des Goumans, arrogantie ten top.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 05-10-2006 om 18:21.
Oud 05-10-2006, 18:17
Fides
Fides is offline
titel van bericht klopt niet
Oud 05-10-2006, 18:22
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Fides schreef op 05-10-2006 @ 19:17 :
titel van bericht klopt niet
Oh nee?

Sorry, was het woordje "niet" vergeten. Bericht was te kopiëren, titel moest ik ff zelf schrijven.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 09-10-2006, 23:17
Verwijderd
Datum: 09-10-2006 Tijd: 16:52
"NAC heeft interesse in Sloveen"


Joepie, 'we' hebben weer eens interesse in een speler.
Dit keer gaat het om een 20-jarige Sloveen, Bojan Jokic genaamd. Jokic is een verdedigende middenvelder en is international. Hij staat onder contract bij ND Gorica, dat uitkwam in de voorrondes van de Champions League.

Maar pas op, we zijn niet de enigen geinteresseerden. Naast NAC zouden ook Den Haag, Sparta en Roda JC zich al gemeld hebben bij ND Gorica. Naast Nederlandse clubs is er ook nog interesse van Slovan Liberec, FC Sion en het Bulgaarse Litex Lovech.


Bron: B-side Rats, Voetbalcenter, ikke

Ach ja, ik ken hem niet en mocht het een goeie zijn, zal NAC er wel weer naast grijpen.
Oud 10-10-2006, 10:55
Elite!
Avatar van Elite!
Elite! is offline
Mr.Oizo schreef op 05-10-2006 @ 19:04 :
Voor een profcontract hebben we geen geld meer, tenminste dat wordt ons altijd verteld (of dit waar is betwijfel ik). Maar vanochtend stond in de krant dat hij definitief niet komt. Reden: hij mag niet meer als amateur overgeschreven worden na 31 augustus.

En dat klopt hij gaat nu naar FC Eindhoven geloof ik een toppertje
__________________
Als je iets niet ziet, wil dat niet zeggen dat het er niet is...
Oud 10-10-2006, 11:53
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
vijf schreef op 10-10-2006 @ 00:17 :
Datum: 09-10-2006 Tijd: 16:52
"NAC heeft interesse in Sloveen"


Joepie, 'we' hebben weer eens interesse in een speler.
Dit keer gaat het om een 20-jarige Sloveen, Bojan Jokic genaamd. Jokic is een verdedigende middenvelder en is international. Hij staat onder contract bij ND Gorica, dat uitkwam in de voorrondes van de Champions League.

Maar pas op, we zijn niet de enigen geinteresseerden. Naast NAC zouden ook Den Haag, Sparta en Roda JC zich al gemeld hebben bij ND Gorica. Naast Nederlandse clubs is er ook nog interesse van Slovan Liberec, FC Sion en het Bulgaarse Litex Lovech.


Bron: B-side Rats, Voetbalcenter, ikke

Ach ja, ik ken hem niet en mocht het een goeie zijn, zal NAC er wel weer naast grijpen.
Bij Twente was het ook altijd zo dat ze de eerste club waren die ergens interesse in hadden en dat vervolgens overal gingen rondschreeuwen en er vervolgens altijd weer naast grepen. Maar ik moet zeggen dat dat tegenwoordig wel in positieve zin is veranderd, de meeste transfers zijn pas bekend op de dag dat het rond is of 1/2 dagen ervoor. Ik snap niet dat clubs dit niet binnenskamers houden.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 10-10-2006, 11:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 10-10-2006 @ 12:53 :
Bij Twente was het ook altijd zo dat ze de eerste club waren die ergens interesse in hadden en dat vervolgens overal gingen rondschreeuwen en er vervolgens altijd weer naast grepen. Maar ik moet zeggen dat dat tegenwoordig wel in positieve zin is veranderd, de meeste transfers zijn pas bekend op de dag dat het rond is of 1/2 dagen ervoor. Ik snap niet dat clubs dit niet binnenskamers houden.
Vaak zijn het juist de zaakwaarnemers die dit soort dingen laten "lekken". Het drijft de prijs omhoog hè
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 10-10-2006, 21:27
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
The Dosh schreef op 10-10-2006 @ 11:55 :
En dat klopt hij gaat nu naar FC Eindhoven geloof ik een toppertje
Tja, daar stond-ie volgens mij nog ingeschreven als prof, en Eindhoven wil wel salaris voor hem vrijmaken, dus wij pissen weer naast de pot.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 11-10-2006, 13:24
Verwijderd
Datum: 11-10-2006 Tijd: 11:26
'NAC heeft interesse in van der Sloot'


NAC is volgens VI geinteresseerd in Marcel van der Sloot, die op dit moment bij TOP Oss speelt. Ook RKC zou de middenvelder met meer dan gemiddelde belangstelling volgen.
De interesse in van der Sloot is overigens niet nieuw. In maart verschenen er al berichten dat NAC een oogje had op de middenvelder, die een goed seizoen bij TOP Oss doormaakt. Zo scoorde hij afgelopen vrijdag vier keer in het duel tegen AGOVV.

Het contract van van der Sloot loopt medio 2007 af. Het lijkt daarom niet onwaarschijnlijk dat van der Sloot deze winterstop al de overstap naar de Eredivisie maakt.


Bron: B-Side Rats, Voetbalprimeur

Lijkt me niet verkeerd
Oud 11-10-2006, 13:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
NEC had er ook interesse in, maar Looijen vindt hem niet goed genoeg.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-10-2006, 16:40
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Nog maar even over Ali el Khatabbi

Ali belt voor een ton

Dat voetballers af en toe ietwat wereldvreemd zijn mag geen verrassing heten. Onze huidige bondscoach presteerde het ooit eens om op de vraag hoeveel een modaal salaris bedraagt te antwoorden: "Mwoah, een ton per jaar?". Enfin, voor wie zoals Bassie altijd in de hoogste salarisschalen heeft lopen ballen kan ook niet meer verwacht worden. Nee, dan de mindere goden. De broodvoetballers, de 2e garnituur zeg maar. Die zullen de waarde van keiharde pleurie's toch wel kunnen inschatten? Neem Ali el Khatabbi. Na een rits derderangs clubs uit de provincie te hebben versleten is meneer al een ruim een jaar clubloosch. Dus toen de Noad Advendo Combinatie uit 076 bereid bleek honderduizend euri neer te tellen voor een jaar van zijn diensten zou je verwachten dat Ali een gat in de lucht sprong. Maar Ali is anders. Ali doet namelijk iets in onroerend goed en is derhalve een veelbeller "Een ton? Daar kan ik goedver niet eens de telefoonrekening van betalen". Subtiel van je Ali, wellicht maar proberen bij FC Chabab?

www.geenstijl.nl
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07.