Oud 05-12-2006, 16:30
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
omg, deze had ik nog nooit gezien:
http://www.youtube.com/watch?v=9vAToF8HKFk
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2006, 16:37
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ja, dat was inderdaad een verschrikkelijk moment
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 16:48
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ongelovelijk. ook niet zo handig van de keeper trouwens, om niet even kenbaar te maken dat ie ook mee was.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 23:21
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
"Von der Fart"
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 11:23
Fides
Fides is offline
Niet zo lekker voor je zelfvertrouwen
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 15:42
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Wetsvoorstel voor Voetbalwet

Uitgegeven: 6 december 2006 12:19
Laatst gewijzigd: 6 december 2006 14:08

AMSTERDAM - De PvdA en de VVD zijn een warm voorstander van een Voetbalwet. Beide partijen bereiden een initiatiefvoorstel voor waarin onder meer een meldingsplicht is geregeld voor supporters met een stadionverbod.

PvdA-Kamerlid Hans Spekman en zijn VVD-collega Halbe Zijlstra gaan de komende tijd praten met betrokken organisaties, waaronder de voetbalbond KNVB, om het voorstel verder uit te werken, zei Zijlstra woensdag. "Het kabinet heeft lang genoeg de tijd gehad om het te doen", zei Zijlstra.


Supporters die zich niet bij de politie melden zouden in de nieuwe wet kunnen rekenen op zware straffen. Ook Feyenoord is een groot voorstander van een Voetbalwet. De Rotterdamse club plaatste woensdagochtend een paginagrote petitie in het AD waarin de club pleitte voor een wet om het supportersgeweld een halt toe te roepen.

Directe aanleiding voor de Voetbalwet zijn de misdragingen van Feyenoord-supporters van afgelopen donderdag bij het duel AS Nancy - Feyenoord. De Rotterdamse club hangt een jarenlange Europese uitsluiting boven het hoofd en een forse boete. De UEFA buigt zich donderdag over de zaak.

Combiregeling

De initiatiefnemers van de voetbalwet willen af van de combiregeling, waarbij voetbalsupporters bij bepaalde uitwedstrijden verplicht gebruik moeten maken van gezamenlijk vervoer. Spekman noemde die regeling een straf voor goedwillende supporters. "Wij willen de kwaadwillenden aanpakken."

Remkes

De KNVB pleit al langer voor een Voetbalwet en werkt zelf ook aan een conceptwetsvoorstel om een en ander te regelen. Minister Remkes (Binnenlandse Zaken) liet in eerste instantie weten er weinig voor te voelen. Alleen als de voetbalbond kan aantonen dat een aparte voetbalwet van toegevoegde waarde is bij het tegengaan van wangedrag door supporters, is het bespreekbaar volgens Remkes.




_______________________________
Werd tijd.

Anyway, wat betreft die combiregelingen, : houd het dan in dat als bv. wanneer die wet er is, en er is en wedstrjid á la:
Sparta, Excelsior, Fc Dord, Nac - Ajax, dat je dan gewoon een kaartje kan kopen voor het uitvak en niet eerst naar Amsterdam hoeft?
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 15:59
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Hehe, eindelijk. Nee die wet heeft in eerste instantie nog weinig met de combiregeling te maken
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 16:31
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 06-12-2006 @ 15:59 :
Hehe, eindelijk. Nee die wet heeft in eerste instantie nog weinig met de combiregeling te maken
Nou ja, de combiregeling is natuurlijk een specifieke wedstrijdgerichte maatregel, maar dit kan wél tot gevolg hebben dat het aantal combi's in de komende paar jaar drastisch omlaag gaat

Feyenoord - Ajax en NEC - Vitesse zullen bijvoorbeeld altijd wel combi's blijven.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 17:09
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Adriaanse naar Metalurg Donetsk volgens vage bronnen

gaan we nog wel wat van horen denk ik..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 22:13
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Het aantal combi's zal waarschijnlijk vrijwel gelijk blijven, dat kan ik nu al zeggen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 22:16
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 06-12-2006 @ 22:13 :
Het aantal combi's zal waarschijnlijk vrijwel gelijk blijven, dat kan ik nu al zeggen.
Daar heb ik mijn twijfels bij. Combiregelingen kunnen zo wel makkelijker bestreden worden, dat is in ieder geval duidelijk.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-12-2006 @ 22:16 :
Daar heb ik mijn twijfels bij. Combiregelingen kunnen zo wel makkelijker bestreden worden, dat is in ieder geval duidelijk.
Neehoor dat valt mee.. Natuurlijk zoals hierboven al gezegd houd je de combi's bij de grootste risicoduels.. maar bijvoorbeeld bij NAC krijg je geen combi's meer naar Vitesse, Heracles, NEC nja noem ze ook allemaal maar op
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 13:57
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 06-12-2006 @ 17:09 :
Adriaanse naar Metalurg Donetsk volgens vage bronnen

gaan we nog wel wat van horen denk ik..
Bevestigd.

Jordi Cruijff speelt daar trouwens.
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 14:51
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 07-12-2006 @ 11:01 :
Neehoor dat valt mee.. Natuurlijk zoals hierboven al gezegd houd je de combi's bij de grootste risicoduels.. maar bijvoorbeeld bij NAC krijg je geen combi's meer naar Vitesse, Heracles, NEC nja noem ze ook allemaal maar op
Ja, dat zeg ik toch ook?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 15:15
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Escapism schreef op 05-12-2006 @ 16:30 :
omg, deze had ik nog nooit gezien:
http://www.youtube.com/watch?v=9vAToF8HKFk
Haha gruwelijk

check deze trouwens

http://www.youtube.com/watch?v=oBywgnwa4Pc
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 15:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Die is ook pas drie keer gepost hier
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 17:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
UEFA LEGT FEYENOORD BOETE EN VOORWAARDELIJKE STRAF OP

Naar aanleiding van de rellen voor en tijdens de wedstrijd Nancy-Feyenoord, het gooien van bier en het vuurwerk tijdens Feyenoord-Blackburn Rovers heeft de UEFA besloten tot de volgende sancties tegen Feyenoord: een boete van 200.000 Zwitserse Frank (ca. 130.000 Euro) en een voorwaardelijke straf van twee thuiswedstrijden zonder publiek met een proeftijd van 3 jaar. De UEFA heeft Feyenoord bovendien opgedragen contact op te nemen met AS Nancy in verband met de schade die is aangericht in het stadion.

Feyenoord zal tegen deze straf niet in beroep gaan. Een verdere reactie van Feyenoords directie volgt om 18.30 uur.
Bron: feyenoord.nl

Ze komen er goed af nog, gelukkig.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 17:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het publiek moet zich wel drie jaar koest houden in Europa, wordt nog lastig
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 19:22
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Feyenoord gered van de ondergang!!!!!
__________________
Echte mannen komen thuis met honger niet met bloemen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-12-2006 @ 17:47 :
Het publiek moet zich wel drie jaar koest houden in Europa, wordt nog lastig
Ja, dat gaat nog een probleem worden
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 20:18
one.
one. is offline
Feyenoord heeft geluk gehad.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 20:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 07-12-2006 @ 20:18 :
Feyenoord heeft geluk gehad.
Mwoah, ik vind dat Feyenoord ook wel gelijk heeft.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 23:23
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Volkomen terecht
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 23:38
one.
one. is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-12-2006 @ 20:39 :
Mwoah, ik vind dat Feyenoord ook wel gelijk heeft.
Is ook wel zo, maar ik was bang dat de UEFA een voorbeeld wilde stellen.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 00:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 07-12-2006 @ 23:38 :
Is ook wel zo, maar ik was bang dat de UEFA een voorbeeld wilde stellen.
Ik denk dat de UEFA dat beter niet had kunnen doen. Voorbeelden hebben ze genoeg gesteld en hier is duidelijk sprake van een enórme inschattingsfout van de Franse overheden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 00:22
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Als Feyenoord dalijk een tegenstander dicht bij loot (belgie, engeland, duitsland, frankrijk) kan het hele zootje dus weer beginnen.
Immers, Feyenoord kan het wel 100x afraden niet te gaan, maar als een beetje hooligan auto kan besturen zit hij zo in een van die landen.
Van dat punt gezien vind ik het eigenlijk gek dat de UEFA Feyenoord toch in Europa laat.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 08:25
Strever
Strever is offline
Beschonken Blind rijdt moeder en kind aan

AMSTERDAM - Danny Blind heeft met een slok op een ernstig auto-ongeluk veroorzaakt waarbij een vrouw gewond is geraakt en een kind aan letsel ontsnapte. De ex-trainer van Ajax reed woensdagavond laat, in de schaduw van de Amsterdam ArenA, in op een met pech stilstaande auto.

Zelf kwam Blind met de schrik vrij, maar de 48-jarige bestuurster moest door de brandweer uit haar benarde positie bevrijd worden. Een jongetje van twee dat achterin zat, bleef ongedeerd. "Mijn eerste zorg gaat uit naar die vrouw. Volgens de eerste informatie leek het mee te vallen. Ik hoop dat ik me zo snel mogelijk bij haar persoonlijk kan verontschuldigen. Ik ben hier compleet stuk van en schaam me diep", aldus Blind.
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 09:31
one.
one. is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-12-2006 @ 00:07 :
Ik denk dat de UEFA dat beter niet had kunnen doen.
Gelukkig dachten zij er ook zo over.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 10:29
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 08-12-2006 @ 00:22 :
Als Feyenoord dalijk een tegenstander dicht bij loot (belgie, engeland, duitsland, frankrijk) kan het hele zootje dus weer beginnen.
Immers, Feyenoord kan het wel 100x afraden niet te gaan, maar als een beetje hooligan auto kan besturen zit hij zo in een van die landen.
Van dat punt gezien vind ik het eigenlijk gek dat de UEFA Feyenoord toch in Europa laat.
Naja, je geeft zelf al aan dat Feyenoord daar erg weinig aan kan doen. In Duitsland zou het een stuk minder snel voorkomen, die zetten bij Feyenoord tegenwoordig gewoon de grens dicht.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 10:51
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
En de voetbalwet gaat er komen, veel mensen onderschatten wat dat gaat uitmaken voor voetbalvandalisme en bijzondere maatregelen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 15:55
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-12-2006 @ 15:26 :
Die is ook pas drie keer gepost hier
Oh, sorry baas
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-12-2006 @ 14:51 :
Ja, dat zeg ik toch ook?
Oeps, heb ik de verkeerde gequote, ik wou rhpc quoten
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 17:34
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Leonardo naar Ajax.

Was te verwachten, ik denk dat NAC het niet veel minder zal doen zonder hem.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 19:31
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 11-12-2006 @ 17:34 :
Leonardo naar Ajax.

Was te verwachten, ik denk dat NAC het niet veel minder zal doen zonder hem.
Kon beter in Transfertopic, maargoed


Ik denk dat dit zijn laatste Nederlandse club zal zijn, hij onder de druk gaat bezwijken, een paar stomme acties uithaalt en je niets meer van hem gaat horen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 21:51
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Hoezo sfeertje?

http://www.youtube.com/watch?v=4hIMc1LLT8k&eurl=
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 11:57
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 11-12-2006 @ 21:51 :
Hoezo sfeertje?

http://www.youtube.com/watch?v=4hIMc1LLT8k&eurl=
Die was al in dit topic gepost dacht ik?
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 12:58
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Guissie schreef op 12-12-2006 @ 11:57 :
Die was al in dit topic gepost dacht ik?
Nee hoor, deze nog niet... naar mijn weten.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Guissie schreef op 12-12-2006 @ 11:57 :
Die was al in dit topic gepost dacht ik?
Jij haalt deze in de war met die van Eintracht Frankfurt denk ik?

Dit filmpje van Fenerbache is ook wel indrukwekkend: het hele stadion staat in de hens en er wordt gewoon doorgespeeld

http://www.youtube.com/watch?v=FMtuC9s2HCg&NR
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 13:37
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 12-12-2006 @ 12:58 :
Nee hoor, deze nog niet... naar mijn weten.
Maar wel overal te vinden op Youtube. Zoek maar eens op "PSV Eindhoven" of elke andere willekeurige Nederlandse club
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 18:09
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
vijf schreef op 12-12-2006 @ 13:28 :
Jij haalt deze in de war met die van Eintracht Frankfurt denk ik?

Dit filmpje van Fenerbache is ook wel indrukwekkend: het hele stadion staat in de hens en er wordt gewoon doorgespeeld

http://www.youtube.com/watch?v=FMtuC9s2HCg&NR
Nee, die van Frankfurt dacht ik ook al aan.. Maar ik dacht dat ik die springende turken ook al voorbij had zien komen .
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 23:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Minder politie-inzet bij wedstrijden

De politie-inzet bij de wedstrijden in het betaalde voetbal is in het afgelopen seizoen met ongeveer 10 procent gedaald ondanks de invoering van de play-offs in de eredivisie. Dat blijkt uit jaarcijfers van het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme (CIV). Volgens het CIV zijn in het afgelopen seizoen in totaal 308.039 politie-uren gemaakt op wedstrijddagen in het betaalde voetbal. Dat is een afname van 9,6 procent in vergelijking met het vorige seizoen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 17:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Woerts presenteert plannen nieuwe Kuip

Chris Woerts heeft maandag tijdens een bijeenkomst van aandeelhouders een presentatie gegeven over de plannen van Feyenoord ten aanzien van een nieuw stadion.

De algemeen directeur vertelde dat een nieuw onderkomen voor de club noodzakelijk is, omdat de stadions in Europa steeds groter, toegankelijker en beter ingericht zijn. De Kuip heeft nu nog een vijf sterren status van de UEFA, maar raakt door de huidige ontwikkelingen achterop. Met een nieuw stadion hoopt Feyenoord meer inkomsten te genereren.

Inmiddels heeft de club een Programma van Eisen opgesteld, waarin staat waar de toekomstige thuishaven aan moet voldoen. De bedoeling is dat het in ieder geval een authentiek onderkomen met een echte voetbalsfeer wordt.

De capaciteit moet gaan naar 70.000, met zowel zit- als staanplaatsen. Of er een dak op het stadion komt, liet Woerts in het midden. Mocht dat er komen dan zal gekozen worden voor een 'cabrio-dak'. Naast het stadion zullen minimaal 10.000 parkeerplekken komen.

Feyenoord heeft voor wat betreft de locatie een voorkeur voor Varkenoord. Daar moeten ook de sportclub en de jeugdelftallen worden ondergebracht. Wat er met de huidige Kuip gaat gebeuren bij een overgang is onbekend.
Het mooiste stadion van Nederland op de schop?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 17:21
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-12-2006 @ 17:14 :
Het mooiste stadion van Nederland op de schop?
Wat?
Ik zie dit niet echt bepaald als een vooruitgang voor Feyenoord
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 17:24
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Die plannen bestaan al jaren, zal nog wel 10 jaar duren voor het nieuwe stadion er staat. Maar inderdaad, een verlies voor het Nederlands voetbal. Hoewel hij niet afgebroken mag worden aangezien het een beschermde status heeft. Nieuwe onderkomen voor Excelsior
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 17:35
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Haha, zou wel wat zijn

Of Mario moet hem gewoon opeisen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 17:45
Verwijderd
De plannen bestaan inderdaad echt al veel langer.



omg dat is echt heel lelijk

Tsja, ik denk dat Feyenoord OP DIT MOMENT de enige Nederlandse ploeg is die structureel richting de 70.000 toeschouwers zou kunnen. Ik vind persoonlijk de Kuip echt een prachtig en supersfeervol stadion, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die de faciliteiten beneden peil vinden.

Feyenoord laat dus op dit moment daar een hoop geld liggen. Dan weet je dat mensen als Woerts gaan roepen om een nieuw stadion. Ik begrijp het best wel, maar ik zou het ongelofelijk zonde, zoals de Kuip wordt het toch nooit.

Zal financieel nog lastig worden, aangezien de Kuip niet gesloopt mag worden en er dus geen geld te verdienen valt door die grond aan een projectontwikkelaar te verkopen.

Voor een eventueel WK in Nederland (en België) zou het natuurlijk wel een pluspunt zijn. In dat kader zeg ik dan ook (maar dit is erg ver vooruit denken): zorg dat De Kuip ook dan nog gebruikt kan worden. Toch een mooi en groot stadion erbij, beter dan noodoplossingen verzinnen zoals in Charleroi voor Euro2000 (tijdelijke tribune aan één zijde)

Ik vind trouwens 70.000 van de ene kant een absoluut minimum: de meerwaarde zoujuist liggen in die gigantische overcapaciteit. Als het door geldgebrek plotseling 55.000 of 60.000 ofzo zou worden, is het verschil met de huidige Kuip zo gering, dat je dat geld beter in een écht grondige renovatie van de Kuip kunt stoppen.

Van de andere kant is de Kuip nu ook niet altijd uitverkocht. Een stadion waar 70.000 man inkunnen, maar waar bij gewone competitiewedstrijden 40.000 supporters zitten, dat zou jammer zijn. Er moeten dan wel echt nieuwe fans getrokken worden, die op dat extra niveau aan luxe/faciliteiten afkomen.

Staantribunes erin vind ik dan weer een goede, maar als dat mag en kan, waarom dan niet in de Kuip staantribunes plaatsen?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 17:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Meer capaciteit is niet het enige doel. Met name het uitbreiden van de sponsormogelijkheden brengt de begroting weer flink omhoog. Dat is ook de enige reden dat ze in Alkmaar uiteindelijk voor de grotere variant zijn gegaan. Veel bedrijven willen hun naam verbinden aan de club.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 18:23
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Ertur schreef op 13-12-2006 @ 17:45 :
De plannen bestaan inderdaad echt al veel langer.

[afbeelding]

omg dat is echt heel lelijk

Bah Het lijkt echt teveel op een ufo
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 18:36
Strever
Strever is offline
Citaat:
Guissie schreef op 13-12-2006 @ 18:23 :
Bah Het lijkt echt teveel op een ufo
Ik moest direct aan zon paddestoel van Super Mario denken.
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 19:48
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Ertur schreef op 13-12-2006 @ 17:45 :
De plannen bestaan inderdaad echt al veel langer.

[afbeelding]

plaatsen?
Ik neem aan dat dat een photoshop is he? Zo'n stadion kan die toch nooit bedoelen???

Anders: _O-
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03.