Oud 10-09-2008, 00:29
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Everton haalt Felliani, zéér talentvolle middenvelder van Standard Luik. Goede aankoop, al had ik liever Joao Moutinho gehad (dat gerucht ging ook namelijk).

Kost €18.5 miljoen volgens de officiële site van Everton, en daar staat ook bij dat bij goede prestaties dat nog meer wordt.

Eerder al Saha gehaald zoals Wolter zei (vind ik persoonlijk een matige aankoop - zo'n speler die altijd geblesseerd is en zijn beste tijd al lang gehad heeft. Gehaald voor de breedte neem ik aan). En Jacobsen, Deense rechtsachter, en Castillo, de verdedigende middenvelder van het Ecuadoriaanse elftal. Beiden waren redelijk onbekend voor me. Jacobsen kende ik van naam, Castillo helemaal niet. Jacobsen is blijkbaar 16voudig international, zal wel.

Castillo schijnt best wel een goede speler te zijn, heeft eerder deze zomer met Juventus en blackburn onderhandeld, maar die boden niet genoeg salaris...

Oh en Carlo Nash is de nieuwe reservekeeper. 34 jaar, zo'n standaardaankoop, lekker boeiend.
Fellaini () is een dikke miskoop volgens mij, wat 'n non-voetballer vind ik dat zeg... Heeft mij in België nooit van enige voetballende kwaliteiten kunnen overtuigen... Hoe het komt dat ze voor zo'n beperkte speler bijna 20 miljoen euro neertellen en voor bijvoorbeeld een Pareja amper 5 miljoen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2008, 00:29
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Even stomme vraag: welke verdedigers heeft City dan gehaald NA de overname van de Sjeiks?

Kompany was ervoor als ik het allemaal goed begrijp maar misschien vergis ik me.
Dat was erna, dacht ik?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2008, 00:30
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Nicky Hofs is voor het laatst volledig fit geweest toen hij nog luiers droeg.
Zijn mama vond het toen nochtans ook al een huilebalk.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2008, 08:39
Verwijderd
Citaat:
Fellaini () is een dikke miskoop volgens mij, wat 'n non-voetballer vind ik dat zeg... Heeft mij in België nooit van enige voetballende kwaliteiten kunnen overtuigen... Hoe het komt dat ze voor zo'n beperkte speler bijna 20 miljoen euro neertellen en voor bijvoorbeeld een Pareja amper 5 miljoen...
Hij wordt ook niet gehaald om te voetballen, dat kunnen Pienaar, Arteta, Osman en Cahill al op het middenveld. En Jose Baxter, één van de grootste talenten van Engeland, onthou die naam

Everton zocht een grote, sterke balafpakker die af en toe mee naar voren durft te komen en een bal rechtdoor kan passen. Ik denk dat Fellaini (één lettertje verkeerd, zeurkous! ) daar wel aan voldoet. En ik vond hem vorig jaar wel sterk bij Standard, de wedstrijden die ik gezien heb nochthans. Tegen Liverpool speelde hij ook niet verkeerd.

Everton heeft inderdaad teveel betaald, dat is waar. Everton had nog geen grote aankoop gedaan deze zomer dus men was in paniek, zeker toen de Moutinho-transfer niet doorging. Maar goed, als Fellaini goed in zijn rol speelt en daarmee de andere spelers ruimte geeft om hun ding te doen, komt het wel goed.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2008, 09:09
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Die bal rechtdoor passen, ai ai ai... Daar mankeert 't hem vaak wel eens aan, vind ik, maar goed.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2008, 09:46
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
Huntelaar naar Real Madrid voor €20000000,-
van de zomer werd er nog 40 geboden ofniet
wel balen
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 02-12-2008, 13:05
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Balen dat Real zo'n beperkte spits haalt ja.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2008, 14:15
lipio0
lipio0 is offline
Het is nog niet eens zeker dat Huntelaar naar Real Madrid gaat, er zijn al wel contacten geweest, maar nog geen contracten getekend. De Spaanse pers heeft het een beetje opgeblazen (zoals gewoonlijk).
Met citaat reageren
Oud 02-12-2008, 17:53
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
Citaat:
Balen dat Real zo'n beperkte spits haalt ja.
Zon fantastische spits bedoel je
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 02-12-2008, 20:17
PV
PV is offline
Citaat:
Het is nog niet eens zeker dat Huntelaar naar Real Madrid gaat, er zijn al wel contacten geweest, maar nog geen contracten getekend. De Spaanse pers heeft het een beetje opgeblazen (zoals gewoonlijk).
maar het klopt dus wel.
http://www.realmadrid.com/cs/Satelli...eal_Madrid.htm
(beetje slecht bereikbaar op dit moment)
El acuerdo está condicionado, como es habitual, a la superación del reconocimiento médico por parte del jugador y a la firma de sus contratos con el Real Madrid. Klaas-Jan Huntelaar estará ligado al Real Madrid hasta el 30 de junio de 2013.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2008, 21:19
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Zon fantastische spits bedoel je
Nee, zo'n beperkte.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2008, 23:32
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik vind hem ook nog geen absolute top. Ik moet trouwens nog maar zien hoe hij het gaat doen in de echt grote wedstrijden. In de liga zal hij wel scoren denk ik, maar in de CL of de topwedstrijden van de liga heb ik mijn twijfels.

Maar 25 jaar is een uitstekende leeftijd om een transfer naar een club als Madrid te maken. Het is echter wel een paniekaankoop en het is tekenend voor de verhoudingen in de voetbalwereld dat een club "zo maar ff" 20-27 miljoen voor een tussenpaus kan neerleggen en daarmee één van de beste spelers uit NL weghaalt.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 00:23
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Ach ja van van Persie, Zlatan en Sneijder hadden ook nog niet veel internationaal bewezen. Zulke beweringen neem ik altijd wel met een korrel zout.
Wel jammer, dat wel. Maar het was onvermijdelijk. Was het nu niet was het wel over een half jaar
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 15:30
baas
Avatar van baas
baas is offline
Ik denk dat Huntelaar er wel komt. Misschien best veel speeltijd ivm de blessure van van Nistelrooy. Voetballend niet briljant misschien maar goed genoeg en hij schiet ze er gewoon in. Net als van Nistelrooy dus eigenlijk. Ben eigenlijk meer benieuwd of Ajax zo nog kampioen kan worden.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 10:37
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
Cvitanich is weer fit, misschien dat die het waar gaat maken nu
of Ajax koopt net als Real gewoon in paniek voor ik weet niet hoeveel geld Marcus Berg ofzo op.
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 14:55
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Cvitanich is weer fit, misschien dat die het waar gaat maken nu
of Ajax koopt net als Real gewoon in paniek voor ik weet niet hoeveel geld Marcus Berg ofzo op.
Ja ik mag toch hopen dat ze daar geen miljoenen aan gaan besteden. Aardige spits hoor, schiet er best wat in in de erdivisie (waar de verdedigers natuurlijk een lachertje zijn), maar is nou niet echt dominant en maakt meestal de 3-0 ofzo. Lang niet goed genoeg voor Ajax. Kreeg in die wedstrijd met Zweden tegen Nederland ook totaal geen poot aan de grond.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 16:39
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline

stukje goedkoper dan Berg en als Ajax hem niet haalt doet Twente of Heerenveen het.

Maar ik heb eigenlijk wel vertrouwen in Cvitanich, hij moet wat krediet krijgen dan vliegen ze er volgend jaar echt wel in. Argentijnse verdedigers zijn over het algemeen sterker dan de Nederlandse.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 16:43
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Amoah lijkt dichtbij een vertrek te zijn. Waarheen weet ik echter niet.
NAC heeft als vervanger Ars van RBC op het oog.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 23:17
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Gomes heeft heimwee naar Eindhoven
Heurelho da Silva Gomes staat niet onwelwillend tegenover een terugkeer naar PSV, zo weet Sportweek te melden. De doelman kampt met heimwee naar Eindhoven en is ongelukkig bij Tottenham Hotspur.

Dat zou Gomes, die bij Tottenham niet de vorm te pakken heeft kunnen krijgen die hij de laatste jaren bij PSV wél etaleerde, de afgelopen weken hebben laten weten aan medewerkers van PSV. De Braziliaanse doelman zou daarbij tevens hebben aangegeven dat hij een terugkeer naar de regerend landskampioen van de Eredivisie niet uitsluit.

Momenteel staat Andreas Isaksson onder de lat bij PSV. De Zweedse international heeft echter nog geen onuitwisbare indruk weten achter te laten en moest tot dusverre al zestien tegendoelpunten slikken in veertien competitieduels.

voetbalprimeur.


............
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2008, 19:54
Verwijderd
Hopen dat El handui naar Barca gaat, wordt ajax zeker kampioen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 11:19
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Vadis, ex-RSCA, van Hamburg naar Brugge. Dit doet pijn.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 13:30
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
He Methuus, kan je wat vertellen over Joao Carlos van Genk? Hij zou betrokken worden in een ruil met Huysegems, en eventuele opvolger worden van Wielaert.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 17:50
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Leuke voetballende verdediger, redelijk kopbalsterk ook. Had hem graag bij RSCA gezien.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2009, 21:43
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Even uppen!

Wat vinden jullie allemaal van de transfer van Vermaelen naar Arsenal?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2009, 21:50
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Holy shit bestaat dit topic nog

En Vermaelen, tja ik denk eigenlijk dat ie het niet gaat redden daar. Aardige verdediger, maar ik denk dat Arsenal een stapje te hoog is. Maar ik kan het ook helemaal fout hebben natuurlijk.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 18-06-2009, 22:29
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Mja, ik dacht ook dat Everton 'n stapje te hoog was voor Fellaini en die doet 't daar blijkbaar prima tussen de pottenstampers, en ik schat Vermaelen hoger in, dus tja.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 07:17
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Mja, ik dacht ook dat Everton 'n stapje te hoog was voor Fellaini en die doet 't daar blijkbaar prima tussen de pottenstampers, en ik schat Vermaelen hoger in, dus tja.
maar everton is arsenal niet
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 10:19
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik vind het wel leuk voor hem. Jammer voor Ajax, want het was wel een bikkel en die heb je nodig in de verdediging.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2009, 22:50
Verwijderd
Op dit topic is al 32 dagen niet meer gereageerd. De kans is groot dat een nieuwe reactie plaatsen geen nut heeft. Als je desondanks van mening bent dat jouw reactie iets toevoegt aan de discussie kun je dat alsnog doen.

Verhoeven
Met citaat reageren
Oud 21-07-2009, 00:42
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Verhoeven idd Nu nog met de pet van Martin en hij kan zo door als Cultheld
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 21-07-2009, 11:33
Verwijderd
Cultheld is ie al sinds hij zo prachtig op de voetbalplaatjes staat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31.