Oud 27-01-2015, 13:33
janplezier
janplezier is offline
In Duinrell in wassenaar heb je ieder jaar een dag naaktzwemmen, en misschien zijn er nog meer zwembaden die zoiets doen
Nou ben ik wel een klein beetje onzeker over mezelf maar het lijkt me wel cool om dat eens mee te maken. Gewoon een keer durven doen en als je er eenmaal bent val je toch niet meer op in je nakie.
Nou vraag ik me af, je moet in het bezit zijn van een naturisten ledenpas om erin te mogen en die heb ik niet. En ik ken niemand die met me mee zou willen naar zo'n dag.
Dus hoe kom ik aan zo'n ledenpas zonder dat mijn ouders erachter komen ? En is er iemand die met me mee zou willen, Liefst uit de omgeving leiden-den haag ? Lijkt me toch iets prettiger dan dat je helemaal alleen bent. Ik ben weleens in mijn eentje op het naaktstrand geweest maar dat was geen success. Allemaal ouwe duitse wijven met hangtieten,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2015, 15:53
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ten eerste: reken er maar op dat bij naaktzwemmen in een zwembad er ook vooral 'oude' mensen zijn

Ten tweede: zo'n pasje kun je alleen krijgen door lid te worden/zijn van de Naturisten Federatie Nederland (NFN). Dat kan hier: www.nfn.nl/lid-worden

Je ontvangt dingen per post. Maar waarom zouden je ouders het per se niet mogen weten? Om te beginnen heeft naturisme niets met seks te maken, als je daarvoor gaat, dan heb je wel kans dat dit niet op prijs wordt gesteld

Laatst gewijzigd op 27-01-2015 om 16:03.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2015, 16:35
janplezier
janplezier is offline
Ja er zullen ook oude mensen zijn, maar ik verwacht in zo'n zwembad met supersnelle glijbanen eigenlijk meer gezinnen met jongeren van mijn leeftijd... Ik ga ook niet voor seks, maar het oog wil ook wat
Maar ik ben er nooit geweest dus misschien heb je gelijk van die ouwe mensen....
Lidmaatschap betalen voor zo'n kaart vind ik niet zo erg, maar mijn ouders hoeven het verder niet te weten wat ik allemaal uitspook , die vinden nusisten maar raar volk.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2015, 16:43
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ja er zullen ook oude mensen zijn, maar ik verwacht in zo'n zwembad met supersnelle glijbanen eigenlijk meer gezinnen met jongeren van mijn leeftijd... Ik ga ook niet voor seks, maar het oog wil ook wat
Maar ik ben er nooit geweest dus misschien heb je gelijk van die ouwe mensen....
Lidmaatschap betalen voor zo'n kaart vind ik niet zo erg, maar mijn ouders hoeven het verder niet te weten wat ik allemaal uitspook , die vinden nusisten maar raar volk.
Ik denk zelf dan nog vooral met kinderen onder de 10. Je bent 14, begrijp ik: nudisme is helemaal niet populair onder pubers
Maar laat even weten hoe het was als je bent geweest!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2015, 08:06
janplezier
janplezier is offline
Ik snap, en ik vind het zelf ook wel eng hoor. En spannend tegelijk. En wat bijv als je een stijve krijgt ?
Is er iemand hier die er weleens geweest is die wat meer kan vertellen ? Lopen er idd alleen maar ouwe mensen en jonge kinderen of ook jongeren ? En is er iemand die het ook zou willen proberen maar die niet goed durft in zijn eentje ?
Hoeft niet perse in het tikibad te zijn, dan heb je ook geen gedoe met zo'n pasje.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2015, 08:32
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik snap, en ik vind het zelf ook wel eng hoor. En spannend tegelijk. En wat bijv als je een stijve krijgt ?
Is er iemand hier die er weleens geweest is die wat meer kan vertellen ? Lopen er idd alleen maar ouwe mensen en jonge kinderen of ook jongeren ? En is er iemand die het ook zou willen proberen maar die niet goed durft in zijn eentje ?
Hoeft niet perse in het tikibad te zijn, dan heb je ook geen gedoe met zo'n pasje.
Vaak "slaat zoveel bloot dood", maar als het toch gebeurt: in het (diepe) water gaan/blijven, op je buik ergens liggen, even naar de wc of een kleedhokje gaan, ...

Veel andere zwembaden eisen bij naaktzwemmen ook een pasje hoor, dus informeer van tevoren goed. Het is ook een beetje om een drempel op te werpen voor viezeriken
Met citaat reageren
Oud 28-01-2015, 16:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga dit topic verplaatsen naar Vrije Tijd, ik denk dat het daar beter past
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2015, 22:38
DommeGirl
DommeGirl is offline
Citaat:
In Duinrell in wassenaar heb je ieder jaar een dag naaktzwemmen, en misschien zijn er nog meer zwembaden die zoiets doen
Nou ben ik wel een klein beetje onzeker over mezelf maar het lijkt mine wel cool om dat eens mee te maken. Gewoon een keer durven doen en als je er eenmaal bent val je toch niet meer op in je nakie.
Nou vraag ik me af, je moet in het bezit zijn van een naturisten ledenpas om erin te mogen en die heb ik niet. En ik ken niemand die met me mee zou willen naar zo'n dag.
Dus hoe kom ik aan zo'n ledenpas zonder dat mijn ouders erachter komen ? En is er iemand die met me mee zou willen, Liefst uit de omgeving leiden-den haag ? Lijkt me toch iets prettiger dan dat je helemaal alleen bent. Ik ben weleens in mijn eentje op het naaktstrand geweest maar dat was geen success. Allemaal ouwe duitse wijven met hangtieten,
Ik denk niet dat je veel tieners tussen de 13/17 jaar tegen komt (waarschijnlijk jouw leeftijd ergens) maar allemaal oude mensen
Met citaat reageren
Oud 18-02-2015, 08:12
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Blote mensen zijn helemaal niet charmant!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 05-10-2016, 23:00
Aaron66
Aaron66 is offline
Hallo Janplezier klopt dit jaar is het weer in Duinrell in December ik ga er ook altijd alleen heen dus als je wilt kun je met mij mee gaan ik woon in lieren maar we kunnen elkaar ontmoeten in wassenaar
Met citaat reageren
Oud 06-10-2016, 17:46
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Hallo Janplezier klopt dit jaar is het weer in Duinrell in December ik ga er ook altijd alleen heen dus als je wilt kun je met mij mee gaan ik woon in lieren maar we kunnen elkaar ontmoeten in wassenaar
En hoe oud ben jij? 66?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2016, 13:55
Aaron66
Aaron66 is offline
Citaat:
En hoe oud ben jij? 66?
Nee ik ben geen 66 maar ook geen 16 maar als je daar een keer heen wilt zou je een keer mee mogen er gaan ook jongeren naar Duinrell er is een jongeren vereniging JNFN en die gaan vaker dit soort zwem uitstapjes maken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Naaktzwemmen
naamvergeten!
12 22-04-2010 11:07
Seksualiteit Wat heb je nu nog nooit gedaan maar wil je wel eens proberen ?
Raven
82 09-07-2009 07:47
De Kantine Heb je ooit wel eens aan skinnydippen gedaan?
Verwijderd
41 11-06-2006 14:22
Verhalen & Gedichten Spel III
Saarah
77 14-05-2006 09:52
Seksualiteit Naaktzwemmen
Verwijderd
163 30-04-2006 20:33
Seksualiteit hij wil niet mee naar de sauna :(
*mystery*
52 25-06-2002 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.