Oud 11-01-2002, 18:46
Verwijderd
Verstappen out als Prost failliet gaat. Want dan komt HHF vrijwel zeker naar Arrows..

Mooi klote..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2002, 18:48
Trebbor
Trebbor is offline
Citaat:
Toeter! schreef:

Mooi klote..
jep
__________________
Wees consequent, maar niet altijd.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 18:49
Trebbor
Trebbor is offline
bronnen?
__________________
Wees consequent, maar niet altijd.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 18:57
broed
broed is offline
www.f1racing.nl www.formule1.nl www.f1-live.com www.f1news.com




rtl 5 textpage 321
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 19:01
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
DAMN, dat is idd zwaar KLOTE.

*hoopt dat prost niet failliet gaat*

Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 20:00
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
POTVERDURRIE!!!!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 20:23
nisha
nisha is offline
ik weet het niet hoor, ik lees laatste tijd zoveel roddels over wat Jos volgend seizoen gaat doen. Ik geloof er niks van volgens mij rijd hij gewoon. hij gewoon te goed!!! en er moet toch een Nederlander zijn in f1 !!!!

__________________
let me be the first to say, that i don't have all the answers and dn't wanne pretend that i do.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 20:25
nisha
nisha is offline
en nog ff dit volgens mij was het zeker dat Jos bleef en stond die Bernoldi nog niet vast. Zo was het toch en bij de weg als je moet kiezen tussen Jos of Berrie nou dan weet je het toch wel. meneer Tom W is niet dom!!!
__________________
let me be the first to say, that i don't have all the answers and dn't wanne pretend that i do.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 20:37
nisha
nisha is offline
Dat bedoel ik heb je es nederlander in f1, moet ie verdomme blijen ook. die schumi is goed hoor maar blijf raar duitser aan moedigen. (he is grapje trouwens ik heb niks tegen duitsers hoor!!!)
__________________
let me be the first to say, that i don't have all the answers and dn't wanne pretend that i do.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 20:44
Verwijderd
Ik quote uit formule1club.nl :


Arrows heeft vandaag bevestigd dat Enrique Bernoldi in 2002 aanblijft als Grand Prix-coureur. Het team zwijgt echter in alle talen over wie de teamgenoot van Bernoldi zal zijn. Jos Verstappen heeft al sinds juni 2001 een contract voor dit jaar op zak, maar is nog steeds niet bevestigd. Vermoedelijk wacht teambaas Tom Walkinshaw op de ontwikkelingen bij Prost. Als Prost overleeft, zal Heinz-Harald Frentzen vermoedelijk bij dat team als eerste rijder aanblijven. Gaat Prost failliet dan maakt Frentzen zeker de overstap naar Arrows en staat Jos Verstappen werkeloos aan de kant. De Nederlander krijgt in dat geval een afkoopsom van 1 miljoen dollar mee.

,,Bernoldi heeft bewezen een snelle coureur te zijn'', zegt teambaas Tom Walkinshaw die in het persbericht een subtiele sneer richting Verstappen uitdeelt. ,,Enrique was het afgelopen seizoen tien keer in de kwalificaties onze eerste man. Wat ons het meest heeft verrast is zijn groeiende zelfvertrouwen bij het afstellen van de auto en zijn steeds betere prestaties in races. Ik heb het gevoel dat onze investering in een 'rookie' wordt uitbetaald als hij komend seizoen aan de start verschijnt in een competitieve auto.'' De 22-jarige Bernoldi - die het afgelopen seizoen zijn Formule 1-debuut maakte maar in tegenstelling tot Verstapen niet tot het scoren van punten kwam - is vanzelfsprekend blij: ,,Het afgelopenjaar was tamelijk pittig. Ik ben blij dat Tom vertrouwen in mijn heeft en ik zal honderd procent geven om van 2002 een succes te maken.''


Wat Tom zegt over bernoldi.... Daaruit blijkt duidelijk dat ie Jos heeft afgeschreven.. ...10 keer sneller dan onze eerste man! KOM OP TOM! Die eerste man was er altijd na 50 meter alweer voorbij als ie achter Bernoldi stond. En heeft bovendien de meeste auto's ingehaald afgelopen seizoen...

Echt zwaar kloten dit...

Tom is wel de eikel, want als Jos dus echt exit is, is het voor hem veel te laat om nog een ander team te zoeken, omdat iedereen (behalve Minardi, maar dat lijkt me geen goede keuze, al zijn daar ook weer tegenargumenten voor te vinden) zijn rijders al heeft bevestigd...

!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 20:55
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
nisha schreef:
en nog ff dit volgens mij was het zeker dat Jos bleef en stond die Bernoldi nog niet vast. Zo was het toch en bij de weg als je moet kiezen tussen Jos of Berrie nou dan weet je het toch wel. meneer Tom W is niet dom!!!
meneer Tom W kiest gewoon voor t geld . Hij heeft al vaker coureurs belazerd.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 21:49
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
tja...oetlullen moeten ook nou eenmaal bestaan he?

nie eerlijk Jos moet blijven!

*hoopt dus dat Prost nog ff nie failliet gaat*
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 23:57
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
nisha schreef:
en nog ff dit volgens mij was het zeker dat Jos bleef en stond die Bernoldi nog niet vast. Zo was het toch en bij de weg als je moet kiezen tussen Jos of Berrie nou dan weet je het toch wel. meneer Tom W is niet dom!!!
Het was zeker dat Verstappen een contract had. Dat contract bevat ook een afkoopsom van 1 miljoen gulden oid.

Bernoldi is nu bevestigd. Hij is de zak met geld die het team gewoonweg nodig heeft.

Het contract van Jos is _niet_ sluitend, aangezien hij afgekocht kan worden.
Frentzen trekt meer sponsors aan e.d., hij heeft meer uitstraling (beter gezegd: hij heeft uitstraling, en Jos niet), heeft meer ervaring en heeft gewoon een honderd keer zo goed verleden. (officieel staat hij gewoon als 2e in de eindstand van 1997 met Williams, verder ook nog 3e in 1999 met Jordan)

Aan de andere kant kost het gewoon (veel) geld om Jos weg te schoppen en de al eerder ontslagen Frentzen te halen.

Ik weet zo net nog niet wat Walkinshaw zal doen / gedaan heeft.


Conan... die denkt dat het nog zeker een maand duurt voor het zeker is
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 00:18
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Toeter! schreef:
Verstappen out als Prost failliet gaat. Want dan komt HHF vrijwel zeker naar Arrows..

Mooi klote..
er is nog minardi

maargoed... bernoldi zit er alleen maar omdat ie red bull achter zich heeft
hij heeft genoeg centjes en jos niet

__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 01:53
Verwijderd
En Greg Wheeler (engeneer van Jos) was al eerder, met onduidelijke redenen, ontslagen....

:-(
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 10:54
Verwijderd
K*T, Grrrrrr

Jos moet gewoon rijden, en als het iet bij Arrows is dan gaat hij straks missihcen wel naar Minardi

En dan rijdt hij alsnog met de Asiatech

Hopen maar dat Prot blijft bestaan
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 13:25
15 Enrique
15 Enrique is offline
Ik denk dat we ons niet zo druk moeten matken over Jos. Hioj heeft al 20 000 keer gezechd dat hij een contract heeft en dat er geen afkoop optie inzit. Jullie willen natuurlijk mijn bron weten, www.verstappen.nl. Ik denk dat Arrows gewoon wacht om sponsors te krijgen. Dus op dit moment zou dan al zeker zijn welke coureurs er volgend jaar voor Arrows rijden.
Wij, als fans, kunnen ook niet achter de schermen kijken. Je hebt kans dat Arrows meer van de situatie van Prost afweet dan wij. Prost staat op het punt genoeg geld op de rekening te ontvangen voor het komende seizoen. Hierdoor valt de optie op frentzen af. Vandaar dat Tom bernoldi contracteerd, naar Jos natuurlijk.
__________________
B.B.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 09:54
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Tom W is een hufter!
Vorig seizoen lovend over Jos en een optie lichten op dit jaar en nu eruit trappen. Klojo.
Waarschijnlijk wordt het HHF maar ik hoop het natuurlijk niet.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-01-2002, 14:07
Verwijderd
http://www.verstappen.nl./NL/item11/...0114_3302.html

Lijkt me duidelijk...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 10:31
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
http://www.verstappen.nl./NL/item11/...0114_3302.html

Lijkt me duidelijk...

Citaat:
Zo is dat”, zegt ook Jos’ manager Huub Rothengatter, als we hem vragen naar een reactie op het bijtekenen van Bernoldi. “Ik kan niet anders concluderen dan dat Arrows zijn zaakjes rond heeft met de coureurs. Jos had al een contract, nu Bernoldi. Binnenkort kan Jos echt aan de slag als de serieuze tests met de nieuwe A23 gaan plaatsvinden. Waarom Arrows niets gemeld heeft over Jos? Dat hoeft toch niet? Daarvoor hebben ze vorig jaar juni al een persbericht doen uitgaan, dat ze Jos voor 2002 hebben vastgelegd als coureur. Ik twijfel helemaal nergens aan, ik heb er het volste vertrouwen in dat Jos voor Arrows rijdt komend seizoen!”
Huub komt ongelooflijk onzeker over hier. Hij zegt helemaal niets nieuws in vergelijking met een paar maanden geleden. Een paar maanden eerder was het seizoen nog onderweg. Als het seizoen nog onderweg is, is bij prutsteams als Arrows _nooit_ duidelijk wie gaan rijden.

Voorlopig, als er niets geks gebeurt, is alleen Bernoldi zeker.


Conan... helaas
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 22:28
Verwijderd
Dit was vorig jaar toen jos zijn contract tekende:



Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 01:08
broed
broed is offline
laten we hopen dat prost niet failiet gaat en dat die mof daar lekker blijft en dat joske lekker bij arrows blijft
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41.