Oud 02-01-2002, 19:22
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Investeer de miljarden dollars die er naar kernwapens gaan eens in de conventionele strijdkrachten.

Laat die kernwapens vallen, en verdubbel je marine, landmacht, en luchtmacht. Je bent dan nog steeds de grootste macht op aarde, en niemand zal je aanvallen.

Combineer dat met het NMD, en je hebt een wereldmacht, waar niemand tegenop kan. Zonder kernwapens.
Advertentie
Oud 02-01-2002, 19:23
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Kort gezegd:

Beter een twee keer zo grote normale militaire macht dan een macht die voornamelijk afhankelijk is van kernwapens voor afschrikking.
Oud 02-01-2002, 19:28
John-17
John-17 is offline
Ik stem voor geen legers noch wapens en een geldstroom naar de 3e wereld.

/100% OnTopic: Kernwapens zijn altijd slecht. Maar Irak heeft ze ook. Je moet toch ergens mee kunnen dreigen als Irak dat ook doet denk ik dan zo maar.
Oud 02-01-2002, 20:08
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
John-17 schreef:
Ik stem voor geen legers noch wapens en een geldstroom naar de 3e wereld.

/100% OnTopic: Kernwapens zijn altijd slecht. Maar Irak heeft ze ook. Je moet toch ergens mee kunnen dreigen als Irak dat ook doet denk ik dan zo maar.
Ja, maar dan kun je, denk ik, beter dreigen met 10.000 mariniers, 3 vliegdekschepen, 5 divisies, dan een rij kernraketten...

Legers moorden niet zomaar mensen uit, kernwapens wel. Een kernwapen op een stad neemt ook de hele bevolking mee, een binnenvallend leger niet.
Oud 02-01-2002, 20:10
John-17
John-17 is offline
nee I know
kernwapens zijn ook wel altijd slecht (naja wat is slecht)
maar als de Irakezen een flinke kernbom op Amerika gooien maakt het echt niet meer uit of ze 10.000 mariniers extra hebben!
Oud 02-01-2002, 20:26
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Legers moorden niet zomaar mensen uit, kernwapens wel. Een kernwapen op een stad neemt ook de hele bevolking mee, een binnenvallend leger niet.
God jonge, wat ben jij toch naïef...
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 02-01-2002, 21:17
Regalk
Regalk is offline
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?

Dacht je dat ik niet wist dat kernwapen slecht waren
Oud 03-01-2002, 00:28
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Regalk schreef:
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?

Dacht je dat ik niet wist dat kernwapen slecht waren
*eens*

En nu aan FA, je staat op legertopics rantsoen, dus die ene laat ik nog heeeeel even staan (ik zie wel voor hoe lang ) Maar deze gaat dicht.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00.