Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2004, 12:26
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Lol
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Advertentie
Oud 17-08-2004, 18:40
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Fantasy16 schreef op 17-08-2004 @ 12:55 :
uhmz omdat het sarcastisch bedoeld was? en vitesse zegt ieder1 van enkeltje nacompetitie maar ik denk dat ze weer europa in gaan ok maybe niet als 3e maar wel als 5e ofzo...

en uhmz feyenoord heeft de laatste paar jaar niet echt goeie seizoenen gehad he? 7 jaar al geen kampioen meer...
dat van Vitesse lijkt me onmogelijk, een plaats tussen de 10 en 14 zou mooi zijn
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 17-08-2004, 19:18
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 17-08-2004 @ 13:00 :
Nu snap ik het Ik las het verkeerd, sorry.
Kan gebeuren
Oud 17-08-2004, 19:19
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Maar dat je Utrecht en Vitesse kiest gaat er bij mij nog niet in.

Hoerenveen (dit doet pijn in mijn hart terwijl ik dit zeg) zal eerder kampioen worden dan die 2.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 17-08-2004, 20:09
Fantasy16
Fantasy16 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 17-08-2004 @ 20:19 :
Maar dat je Utrecht en Vitesse kiest gaat er bij mij nog niet in.

Hoerenveen (dit doet pijn in mijn hart terwijl ik dit zeg) zal eerder kampioen worden dan die 2.
eerder utrecht dan h'veen utrecht heeft in de laatste 4 jaar voor eerst sinds 20 jaar euorpa gehaald (4 jaar terug), 1x verliezend finalist (3 jaar terug), 2x amstel cup gewonnen (2 jaar terug en afgelopen jaar) en de johan cruijff schaal gewonnen ruim een week geleden kortom: utrecht heeft de beste resultaten behaald de laatste tijden op psv, f'noord en ajax na fc utrecht rulezzz
Oud 17-08-2004, 20:20
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Wat een onzin zeg je nu.
Het gaat om het kampioenschap niet om de Amstel Cup of JC-Schaal.
Hoerenveen eindigt al een paar jaar heel erg hoog, hoger dan Utrecht.
Dat Utrecht voor het eerst sinds 20jaar weer europees voetbal haalt is leuk voor ze hoor maar daar wordt je geen kampioen mee.
Den Haag haalt toch ook geen europees omdat ze sinds jaren weer eens zijn gepromoveert?

Goede resultaten in de AC zijn leuk maar je moet 34 competitie wedstrijden goed spelen om kampioen te worden en dat kan Hoerenveen op dit moment stukken beter dan Utrecht.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 17-08-2004, 20:35
Fantasy16
Fantasy16 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 17-08-2004 @ 21:20 :
Wat een onzin zeg je nu.
Het gaat om het kampioenschap niet om de Amstel Cup of JC-Schaal.
Hoerenveen eindigt al een paar jaar heel erg hoog, hoger dan Utrecht.
Dat Utrecht voor het eerst sinds 20jaar weer europees voetbal haalt is leuk voor ze hoor maar daar wordt je geen kampioen mee.
Den Haag haalt toch ook geen europees omdat ze sinds jaren weer eens zijn gepromoveert?

Goede resultaten in de AC zijn leuk maar je moet 34 competitie wedstrijden goed spelen om kampioen te worden en dat kan Hoerenveen op dit moment stukken beter dan Utrecht.
ok, zit kern van waarheid in maar uhmz ff 1 vraagje... waarom beledig je de hoeren telkens zo om ze te vergelijken met heerenveen? weet je wel niet hoe erg dat moet zijn voor die hoertjes
Oud 17-08-2004, 20:45
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Fantasy16 schreef op 17-08-2004 @ 21:35 :
ok, zit kern van waarheid in maar uhmz ff 1 vraagje... waarom beledig je de hoeren telkens zo om ze te vergelijken met heerenveen? weet je wel niet hoe erg dat moet zijn voor die hoertjes
Ik kan er niet bij dat het anders zou zijn dan mijn verhaal eigenlijk.

Het is allebei heel erg laag dus boeiend!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 17-08-2004, 20:58
Fantasy16
Fantasy16 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 17-08-2004 @ 21:45 :
Ik kan er niet bij dat het anders zou zijn dan mijn verhaal eigenlijk.

Het is allebei heel erg laag dus boeiend!
maar toch heerenveen is het laagste
Oud 17-08-2004, 21:01
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Fantasy16 schreef op 17-08-2004 @ 21:58 :
maar toch heerenveen is het laagste
Voor mij wel, voor de ranglijst niet.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 17-08-2004, 23:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Fantasy16 schreef op 17-08-2004 @ 21:09 :
eerder utrecht dan h'veen utrecht heeft in de laatste 4 jaar voor eerst sinds 20 jaar euorpa gehaald (4 jaar terug), 1x verliezend finalist (3 jaar terug), 2x amstel cup gewonnen (2 jaar terug en afgelopen jaar) en de johan cruijff schaal gewonnen ruim een week geleden kortom: utrecht heeft de beste resultaten behaald de laatste tijden op psv, f'noord en ajax na fc utrecht rulezzz
Nogmaals. Sommige mensen kunnen beter helemaal niets zeggen...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-08-2004, 20:58
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Godverdome zo goed gespeelt eigenlijk beter dat Vite$$e en dan verliezen omdat dat dikke vetrollende joch van een Theo Janssen een vrije bal erin schiet.
Groningen was 60min. lang de betere ploeg, kansen waren er wel over en weer maar Groningen had er toch meer vooral de 2de helft, speelde ook beter dan Vite$$e..
Ketjing ik gun je deze punten niet en eis dat je ze persoonlijk terug komt brengen naar Groningen!

Kutzooi..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 20-08-2004, 21:49
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 20-08-2004 @ 21:58 :
Godverdome zo goed gespeelt eigenlijk beter dat Vite$$e en dan verliezen omdat dat dikke vetrollende joch van een Theo Janssen een vrije bal erin schiet.
Groningen was 60min. lang de betere ploeg, kansen waren er wel over en weer maar Groningen had er toch meer vooral de 2de helft, speelde ook beter dan Vite$$e..
Ketjing ik gun je deze punten niet en eis dat je ze persoonlijk terug komt brengen naar Groningen!

Kutzooi..
Grunn was niet beter dan vitesse, eerste helft waren ze niet te zien en in de tweede helft gaven ze iets meer druk, ze hadden wel meer kansen maar spel was zeker niet beter.

Maar toch was het een mooie vrije trap
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 20-08-2004, 22:09
Verwijderd
vitesse heeft nu al bijna evenveel punten als vorig jaar totaal



kon het niet laten
Oud 20-08-2004, 23:50
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 20-08-2004 @ 22:49 :
Grunn was niet beter dan vitesse, eerste helft waren ze niet te zien en in de tweede helft gaven ze iets meer druk, ze hadden wel meer kansen maar spel was zeker niet beter.

Maar toch was het een mooie vrije trap
Nou nou..2de helft heeft Vite$$e niet echt veel laten zien, eerste helft was wel wat meer voor Vite$$e maar daar speelde Groningen ook een 15min. goed voetbal.

Ben nu iig nog steeds van mening dat Vite$$e het heel moeilijk zal gaan krijgen want zoals sommigen zeggen dat ze weer voor europees gaan, dat lukt ze niet met dit voetbal van vanavond.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-08-2004, 10:45
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Uit de samenvatting kwam Groningen bij mij beter over dan Vitesse. Meer grotere kansen/doelpogingen en ik vond Vitesse met wat geluk winnen (ook van Roda)..

Denk dat ze het nog knap lastig krijgen als ze 3 wedstrijden achter elkaar verliezen en het vertrouwen weer tot het nulpunt daalt.
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Oud 21-08-2004, 11:17
Verwijderd
het ging gewoon gelijkop, beide ploegen kregen kansen, vooral nadat martin drent - waarvan ik nog steeds niet snap dattie geen basisplaats heeft - erin kwam, was groningen de gevaarlijkere ploeg. Glenn Salmon had trouwens ook nog een aardig grote kans niet dan emilio?
Oud 21-08-2004, 11:29
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
De HCE is weer van start gegaan. Heb slechts enkele beelden gezien op tv van Twente - Ajax en Feyenoord - De Graafschap.
Verder heb ik meerdere personen gesproken die Twente - Ajax gezien hebben. (zowel tukkers als ajacieden)
Jammer dat ze verloren hebben, maar ik denk dat Ajax simpelweg beter is én dat Twente met een verkeerde tactiek gespeelt heeft.
Fafiani op linksback is niet wat (daar had Wellenberg meteen al moeten staan) En Sibum en Rahim centraal is ook niet wat. Die kunnen vd Vaart en Pienaar niet stoppen.

Achteraf maar goed dat ik elders in het land zat en niet bij de wedstrijd was.(alhoewel ik het erg jammer vind dat ik er niet was)

Over Feyenoord is iedereen bere positief maar vergeten wordt dat het wel tegen de graafschap was. die hebben zeker 8 GG-divisie waardige spelers....Verder werd Dirk Kuijt de hemel in geprezen terwijl hij toch zeker 2 intikkers had. Castelen wordt een leuk spelertje maar hij is jammergenoeg té technisch voor Feyenoord. Normaliter houdt Feyenoord daar niet zo van(zie Kalou) Zijn kleine broertje komt er ook aan, ook een verrijking voor de HCE.

PSV heeft dan ook gewonnen en ik denk dat ze 2e worden gevolgd door Feyenoord en die weer gevolgd door AZ.

AZ heeft een hele brede selectie met veel kwaliteit.

Verder verwacht ik veel van Vitesse. Ze hebben nu eenmaal meer kwaliteit als vorig jaar en ze hebben nu meer ervaring in de ploeg en de jonge jongens die er zijn zijn kwalitatief erg sterk.

Graafschap gaat direct uit, die zijn té slecht. Verder krijgen Ado en Den Bosch het erg lastig. Er zal dit jaar ook weer een erg grote subtop-middenmoot zijn....

Nouja mensen die beweren dat we een micky mouse competitie hebben moeten hun mondje maar houden, want er is dit jaar héél veel kwaliteit aanwezig...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 21-08-2004, 12:48
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 21-08-2004 @ 12:29 :

Over Feyenoord is iedereen bere positief maar vergeten wordt dat het wel tegen de graafschap was. die hebben zeker 8 GG-divisie waardige spelers....Verder werd Dirk Kuijt de hemel in geprezen terwijl hij toch zeker 2 intikkers had. Castelen wordt een leuk spelertje maar hij is jammergenoeg té technisch voor Feyenoord. Normaliter houdt Feyenoord daar niet zo van(zie Kalou) Zijn kleine broertje komt er ook aan, ook een verrijking voor de HCE.
Ze hebben toch dan ook hun plicht gedaan tegen de graafschap, als ze met 1-0 hadden gewonnen had je kunnen zeggen dat het maar de Graafschap is. Maar ze hebben met met 6-1 gewonnen. Dit betekent dat ze tegen andere goede clubs een doelsaldo hebben wat wat minder hoog is. Ik betwijfel of andere topclubs uit andere landen de Graafschap meer ingemaakt zouden hebben dan 6-1. Dus Feyenoord heeft gewoon zn plicht gedaan. Verder denk ik dat Ajax kampioen wordt met Feyenoord heel dichtbij.
Oud 21-08-2004, 13:47
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 20-08-2004 @ 21:58 :
omdat dat dikke vetrollende joch van een Theo Janssen een vrije bal erin schiet.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!

Laatst gewijzigd op 21-08-2004 om 14:00.
Oud 21-08-2004, 15:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 20-08-2004 @ 21:58 :
Godverdome zo goed gespeelt eigenlijk beter dat Vite$$e en dan verliezen omdat dat dikke vetrollende joch van een Theo Janssen een vrije bal erin schiet.
Groningen was 60min. lang de betere ploeg, kansen waren er wel over en weer maar Groningen had er toch meer vooral de 2de helft, speelde ook beter dan Vite$$e..
Ketjing ik gun je deze punten niet en eis dat je ze persoonlijk terug komt brengen naar Groningen!

Kutzooi..
Vitesse had de kansen en het spel, maar was "not at all" scherp. Ik heb 3 ballen van vitesse gezien die er gewoon in moesten, van Groningen slechts 1.

Zeker de eerste helft was vitesse een stuk sterker, de tweede helft kon groningen wat doen, maar kon het gewoon niet afmaken. Terechte overwinning voor vitesse lijkt me zo.

Overigens ben ik minder overtuigd van de capaciteit van vitesse dan vorige week. Het zou zomaar kunnen dat ze de komende 6 wedstrijden 0 punten pakken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 21-08-2004, 17:16
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik heb geen samenvatting gezien dus heb geen idee wat jullie allemaal hebben kunnen zien maar Groningen had zeker net zoveel kansen misschien wel 2 goeie meer dan Vitesse.
En de NOS heeft vaker een samenvatting waar ik mijn twijfels bij heb, ik zie vaak genoeg een hele slechte samenvatting die totaal geen beeld laat zien van de wedstrijd, maar zoals ik al zei ik heb geen samenvatting gezien..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-08-2004, 19:10
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Ik ben blij dat Vitesse er weer bovenop is.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 21-08-2004, 19:17
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 21-08-2004 @ 20:10 :
Ik ben blij dat Vitesse er weer bovenop is.
Gister hebben ze mij niet echt weten te overtuigen, als ze dit spel blijven doorzetten krijgen ze het net zo moeilijk als vorig jaar.
Na 2wedstrijden weet je toch ook nog niet wie er kampioen wordt?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-08-2004, 19:37
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 21-08-2004 @ 20:17 :
Gister hebben ze mij niet echt weten te overtuigen, als ze dit spel blijven doorzetten krijgen ze het net zo moeilijk als vorig jaar.
Na 2wedstrijden weet je toch ook nog niet wie er kampioen wordt?
Ja maar wel toevallig dat ze nu al 2 wedstrijden hebben gewonnen
Oud 21-08-2004, 19:43
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Martjin schreef op 21-08-2004 @ 20:37 :
Ja maar wel toevallig dat ze nu al 2 wedstrijden hebben gewonnen
Gister vanuit een doodspelmoment, alsof je daar van onder de indruk raakt..
Ik snap jullie punt wel dat ze gewoon 2 gewonnen hebben maar de manier waarop is niet goed (heb Roda - Vitesse niet gezien trouwens) als ze de rest van het seizoen zo blijven spelen is dat gewoon niet zo goed als velen hebben voorspeld.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-08-2004, 19:48
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
De eerste helft was groningen de weg helemaal kwijt, ze hebben 1 kans gehad en proberen te counteren.
Ook in de tweede helft speelde Vitesse bij vlagen goed voetbal. Groningen kreeg idd kansen maar was niet scherp (net als vitesse trouwens) en kon niet echt een vuist maken
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 21-08-2004, 20:05
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jantje van Deinsen was mooi aan het juichen zag ik gisteravond op TV.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 21-08-2004, 20:09
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-08-2004 @ 21:05 :
Jantje van Deinsen was mooi aan het juichen zag ik gisteravond op TV.
juist
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 22-08-2004, 12:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Mooi, hebben we ADO ook teruggepakt. Dit flikten ze ons vorig jaar ook in de thuiswedstrijd.

Goede zaak om te zien dat we gewoon meedoen. We hebben een goed team alleen Johan Neeskens moet echt een keer leren dat Frank Demouge geen centrale spits is... Of misschien toch dat Frank Demouge geen eredivisieniveau heeft...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-08-2004, 12:17
Mfh1988
Avatar van Mfh1988
Mfh1988 is offline
Wat zijn jullie voorspellingen voor vandaag?
__________________
Deze Post is mede mogelijk gemaakt door: Mfh1988
Oud 22-08-2004, 12:19
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mfh1988 schreef op 22-08-2004 @ 13:17 :
Wat zijn jullie voorspellingen voor vandaag?
Willem II - Feyenoord, 1 - 3
FC Utrecht - RBC Roosendaal 2 - 1
Ajax - NAC Breda 1 - 1
De Graafschap - FC Den Bosch 1 - 0
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-08-2004, 16:24
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
NAC 6-2 verloren..je kan wel merken dat de selectie op kwaliteit heeft moeten inleveren, het resultaat van de schulden.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 22-08-2004, 16:27
Repsaj
Avatar van Repsaj
Repsaj is offline
graafschap 1-1

dat wordt degradatie, als het zo door gaat voor ons
__________________
Spreek tot ons,Wijze Weerboer uit Het Oosten - Want het leven duurt maar even, alle jdn....
Oud 22-08-2004, 16:39
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 22-08-2004 @ 17:24 :
NAC 6-2 verloren..je kan wel merken dat de selectie op kwaliteit heeft moeten inleveren, het resultaat van de schulden.
Om eerlijk te zijn, terecht!!
Jullie zijn nu misschien wat minder sterk maar zijn uit de schulden en zoals dit seizoen gaat het daarmee dus goed.
Kijk naar Vite$$e die zitten jaar na jaar in de schulden en halen dure spelers, laat die maar mooi failliet gaan als het zo doorgaat.

Je kan beter een paar seizoenen wat slechter spelen dan dieper in de schulden raken en failliet gaan.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 22-08-2004, 16:42
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Het valt mij op dat er wel erg veel doelpunten vallen en dat de top-3 redelijk eenvoudig weet te winnen. Hopen dat dit geen voorbode is voor de rest van het seizoen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 22-08-2004, 16:48
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 22-08-2004 @ 17:42 :
Het valt mij op dat er wel erg veel doelpunten vallen en dat de top-3 redelijk eenvoudig weet te winnen. Hopen dat dit geen voorbode is voor de rest van het seizoen
Is gewoon puur geluk denk ik.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 22-08-2004, 17:04
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Wat een goal zeg die laatste van Ibrahimovic
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Oud 22-08-2004, 17:05
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 22-08-2004 @ 17:48 :
Is gewoon puur geluk denk ik.
laten we het hopen. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat de subtoppers achteruit zijn gegaan
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 22-08-2004, 17:06
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 22-08-2004 @ 18:05 :
laten we het hopen. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat de subtoppers achteruit zijn gegaan
Als je de kenners moet geloven niet natuurlijk maar we zien wel..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 22-08-2004, 17:22
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 22-08-2004 @ 18:04 :
Wat een goal zeg die laatste van Ibrahimovic
idd zeg, echt geweldige actie.

en ook 2 keer ofzo heitinga vanaf de middestip of nog verder trug hele veld rechtdoor oversteken
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 22-08-2004, 17:29
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Conclusies dit weekend:

-Willem 2 en Rbc en misschien Twente krijgen het moeilijk dit jaar.
-Ajax is nog altijd beter af zonder Van der Vaart.
-Een middenveld met Koning, Slot en Zonneveld is niet eredivisiewaardig.
-Muiterij dreigt bij AZ omdat Aadriaanse(topcoach?) maar aan zijn aankopen blijft vasthouden.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 22-08-2004, 18:06
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 22-08-2004 @ 18:29 :
Conclusies dit weekend:

-Willem 2 en Rbc en misschien Twente krijgen het moeilijk dit jaar.
-Ajax is nog altijd beter af zonder Van der Vaart.
-Een middenveld met Koning, Slot en Zonneveld is niet eredivisiewaardig.
-Muiterij dreigt bij AZ omdat Aadriaanse(topcoach?) maar aan zijn aankopen blijft vasthouden.
Een middenveld met Slot en Zonneveld is zeker eredivisiewaardig, Koning ben ik zelf ook niet weg van.
Het wachten is op Peto en dan heeft NAC weer een goed middenveld.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 22-08-2004, 18:33
Verwijderd
pfff wat was het dramatisch vanmiddag...... na de 0-1 dolgelukkig zijn omdat je denkt dat er weer een stunt in zit. en dan kantelt de wedstrijd zo. na het doelpunt van slot nog het stadion uit worden gegooid.. :/
Oud 22-08-2004, 19:37
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik begin mij te ergeren aan onze coach Co Adriaanse...
Dat ie Ramzi haalt ok... Maar dat ie m ook blind meteen een basisplek geeft zonder dat ie zelfs nog de namen van zijn teamgenoten kent gaat mij te ver. En dan ook nog ten koste van spelers als Van Galen en Perez, 2 van de beste spelers van AZ van het vorige seizoen.

Dat we met 1-5 verliezen vind ik overigens niet zo schrikbarend. Dat komt nu eenmaal door de speelstijl van het team. Wanneer het ff niet loopt zal AZ ook direct met 'grote cijfers' verliezen. Dat is nu eenmaal het risico van deze speelstijl.
__________________
Zuur...
Oud 22-08-2004, 20:29
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
diep triest

ik treur, ik baal en ik heb er genoeg van. waarom zou je je kunnen afvragen: 'je bent psv suporter en ziet die club elke week dit seizoen dik winnen.' ja, daarom treur ik zal ik dan antwoorden. het is wel leuk om je club elke week te zien winnen, maar concurentie is ook wel leuk...

de holland casino eredivisie (wan rot naam trouwens) is te klein voor de drie top-clubs van nederland. vooraf werden heereveen en az nog gezien als serieuze bedreiging. dit werd soieso niet beaamd door mij. zou ik dit vorige week hebben gezegt dan zou ik hier worden afgemaakt, tegengesproken en gekleineerd door de rest. maar ik wist dit al lang. want wat hebben die 2 clubs nu als versterking gehaald?

AZ zou een topseizoen draaien: topaankopen en een supertrainer zouden daar voor zorgen (...). alleen twee dingen kloppen hier al niet: ik zie geen topaankopen. ja ik zie drie willem II spelers komen die een aflopend contract hadden en wel voor co wouden voetballen en een afgekeurde psv'er die door de pers de wolken in worden gesproken. en ik zie een trainer met een grote mond die al 5 jaar (dus ook bij willem II) het zelfde aanvalende concept speelt en die ook door de pers als briliant word gevonden. maar om nu te stellen dat deze ploeg de top 3 aankan...

ook Heereveen zou geweldig moeten zijn: edman weg... sibon weg... foppe weg... vonk weg... maar ze hadden goede aankopen en een goede nieuwe trainer. hierin kan ik ze in 1 ding gelijk geven: de nieuwe trainer is een verijking voor de competitie: open, verstandig en een grote mond, heerlijk! maar top aankopen . 3 spelers hebben alleen in de totodivisie (oeps het is voortaan gouden gids divisie he) kunnen schitteren 2 afgekeurde ajaxieden en een paar jeugdspelers kwamen het team versterken.

en daarom baal ik als een stekker. de media wil meer dan de realiteit voorschrijft, geeft de supporters meer hoop dan ze waard zijn en doet de topclubs groot onrecht toe. mat voorop johan derksen roepen ze om het hardst dat psv maximaal 4e word, dat de spelers ajax niks doen als ruzieen en de staf van feyenoord veel te onervaren is. maar tevens word nac een grote outsider genoemd, en dat zonder babos en feher...

maar de keiharde waarheid is dat de top 3 alleen maar slechter word van deze micky mouse competitie. en zo de europeese top steeds verder weg ziet lopen, hun beste spelers ziet vertrekken en steeds op zaterdag of zondag weer valse hoop krijgen.

ik krijg nu al heinwee naar harry van raay, die altijd heeft gepleit voor een europeese competitie tegen porto, benfica, rangers, celtic, rosenburg, fc kopenhagen, brondy, anderlecht, club brugge, dinamo kiev, shaktar donesk, panatinaikos en olimpiakos. dit lijken mischien 'kleine' clubs, maar de meeste hebben in eigen land de zelfde status dan onze top 3.

dus harry roep het nog 1 keer, doe het voor mij en voor de rest van de neerlandse voetballiefhebbers. want dan pas kan de voetbalpers een echt oordeel geven over de feyenoord, psv en ajax. dan pas zal ik weer lachen en krijg ik niet elk weekend weer valse hoop en word het door de week niet weer omgezet tot schaamte.

bij voorbaat dank
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 22-08-2004, 20:39
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Er worden wel snel conclusies getrokken, er zijn pas 2 wedstrijden gespeelt kijk over 8 wedstrijden nog eens naar de ranglijst.

En dat gezwam van tinus11 over die Eurocompetitie wil ik liever niet meer horen, ik vind dat een beetje eng.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 22-08-2004, 20:46
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 22-08-2004 @ 21:39 :
Er worden wel snel conclusies getrokken, er zijn pas 2 wedstrijden gespeelt kijk over 8 wedstrijden nog eens naar de ranglijst.

En dat gezwam van tinus11 over die Eurocompetitie wil ik liever niet meer horen, ik vind dat een beetje eng.
ik trek juist te laat conclusies, weer een seizoen waarin de top 3 alles wint en de rest ver achter blijft (dus ook over 8 ronden).

en zo eng is zo'n europese competitie echt nie hoor
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 22-08-2004, 21:15
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 22-08-2004 @ 18:29 :
Conclusies dit weekend:

-Willem 2 en Rbc en misschien Twente krijgen het moeilijk dit jaar.
Zou hetzelfde zeggen, alleen ADO in plaats van Twente.

Hehe, die kop van Van der Vaart na die derde goal van Zlatan.

Jongens, wat een Mickey Mouse competitie toch. Hebben we 2 potjes gespeeld en nu al staan Ajax, Feyenoord en PSV al op de eerste 3 posities. Vergelijk hun uitslagen met uitslagen van andere clubs en aanschouw het grote verschil. Oke, het is voorspelbaar, maar nu al op plaats 1, 2 en 3...
Maar goed, het seizoen is nog lang.

Ik denk trouwens dat Roda nu al een record te pakken heeft. In 2 wedstrijden 5 keer een voorsprong uit handen geven: volgens mij heb ik dat weinig clubs nog zien nadoen.
En nog winnen ze van Heerenveen in de laatste minuut. Net als NEC tegen ADO... lullig voor die Spanjaard.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 22-08-2004, 21:19
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 22-08-2004 @ 21:46 :
Verhaal... *knip*
Ik vind je verhaal een klein beetje heel erg overdreven. Ik weet niet of je vorig seizoen bent vergeten? Toen stond AZ na 1-derde van het seizoen op de eerste plek. Daarnaast won AZ vorig seizoen met 0-1 bij 'jouw' PSV. En nu trek je al de conclusie na 1 gewonnen duel (toevallig met grote cijfers) van AZ dat het een competitie van nix is? Beetje voorbarig. Dit geeft alleen maar aan dat het bij AZ nog niet loopt zoals men het wil... En dat kan zo in het begin van de competitie.

Vorig seizoen won Roda met 5-1 bij ons. Zij begonnen toch ook niet meteen te zeuren over dat er geen concurrentie was voor hun in de competitie.

Toch heb ik verder weinig zin om er verder op in te gaan...
__________________
Zuur...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken [Sport]SubForum voetbal op Sport
BarbapapaX
26 25-08-2004 13:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48.