Oud 14-11-2004, 21:02
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Heey, ik hoop dat ik dit in het goede ding zet, maar ik had een vraagje..

Als je een serieuze relatie achter de rug hebt, of in ieder geval een relatie waarin je voor de eerste keer seks hebt gehad, ga je dan in de relatie daarna, sneller naar bed met de desbetreffende partner?

De 'eerste keer' is er dan niet meer, alhoewel je wel een eerste keer met een nieuw iemand beleeft. Maar sta je er dan bijv. iets nuchterder tegenover?

Hebben jullie hier ervaring mee, wat denk je hiervan, en als je nu enkele relaties achter de rug hebt, hoe lang heeft het dan geduurd, voordat je met je partners naar bed ging?

Ik vroeg het me best wel af
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 21:03
Verwijderd
Ik ging met mijn exvriend naar bed na 9 maanden en met mijn vriend na 1 maand. Ik weet niet of dat komt doordat het niet nieuw meer was; het kan ook komen doordat ik gewoon ouder was enzo. In het begin van de relatie met mijn exvriend was ik er nog niet echt aan toe.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 21:34
Verwijderd
Tuurlijk. De eerste keer is eraf, en je bent ouder dan eerst (wat in de jongere jaren nog wel eens wil schelen), dus ga je veel makkelijker sneller verder.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 22:12
Verwijderd
Uit ervaring is het schijnbaar wel het geval ja.
Of je moet een speciale reden hebben om het niet zo te laten lopen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 00:04
Mariekje*
Mariekje* is offline
ja denk het wel ja.
Vriend van me zei laatst;
De 1e keer doe je een tijdje over (over het algemeen dan)
2de keer is al wat makkelijker
3de keer nog makkelijker
4de keer: LIGGEN!

Tja we moeten het nog ervaren..
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 00:44
Verwijderd
Bij mij geldt dat denk ik wel, ja.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 01:41
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 15-11-2004 @ 01:04 :
ja denk het wel ja.
Vriend van me zei laatst;
De 1e keer doe je een tijdje over (over het algemeen dan)
2de keer is al wat makkelijker
3de keer nog makkelijker
4de keer: LIGGEN!

Tja we moeten het nog ervaren..



welcome to the real world
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 07:15
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Hmmmz, ja EN nee
Ik zit zelf nu in een periode dat dat hele sex gebeuren me eigenlijk eventjes niet zoveel boeit en ik me meer gewoon op een relatie wil storten (die sex komt wel) ipv andersom
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 07:53
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 15-11-2004 @ 08:15 :
Hmmmz, ja EN nee
Ik zit zelf nu in een periode dat dat hele sex gebeuren me eigenlijk eventjes niet zoveel boeit en ik me meer gewoon op een relatie wil storten (die sex komt wel) ipv andersom
Offtopic: Hoe voelt dat nou om via het forum subtiele hints te geven? Jullie lezen elkaars posts echt wel
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 11:39
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
mja... mijn vriendin had al een relatie van 2 jaar achter de rug en ik had het nooit gedaan...

ik weet niet hoe lang het duurde voordat ze het voor het 1st deed maar bij ons gebeurde het gewoon nadat we 1 week (officieel) iets hadden...

tja, na 1 week was het dus voor mij de eerste keer, maar had er niet echt problemen mee... het voelde wel goed en het gebeurde waarschijnlijk wel wat sneller doordat al geen maagd meer was...

maar ik denk dat het ook verschilt of je een jongen of een meisje bent...
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 12:43
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
ja bij mij ging het zeker wel sneller.. je hebt gwoon al ervaring! en je bent ook idd ouder! komt wel door beide dingen
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 12:58
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ja, tuurlijk
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 15:31
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Smartie schreef op 15-11-2004 @ 08:53 :
Offtopic: Hoe voelt dat nou om via het forum subtiele hints te geven? Jullie lezen elkaars posts echt wel
Offtopic: En omdat we toevallig allebei op dit forum zitten is het INEENS verboden om ergens op te reageren?
Er is helemaal niks subtiels aan het feit dat ik hier mijn mening geeft. En al helemaal niet als het om dingen gaat waar we het zelf al lang over gehad hebben. Relatie of geen relatie maakt niks uit in hoe ik reageer en waar ik op reageer
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 15:58
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 15-11-2004 @ 02:41 :



welcome to the real world
Ach heb niet gezegd dat ik het ermee eens was Maar opzich.. kan me ook wel een voorstelling maken bij zijn theorie.. dat 'tsja we moeten het nog ervaren' was bedoelt als: maar ik zou niet weten of dat ook op mij van toepassing zou zijn. Het lijkt mij eerder persoons/leeftijdsgebonden. Voor mij was de 1ste keer best moeilijk + dat het met een oudere jongen was (waardoor het mij 'enger' leek, al betwijfel ik of dat het goede woord is) Bij een nieuwe vriend zou het voor mij makkelijker zijn, wel spannend, maar daar zou ik veel sneller klaar voor zijn als destijds bij mijn 1e keer... En bij de daarop volgende keren lijkt me het 'nieuwe/onbekende' er tegen die tijd wel helemaal af te zijn.. Ondanks de nieuwe (bed)partner dan.. waardoor ik denk ik niet lang mijn bedenkingen zou hebben over of dit wel echt is wat ik wil als het gevoel bij beide goed is.. dan doe je het toch direct? (lees: Liggen!)

Misschien zit ik er nu wel naast, maar geheel onlogisch vind ik het niet klinken
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:31
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 15-11-2004 @ 16:31 :
Offtopic: En omdat we toevallig allebei op dit forum zitten is het INEENS verboden om ergens op te reageren?
Er is helemaal niks subtiels aan het feit dat ik hier mijn mening geeft. En al helemaal niet als het om dingen gaat waar we het zelf al lang over gehad hebben. Relatie of geen relatie maakt niks uit in hoe ik reageer en waar ik op reageer
Offtopic: het was maar een grapje Laten we verder maar niet spammen
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:33
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Ben het er deels mee eens.. In mijn 1e serieuze relatie duurde het een tijdje (niet superlang maar dat kwam omdat we elkaar ervoor al goed kenden). Maar bij mn relaties erna ging het idd veel sneller en makkelijker door de ervaring en minder spanning (al blijft het spannend maar toch anders dan de 1e x). Toch had ik liever dat ik bij de 2e en 3e wat meer had nagedacht en langer had gewacht. Omdat het uiteindelijk niet superveel betekende en omdat de relaties allebei niet echt lang duurden. Heb er uiteindelijk geen spijt van want vind dat je van zulke dingen geen spijt moet hebben anders heb je er alleen maar last van. Maar toch, bij mn volgende zal ik echt wel wat langer wachten totdat ik zeker weet dat het ook echt serieus is. Wil niet dat seks maar seks wordt, en dus niet speciaal is.
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 17:21
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 15-11-2004 @ 16:58 :
Ach heb niet gezegd dat ik het ermee eens was Maar opzich.. kan me ook wel een voorstelling maken bij zijn theorie.. dat 'tsja we moeten het nog ervaren' was bedoelt als: maar ik zou niet weten of dat ook op mij van toepassing zou zijn. Het lijkt mij eerder persoons/leeftijdsgebonden. Voor mij was de 1ste keer best moeilijk + dat het met een oudere jongen was (waardoor het mij 'enger' leek, al betwijfel ik of dat het goede woord is) Bij een nieuwe vriend zou het voor mij makkelijker zijn, wel spannend, maar daar zou ik veel sneller klaar voor zijn als destijds bij mijn 1e keer... En bij de daarop volgende keren lijkt me het 'nieuwe/onbekende' er tegen die tijd wel helemaal af te zijn.. Ondanks de nieuwe (bed)partner dan.. waardoor ik denk ik niet lang mijn bedenkingen zou hebben over of dit wel echt is wat ik wil als het gevoel bij beide goed is.. dan doe je het toch direct? (lees: Liggen!)

Misschien zit ik er nu wel naast, maar geheel onlogisch vind ik het niet klinken
laat ff weten hoe het is gegaan na de 4e ?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 17:24
Verwijderd
Ja, bij mij was dat wel het geval...

1e relatie duurde 11 maanden voordat we met elkaar naar bed gingen (voor beide de 1e).. 2e relatie duurde 3 weken (we rommelden al wat, maar hadden 'officieël nog nix, dus na drie weken relatie) en ik had op vakantie een vakantievriendje die ik drie dagen kende...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:08
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-11-2004 @ 00:44 :
Bij mij geldt dat denk ik wel, ja.
idem
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:52
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 15-11-2004 @ 18:21 :
laat ff weten hoe het is gegaan na de 4e ?
Wat jij wil... voorlopig is dat nog ver.. ver weg
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 20:51
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
jha dat gaat bij mij ook steeds uhm... sneller
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 21:23
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Yup, duidelijk verschil. Niet alleen in absolute tijd van de relatie, maar ook in de tijd die we samen hadden doorgebracht. 'Voorstellen, liggen en benen wijd' zal het bij mij wel nooit worden, maar het gaat zeker sneller.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 12:51
Verwijderd
ik ben dus de enige voor wie dat niet opgaat
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 19:32
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Hm het ging bij mij beide keren vrij snel. M'n eerste vriendje 1,5 maand, m'n tweede vriendje 2 maanden (en dan nog een eenmalig gebeuren op dezelfde avond nog). Bij nr. 1 was ik maagd, en bij nr. 2 was hij maagd. Bij mij maakt het tot nu toe dus niet uit.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 20:18
Verwijderd
Met mijn 1e vriendin was het binnen 3 weken. Ik heb eigenlijk het idee dat het bij mijn volgende relatie langer duurt.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 07:48
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jah ik heb dat zelf wel gedaan.. mn tweede relatie was na een weekje of drie.. mn volgende was na uhm 4 dagen ofzo en mn huidige na 3 dagen.. deze relaties zijn wel serieuze dus niet relaties voor 3 daagjes of een paar weekjes... kep dr ook geen spijt van ...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 07:57
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
eerste 'relatie' duurde anderhalf jaar en gebeurde na ong maand of 9/10

en nu 2e keer gebeurde het na 2weekjes al

je hebt het al is gedaan en je weet beetje wat er komen gaat!
__________________
<3 Mercedes, Bruine, Bougie, Henk, Bert, Elvis, Donkey, Binkie, Kees, Katrien en Lobke
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 08:19
Tristia
Avatar van Tristia
Tristia is offline
Nou het gaat wel sneller ja. Tenminste bij mij wel de tweede keer en ik lees hier dat dat bij veel anderen ookzo is.

Maar toch als je een tijd vrijgezel bent geweest en dan komt er een nieuwe wacht je alsnog. Misschien niet zo lang als bij de eerste, maar het blijft een drempel. Tis een nieuw lichaam, met andere gevoelige plekjes, andere dingen die die persoon bij jou doet.
__________________
Like ice into your heart...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 14:33
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik denk dat de drempel wel wat lager ligt, ja. Met m'n huidige vriend had ik binnen een maand voor het eerst seks, hoewel ik met mijn eerste vriend ook vrij snel seks had (ong. 2 maanden). Het ligt meer aan jezelf en de relatie denk ik.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 04:19
Verwijderd
hangt meer van de personen onderling af, denk ik.
de eerste keer hadden we al een tijdje wat gehad (aan en uit), maar ik was niet echt gedreven voor sex ofzo. ik had het gevoel liever iets langer te wachten, maar achteraf is het me duidelijk geworden dat het niet echt zoveel voorstelt. De (korte) relatie daarna heeft dat vlak ook eigenlijk niet echt aangeroerd aangezien zij nog maagd was en ik niet echt veel behoefte had in de daad. De relatie daarna, echter, was de interval ongeveer 3/4 film. dat lag vooral aan het feit dat ik dat meisje in de loop van het jaar goed had leren kennen, en gewoon meer empathie had met haar. Bij mijn huidige relatie was de wachttijd 2 maanden ofzo.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 08:31
Verwijderd
Citaat:
henri de penri schreef op 15-11-2004 @ 02:41 :



welcome to the real world
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 14:48
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 15-11-2004 @ 02:41 :



welcome to the real world




en ja, na de eerste keer gaat het (letterlijk en figuurlijk) wat makkelijker allemaal.
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 14:53
Snuitermans
Snuitermans is offline
Dat hangt van haar af, als ze nog maagd is en ze wil het allemaal wat rustiger, is ook het geen probleem.

Edit: ik wil natuurlijk altijd, want ik ben een man en denk dus alleen maar aan seks, maar dat terzijde.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 15:26
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik denk dat ik juist langer zou wachten.
want het is weer allemaal vreemd, en diegene is een heel ander persoon. Waar je eerst helemaal vertrouwd mee moet worden etc.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 16:37
Verwijderd
Ik ging met mijn eerste vriend na een 8 maanden naar bed (toen was ik nog redelijk jong . dacht er voor klaar te zijn . was ik misschien ook wel)
Met mijn tweede vriend . (wat eigenlijk te kort na mijn ex was) eigenlijk redelijk snel .
Ik kende hem al 3 jaar ook .
Ik geloof dat ik toen na een week ofzo al met hem naar bed ben geweest .
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 17:47
Verwijderd
De eerste keer duurde het 3 1/2 maand, tweede keer 10 dagen, derde keer 2 dagen, en nou heb het 1 dag geduurd
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 19:27
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ach, 1 dag is mijn normale gemiddelde, en ik kan niet zeggen dat het niet leuk was, of niet lekker of dat het niets voorstelde en al helemaal niet dat ik er spijt van had.

Er is niks mis met meteen gaan vrijen, en dan meteen ook maar alles. Als ik iemand erg leuk vind, wil ik hem ook helemaal hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 20:47
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
gaat voor mij iig wel op

ik denk voor de meeste mensen wel
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 16:29
spixs
Avatar van spixs
spixs is offline
Ja, het gaat inderdaad wel sneller. Je hebt gewoon wat meer ervaring. En tja, het gaat naar mijn idee nog sneller als je vriend een paar jaar ouder is... Was het de eerste keer na 2,5 maand, die daarna nog voordat we iets hadden
maar het ligt denk ik ook wel aan de persoon
__________________
tralala tralala tralala lalalalalalalalalaaaaa
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 17:09
Fragezeichen
Avatar van Fragezeichen
Fragezeichen is offline
Weet ik nog niet, dit is de eerste relatie waarin ik seks heb.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 17:19
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
bij mij was het niet zo,

Ik had als eerst sex gehad met mijn ex (die toen ook al mijn ex was)

de vriendin daarna was al na 1,5 week

en mijn huidige vriendin is pas na een maand.
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 18:55
Amelienne
Amelienne is offline
In m'n eerste relatie die 1,5 jaar duurde, duurde het 9 maanden voordat we met elkaar naar bed gingen. Sinds een week weer een nieuwe vriend... heb het gevoel dat het hier sneller zal gaan. Omdat het niet meer 'nieuw' is en omdat ik ouder ben...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 20:58
Konstantine
Konstantine is offline
ja ik ben nu een slet geworden
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 23:46
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
NAja ik heb dan niet écht sex gehad maar het klopt voor mij ook wle denk ik. vóór afgelopen zomer had ik alleen maar gezoend met mensen, verder niks. . toen had ik iemand afgetrokken en bij mijn huidige vriend duurde het toen ook niet echt lang voordat dat gebeurde. Dus ja, het klopt wel.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 11:35
Winnetoe
Avatar van Winnetoe
Winnetoe is offline
In een eerste relatie duurt het altijd wat langer voordat je met elkaar naar bed gaat maar naarmate je meer relaties krijgt gaat het iedere keer sneller en makkelijker.
__________________
Fight 4 Your Right
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 15:58
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
met mijn 1e vrienden 1e keer na een maand of 5 (ik was ook pas 14)
met mijn 2e vriedin was de 1e keer naar 3 maanden
en met de 3e is de eerste keer na 6 dagen...

dus ja... ik denk wel dat het sneller gaat, ook wanneer ik kijk naar de mensen uit mijn omgeving.
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Verhalen & Gedichten Bosroes
Verwijderd
8 14-12-2007 17:13
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Seksualiteit Willen jullie deze Seksenquete invulle?
Suga~Suga
258 17-10-2005 20:22
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27.