Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2005, 15:20
Mas83
Mas83 is offline
Hallo,

Ik studeere momenteel Communicatie op het HBO en zit in het eerste jaar. In het tweede jaar wilde ik graag de internationale route volgen, maar ik kwam er vandaag achter dat die vol zit. Nu zie ik niet veel reden meer om deze studie te vervolgen, aangezien deze route mijn uitdaging was en de studie zelf vind ik niet heel erg geweldig.

Ik ben alleen "al" 21 (MAVO- MBO SPW- HBO Communicatie)en heb geen zin om een verkeerde studie te kiezen. Ik wil dus graag internationaal of iig iets met mijn talen doen zonder direct docent te worden. Ik ben geinteresseerd in de sociale vakken , maar ook in de vakken die we kregen in deze opleiding.

Ik heb overal al gezocht naar opleidingen, maar ik kom er gewoon niet uit. Heeft iemand een suggestie?

Alvast bedankt!

Groeten van Mas
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2005, 16:42
Teun
Teun is offline
Hogere Europeese beroepen opleiding? Veel taal, communicatie, maar of er ook een grote sociale kant aan zit weet ik eigenlijk niet .
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 14:00
Mas83
Mas83 is offline
Hej bedankt, daar heb ik ook al gekeken en het enige nadeel aan die studie is dat ie heel economisch is... en dat kan ik niet. Maar ik heb gisteren gehoord dat ik toch in de internationale route kom! Dus ik blijf gewoon dit volgen

Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44.