Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2010, 16:51
Verwijderd
Etmakas, spreek je thuis Frans?
Advertentie
Oud 03-10-2010, 16:51
Verwijderd
Als je POES smst naar 4333 dan doneer je 1,50 aan de Poezenboot Dat is een Amsterdams asiel waar alleen katten zitten, gevestigd op een woonboot. Dus dat ga ik morgen doen, want dierendag. Of eigenlijk heb ik het net al gedaan, omdat ik net over die actie las, maar morgen mogen ze wel nog een keer 1,50 van me.
Oud 03-10-2010, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Etmakas, spreek je thuis Frans?
Soms. Mijn broertje heeft zo'n hekel aan de Franse taal dat hij ons woedend aankijkt als we Frans spreken en dan houden we er maar snel mee op. Hij gaat ook vaak dingen expres verkeerd uitspreken, dan zegt hij je suis ipv zje swi enzo
Oud 03-10-2010, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Soms. Mijn broertje heeft zo'n hekel aan de Franse taal dat hij ons woedend aankijkt als we Frans spreken en dan houden we er maar snel mee op. Hij gaat ook vaak dingen expres verkeerd uitspreken, dan zegt hij je suis ipv zje swi enzo
Maar je moeder is dus Française en heeft je in het Frans opgevoed?
Oud 03-10-2010, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Als je POES smst naar 4333 dan doneer je 1,50 aan de Poezenboot Dat is een Amsterdams asiel waar alleen katten zitten, gevestigd op een woonboot. Dus dat ga ik morgen doen, want dierendag. Of eigenlijk heb ik het net al gedaan, omdat ik net over die actie las, maar morgen mogen ze wel nog een keer 1,50 van me.
Whut
Oud 03-10-2010, 16:55
Verwijderd
Delfzijl is minder stom dan ik van te voren had gedacht!
Oud 03-10-2010, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Maar je moeder is dus Française en heeft je in het Frans opgevoed?
Ze is niet Frans, maar we hebben daar familie, ze heeft daar een tijd gewoond, alles was thuis gewoon heel Frans. Ik dacht altijd dat ze alles vertaalde tot ik een jaar of acht was en zelf Frans ging leren, maar toen gingen we een keer filmpjes terugkijken en toen was ik vier en praatte ik Frans. Dus, half. Ben jij trouwens niet Frans? Of Spaans?
Oud 03-10-2010, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Als je POES smst naar 4333 dan doneer je 1,50 aan de Poezenboot Dat is een Amsterdams asiel waar alleen katten zitten, gevestigd op een woonboot. Dus dat ga ik morgen doen, want dierendag. Of eigenlijk heb ik het net al gedaan, omdat ik net over die actie las, maar morgen mogen ze wel nog een keer 1,50 van me.
Poezenboot klinkt een beetje als pannenkoekenboot.
Oud 03-10-2010, 17:11
Verwijderd
Ik las net even een oud saaitopic, waarin Kazet zegt:

Ziezo, dat was weer een flinke hoop dampende kak.



Kazet naamzoek, die moet je als sig nemen
Oud 03-10-2010, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Whut
Poezen, beste Panda! Op een boot!

Ik heb trouwens nog een stripje voor je. Hier:



Van het internet, voor je verjaardag.
Oud 03-10-2010, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Poezenboot klinkt een beetje als pannenkoekenboot.
Het concept is ongeveer hetzelfde, alleen dan met meer poezen en minder poedersuiker.
Oud 03-10-2010, 17:23
Verwijderd
Zou iedereen dit even in willen vullen?
Oud 03-10-2010, 17:27
Verwijderd
*rent topic binnen* aaaarch verdomme waarom ben ik altijd te lang met details bezig waardoor mijn essay nog steeds niet helemaal af is en aarch waarom moet ik dadelijk een uur lánger reizen door werkzaamheden aan het spoor en aaaarch aaarch aaaarch Dat wordt nachtwerk. *rent topic weer uit want moet aan tafel*
Oud 03-10-2010, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Zou iedereen dit even in willen vullen?
Dat kost je dan 5 euro.
Oud 03-10-2010, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Dat kost je dan 5 euro.
Oud 03-10-2010, 17:32
Verwijderd
Citaat:
*rent topic binnen* aaaarch verdomme waarom ben ik altijd te lang met details bezig waardoor mijn essay nog steeds niet helemaal af is en aarch waarom moet ik dadelijk een uur lánger reizen door werkzaamheden aan het spoor en aaaarch aaarch aaaarch Dat wordt nachtwerk. *rent topic weer uit want moet aan tafel*


*aai* rustig blijven ademen!
Oud 03-10-2010, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Zou iedereen dit even in willen vullen?
Gedaan!
Oud 03-10-2010, 17:47
Verwijderd
Ik ben bezig aan een tekening waar ik de hele tijd hardop om moet lachen.
Oud 03-10-2010, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Als je POES smst naar 4333 dan doneer je 1,50 aan de Poezenboot Dat is een Amsterdams asiel waar alleen katten zitten, gevestigd op een woonboot. Dus dat ga ik morgen doen, want dierendag. Of eigenlijk heb ik het net al gedaan, omdat ik net over die actie las, maar morgen mogen ze wel nog een keer 1,50 van me.
"Met een enkel smsje aan 4333 doneert u €1,50 aan de Poezenboot. Dat is een belangrijk smsje voor ons want we kunnen niet zonder uw steun om de Poezenboot drijvende te houden. Een van onze doelen is om de Boot goed vast te leggen aan de kade. Dat is namelijk op dit moment niet helemaal het geval. En we willen niet dat de poezen afdrijven!"

Stop ze dan niet op een boot

"(U betaald eenmalig €1,50 of zo vaak als u wilt, geen eng abonnement opeens of kleine lettertjes)"

Oud 03-10-2010, 17:49
Verwijderd
Ik ben aan het cammen met Kazet
Oud 03-10-2010, 17:49
Verwijderd
Hij liet de katten zien.
Oud 03-10-2010, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Hij liet de katten zien.
Ga je nu ook jouw poes laten zien?
Oud 03-10-2010, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Ga je nu ook jouw poes laten zien?
Ik heb geen webcam.
Oud 03-10-2010, 17:53
Verwijderd
Citaat:
"Met een enkel smsje aan 4333 doneert u €1,50 aan de Poezenboot. Dat is een belangrijk smsje voor ons want we kunnen niet zonder uw steun om de Poezenboot drijvende te houden. Een van onze doelen is om de Boot goed vast te leggen aan de kade. Dat is namelijk op dit moment niet helemaal het geval. En we willen niet dat de poezen afdrijven!"

Stop ze dan niet op een boot

"(U betaald eenmalig €1,50 of zo vaak als u wilt, geen eng abonnement opeens of kleine lettertjes)"

Die boot is ooit gekocht door een rijke mevrouw, die veel medelijden had met zwerfkatten en er daardoor uiteindelijk teveel van in huis had. Dus toen dacht ze 'heu, huisje kopen voor de katten', en de keuze viel op de woonboot in de gracht onder haar raam. En toennnn kwamen er vrijwilligers helpen en kocht ze een tweede woonboot voor de lieve verwilderde katten die lange tijd niet teruggeplaatst zouden kunnen worden en door de decennia heen is het langzamerhand een echt asiel geworden. Het was verder niet echt gepland, ofzo.

Moz naamzoek voor het leuke kattenverhaal.
Oud 03-10-2010, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Ga je nu ook jouw poes laten zien?
Ik heb al een paar screenshots, €5 per stuk.
Oud 03-10-2010, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al een paar screenshots, €5 per stuk.
Pff, daar kan ik 3 1/3e kat mee redden!
Oud 03-10-2010, 18:07
Verwijderd
Prioriteiten, prioriteiten...
Oud 03-10-2010, 18:20
Verwijderd
Citaat:


*aai* rustig blijven ademen!
*hapt adem*
Oud 03-10-2010, 18:21
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ga je nu ook jouw poes laten zien?
My thoughts exactly.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-10-2010, 18:23
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Goedenavond forumers!

Ik ben bijna klaar met mijn boekverslag .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 03-10-2010, 18:27
Verwijderd
er staat een pizza in de oven met : laagje tomatensaus, uien, laagje kaas, paprika, salami, laagje kaas. Zin in
Oud 03-10-2010, 18:29
Verwijderd
Ik kreeg een kopje gruwelijk zoute soep en een broodje ham bij opa en oma. Ik denk dat ik nog maar even langs de AH to go fiets voor een toetje ofzo..
Oud 03-10-2010, 18:31
Verwijderd
Citaat:
er staat een pizza in de oven met : laagje tomatensaus, uien, laagje kaas, paprika, salami, laagje kaas. Zin in
Nom!

OK, nu is het tijd om 700 woorden te schrappen uit een toch al niet lange tekst, jaiks!
Oud 03-10-2010, 18:41
Verwijderd

wat zijn werkplekken toch mooie plaatsen
Oud 03-10-2010, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Waar koop je dat dan? Want tot een jaar geleden had ze het nog nooit gezien. Of misschien wil ze alleen die van Tipiak.
Grote albert heins en turkse/marrokkaanse winkels en misschien tegenwoordig ook wel jumbo
Oud 03-10-2010, 18:45
Verwijderd
Op het balkon gegeten terwijl de onderburen barbecueden en het is toch al oktober
Oud 03-10-2010, 18:46
Verwijderd
Wat heb je een leuke avatar pip!
Oud 03-10-2010, 18:49
Verwijderd
Ik vind het zo fijn dat je tegenwoordig alles gratis op internet kan halen
Oud 03-10-2010, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Wat heb je een leuke avatar pip!
dankje!
Oud 03-10-2010, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het zo fijn dat je tegenwoordig alles gratis op internet kan halen
Ja ik ook.
Oud 03-10-2010, 19:36
Verwijderd
Jongens wat is het hier rustig!
Oud 03-10-2010, 19:38
Verwijderd
Wij kregen laatst een intertoys gids, en een van de dingen die daar in staat is een speelgoed-stofzuiger voor 6-12 jaar. 'met echte stofzuiggeluiden'. Dat is toch dom, dan wil je kind graag stofzuigen en dan ga je speelgoed kopen in plaats van je kind gewoon uit te leggen hoe de echte stofzuiger werkt
Oud 03-10-2010, 19:39
Verwijderd
Ik hoop dat m'n nieuwe computer dinsdag komt
Oud 03-10-2010, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Wij kregen laatst een intertoys gids, en een van de dingen die daar in staat is een speelgoed-stofzuiger voor 6-12 jaar. 'met echte stofzuiggeluiden'. Dat is toch dom, dan wil je kind graag stofzuigen en dan ga je speelgoed kopen in plaats van je kind gewoon uit te leggen hoe de echte stofzuiger werkt


kind aan het werk zetten is inderdaad een veel beter idee
Oud 03-10-2010, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Wij kregen laatst een intertoys gids, en een van de dingen die daar in staat is een speelgoed-stofzuiger voor 6-12 jaar. 'met echte stofzuiggeluiden'. Dat is toch dom, dan wil je kind graag stofzuigen en dan ga je speelgoed kopen in plaats van je kind gewoon uit te leggen hoe de echte stofzuiger werkt
Idd, dat begreep ik vroeger al niet, geef zo'n kind dan gewoon een stofzuiger, is het nog nuttig ook! (Mijn nichtje loopt altijd met de kruimeldief rond, handig! )
Oud 03-10-2010, 19:43
Verwijderd
Ik was ook een beetje beledigd door die gids! Er is een deel 'meisjes' en vooruit, daar staan prinses-verkleedkleren, poppen en speelmake-up in, en ik zie die logica. En er is een deel 'jongens' en vooruit, daar staan cowboy-verkleedkleren, auto's en pistolen in en die logica zie ik ook. Maar de wetenschap-speeldozen staan ook bij 'jongens'. En de meer geavanceerde dokterskoffertjes ook. Waar slaat dat nou op!
Oud 03-10-2010, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Ik was ook een beetje beledigd door die gids! Er is een deel 'meisjes' en vooruit, daar staan prinses-verkleedkleren, poppen en speelmake-up in. En er is een deel 'jongens' en vooruit, daar staan cowboy-verkleedkleren, auto's en pistolen in. Maar de wetenschap-speeldozen staan ook bij 'jongens'. En de meer geavanceerde dokterskoffertjes ook. Waar slaat dat nou op!
Die wetenschap-dingen zijn gaaf Je eigen kristallen laten groeien! En ik wilde vroeger altijd heel graag zo'n set met microscoop enzo
Oud 03-10-2010, 19:45
Verwijderd
ik had zo'n microscoop enzo
Oud 03-10-2010, 19:45
Verwijderd
We hadden gisteren bedacht dat er ook wel een soort oh oh cherso van ons gemaakt kon worden. Maar dat het dan nog hilarischer zou zijn, omdat het dan over 5 hoogopgeleide vrouwen zou gaan. In de tussenstukjes zie je dan 'serious business' over wat we in het dagelijks leven doen, hoe we ons over 10 jaar zien enz. En dan met stappen gaan we compleet los. Want we kwamen gister tot de conclusie dat we, als wij bij elkaar zijn, toch wel minstens zo erg zijn als die Hagenezen . Dus toen hebben we gisteravond de hele avond een soort voiceover gedaan bij alles wat er gebeurde/we deden. Prachtig <3. We moeten alleen nog even iemand vinden die aardig kan filmen om de pilot op te nemen.
Oud 03-10-2010, 19:46
Verwijderd
Ja mijn beste vriendinnetje in groep 3 t/m 6 had een heel uitgebreide wetenschapsdoos, we zijn echt twee jaar bezig geweest om al die proefjes te doen
en ik had een coole verrekijker die je tot microscoop kon ombouwen, die nam ik mee op elke vakantie beetje mieren bestuderen enzo.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37.