Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2006, 10:15
Moots
Moots is offline
heya!

Ik zit met een vraag. Waarschijnlijk een veelgestelde oeroude vraag, maar hey ik heb het antwoord toch nodig ;-)

Er zit een jongen bij mij op de groep die mij heel erg vaak plaagt. Soms zijn het flirterige plagerijtjes, soms ook weer gewone plagerijtjes maar hij plaagt mij wel de hele dag door vanaf het moment dat ik opsta tot het moment dat ik naar bed ga en zelfs als ik naar bed ga plaagt hij me nog.
Hij staart erg vaak naar mij en soms begint hij dan ook zwoel te kijken (welliswaar op een grappige manier, vind hij zelf, maar hij doet het wel) en stuurt mij vliegtuigjes met daarop 6 keer 'i love you' en geeft me bloemen zomaar uit het niets.
Als ik hem negeer (want af en toe word ik die pesterijtjes zo zat!) dan word hij depressief en somber.
Als ik met hem dingen ga doen, mee naar school, boodschappen doen, word hij er helemaal vrolijk van en vind hij het maar al te leuk en lijkt hij net een klein kind van 5 dat voor kerst het duurste race-speel-auto'tje krijgt.
Mn vrienden hebben gevraagd of hij mij leuk vind maar hij ontkent het iedere keer keihard maar begint er wel bij te lachen. Hij zegt dat alles gewoon 1 grote grap is, maar ondertussen blijft hij er wel mee doorgaan.

Vind hij me nou leuk of is het echt 1 grote grap? Ik weet niet wat ik ermee aanmoet?

Groetjes

Moots
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2006, 10:19
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Hoe plaagt hij je als je naar bed gaat? :cunfused:

Tja IMO zijn er 2 mogelijkheden, je gaat er eens op in en confrontreert hem met zijn gedrag, of je negeert hem volledig.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 10:20
Anika
Wonen jullie samen ofzo omdat ie je plaagt als je naar bed gaat en omdat jullie samen boodschappen doen

Als ik jou was zou ik gewoon ff met hem gaan praten onder vier ogen en vragen wat hij nou echt van je vindt. En als ie weer probeert om er een grapje van te maken moet je maar vragen of het eens een keer serieus kan ofzo.
Wat vind je trouwens van hem?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 10:21
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Meten is weten
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 10:21
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Misschien moet je dat aan hem vragen . Het klinkt wel zo, maar ik ken hem niet goed genoeg om dat te kunnen zeggen.
Maar misschien nog wel belangrijker; vind jij hem ook leuk?
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 10:28
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
stout! schreef op 19-08-2006 @ 11:21 :
Misschien moet je dat aan hem vragen . Het klinkt wel zo, maar ik ken hem niet goed genoeg om dat te kunnen zeggen.
Maar misschien nog wel belangrijker; vind jij hem ook leuk?
Ik neem aan van wel, waarom zou het je anders genoeg interesseren om er een forumpost aan te wijden?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 10:41
Anika
Citaat:
Maarten schreef op 19-08-2006 @ 11:28 :
Ik neem aan van wel, waarom zou het je anders genoeg interesseren om er een forumpost aan te wijden?
Of om er zelfs een nieuwe gebruikersnaam voor aan te maken
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 10:50
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Anika schreef op 19-08-2006 @ 11:41 :
Of om er zelfs een nieuwe gebruikersnaam voor aan te maken
explane....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 10:51
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 19-08-2006 @ 11:50 :
explane....
Explain.

Lid sinds: 19-08-2006
Aantal posts: 1 (1 posts per dag)
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 10:58
Moots
Moots is offline
Lol wat een hoop vragen allemaal ...


Ik vind het ook wel leuk, maar meer als vriendschappelijk leuk dan echt relatie-leuk. Gewoon een leuke spontane jongen, meer niet.
Ik zit in een leefgroep, waar ik eigenlijk verder niet op in wil gaan. Ik zit met een paar jongeren in een huis waar we samen leven en de rest doet er eigenlijk niet veel toe. :-)

Met plagen als ik naar bed ga bedoel ik dat hij op mn deur blijft kloppen of briefjes eronder schuift of mij belt op mn telefoon (1 keer over laten gaan, zodat ik denk dati k gebeld word maar hij doet dat dan) en dat soort dingen.

Ik heb hem ermee geconfronteerd, onder 4 ogen ja, en hij blijft glashard ontkennen maar hij blijft er wel bij lachen en blijft doorgaan met zijn gedrag tegenover mij.

Als ik hem negeer word hij depressief en somber en vergaat zijn hele wereld.
Als ik dingen met hem samen doe kan zijn dag niet meer stuk en is hij zo ontzettend blij.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 11:01
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
ik heb verstand van zaken en zeg:

hij vind je heel leuk
hij is alleen bang om een blauwtje te lopen
en wacht *vlakbij de safe side* op een hint van jou
die WEL te begrijpen is (meeste vrouwen geven hints die niet te vatten zijn voor mannen dus....)

hij zoekt dus bevestiging..
hoe ik dat weet?
ik ben kees en ik heb verstand van zaken
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 11:02
Anika
Ik vind het wel een beetje raar hoor
Als je verder niks met hem wilt is het toch ook niet zo heel belangrijk of hij je wel of niet ziet zitten? Maar als je zijn gedrag echt irritant vindt kun je hem er misschien beter eens op aanspreken. En eventueel zeggen dat jij geen relatie met hem wil ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 13:43
mara18
mara18 is offline
Volgens mij is die jongen ergens in zijn kindertijd blijven hangen...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 14:04
martina1991
Avatar van martina1991
martina1991 is offline
Citaat:
mara18 schreef op 19-08-2006 @ 14:43 :
Volgens mij is die jongen ergens in zijn kindertijd blijven hangen...
hihi jah, best grappig eigenlijk.. alhoewel soms erg irritant, dat geloof ik ook wel. maar joh, die jongen is volgens mij echt helemaal hoteldebotel op haar, En dat laat ie zo merken.. noujah, als ze het echt zat wordt kan ze natuurlijk zeggen van: 'ik vind je niet leuk als je zo doet' ofzoiets..
Mmm. Ik weet eigenlijk geen zinnig advies(je.)
__________________
hoihoi
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 14:06
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Anika schreef op 19-08-2006 @ 11:41 :
Of om er zelfs een nieuwe gebruikersnaam voor aan te maken
Jouw signature is niet lief en gelukkig in beide opzichten niet waar
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 14:49
Jones
Hij wil je
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 14:51
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Midget schreef op 19-08-2006 @ 12:01 :
ik heb verstand van zaken en zeg:

hij vind je heel leuk
hij is alleen bang om een blauwtje te lopen
en wacht *vlakbij de safe side* op een hint van jou
die WEL te begrijpen is (meeste vrouwen geven hints die niet te vatten zijn voor mannen dus....)

hij zoekt dus bevestiging..
hoe ik dat weet?
ik ben kees en ik heb verstand van zaken
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 15:03
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Mijn vriend deed iets soortgelijks toen we elkaar leerden kennen. De hele tijd grapjes maken, mij mezelf dood laten schamen omdat iedereen hoorde wat hij zei, me steeds aankijken enzo. Ik vond het wel grappig. Hij zat ook op een hint te wachten van mij, die ik naar mijn idee wel gaf, maar hij vatte hem niet. Uiteindelijk heb ik hem na de vakantie (daar ontmoetten we elkaar) een kaartje gestuurd met daarop een nieuwe hint, maar die snapte hij ook niet. Gelukkig was het kaartje op zich al een hint.
Nu hebben we bijna 1,5 jaar een relatie.

Dus: ik denk dat hij je heel leuk vindt, maar dat niet rechtstreeks tegen je durft te zeggen. Als jij hem niet (op diezelfde manier) leuk vindt, zou ik dat wel tegen hem zeggen, dat is wel zo eerlijk tegenover hem. Ookal vergaat zijn wereld dan, dat zal in de praktijk ook wel meevallen denk ik.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-08-2006, 16:34
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Zoals al gezegd is: Hij ziet je waarschijnlijk zitten. Meldt 'm dat jij hem niet op die manier aardig vindt. Duidelijk zijn dus.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 18:32
Verwijderd
Hij komt me een beetje *apart* over? Wat voor leefgroep is dat precies?.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 18:48
Vip3r
Vip3r is offline
Hij vindt je gewoon leuk. Als je hem niet leuk vindt, zeg het dan gewoon recht in zijn gezicht. Mannen houden van duidelijkheid, niet van halve hints.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 19:56
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Citaat:
Midget schreef op 19-08-2006 @ 12:01 :
ik heb verstand van zaken en zeg:

hij vind je heel leuk
hij is alleen bang om een blauwtje te lopen
en wacht *vlakbij de safe side* op een hint van jou
die WEL te begrijpen is (meeste vrouwen geven hints die niet te vatten zijn voor mannen dus....)

hij zoekt dus bevestiging..
Bwa dat wou ik eerst zeggen dat hij je leuk vond.
maarja dan zal ik het maar bevestigen he.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 20:47
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 19-08-2006 @ 19:32 :
Hij komt me een beetje *apart* over? Wat voor leefgroep is dat precies?.
zou een en ander verhelderen idd
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 21:47
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 19-08-2006 @ 19:48 :
Mannen houden van duidelijkheid, niet van halve hints.
Hints afkomstig van vrouwen worden over het algemeen toch niet begrepen door mannen, dus die lijken me inderdaad overbodig
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 22:01
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Jongeren die normaal zijn wonen in het algemeen niet in leefgroepen. Waarom zit iemand in een leefgroep?
-plegen van misdrijf
-verstandelijke beperking
-problemen thuis a la mishandeling
-wees
-lid van een sekte
-drugs/drankmisbruik
Het is niet onwaarschijnlijk dat dit soort jongeren een afwijkend soort gedrag vertonen omdat ze niet op de gerbuikelijke manier worden opgevoed. Ook zal de jongere in kwestie vaak laag begaafd zijn. Dus waarom doe zo iemand zo? Het kan van alles zijn, mischien had hij wel paddo's op. Dus of hij jouw leuk vind, vast wel.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2006, 15:39
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Citaat:
Midget schreef op 19-08-2006 @ 12:01 :
ik heb verstand van zaken en zeg:

hij vind je heel leuk
hij is alleen bang om een blauwtje te lopen
en wacht *vlakbij de safe side* op een hint van jou
die WEL te begrijpen is (meeste vrouwen geven hints die niet te vatten zijn voor mannen dus....)

hij zoekt dus bevestiging..
hoe ik dat weet?
ik ben kees en ik heb verstand van zaken
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 19-08-2006 @ 16:03 :
Mijn vriend deed iets soortgelijks toen we elkaar leerden kennen. De hele tijd grapjes maken, mij mezelf dood laten schamen omdat iedereen hoorde wat hij zei, me steeds aankijken enzo. Ik vond het wel grappig. Hij zat ook op een hint te wachten van mij, die ik naar mijn idee wel gaf, maar hij vatte hem niet. Uiteindelijk heb ik hem na de vakantie (daar ontmoetten we elkaar) een kaartje gestuurd met daarop een nieuwe hint, maar die snapte hij ook niet. Gelukkig was het kaartje op zich al een hint.
Nu hebben we bijna 1,5 jaar een relatie.

Dus: ik denk dat hij je heel leuk vindt, maar dat niet rechtstreeks tegen je durft te zeggen. Als jij hem niet (op diezelfde manier) leuk vindt, zou ik dat wel tegen hem zeggen, dat is wel zo eerlijk tegenover hem. Ookal vergaat zijn wereld dan, dat zal in de praktijk ook wel meevallen denk ik.
Ik denk dat deze reacties het beste aangeven hoe de situatie is. Hij vindt je idd leuk, wil geen blauwtje lopen en wacht op een hint van jou.

Als jij hem ook leuk vindt, zou ik hem een (nog duidelijkere) hint geven en anders duidelijk tegen hem zeggen dat een relatie er niet in zit (en waarschijnlijk is hij daar naar op zoek en jij niet).
__________________
Alles maximaal!!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 16:22
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Meisjes plagen zoentjes vragen
Ik denk dat hij je leuk vindt maar het niet toe geeft/durft te geven.
Maargoed: Vraag het hem gewoon onder 4 ogen en laat hem serieus zijn
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Doorschrijven of niet?
l-i-e-n-n-e
7 30-06-2008 19:02
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Liefde & Relatie dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie
Lady_L
55 29-10-2003 19:08
Verhalen & Gedichten Vervolgverhaal: Moordzaken
Vlooienband
14 31-01-2003 20:15
Verhalen & Gedichten Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!)
Tantalus
31 02-02-2002 10:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29.