Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2010, 14:22
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1817565 dit topic
De reepjes van Alpro zijn niet te vreten DUS alle sojaproducten zijn smerig. Ja ja. En sowieso het gezeik op vegetariërs dat nu zo hip is. Terwijl vegetariërs altijd worden afgerekend op hun zogenaamde bekeringsdrang. Nog nooit een vegetariër meegemaakt die dat doet, terwijl menig vleeseter geen kans onbenut laat om vega's af te zeiken met ijzersterke argumenten als "vleesch ". Laat iedereen gewoon zijn eigen eetgewoonten hebben ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2010, 14:37
Verwijderd
ja erg hé. mensen moeten niet zo zeuren. als wij vegetariër willen worden en vegaburgers willen eten moeten we dat gewoon kunnen doen.

Laatst gewijzigd op 22-10-2010 om 11:49.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2010, 00:33
Verwijderd
Citaat:
ja erg hé. mensen moeten niet zo zeuren. als wij vegetarisch willen worden en vegaburgers willen eten moeten we dat gewoon kunnen doen.
Als plant is het moeilijk vegaburgers eten denk ik ;d;D;d;;D;d;d;d;D
Met citaat reageren
Oud 22-10-2010, 02:42
Verwijderd
Citaat:
Als plant is het moeilijk vegaburgers eten denk ik ;d;D;d;;D;d;d;d;D
???????
Met citaat reageren
Oud 22-10-2010, 09:47
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Als plant is het moeilijk vegaburgers eten denk ik ;d;D;d;;D;d;d;d;D
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 22-10-2010, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Als plant is het moeilijk vegaburgers eten denk ik ;d;D;d;;D;d;d;d;D
Met citaat reageren
Oud 22-10-2010, 09:50
Verwijderd
Citaat:
???????
Je eet vegetarisch, je bent vegetariër. Als je zegt dat je vegetarisch bent ben je een plant
Met citaat reageren
Oud 22-10-2010, 12:11
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 22-10-2010, 13:55
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 18:27
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Keek een stukje van Spangas, snapte niks van het verhaal, maar het was erg .

Fay is kwijt (?), ze zegt dat ze in Engeland is, maar Irmak denkt dat dat niet klopt. Ze denkt dat Fay in Limburg is, om één of andere kaasaanwijzing (de kaas in kwestie was overigens Fries, dus ik heb het raadsel blijkbaar al opgelost). Dan zien ze een nieuw filmpje dat Fay heeft gemaakt. Fay is met een ''''Engelse'''' vriendin. Samen gaan ze Engelse drop kopen (ja hoor, in Engeland). Meisje: "Two English drop, please." *betaalt met euro's* Irmak + vriend: "Is ze dan toch in Engeland?!" Jongen: "Het lijkt er wel op, haar vriendin sprak accentloos Engels!"

__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 09:49
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Wat .

Die jassen van glimmende vuilniszakstof met een bontkraag waar een eskimo jaloers op zou zijn . Zo lelijk. En íédereen draagt ze.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Wat .

Die jassen van glimmende vuilniszakstof met een bontkraag waar een eskimo jaloers op zou zijn . Zo lelijk. En íédereen draagt ze.
hu ja verschrikkelijk. ;p
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 12:43
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Je eet vegetarisch, je bent vegetariër. Als je zegt dat je vegetarisch bent ben je een plant
Ik was bang dat ik de enige was die dat merkte, ik hoor echt alleen nog maar mensen zeggen dat ze vegetarisch zijn.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 15:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nada van Nie stelt een intelligente vraag aan een 'beauty deskundige': "Zeg, die dode huidcellen, hoe kom je daar eigenlijk aan?"

__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 20:48
Verwijderd
In een topic over onder de douche plassen maakt iemand wat grollen over onder de douche poepen en het door het putje prakken en zo, en dan zijn er mensen die denken dat het serieus is en er helemaal geschokt op ingaan etc. srsly..hoe onnozel ben je dan
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 20:50
Verwijderd
Citaat:
In een topic over onder de douche plassen maakt iemand wat grollen over onder de douche poepen en het door het putje prakken en zo, en dan zijn er mensen die denken dat het serieus is en er helemaal geschokt op ingaan etc. srsly..hoe onnozel ben je dan
Ik had op de basisschool een vriendinnetje die dat een keer echt deed toen ik daar ging logeren en we samen gingen douchen
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Ik had op de basisschool een vriendinnetje die dat een keer echt deed toen ik daar ging logeren en we samen gingen douchen
maar dat was vast geen vaste prik in dat huishouden toch? omg haha lekker samen poepen onder de douche
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 21:01
Verwijderd
Ze zei dat ze het wel vaker deed ;x we waren toen 6 ofzo. En ik begon te gillen hoor, vond het heel schokkend. En d'r moeder werd boos
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 21:03
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Smerig .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Ze zei dat ze het wel vaker deed ;x we waren toen 6 ofzo. En ik begon te gillen hoor, vond het heel schokkend. En d'r moeder werd boos
Op jou, omdat je gilde? Of op haar omdat ze haar poep, nouja?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 21:15
Verwijderd
wat denk je zelf

ont : mijn buurmeisje wist niet wat stoppen waren, dat die door konden knallen en hoe je dat erin deed. Ze woont al 4 jaar op zichzelf ofzo. Ze dacht dat alle electra in haar slaapkamer kapot was omdat er niks meer aanging. Laat ze gewoon haar pa van 20 km verderop komen om het te fixen
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 10:25
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
de NS een trein eerder nemen en dan alsnog gewoon 10 minuten te laat komen

ovchipkaart is nou weer geblokkeerd ofzo. chagrijnige buschauffeurs die je dan niet door laten lopen en nog chagrijniger worden als je ze een 10tje geeft omdat je het niet gepast hebt. wat is mis met kartonnen ov's en strippenkaarten?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 15:59
Verwijderd
AMSTERDAM – Een vrouw uit Almelo is gestraft voor het niet terugstorten van een geldbedrag van 43.000 euro, dat vorig jaar onverwachts op haar rekening verscheen. Een bejaarde man had dit per ongeluk naar haar overgemaakt in plaats van naar zijn zoon.

De vrouw is veroordeel tot een werkstraf van 150 dagen. Ook moet ze het onterecht ontvangen bedrag terugbetalen.

De 75-jarige man uit Wageningen probeerde vorig jaar 43.000 euro over te schrijven naar de rekening van zijn zoon, maar vergiste zich in het rekeningnummer, aldus de Gazet van Antwerpen.

Het slachtoffer zal echter nog wel even op zijn geld moeten wachten, want de vrouw heeft toestemming gekregen maandelijks een bedrag van 95 euro terug te storten.

Dus over een kleine 40 jaar heeft de beste man zijn geld weer terug :') Echt wtf, 95 euro p/m
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 16:03
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaw wat zielig!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 18:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
AMSTERDAM – Een vrouw uit Almelo is gestraft voor het niet terugstorten van een geldbedrag van 43.000 euro, dat vorig jaar onverwachts op haar rekening verscheen. Een bejaarde man had dit per ongeluk naar haar overgemaakt in plaats van naar zijn zoon.

De vrouw is veroordeel tot een werkstraf van 150 dagen. Ook moet ze het onterecht ontvangen bedrag terugbetalen.

De 75-jarige man uit Wageningen probeerde vorig jaar 43.000 euro over te schrijven naar de rekening van zijn zoon, maar vergiste zich in het rekeningnummer, aldus de Gazet van Antwerpen.

Het slachtoffer zal echter nog wel even op zijn geld moeten wachten, want de vrouw heeft toestemming gekregen maandelijks een bedrag van 95 euro terug te storten.

Dus over een kleine 40 jaar heeft de beste man zijn geld weer terug :') Echt wtf, 95 euro p/m
Lekker lullig voor een bejaarde man!
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 22:20
Verwijderd
Die bejaarde man zal er geen last van hebben. Die zoon wel. Die wou waarschijnlijk een auto oid kopen, of verhuizen ofzo. lekker kut.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 15:50
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
AMSTERDAM – Een vrouw uit Almelo is gestraft voor het niet terugstorten van een geldbedrag van 43.000 euro, dat vorig jaar onverwachts op haar rekening verscheen. Een bejaarde man had dit per ongeluk naar haar overgemaakt in plaats van naar zijn zoon.

De vrouw is veroordeel tot een werkstraf van 150 dagen. Ook moet ze het onterecht ontvangen bedrag terugbetalen.

De 75-jarige man uit Wageningen probeerde vorig jaar 43.000 euro over te schrijven naar de rekening van zijn zoon, maar vergiste zich in het rekeningnummer, aldus de Gazet van Antwerpen.

Het slachtoffer zal echter nog wel even op zijn geld moeten wachten, want de vrouw heeft toestemming gekregen maandelijks een bedrag van 95 euro terug te storten.

Dus over een kleine 40 jaar heeft de beste man zijn geld weer terug :') Echt wtf, 95 euro p/m
'Gestraft'
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 16:43
Verwijderd
Ze is gestraft voor het niet-terugstorten en de straf is een werkstraf van 150 dagen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 16:47
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Als ze die 150 dagen moet besteden aan het helpen van die man heeft hij er tenminste ook nog wat aan.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 17:21
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Maar then again, 43.000 euro overmaken en niet even de gegevens checken
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 17:53
Verwijderd
De NS verdient deze:

"Vanwege herfstweer vertragingen in het hele land door gladde sporen."

Met bijna elke trein 5 tot 15 minuten vertraging Kom op zeg, hebben ze na 10 jaar nog steeds niets geleerd of gedaan aan blaadjes op de rails?! En dan in de winter weer 'hevige sneeuwval', in de lente 'smeltende sneeuw' en in de zomer 'uitgezette rails door warmte'? Hoeveel decennia heeft de NS al ervaring met weersomstandigheden?!

Oh, en toevallig was er ook een massale storing met de informatieborden, waardoor de info-voorziening bijzonder triest was. En natuurlijk propvolle treinen. Goedzo, NS! Ik ben zo blij dat ik krijg waar ik voor betaal!

Laatst gewijzigd op 04-11-2010 om 18:03.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 20:11
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
ik zag zo'n trein met een losse locomotief ervoor zich slippend weg strugglen. hoe komen die sporen zo glad dan?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 21:08
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
De NS verdient deze:

"Vanwege herfstweer vertragingen in het hele land door gladde sporen."

Met bijna elke trein 5 tot 15 minuten vertraging Kom op zeg, hebben ze na 10 jaar nog steeds niets geleerd of gedaan aan blaadjes op de rails?! En dan in de winter weer 'hevige sneeuwval', in de lente 'smeltende sneeuw' en in de zomer 'uitgezette rails door warmte'? Hoeveel decennia heeft de NS al ervaring met weersomstandigheden?!

Oh, en toevallig was er ook een massale storing met de informatieborden, waardoor de info-voorziening bijzonder triest was. En natuurlijk propvolle treinen. Goedzo, NS! Ik ben zo blij dat ik krijg waar ik voor betaal!
wat wil je dat ze doen dan, bomen verbieden?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 21:11
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ik zag zo'n trein met een losse locomotief ervoor zich slippend weg strugglen. hoe komen die sporen zo glad dan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlakke_plaats
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 23:00
Verwijderd
Citaat:
wat wil je dat ze doen dan, bomen verbieden?
JA! En natuurlijk gewoon een keer fatsoenlijke maatregelen nemen na 70 jaar ervaring met herstweer.
Ze hebben notabene laatst die test gedaan om het spoor winterklaar te maken. Nou, zet die dienstregeling dan in.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 23:20
Verwijderd
Kom 1 keer te laat bij Public Space.

Mentor gesprek:
"bla bla, en een laatkomertje"

:') fuuuuuuuuuuuu zuurkool ik ben meestal een half uur aan het wachten op de les
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 16:08
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Jamaar dat is zo te zien dus alleen als ze remmen. Maar hij trok op vanuit stilstand met slippende wielen. En er lagen geen blaadjes, want het was op het station.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 06-11-2010, 00:58
Verwijderd
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenla...leemwijk.dhtml


Dat taalgebruik :')
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 16:55
Verwijderd
Dat "ff onbelangrijk"




"De rest van het jaar ben ik verschrikkelijk belangrijk hoor, daar niet van, maar vandaag even niet"

Jaja, Kim Feenstra denkt ook aan Filippijnse slachtoffertjes van seksueel misbruik!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 23:17
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat "ff onbelangrijk"

[afbeelding]



"De rest van het jaar ben ik verschrikkelijk belangrijk hoor, daar niet van, maar vandaag even niet"

Jaja, Kim Feenstra denkt ook aan Filippijnse slachtoffertjes van seksueel misbruik!
ontworpen?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 05:51
Verwijderd
Citaat:
ontworpen?
Het voltooid deelwoord van ontwerpen, ja.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 10:27
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Dat "ff onbelangrijk"

[afbeelding]



"De rest van het jaar ben ik verschrikkelijk belangrijk hoor, daar niet van, maar vandaag even niet"

Jaja, Kim Feenstra denkt ook aan Filippijnse slachtoffertjes van seksueel misbruik!
Wow, zeker . Sowieso, heel rare tekst.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Dat "ff onbelangrijk"

[afbeelding]



"De rest van het jaar ben ik verschrikkelijk belangrijk hoor, daar niet van, maar vandaag even niet"

Jaja, Kim Feenstra denkt ook aan Filippijnse slachtoffertjes van seksueel misbruik!


Je kunt "even onbelangrijk" trouwens ook opvatten als "net zo onbelangrijk"
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 14:04
Verwijderd
Misschien wel de domste vraag die ook ooit heb gelezen: iemand die zich afvroeg of haar weegschaal misschien ontregeld was door haar zwangerschap, want het kon echt niet kloppen.
Sure, een elektronisch apparaat dat gewicht meet RUIKT jouw zwangerschapshormonen en besluit daardoor op hol te slaan
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 14:16
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Wtf?!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 14:20
Verwijderd
Ja ik dacht eerst misschien lees ik niet goed, maar ehh, ik heb geen idee wat ze anders kan bedoelen
http://www.zwangerschapspagina.nl/zw...ngerschap.html
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 14:40
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Mja, dat gepraat over een weegschaal die ook vetpercentage meet kan ik nog wel enigszins begrijpen, maar ze zegt juist dat ze een andere heeft
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 15:52
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ai, een kind dat Florus heet
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 17:47
Verwijderd
My Family op het Junior Eurovisie Songfestival gaat zo:

My family
My family
Mijn moeder loopt te stressen want het huis is weer een troep
Mijn vader is steeds aan het werk, hoort nooit haar hulpgeroep
Mijn broertje laat me nooit met rust, ik erger me groen en geel
Mijn zus zit maar te puberen, o nee dit wordt teveel!

My family!
Nanananana
Doet so crazy!
Nanananana
I hate you and I love you
Very much
My family!


Kies Nederlands OF Engels, maar niet allebei
Met citaat reageren
Oud 19-11-2010, 13:11
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Wat een faallied.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48.