Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2010, 19:47
Verwijderd
Continue
Advertentie
Oud 03-10-2010, 19:48
Verwijderd
Jij mag ons wel regisseren Absinthe
Oud 03-10-2010, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Sann schreef:
We hadden gisteren bedacht dat er ook wel een soort oh oh cherso van ons gemaakt kon worden. Maar dat het dan nog hilarischer zou zijn, omdat het dan over 5 hoogopgeleide vrouwen zou gaan. In de tussenstukjes zie je dan 'serious business' over wat we in het dagelijks leven doen, hoe we ons over 10 jaar zien enz. En dan met stappen gaan we compleet los. Want we kwamen gister tot de conclusie dat we, als wij bij elkaar zijn, toch wel minstens zo erg zijn als die Hagenezen . Dus toen hebben we gisteravond de hele avond een soort voiceover gedaan bij alles wat er gebeurde/we deden. Prachtig <3. We moeten alleen nog even iemand vinden die aardig kan filmen om de pilot op te nemen.
Haha
Oud 03-10-2010, 19:48
Verwijderd
ik wil heus jullie cameraman zijn.
Oud 03-10-2010, 19:49
Verwijderd
Als mijn kinderen zo'n wetenschaps-speeldoos willen, dan krijgen ze die meteen! (Want dan kan ik er ook mee spelen )
Oud 03-10-2010, 19:49
Verwijderd
We hadden ook bedacht dat de normale burger waarschijnlijk alle vertrouwen kwijt raakt in mensen die universiteit hebben gedaan dus het gevolg zou wel eens kunnen zijn dat de economie compleet instort
Oud 03-10-2010, 19:49
Verwijderd
Citaat:
ik wil heus jullie cameraman zijn.
Gaaf
Oud 03-10-2010, 19:49
Verwijderd
Avond!
Oud 03-10-2010, 19:49
Verwijderd
Wat doen jullie dan dat zo erg is?
Oud 03-10-2010, 19:49
Verwijderd
Citaat:
We hadden ook bedacht dat de normale burger waarschijnlijk alle vertrouwen kwijt raakt in mensen die universiteit hebben gedaan dus het gevolg zou wel eens kunnen zijn dat de economie compleet instort
Oud 03-10-2010, 19:50
Verwijderd
Zo ik heb nu: Fifa 2011, Splinter Cell: Conviction, GTA 4 en Far Cry 2.
Oud 03-10-2010, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Wat doen jullie dan dat zo erg is?
Niet echt iets ergs, maar we drinken gewoon alsof we kerels zijn, en na een paar biertjes gaan we ons ook zo gedragen
Oud 03-10-2010, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Zo ik heb nu: Fifa 2011, Splinter Cell: Conviction, GTA 4 en Far Cry 2.
we don't care.
Oud 03-10-2010, 19:52
Verwijderd
ik kijk take me out want hallo, ik ben aan het plakboeken en daar heb je echt geen hoofd voor nodig, en er is een kerel die door geen enkele vrouw is weggedrukt. Helemaal vierkante knul, lang, sterk en alles. En hij heeft een stotter en dat vind ik prima. Hij kan zijn eigen naam niet zo goed uitspreken, :"TTttttTHhhrTTTRRhhHRISTAN"
Oud 03-10-2010, 19:53
Verwijderd
Citaat:
we don't care.
Sinds wanneer spreek jij in Koninklijk meervoud?
Oud 03-10-2010, 19:53
Verwijderd
Citaat:
ik kijk take me out want hallo, ik ben aan het plakboeken en daar heb je echt geen hoofd voor nodig, en er is een kerel die door geen enkele vrouw is weggedrukt. Helemaal vierkante knul, lang, sterk en alles. En hij heeft een stotter en dat vind ik prima. Hij kan zijn eigen naam niet zo goed uitspreken, :"TTttttTHhhrTTTRRhhHRISTAN"
Ik zou 'm wegdrukken omdat hij Tristan heet. Tristan, komopnouhee.
Oud 03-10-2010, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Ik zou 'm wegdrukken omdat hij Tristan heet. Tristan, komopnouhee.
ik vind dat toch één van de mooiste namen ooit!
Oud 03-10-2010, 19:56
Verwijderd
Ik vind Tristan een hele mooie naam
Ads door Google
Oud 03-10-2010, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Jij mag ons wel regisseren Absinthe
Gaarne

Citaat:
We hadden ook bedacht dat de normale burger waarschijnlijk alle vertrouwen kwijt raakt in mensen die universiteit hebben gedaan dus het gevolg zou wel eens kunnen zijn dat de economie compleet instort


Citaat:
Niet echt iets ergs, maar we drinken gewoon alsof we kerels zijn, en na een paar biertjes gaan we ons ook zo gedragen
<3
Oud 03-10-2010, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Als mijn kinderen zo'n wetenschaps-speeldoos willen, dan krijgen ze die meteen! (Want dan kan ik er ook mee spelen )
ja! Nouja ik bedacht laatst dat het wel goed is om ze te leren dat je niet alles meteen krijgt behalve kleine dingetjes (zoals kleurpotloden, die heb je gewoon nodig als kind), maar dan krijgen ze die bij hun eerstvolgende verjaardag, sinterklaas of eindrapport
Oud 03-10-2010, 19:56
Verwijderd
Citaat:
ik vind dat toch één van de mooiste namen ooit!


Citaat:
ik vind tristan een hele mooie naam
Oud 03-10-2010, 19:57
Verwijderd
Citaat:
ja! Nouja ik bedacht laatst dat het wel goed is om ze te leren dat je niet alles meteen krijgt behalve kleine dingetjes (zoals kleurpotloden, die heb je gewoon nodig als kind), maar dan krijgen ze die bij hun eerstvolgende verjaardag, sinterklaas of eindrapport
Ja, idd Ik heb vroeger echt 5 Sinterklasen achter elkaar een microscoop gevraagd, nooit gekregen. Het onrecht!
Oud 03-10-2010, 19:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Niet echt iets ergs, maar we drinken gewoon alsof we kerels zijn, en na een paar biertjes gaan we ons ook zo gedragen
Ik doe dat al zonder een paar biertjes.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-10-2010, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Gaarne







<3
Jij hebt op Lowlands al een voorproefje gehad.

Superschattig, die vent heeft 3 zoontjes en 1 van die zoontjes kwam vanochtend bij ons op de kamer en zei "Ik vind het echt superleuk dat jullie er zijn, maar jullie zijn wel een beetje raar". Dus wij: "waarom raar?" "Nou ik ken helemaal geen vrouwen die bier drinken, vrouwen horen wijn te drinken!"
Oud 03-10-2010, 19:58
Verwijderd
Citaat:
ik kijk take me out want hallo, ik ben aan het plakboeken en daar heb je echt geen hoofd voor nodig, en er is een kerel die door geen enkele vrouw is weggedrukt. Helemaal vierkante knul, lang, sterk en alles. En hij heeft een stotter en dat vind ik prima. Hij kan zijn eigen naam niet zo goed uitspreken, :"TTttttTHhhrTTTRRhhHRISTAN"
Ik vind het wel passend dat zo'n vierkante kerel dan ook Tristan heet

Je zult maar klein en dik zijn en Tristan heten.
Advertentie
Oud 03-10-2010, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Ik doe dat al zonder een paar biertjes.
Oud 03-10-2010, 19:58
Verwijderd
Maar ik denk dat het komt omdat ik op de middelbare school een hele leuke tristan had, maar die was al duizend jaar bezet, dus dat was kansloos. Nu wil ik een nieuwe
Oud 03-10-2010, 19:58
Verwijderd
Ik drink ook weleens bier. Uit een Euroshopperblik, zoals het een echte pauper betaamt.

Hertog-Jan is m'n favo.
Oud 03-10-2010, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Ik doe dat al zonder een paar biertjes.
Mjuh, zonder biertjes vind ik mezelf nog wel aardig vrouwelijk
Oud 03-10-2010, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Ja, idd Ik heb vroeger echt 5 Sinterklasen achter elkaar een microscoop gevraagd, nooit gekregen. Het onrecht!
Ik had wel een microscoop gekregen een keer (ik weet niet meer waarvoor). Ik wilde wel heel lang een telescoop, maar die heb ik nooit gekregen.
Oud 03-10-2010, 20:00
Verwijderd
ik ken ook een waanzinnig toffe tristan. Toffe tristan. Suske en wiske en de toffe tristan.
Oud 03-10-2010, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Mjuh, zonder biertjes vind ik mezelf nog wel aardig vrouwelijk
Ik ook hoor chick!
Oud 03-10-2010, 20:00
Verwijderd
Ik heb laatst rosébier aangeschaft, want het was in de aanbieding. Maar ik drink het zelf niet
Oud 03-10-2010, 20:00
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mjuh, zonder biertjes vind ik mezelf nog wel aardig vrouwelijk
Zelfs als ik een jurk en hakken aandoe loop ik er nog bij als een halve kerel.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-10-2010, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Zo ik heb nu: Fifa 2011, Splinter Cell: Conviction, GTA 4 en Far Cry 2.
Nog geen Civ V?
Oud 03-10-2010, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Ik drink ook weleens bier. Uit een Euroshopperblik, zoals het een echte pauper betaamt.

Hertog-Jan is m'n favo.
Euro Shopper.
Ads door Google
Oud 03-10-2010, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Ik drink ook weleens bier. Uit een Euroshopperblik, zoals het een echte pauper betaamt.

Hertog-Jan is m'n favo.
Dat drink ik nu
Oud 03-10-2010, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Ja, idd Ik heb vroeger echt 5 Sinterklasen achter elkaar een microscoop gevraagd, nooit gekregen. Het onrecht!
Ik vroeg altijd zo'n stom pluche hondje dat extreem langzaam kan lopen kan keffen en die kreeg ik ook nooit, maar achteraf snap ik wel waarom
Oud 03-10-2010, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Niet echt iets ergs, maar we drinken gewoon alsof we kerels zijn, en na een paar biertjes gaan we ons ook zo gedragen
Je bent een half boerinnetje joh
Nu je over alcohol begint krijg ik ook zin om gewoon eens even los te gaan <3
Oud 03-10-2010, 20:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik ken ook een waanzinnig toffe tristan. Toffe tristan. Suske en wiske en de toffe tristan.
Die moet je gaan tekenen. Srsly! Dan ben ik de eerste die 'm koopt!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-10-2010, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Nog geen Civ V?
Nee, dat wilde ik wel downloaden, maar ik ben op dit moment voor destructief ingesteld. Misschien dat ik hem volgende week download
Oud 03-10-2010, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Die moet je gaan tekenen. Srsly! Dan ben ik de eerste die 'm koopt!
ik heb een grafteringhekel aan suske en wiske! (ik typte automatisch suske en whiskey )
Oud 03-10-2010, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Ik vroeg altijd zo'n stom pluche hondje dat extreem langzaam kan lopen en nepjes kan kefffen en die kreeg ik ook nooit, maar achteraf snap ik wel waarom
Dat had ik met het mee-zing-gitaartje (zo'n elektronisch ding), ben nu blij dat ik die nooit heb gekregen (maar wel een echte gitaar ).
Oud 03-10-2010, 20:03
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
oops 3 uur in bad, en ik moet nog eten ook >_<
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 03-10-2010, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Ik ook hoor chick!
Gelukkig!

Citaat:
Ik drink ook weleens bier. Uit een Euroshopperblik, zoals het een echte pauper betaamt.

Hertog-Jan is m'n favo.
Hertog Jan <3


Citaat:
Je bent een half boerinnetje joh
Nu je over alcohol begint krijg ik ook zin om gewoon eens even los te gaan <3
Je hebt me nog nooit ontmoet, je hebt geen flauw idee waar je het over hebt!
Oud 03-10-2010, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Dat had ik met het mee-zing-gitaartje (zo'n elektronisch ding), ben nu blij dat ik die nooit heb gekregen (maar wel een echte gitaar ).
Ja, ik kreeg ook wel een echte cavia
Oud 03-10-2010, 20:03
Verwijderd
To do lsit morgen:
2 brieven schrijven
huisarts bellen
Oud 03-10-2010, 20:03
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik heb een grafteringhekel aan suske en wiske! (ik typte automatisch suske en whiskey )
Suske & Whiskey en de Toffe Tristan.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-10-2010, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig!



Hertog Jan <3




Je hebt me nog nooit ontmoet, je hebt geen flauw idee waar je het over hebt!
Dat zeg ik alleen maar omdat ik toch wist dat je ging happen <3
Maar ik vind dat helemaal niet hoor. Sommige kerels vinden dat van vrouwen die bier drinken en uit de achterhoek/twente komen. Dat hoor ik wel eens.

En we hebben nog heel veel flessen wijn staan van gisteren
Oud 03-10-2010, 20:06
Verwijderd
Ik wilde vroeger altijd knutselsetjes van Sinterklaas. Een kalligrafeerset, een stickermaakmachine en meer van die dingen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.